Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Einstein schreef:Synthetische wiet, dus dat spul met JWH-zus-en-zo? Dat staat er nog extra om bekend om rare effecten op te leveren in combinatie met andere drugs, meer dan normale marihuana
Einstein schreef: Maar dit is meer wat voor het synthetische cannabinoïden-topic
Einstein schreef:Synthetische wiet, dus dat spul met JWH-zus-en-zo? Dat staat er nog extra om bekend om rare effecten op te leveren in combinatie met andere drugs, meer dan normale marihuana
Gman007 schreef:Ik vond de bodyload bijna afwezig i.t.t. lsd waarbij die verschrikkelijk was!
Gman007 schreef:Ik vond de bodyload bijna afwezig i.t.t. lsd waarbij die verschrikkelijk was!
pjenis schreef:m'n mindset leek elke 5 seconden wel te veranderen
Karhu schreef:DutchCookie schreef:Ik heb alleen af en toe dat de zwaartekracht even op standje 10 staat
Ja, dat je onder een deken ligt en dat ding dan ineens ontiegelijk zwaar aanvoelt !
stylus schreef:Ik heb wat rondgevraagd en het is me uiteindelijk gelukt een vendor te vinden die wel wat 2c'tjes verkoopt maar helaas ben ik 2c-b nog niet tegengekomen... Is deze stof dan echt niet meer online te krijgen?
stylus schreef:Ik heb wat rondgevraagd en het is me uiteindelijk gelukt een vendor te vinden die wel wat 2c'tjes verkoopt maar helaas ben ik 2c-b nog niet tegengekomen... Is deze stof dan echt niet meer online te krijgen? Amsterdam lijkt tegenwoordig een woud van pillen pep en coke maar voor de ware psychonaut is het niet meer het paradijs waarvan ik dacht dat het dat zou zijn :'(
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast