Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor Espoir » wo feb 13, 2013 11:50 pm

Vrijdag voor het eerst proberen. Heel erg benieuwd!
"He sure carpe'd the fuck out of his diem."
Avatar gebruiker
Espoir
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 71
Geregistreerd: wo jul 04, 2012 9:59 am
Woonplaats: +/- Rotterdam

Re: 2C-B

Berichtdoor zornax » do feb 14, 2013 8:15 pm

Is 2cb een goed middel om alleen te doen? Ik dacht zelf er aan om 20mg te doen en er een mooie dag voor uit te kiezen en dan het bos in gaan. (50m van huis)

Ik heb tot nu toe 1x truffels gedaan. Geen ervaring met 2cb of überhaupt drugs alleen doen. Toch maak ik me hier totaal niet druk om. De keer dat ik truffels heb gedaan ben ik in me eentje in een andere kamer gaan zitten om me eigen ding te doen omdat dit me veel beter beviel.
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: 2C-B

Berichtdoor DutchCookie » do feb 14, 2013 8:20 pm

Lijkt me opzich niet veel kwaad kunnen. Het is voornamelijk wat wazige gedachtes en heel erg kleurtjes en patronen kijken. mindfucks krijg je er waarschijnlijk niet van. misschien dat je in het begin wat onrustig bent maar als je jezelf wijs genoeg acht om dat te kunnen relativeren zou mij dit geen probleem lijken..... een van de weinige middelen die ik zou kunnen overwegen alleen te doen.
Laatst bijgewerkt door DutchCookie op do feb 14, 2013 10:34 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Azy » do feb 14, 2013 8:50 pm

Is inderdaad wel te doen. Heb het zelf ook eens alleen gedaan (20mg) en toen ben ook nog gewoon even naar de winkel kunnen gaan toen ik wat wou eten zonder probleem. Heb ook al wel op een festival wat uurtjes op 2cb gespendeerd in m'n eentje omdat ik zin had in andere dingen dan mijn vrienden daar, en omdat dat ook wel eens gewoon leuk is.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » vr feb 15, 2013 1:30 am

Ja, dat zal wel gaan :P Mindfucks en paranoia zul je er niet snel van krijgen op 20 mg en in het bos zal het wel eens leuk kunnen worden. Mocht je eventueel verdwalen dan zou dat wel lastig kunnen worden en verdwalen zal je wel lukken als je aan het trippen bent, hou daar wel rekening mee :snort:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor Olijfboompje » di feb 19, 2013 3:41 pm

Gisteren 25 mg 2C-B genomen. Leuke trip gehad. Niet veel boeiender dan eerdere ervaringen totdat ik een paar trekjes van synthetische wiet nam.

Ik zat in de comedown van de 2C en opeens was het alsof ik weer piekte, maar dan maal 20. LSD visuals en patronen. Enorm vet! :kleuter:

Iemand anders dezelfde ervaringen met de combinatie van wiet en 2C-B?
Dit ga ik namelijk vaker doen. Het voegt namelijk enorm veel toe aan het effect van de 2C-B. :hulde:
Avatar gebruiker
Olijfboompje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:32 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Oizo » di feb 19, 2013 4:12 pm

Wiet versterkt ongeveer elke hallicunogeen. Het is heerlijk inderdaad :)
Persoonlijk vind ik een beetje hasj in een pijpje/bong nog zaliger bij 2c-b dan wiet.
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » di feb 19, 2013 6:15 pm

Synthetische wiet, dus dat spul met JWH-zus-en-zo? Dat staat er nog extra om bekend om rare effecten op te leveren in combinatie met andere drugs, meer dan normale marihuana :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor Piotr » wo feb 20, 2013 5:04 pm

Einstein schreef:Synthetische wiet, dus dat spul met JWH-zus-en-zo? Dat staat er nog extra om bekend om rare effecten op te leveren in combinatie met andere drugs, meer dan normale marihuana :P


Synthetische wiet is toch stukken schadelijker dan gewone wiet? Ofja, aangezien wiet zelf vrij onschadelijk is voor je lichaam en hersenen. En is dit eigenlijk een stof afgeleid van THC of is het gewoon een compleet ander stofje dat toevallig vergelijkbare effecten heeft?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » wo feb 20, 2013 7:58 pm

Nouja, wat zeker is is dat (sommige?) synthetische cannabinoïden bij grote overdosis een risico op epileptische aanvallen en geestelijke misère met zich mee brengen en dat sommige mogelijk (in beperkte mate?) kankerverwekkend zijn. Geloof niet dat er verder al zoveel onderzoek naar is gedaan.
Voor zover ik weet zijn er geen RC's die van THC afgeleid zijn, de meeste synthetische cannabinoïden zijn verre familie van stoffen als DMT, al is die verwantschap verwaarloosbaar klein.

Maar dit is meer wat voor het synthetische cannabinoïden-topic :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor Piotr » do feb 21, 2013 1:00 am

Aha, ik houdt het dus voorlopig maar bij wiet. :stoned:
En dat kankerverwekkende komt zeker van het feit dat je het rookt en dat het chemisch is?
Maar waarschijnlijk is dit nergens op gebaseerd, denk ik...

Einstein schreef: Maar dit is meer wat voor het synthetische cannabinoïden-topic :P


Sorry
Laatst bijgewerkt door Piotr op do feb 21, 2013 1:09 am, in totaal 1 keer bewerkt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » do feb 21, 2013 1:04 am

Nee, sommige cannabinoïden hebben een naftaleenring in hun molecuulstructuur, waarvan wordt vermoed dat die als aparte stof vrijkomt bij de afbraak door het lichaam en naftaleen is kankerverwekkend.

Maar dit is meer wat voor het synthetische cannabinoïden-topic :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor insomnia91 » di feb 26, 2013 12:03 am

heb veel gelezen, maar vind niets van prijzen. is --- voor een gram redelijk?

Mod edit: Prijzen zijn niet toegestaan op dit forum om dealgedrag tegen te gaan.
insomnia91
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 12:57 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Olijfboompje » do feb 28, 2013 8:29 pm

Einstein schreef:Synthetische wiet, dus dat spul met JWH-zus-en-zo? Dat staat er nog extra om bekend om rare effecten op te leveren in combinatie met andere drugs, meer dan normale marihuana :P

Correct haha.

Was echt bazig. :hulde: :kleuter:
Avatar gebruiker
Olijfboompje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:32 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor highrutosen » vr maart 01, 2013 1:35 am

Ik lees veel over 2-cb aan het eind van je mdma trip op bijv een festival of als solo middel op een feest (lage dosis)
Ik zit er aan te denken dit een keer met <10mg te proberen (eerst thuis, heb het nooit eerder gedaan) .. Welke 2-cb pillen zijn nu een beetje in de omloop? Ik heb namelijk geen idee waar ik op moet letten. Is er ook gevaarlijke fake 2-cb zoals bij MDMA (BZP,PMA,TFMPP etc)
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » vr maart 01, 2013 1:47 am

Pillen nu variëren tussen grofweg 5 en 15 mg, meestal 5 tot 10 mg. Over gevaarlijke neppillen heb ik niks gelezen, dus de kans dat je die tegenkomt is nu niet zo heel groot.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor Piotr » zo maart 17, 2013 3:25 pm

Vanacht weer 2c-b gedaan tot een uurtje of 10 's ochtends, slapen was redelijk moeilijk tijdens de afterspace. Een redelijke dosis deze keer, ongeteste pillen, maar het zal ongeveer ~18mg zijn geweest. Weer een redelijke hoeveelheid drank erin. Resulterend in een dikke trip. Bodyload kon soms heel vervelend zijn. Voor de piek was er al pep klaargelegd, maar zelf begon mijn trip hier zodanig heftig te worden dat pep nemen een hele opgave zou zijn, dus heb ik het maar laten liggen. Alles begon te vibreren en alles leek te ademen. Eigenlijk alleen maar liggen spacen op de bank en ik heb zelf nooit geweten dat 2c-b grappig kan zijn. Na de piek waren we weer in staat de tv aan te zetten en random dingen te kijken zoals Dora; dit was echt geweldig! Al met al een hele goeie trip alleen m'n mindset leek elke 5 seconden wel te veranderen en de heftigste 1-1,5 uur leken ongelofelijk lang te duren terwijl de laatste uren voorbij vlogen. Ook vond ik het gek dat ik deze trip zeker kan vergelijken met een goede truffeltrip, nooit gedacht dat 2c-b in deze doseringen zo heftig zou zijn.

Daarnaast heb ik voor de zoveelste keer voornemens gemaakt geen 2c-b meer te doen na een zuipavond.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Karhu » zo maart 17, 2013 3:47 pm

Ik vind de bodyload met alcohol juist veel minder erg. Dat is 1 van de redenen dat ik ervoor wel graag drink.
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: 2C-B

Berichtdoor Stefaan » zo maart 17, 2013 3:58 pm

Ik vond de bodyload bijna afwezig i.t.t. lsd waarbij die verschrikkelijk was!
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Hi-Hat » zo maart 17, 2013 4:02 pm

Gman007 schreef:Ik vond de bodyload bijna afwezig i.t.t. lsd waarbij die verschrikkelijk was!



