Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor TrueGrit » vr apr 26, 2013 5:06 am

Delicate schreef:Ik lees hier wisselende ervaringen mbt de hoeveelheid om te beginnen. Ik kan binnenkort wat uitproberen die 20 mg zijn. Zou mijn eerste echte keer zijn, kwartje vanaf halen voor een eerste keer?

20mg lijkt me op zich prima, voor een eerste keer 2C-B zou ik 18-20mg aanraden. 15mg is wel wat weinig. Pas iig op met alcohol..
TrueGrit
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Ivo » vr apr 26, 2013 8:43 am

DutchCookie schreef:Kan ik het trouwens ook mixen in drinken of moet het per se gebomb'd worden?

Als het maar in je maag raakt :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor Delicate » vr apr 26, 2013 12:25 pm

20mg lijkt me op zich prima, voor een eerste keer 2C-B zou ik 18-20mg aanraden. 15mg is wel wat weinig. Pas iig op met alcohol..

Ja ik drink over het algemeen niet als ik drugs gebruik. Daarnaast ben ik me bewust van de effect verhogende werking van alcohol, leek me niet zo'n goed plan. Wil eens zien of dit een vervanger kan zijn voor als ik naar een festival ga. Eerst paar keer thuis testen denk ik ;).
Delicate
Belezen Gebruiker

Berichtdoor ParadijsVogel » vr apr 26, 2013 2:55 pm

Gisteren 10/11 mg gebruikt, weinig echte visuals, maar wel een hele leuke avond gehad. Volgende keer 20/22 mg proberen, hopen dat ik daar wat meer visuals van krijg.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur

Berichtdoor Stefaan » vr apr 26, 2013 2:57 pm

ParadijsVogel schreef:Gisteren 10/11 mg gebruikt, weinig echte visuals, maar wel een hele leuke avond gehad. Volgende keer 20/22 mg proberen, hopen dat ik daar wat meer visuals van krijg.

Dat je 10/11 mg zegt doet iets vermoeden :grin:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Piotr » vr apr 26, 2013 3:04 pm

Delicate schreef:Wil eens zien of dit een vervanger kan zijn voor als ik naar een festival ga. Eerst paar keer thuis testen denk ik ;).

Kort en simpel; nee. Ik zeg niet dat het per direct niks is. Maar ik zou het niet aanraden en zelf ga ik het ook nooit meer doen op een festival, misschien nog i.c.m MDMA. Het probleem is dat de 2c-b heel zwaar op de maag vallen en vaak blijf ik mijn hele trip op één plek. Rondlopen zit er eigenlijk niet in.

Als je 2c-b zou nemen op een festival, zeker als beginnend gebruiker (net zoals ik), vind ik het zeer risicovol. Het kan je hele festival verpesten. 2c-b thuis gebruiken is MINSTENS net zo leuk.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor DutchCookie » vr apr 26, 2013 5:23 pm

Pjenis, let er even op dat dit voor iedereen anders is. Ik heb het nu een paar keer op feestjes gedaan en 1 keer thuis. Thuis was ik erg onrustig en liep ik steeds mn huis door opzoek naar iets wat ik niet wist. Op feestjes geniet ik altijd ten top, heb nooit zo'n last van mn maag en loop de hele tijd rond. Dansen en praten noem het maar op, voor mij is het wel degelijk een partydrug
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
DutchCookie
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor DutchCookie » wo jun 19, 2013 5:32 pm

Gisteren 30 mg gedaan. Zeker voor herhaling vatbaar
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
DutchCookie
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Afca_Remy » wo jun 19, 2013 11:50 pm

DutchCookie schreef:Pjenis, let er even op dat dit voor iedereen anders is. Ik heb het nu een paar keer op feestjes gedaan en 1 keer thuis. Thuis was ik erg onrustig en liep ik steeds mn huis door opzoek naar iets wat ik niet wist. Op feestjes geniet ik altijd ten top, heb nooit zo'n last van mn maag en loop de hele tijd rond. Dansen en praten noem het maar op, voor mij is het wel degelijk een partydrug

Ik moet het toch ook maar eens op een feestje proberen.. maar dan hou je het wel bij een lichte dosis neem ik aan?
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Piotr » do jun 20, 2013 1:57 am

Ik zou eerder voor 2c-c gaan. Maar dat is mijn mening. 2c-c is al leuk in lage doseringen en ik krijg er best wel een rustige praatkick van. Dat ga ik in ieder geval nog op een feestje doen.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Infidel » do jul 04, 2013 11:53 pm

Ik heb net een tripreport geschreven over mijn ervaring met 2CB en blowen. Ik heb een stukje eruit gekopieërd omdat ik met afvraag of iemand ooit een vergelijkbare trip heeft gehad. :rock:

De MDMaatjes gaan een rondje door het bos lopen, het schemert al een beetje. Ik en twee stoners, T&H, gaan voor de gezelligheid ook mee. We lopen over een bospaadje en opeens voel ik me vreemd, een sloom. Ik blijf even stilstaan en kijk naar voren naar de rest van het groepje. Ik kwam in een soort 2-cb gedachtewereld. De stemmen van de heren voor mij leken naar de achtergrond te gaan, de wereld ging trager en ik zit in mijn hoofd en ik lijk uit de werkelijkheid weg te glippen. Ik kwam in een kleurrijke gedachten wereld. Deze gedachtewereld was op de een of andere manier, roder en groener en bruiner. Net zoals je in films ziet, als iemand terug kijkt naar zijn verleden. Of als iemand dood is en hij terugkijkt op zijn leven. Zo voelde het, maar ik zat ook nog eens in een 2-cb wereld. Hun gezichten waren nog meer cartoon-achtig! Het ging heel traag, de stemmen vielen weg en ik hoorde alleen mijn gedachten. Paniek! Ik ga weg uit de werkelijkheid! Wat als het fout gaat?! Komt het goed met me?! Ik schreeuwde naar mijn vrienden dat het niet goed ging. Ik zag in slow motion hoe H achterom keek en naar me toe snelde. Hij pakte me beet bij mijn schouwders en op dat moment is alles weer normaal. Een nuchter moment, zo voelde het. De kleuren waren normaal, de stemmen waren normaal en mijn gedachtewereld was weg. Op dat moment voelde de gedachtewereld ook maar heel kort, 2 seconden. Ik wou uitleggen wat er was gebeurd. Maar toen zat ik weer in mijn 2-cb wereldje. En dan werd ik weer nuchter. De MDMaatjes hadden niks gemerkt en waren nog zo vrolijk als wat. En het kwam weer, 2 seconden tripwereld, 2 seconden nuchter. Als ik in mijn tripwereldje zat voelde het als minuten, maar in de nuchtere momenten leken die minuten wel seconden. En zo ging dat de hele tijd door. Mijn gedachtewereld was niet eng, maar ik had steeds de angst dat ik er niet uit zou komen of dat ik niet meer bij de werkelijkheid zou kunnen komen. Dat maakte het eng voor mij. Ik had geen zin meer om te praten en liet het over me heen komen.

Zelfs als ik het nu zo teruglees voelt het oncompleet. Het was zo vreemd. Paar seconden zat ik in een slome gedachtewereld waar de omgeving nog '2cb'er' leek, en dan was ik nuchter. In die nuchterheid was alles nog steeds 2cb-achtig maar minder. :keta:

Infidel
Newbie

Berichtdoor Basshoven » vr jul 05, 2013 12:41 am

Ik lees regelmatig dat je van 2cb goed geil kan worden en dat het een lekkere seksuele stimulant kan zijn in lage doseringen.

Over welke doseringen hebben we het dan en is dat al trippy of nog niet?

Ik zou het namelijk wel leuk vinden een goed afrodisiacum in huis te hebben (altijd leuk), maar als je er ook van gaat trippen hoeft ie voor mij niet. Als je echter nog gewoon helder blijft in je bovenkamer maar er wel fckin horny van wordt, lijkt me dat wel leuk om in huis te halen :kleuter:

(ik neem aan dat dat effect voor zowel mannen als vrouwen opgaat)
Basshoven

Berichtdoor Piotr » vr jul 05, 2013 12:50 am

Infidel schreef:Ik heb net een tripreport geschreven over mijn ervaring met 2CB en blowen. Ik heb een stukje eruit gekopieërd omdat ik met afvraag of iemand ooit een vergelijkbare trip heeft gehad. :rock:

Nou ik merk wel dat de space van 2c-b voortdurend kan veranderen met intervallen van maar enkele seconden. Maar je kan me niet vertellen dat die 2 seconden 'nuchter' echt zonder visuals waren. Tijdens mijn laatste trip veranderde het ook elke paar seconden van trillende visuals naar ademende visuals bijvoorbeeld. Dit ging zo uren door en wisselde enkele paar seconden af. Ik geloof best dat je in een donker bos best kan geloven dat je je ineens nuchter voelt. Maar dat komt denk ik doordat een deel van de space heel helder was en de ander veel vager. Bij mij was het trillende beeld heel erg wazig, maar daarentegen zag ik alles heel scherp tijdens het ademende beeld. Ik kan me er in ieder geval wel iets bij inbeelden.

Doordat je jezelf wijsmaakt dat de ene space te heftig is of iets dergelijks ervaar je dit als onplezierig. Net zoals een bad trip lijkt dit veel langer te duren omdat je alleen maar hoopt dat het weg gaat, bij je 'nuchtere' visie ben je juist opgelucht en dan denk je minder intens meer na over je space waardoor het veel sneller voorbij gaat.

Basshoven schreef:Ik lees regelmatig dat je van 2cb goed geil kan worden en dat het een lekkere seksuele stimulant kan zijn in lage doseringen.

Ik zou seks met 2c-b op heel interessant vinden, maar ik denk niet dat je 2c-b echt kan classificeren als een drug waar je echt geil op wordt. Maar ik denk dat het best leuk kan zijn.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Einstein » vr jul 05, 2013 1:02 am

Basshoven schreef:Ik lees regelmatig dat je van 2cb goed geil kan worden en dat het een lekkere seksuele stimulant kan zijn in lage doseringen.

Over welke doseringen hebben we het dan en is dat al trippy of nog niet?

Volgens mij zou je dan rond de 10 mg moeten doseren. Echt volledige tripeffecten hoef je dan nog niet te verwachten, al kan je zicht wel subtiel vervormd zijn.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Basshoven » vr jul 05, 2013 1:15 am

Thanks Einstein :smokin: you tha man ;)
Basshoven

Berichtdoor Infidel » za jul 06, 2013 10:08 am

pjenis schreef:Maar je kan me niet vertellen dat die 2 seconden 'nuchter' echt zonder visuals waren.

Het was ook niet volledig nuchter, maar de vervormingen waren heel zacht, de kleuren normaal. Die momenten zat ik niet vast in mijn mentale tripwereld en dat voelt aan als nuchter. Ik heb ook niet echt gelet op visuals tijdens die nuchterheid, omdat die altijd maar kort duurde, terwijl bij de tripwereld alles zo vertraagd en langzaam ging en de visuals gewoon vol 'in your face' waren of ik nou wou of niet.:P

pjenis schreef:Doordat je jezelf wijsmaakt dat de ene space te heftig is of iets dergelijks ervaar je dit als onplezierig. Net zoals een bad trip lijkt dit veel langer te duren omdat je alleen maar hoopt dat het weg gaat, bij je 'nuchtere' visie ben je juist opgelucht en dan denk je minder intens meer na over je space waardoor het veel sneller voorbij gaat.

Klopt als een bus. Ik denk ook dat een groot deel van het onaangename van de trip echt kwam omdat ik er tegen wou vechten. Je praat jezelf een groot deel gewoon aan. Aan het eind van de trip heb ik nog wel even kunnen 'genieten', wat het uiteindelijk wel een waardevolle trip heeft gemaakt. Ik vind het jammer dat ik niet vanaf het begin gewoon de angst losliet. Weet ik weer voor de volgende keer. :D

Ik voel me zelf altijd heel sensueel en warm bij lage doseringen en dat is wel perfecte sfeer voor seks. Mijn vriend wordt er vaak heel geil van, afhankelijk van de setting. Alleen merk ik wel dat hogere doseringen ook afleidend kunnen zijn, en het is raar om het gezicht van je partner te zien vervormen, maar ook wel grappig. Maar als je eenmaal de perfecte dosis hebt, is het overheerlijk. :love: Je houdt het langer vol, en het is heel intens en lekker.
Infidel
Newbie

Berichtdoor Miss E » ma jul 08, 2013 10:51 pm

pjenis schreef:
Delicate schreef:Wil eens zien of dit een vervanger kan zijn voor als ik naar een festival ga. Eerst paar keer thuis testen denk ik ;).

Kort en simpel; nee. Ik zeg niet dat het per direct niks is. Maar ik zou het niet aanraden en zelf ga ik het ook nooit meer doen op een festival, misschien nog i.c.m MDMA. Het probleem is dat de 2c-b heel zwaar op de maag vallen en vaak blijf ik mijn hele trip op één plek. Rondlopen zit er eigenlijk niet in.

Als je 2c-b zou nemen op een festival, zeker als beginnend gebruiker (net zoals ik), vind ik het zeer risicovol. Het kan je hele festival verpesten. 2c-b thuis gebruiken is MINSTENS net zo leuk.

Mag ik vragen wat jouw ervaringen met 2C-B dan zijn op een festival? Ging je echt bad?

Het lijkt mij leuk om 2C-B een keer op een festival te doen, maar ik lees hier erg wisselende verhalen over het wel of niet doen op een festival.
Ik heb één keer 2C-B thuis gebruikt en vond dat echt heel tof, daarom lijkt me wel leuk om het een keer op een feestje te doen.

Wat zijn jullie ervaringen met 2C-B op een festival in vergelijking met thuis/andere rustige omgeving?
Miss E
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Piotr » di jul 09, 2013 12:20 am

Ik ging zeker niet bad, maar in het algemeen zorgde het er gewoon voor dat ik me veel sneller ongemakkelijk voelde. Het was op Hard Bass en dan moet je je door een massa van 25.000 man wurmen telkens als naar de stage toe gaat, dit vond ik echt heel ongemakkelijk. Je kan het best een keer proberen op een festival, ik denk ook dat dit wel fijner is dan op een binnen-feest. Misschien ook leuker als het iets minder druk is.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Miss E » di jul 09, 2013 10:32 pm

Hmm, ja, dat lijkt me ook vrij ongemakkelijk, vooral als je aan het trippen bent.
Ben het inderdaad van plan te gebruiken op een buitenfestival en niet binnen.
Miss E
Wijs Gebruiker

Berichtdoor frozentoast » di jul 09, 2013 11:20 pm

Ik ga zaterdag in totaal 24mg 2c-b droppen op een festival dat buiten begint en in een oude fabriek eindigt. Waar is het vetter om te doen, buiten als het licht is of daar binnen? Of rond zonsondergang tikken en kijken of het in die fabriek nog werkt?

Oh ja, ik heb het nog niet eerder gedaan.

PS wordt het erg onderdrukt door pep of valt het mee als je bescheiden nakjes aanhout?
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur

Berichtdoor Partypipo » wo jul 10, 2013 2:05 am

Miss E schreef:Hmm, ja, dat lijkt me ook vrij ongemakkelijk, vooral als je aan het trippen bent.

Hahaha, Miss E, jij wilt persé drugs doen op decibel, maar geen mdma omdat je komende zaterdag mdma neemt op daylight?
Als je persé drugs wilt doen op een festival is speed een hele vette optie.
Nee, snuiven hoeft niet, je kan ook een bommetje maken :D
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Piotr » wo jul 10, 2013 5:52 am

FrozenToast schreef:Ik ga zaterdag in totaal 24mg 2c-b droppen op een festival dat buiten begint en in een oude fabriek eindigt. Waar is het vetter om te doen, buiten als het licht is of daar binnen? Of rond zonsondergang tikken en kijken of het in die fabriek nog werkt?

Oh ja, ik heb het nog niet eerder gedaan.

PS wordt het erg onderdrukt door pep of valt het mee als je bescheiden nakjes aanhout?

Ik zou zeggen; buiten als het licht is.

Daarnaast valt de mate waarin pep 2c-b onderdrukt erg mee. 24mg is zat . :grin:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Miss E » vr jul 12, 2013 9:23 pm

ILoveMDMA schreef:
Miss E schreef:Hmm, ja, dat lijkt me ook vrij ongemakkelijk, vooral als je aan het trippen bent.

Hahaha, Miss E, jij wilt persé drugs doen op decibel, maar geen mdma omdat je komende zaterdag mdma neemt op daylight?

Nee, ik hoef niet per se drugs te doen, maar het lijkt me wel gewoon lachen om 2C-B te doen dan. :P
Miss E
Wijs Gebruiker

Berichtdoor davy jones » vr jul 12, 2013 11:28 pm

missie E, ik wil geen 2cb, ik wil in mijn hand een snee
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen

Berichtdoor Partypipo » za jul 13, 2013 1:43 am

Miss E schreef:
ILoveMDMA schreef:

Nee, ik hoef niet per se drugs te doen, maar het lijkt me wel gewoon lachen om 2C-B te doen dan. :P

Haha, als je 2cb kan fiksen voor Decibel doe ik wel mee.
Of een keertje lsd. Ooohhhh, dat wil ik!
:D
Vraag eens aan die hippy die we woensdag zagen die vlakbij jou woont. ;-)
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Naturelover » zo jul 14, 2013 1:44 pm

Wat mijn ervaring was:
- de nasale inname zorgt voor een prettige, snelle opkomst. De piek van nasale inname duurt dat weer minder lang (2 uur ten opzichte van 3 uur bij oraal). Of ik harder tripte op 18/19 mg nasaal dan dezwlfde hoeveelheid oraal kan ik niet met zekerheid zeggen. Ik vond 25 mg oraal minstens net zo intens. Plus de nare gevoelens in mijn neus en keel zorgen dat ik oraal prefereer als vorm van inname van 2cb :)
I am nature
Naturelover
In Memoriam

Berichtdoor Enya » vr aug 16, 2013 3:42 pm

Zelfdiagnose op zelf 2CB. Is er inmiddels al wat meer bekend over deze eigenschap van de 2cb?
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Enya
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Fissa » ma aug 19, 2013 3:29 pm

Op een festival afgelopen weekend voor het eerst 2C-B op zichzelf gebruikt. Aangezien ik vaak lees dat het alleen leuk is in een combinatie verwachtte ik niet veel heftigs maar daar zat ik toch wel ff verkeerd. Ik pakte een pilletje van 16 mg en een half uur later nog eentje en het was toch wel behoorlijk spacend.

Omdat ik de hele trip het gevoel had dat ik moest kakken (normaal bij 2c-b?) ging ik op een dixie zitten en het leek alsof dat ding alle kanten op schudde, kan ook door de trillingen komen van de zware bass van een stage dichtbij. Ik moest me echt vasthouden om niet om te vallen. Als ik naar dingen keek leek alles wel alsof je door zo'n 3D bril keek en mensen leken maskers op te hebben, pas als ik goed van dichtbij kijk zag ik de ware gezichtsuitdrukkingen. Bomen leken te dansen en bewegen en gingen ook constant in elkaar op. Ook had ik dat als ik mijn hand ergens voorhield en ernaar keek mijn hand soort van oploste en enkel de botten overbleven, waarna ik min of meer door m'n hand heen kon kijken naar de achtergrond. Erg raar.

Verder ging alles ook ontzettend sloom. Nummers speelden zich enorm versloomd af, het leek alsof elk nummer echt 10 minuten duurde en toen m'n maat drinken ging halen leek het drie kwartier te duren voordat hij terug kwam. Iedereen bewoog zich voor mijn gevoel ook veel sneller dan ikzelf. Als laatste had ik nog dat heuveltjes opeens vrij moeilijk te belopen waren en evenwicht houden soms ook moeilijk was, deed me veel denken aan keta (maar dan wel een stuk minder).

Wist niet dat het zo heftig kon zijn, maar 't was zeker wel een leuke ervaring!
Fissa
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor ParadijsVogel » ma aug 19, 2013 3:35 pm

Niet zo gek dat je het als heftig ervaart als je je eerste keer 32mg neemt. Ik heb zelf nog nooit echt moeten schijten van 2C-B.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur

Berichtdoor Fissa » ma aug 19, 2013 4:44 pm

ParadijsVogel schreef:Niet zo gek dat je het als heftig ervaart als je je eerste keer 32mg neemt. Ik heb zelf nog nooit echt moeten schijten van 2C-B.

Het was niet m'n eerste keer, ik heb 't al eerder gebruikt maar in combinatie met X. De vorige keer was 20mg en hoewel dat wel leuk is ging het effect niet verder dan af en toe wat golvende dingetjes dus daarom pakte ik nu meer. Misschien dat het effect nogal onderdrukt werd door de X en ik daarom een beetje misleid was door de dosis, zou kunnen.

En rare is dat ik ook niet moest schijten, ofja het lukte in ieder geval niet. Maar ik heb wel de gehele trip het gevoel gehad dat ik moest. Toen we weer bij de tent zaten en het was uitgewerkt hoefde ik niet meer.
Fissa
Experimenterende Gebruiker

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's