Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.
Plaats een reactie

Re: 2C-B

ma aug 19, 2013 5:39 pm

Ik heb dat ook al gehad, maar dat was na 2cb te snuiven. Enorm ongemakkelijk gevoel. Alsof ik steeds naar toilet moest, beetje buikpijn ook.

di aug 20, 2013 12:03 am

Er is maar weinig drugs waar ik níet van hoef te schijten.
Ik moet schijten van pep, mdma, 6apb, truffels (en truffelthee), 2cb en al-lad...

di aug 20, 2013 3:23 am

ILoveMDMA schreef:Er is maar weinig drugs waar ik níet van hoef te schijten.
Ik moet schijten van pep, mdma, 6apb, truffels (en truffelthee), 2cb en al-lad...

Zijn er veel mensen die het leuk vinden om met jou te trippen? Volgensmij schijt jij altijd alles onder :kleuter:

Spoiler! :
love

OT: ik hoef niet te schijten van 2c-b :rock:

di aug 20, 2013 10:16 am

Dit weekend bij Decibel voor t eerst 2cb weten te krijgen, veertien miligram pillen.
Maat van me deed ook mee, maar had nog geen ervaring met psychedelica.
Hij was er dan ook redelijk door overdonderd.
Het werkte bij hem ook veeeeeeeel sneller dan bij mij.
Uiteindelijk zijn we met een camping stoeltje op onderzoek uit gegaan. Erg leuk en mooi vond ik het(uitroepteken is kapot)

di aug 20, 2013 10:21 am

2cb vind ik niet echt onder psychedelica vallen. En zowel; het blijft toch leuk en dus een genotsmiddel. Dit in tegenstelling tot; LSD, paddo's, ayahuasca, DMT, mescaline en aanverwanten.

di aug 20, 2013 10:29 am

onzin/het-legendarische-zware-fouten-op-xtc-nooit-meer-topic-t28.html
:kleuter:

di aug 20, 2013 11:01 am

Ivo schreef:

onzin/het-legendarische-zware-fouten-op-xtc-nooit-meer-topic-t28.html
:kleuter:

Wtf!

di aug 20, 2013 11:08 am

Miss E schreef:Wtf!

Dit hoort in onzin thuis.

di aug 20, 2013 11:11 am

Sorry, mijn hersenen zijn stuk.

di aug 20, 2013 11:37 am

Dokter Enya kan ze wel repareren voor je;)

di aug 20, 2013 2:09 pm

Vraagje over 2C-B trouwens, ik gebruikte 14mg (zei degene van wie ik het had, dus niet heel betrouwbaar) en heb dit ervaren als heel heftig, intens en veel visuals.
Vond het geweldig!
Kan het zijn dat deze relatief lage dosis heel heftig uitviel om één van de volgende redenen?
-Ik ben 1.67m
-Ik weeg ongeveer 60kg
-Ik was al sinds vrijdag ochtend wakker (het was zaterdag nacht)
-Ik had al sinds vrijdag ochtend alcohol, mxe, speed en xtc gehad, waarvan de xtc net uitgewerkt was en de speed ook tijdens gebruikt werd.
-Ik had erg weinig gegeten
Laatst bijgewerkt door Perry op di aug 20, 2013 2:30 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

di aug 20, 2013 2:14 pm

Alcohol versterkt 2CB enorm, ook al ben je maar licht aangeschoten als je er aan begint. MDMA heeft ook een leuke synergie met 2CB, maar ik weet niet of dat nog iets doet als de MDMA al uitgewerkt is. Weinig eten en slapen zorgt bij mij sowieso al dat drugs harder inslaan.

di aug 20, 2013 11:01 pm

MDMArvin schreef:

Zijn er veel mensen die het leuk vinden om met jou te trippen? Volgensmij schijt jij altijd alles onder :kleuter:

Spoiler! :
love

OT: ik hoef niet te schijten van 2c-b :rock:

Meestal moet ik tijdens de inslag schijten en soms nog een keer vlak erna.
Doe ik gewoon op de wc hoor, dus valt allemaal wel mee.

Hoewel het op decibel redelijk spannend was: ik moest ineens hard en er stonden gigantische rijen precies toen...

vr aug 30, 2013 1:17 pm

Hoe zit het eigenlijk met de schadelijkheid van 2C-B? Of uberhaupt 2C's. Ik lees er vrij weinig over en kan me ook wel voorstellen dat het nauwelijks schadelijk is gezien de kleine hoeveelheden die je neemt. Dan heb ik het vooral over neurotoxiciteit, als je er maar gek genoeg mee doet kun je jezelf mentaal vast wel naar de klote helpen.

vr aug 30, 2013 2:29 pm

Hoeveelheid zegt vrijwel niks over schadelijkheid. Er wordt aangenomen dat de schadelijkheid van 2c-b en de 2c'tjes, op 2c-h na, allemaal te vergelijken zijn met de schadelijkheid van andere psychedelica. Als je deze schadelijkheid vergelijkt met de meeste uppers dan kun je wel stellen dat de 2c'tjes vrij onschadelijk zijn. Natuurlijk speelt de dosis ook een rol, maar zolang je onder de 100mg 2c-b blijft heb je niks te vrezen.

vr aug 30, 2013 2:50 pm

Nooit 2cb gedaan. Zou graag een lichte dosis gebruiken om het afrodisiacum-effect eens mee te maken, maar ben een beetje terughoudend vanwege het psychedelische randje. Een psychedelicum gebruik ik graag als ik me er goed op heb voorbereid en nooit voor de lol.

Nu eens hoor ik mensen zeggen dat het niet echt een psychedelicum is, dat je je er enkel goed van voelt en er van mindfucks geen sprake is - slechts entertaining visuals. Dan weer lees ik verhalen van mensen die er werkelijk bad op gaan en zich een aantal uur ronduit beroerd voelen.

Weet dus niet echt wat ik me erbij moet voorstellen.

vr aug 30, 2013 4:04 pm

Basshoven schreef:Nu eens hoor ik mensen zeggen dat het niet echt een psychedelicum is, dat je je er enkel goed van voelt en er van mindfucks geen sprake is - slechts entertaining visuals.

Ik ervaar wel mindfucks en ervaar amper visuals, maar als ze er zijn, zijn ze leuk.
2CB kan je heel chill op 15-20mg testen voor de eerste keer.

vr aug 30, 2013 4:57 pm

Als je begint met 15-20mg, dan zit je ook al wel over het afrodisiacum-effect heen. Ik vind +/- 10/12 mg een lekkere dosis waarbij je niet echt visuals hebt of aan het trippen bent, maar je wel een lekker gevoel hebt á la MDMA.

vr aug 30, 2013 5:11 pm

tnx voor de reacties, misschien dan toch maar 'es proberen :) ben erg benieuwd naar het mdma-achtige wat ik er ook vaak over hoor :)

vr aug 30, 2013 6:56 pm

Ook met 2cb is stemming & omgeving belangrijk is mijn ervaring:) Als jij je kut voelt, gebruik dan geen 2cb. Dat is wel iets om rekening mee te houden vind ik. Al valt het in lichte dosis allemaal wel mee. Het is lekker spul:)

do okt 03, 2013 2:33 pm

Iedereen kent de bodyload van 2c-b onderhand wel. Mensen worden er misselijk van en/of kunnen geen gemakkelijke houding aanhouden. Maar ik vroeg me af; wordt de bodyload minder als je overgeeft?

do okt 03, 2013 3:37 pm

De misselijkheid meestal wel, de rest van de bodyload niet, maar na verloop van tijd wen je daar wel aan.

do okt 03, 2013 5:23 pm

MDMA haalt de bodyload praktisch helemaal weg bij me.

Disclaimer: Mixen van drugs is gevaarlijk doe het niet

do okt 03, 2013 5:28 pm

Ik vind de bodyload echt heerlijk als je deze 'om kan zetten' door er in mee te bewegen. Dit kan zijn door te dansen, maar laatst toen ik alleen was ging ik gewoon op bed liggen shaken. Nadeel daarvan is dat het er waarschijnlijk best zorgwekkend uitziet, vandaar dus ook dat ik het deed toen ik alleen was. M'n 2C-B dansmoves zullen waarschijnlijk ook een beetje jammerlijk zijn, dus dat is ook meer iets voor feestjes waar iedereen aan de drugs zit.

vr okt 04, 2013 1:20 am

Ik gebruikte het vooral voor de seks met mn vriendin toen, je kreeg hem op dit spul moeiteloos omhoog, darnaast waren de Visuals e.d. zodanig subtiel dat het holp je geilheid te verhogen.

Bijv. op paddo's is dat echt een mission impossible, dan lig je met je tong tussen dr spleet zeg maar en dan ga je out of the blue filosoferen over de letterlijke biologische werking en de evolutie ervan hahaha

vr okt 04, 2013 5:52 pm

Multitude schreef:Ik vind de bodyload echt heerlijk als je deze 'om kan zetten' door er in mee te bewegen. Dit kan zijn door te dansen, maar laatst toen ik alleen was ging ik gewoon op bed liggen shaken. Nadeel daarvan is dat het er waarschijnlijk best zorgwekkend uitziet, vandaar dus ook dat ik het deed toen ik alleen was. M'n 2C-B dansmoves zullen waarschijnlijk ook een beetje jammerlijk zijn, dus dat is ook meer iets voor feestjes waar iedereen aan de drugs zit.

Dit herken ik heel erg. Ik kan niet stilzitten op 2c-b. Ik moet of superchill ergens liggen met kussens dat alles zacht en fijn is of ik moet ergens staan dansen. Ik dans altijd al heel veel en ben er (van horen zeggen) redelijk goed in. Ik vind het dus ook heerlijk om mn moves te doen wanneer mn lichaam wat aan het zeuren is. Ik heb ook het gevoel dat wanneer ik energie erin stop ik er meer uit krijg en het steeds meer op een upper gaat lijken + het spacen

do okt 17, 2013 6:28 am

Houd 2cb je wakker? In de zin van niet kunnen slapen.

do okt 17, 2013 8:02 am

Nee, verre van. Als het uitgewerkt is ben ik ineens terug nuchter en wakker alsof het 8u 's avonds is en een half uurtje later kan ik perfect slapen.

do okt 17, 2013 12:24 pm

En tijdens je trip slapen?

do okt 17, 2013 12:34 pm

Dat zal niet makkelijk zijn, al blijf je er niet zo defintief wakker van als van speed :P
Plaats een reactie