Hehe, eindelijk iemand die ook die ervaring heeft. Bij 2C-B voel ik het even lichtjes in m'n nek, bij LSD was de bodyload bijna ondraagelijk. Maar ik heb nog te weinig ervaring met LSD om er een conclusie uit te trekken.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Afca_Remy » wo maart 20, 2013 1:55 am

Gman007 schreef:Ik vond de bodyload bijna afwezig i.t.t. lsd waarbij die verschrikkelijk was!

Ik ervaar ook nauwelijks bodyload.. behalve die keer toen er 45 mg tegenaan gegaan was!!
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: 2C-B

Berichtdoor DutchCookie » wo maart 20, 2013 4:07 pm

Ik heb alleen af en toe dat de zwaartekracht even op standje 10 staat
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Piotr » wo maart 20, 2013 4:12 pm

Ik vind 2c-b gewoon niet altijd even practisch. Altijd wel/niet gevoel over alles. wel/niet roken? wel/niet kotsen? staan, lopen of liggen? Soms erg vervelend.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor TrueGrit » wo maart 20, 2013 6:22 pm

pjenis schreef:m'n mindset leek elke 5 seconden wel te veranderen


Dit vind ik redelijk typisch voor 2C-B, wat 2C-C en 2C-I veel minder snel doen.

Overigens is 2C-B icm een forse dosis alcohol inderdaad geen goed plan, de alcohol versterkt de effecten enorm en maakt het geheel minder stuurbaar. Laatst in een dronken bui 15mg 2C-B genomen, ik tripte hem echt veel harder dan dat ik nuchter op 25mg zou doen, en kon echt helemaal niets meer voor elkaar krijgen.. :eek:
Avatar gebruiker
TrueGrit
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 101
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:16 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Karhu » wo maart 20, 2013 6:30 pm

DutchCookie schreef:Ik heb alleen af en toe dat de zwaartekracht even op standje 10 staat

Ja, dat je onder een deken ligt en dat ding dan ineens ontiegelijk zwaar aanvoelt :love: !
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: 2C-B

Berichtdoor DutchCookie » wo maart 20, 2013 7:37 pm

Karhu schreef:
DutchCookie schreef:Ik heb alleen af en toe dat de zwaartekracht even op standje 10 staat

Ja, dat je onder een deken ligt en dat ding dan ineens ontiegelijk zwaar aanvoelt :love: !


Nou meer dat ik midden op de grote markt in de sneeuw ging zitten omdat mn schoenen veel te kut waren om mee te sjouwen...

Of dat je op een feest als een gebochelde mogool rondloopt omdat je hoofd en schouders naar beneden getrokken worden
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor stylus » za maart 23, 2013 5:24 pm

Ik heb wat rondgevraagd en het is me uiteindelijk gelukt een vendor te vinden die wel wat 2c'tjes verkoopt maar helaas ben ik 2c-b nog niet tegengekomen... Is deze stof dan echt niet meer online te krijgen? Amsterdam lijkt tegenwoordig een woud van pillen pep en coke maar voor de ware psychonaut is het niet meer het paradijs waarvan ik dacht dat het dat zou zijn :'(
stylus
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:01 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Azy » za maart 23, 2013 6:21 pm

stylus schreef:Ik heb wat rondgevraagd en het is me uiteindelijk gelukt een vendor te vinden die wel wat 2c'tjes verkoopt maar helaas ben ik 2c-b nog niet tegengekomen... Is deze stof dan echt niet meer online te krijgen?


Sommige 2c's zijn nog legaal, 2cb spijtig genoeg niet. Je kan dit dus niet legaal als RC op internet aankopen. Illegale manieren worden niet op het forum besproken, je zal dus maar wat moeten rond zoeken.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Piotr » za maart 23, 2013 6:28 pm

stylus schreef:Ik heb wat rondgevraagd en het is me uiteindelijk gelukt een vendor te vinden die wel wat 2c'tjes verkoopt maar helaas ben ik 2c-b nog niet tegengekomen... Is deze stof dan echt niet meer online te krijgen? Amsterdam lijkt tegenwoordig een woud van pillen pep en coke maar voor de ware psychonaut is het niet meer het paradijs waarvan ik dacht dat het dat zou zijn :'(


Gewoon wat meer rondvragen bij dealers/gebruikers in je buurt. Best veel mensen kunnen via-via 2c-b kopen. Bij mij was het de eerste keer vragen raak bij mijn ex-wiet dealer. De 2e zoektocht was ook meteen raak bij mijn xtc dealer.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Chemicalbro » di apr 02, 2013 8:37 pm

Ik heb nu voor het eerst 2-cb op. 1 pil van 17mg op. ben nu anderhalf uur verder en voelt wel lekker maar bijna niks visueel. Nou heeft een van mn mede trippers het er over dat het niet werkt om de dosis op te schroeven, klopt dit?
Chemicalbro
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: di jan 22, 2013 8:01 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner