pjenis schreef:Maar je kan me niet vertellen dat die 2 seconden 'nuchter' echt zonder visuals waren.
Het was ook niet volledig nuchter, maar de vervormingen waren heel zacht, de kleuren normaal. Die momenten zat ik niet vast in mijn mentale tripwereld en dat voelt aan als nuchter. Ik heb ook niet echt gelet op visuals tijdens die nuchterheid, omdat die altijd maar kort duurde, terwijl bij de tripwereld alles zo vertraagd en langzaam ging en de visuals gewoon vol 'in your face' waren of ik nou wou of niet.
pjenis schreef:Doordat je jezelf wijsmaakt dat de ene space te heftig is of iets dergelijks ervaar je dit als onplezierig. Net zoals een bad trip lijkt dit veel langer te duren omdat je alleen maar hoopt dat het weg gaat, bij je 'nuchtere' visie ben je juist opgelucht en dan denk je minder intens meer na over je space waardoor het veel sneller voorbij gaat.
Klopt als een bus. Ik denk ook dat een groot deel van het onaangename van de trip echt kwam omdat ik er tegen wou vechten. Je praat jezelf een groot deel gewoon aan. Aan het eind van de trip heb ik nog wel even kunnen 'genieten', wat het uiteindelijk wel een waardevolle trip heeft gemaakt. Ik vind het jammer dat ik niet vanaf het begin gewoon de angst losliet. Weet ik weer voor de volgende keer.

Basshoven schreef:Ik lees regelmatig dat je van 2cb goed geil kan worden en dat het een lekkere seksuele stimulant kan zijn in lage doseringen.
Ik voel me zelf altijd heel sensueel en warm bij lage doseringen en dat is wel perfecte sfeer voor seks. Mijn vriend wordt er vaak heel geil van, afhankelijk van de setting. Alleen merk ik wel dat hogere doseringen ook afleidend kunnen zijn, en het is raar om het gezicht van je partner te zien vervormen, maar ook wel grappig. Maar als je eenmaal de perfecte dosis hebt, is het overheerlijk.

Je houdt het langer vol, en het is heel intens en lekker.