Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » di okt 23, 2012 9:28 pm

Het kan wel, maar je moet inderdaad óf rustig aan doen met de speed óf rijkelijk met 2C-B willen strooien.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor Azgaza » wo okt 24, 2012 9:48 am

Hmm ik heb wel zin in wat 2c-b.. combineert goed met grofweg alles, euforisch, visueel en nasaal heel makkelijk goed te doseren (kleine puntjes pakken tot het precies goed is). Lang niet zo boeiend als een goeie LSD trip (zelfs niet op een hoge dosis) maar wel een stuk minder belastend met de korte duur, weinig insomnia. 2c-b is iets wat ik wel gewoon 'een avondje' kan doen; dat is met LSD toch minder handig (dee het laatst alsnog, drastisch slaapgebrek was ook het gevolg, hele rest van de weekend was gelijk vrij waardeloos..)

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: 2C-B

Berichtdoor Erwinat0r » do okt 25, 2012 6:49 am

Erwinat0r schreef:Een huisgenoot van me was in de veronderstelling dat hij pep uit mijn drugsvoorraad had getoverd, echter heeft hij een lijntje 2cb naar binnen gewerkt. Ik ben niet thuis dus heb met hem gebeld... ik gok dat hij tussen de 60 en 100 mg naar binnen heeft gesnoven, een vrij heroische dosis, hulde voor hem. Hij heeft echter nog nooit iets hallucinerends gehad en ik vroeg me af of er nog tips zijn om het misschien iets milder te maken.

Op hoop van zege dat er iemand online is die er iets nuttigs over te vertellen heeft.



Ik zal nog even een korte samenvatting van de gebeurtenissen doen voor de geinteresseerden. achteraf heeft hij ongeveer 50mg gehad, viel nog enigszins mee.
Toen ik met hem belde was hij enigszins in paniek, hij schrok van het effect en was bang dat hij echt superbad zou gaan. Ik heb hem gerustgesteld en verteld dat hij awesome trip kon verwachten met muchos veel kleurtjes en gekke patroontjes.
De volgende dag vertelde hij enthousiast over zijn trip. hij vertelde dat hij overal regenbogen zag, de schaduw van een vriend van me andere dingen zag doen dan de persoon zelf, een telefoon een meter lang zag worden, alles zag draaien, kratjes bavaria ontleedt worden en allemaal andere awesome tripavonturen.
Achteraf gezien heeft hij een goede trip gehad. Gelukkig voor hem is hij een 'grote' jongen, die sowieso niet heel gevoelig is voor drugs.

Excuses voor het slappe verhaal, ik ben dronken.

trusten
Erwinat0r
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma okt 31, 2011 2:36 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » do okt 25, 2012 7:48 am

Nice :woeh:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor MarkBeest » do okt 25, 2012 11:25 am

Held
Er zit een feestje in m'n hoofd.
Avatar gebruiker
MarkBeest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: wo maart 07, 2012 11:45 am
Woonplaats: In een grot

Re: 2C-B

Berichtdoor omerobert » do okt 25, 2012 11:32 am

Einstein schreef:Het kan wel, maar je moet inderdaad óf rustig aan doen met de speed óf rijkelijk met 2C-B willen strooien.



Bedankt voor de reacties. Hoe is 't effect van 2cb na pep? Hou je de energie + 't effect van 2cb? (Gezien de omgekeerde volgorde dus 't effect van 2cb te niet doet?)
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » do okt 25, 2012 6:35 pm

Hmm, je wilt nadat de pep is uitgewerkt 2C-B nemen? Als je tegelijk onder invloed van beide wilt zijn maakt het niet uit welke je eerst neemt.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor Partypipo » zo okt 28, 2012 3:44 pm

Erwinat0r schreef:
Erwinat0r schreef:Een huisgenoot van me was in de veronderstelling dat hij pep uit mijn drugsvoorraad had getoverd, echter heeft hij een lijntje 2cb naar binnen gewerkt. Ik ben niet thuis dus heb met hem gebeld... ik gok dat hij tussen de 60 en 100 mg naar binnen heeft gesnoven, een vrij heroische dosis, hulde voor hem. Hij heeft echter nog nooit iets hallucinerends gehad en ik vroeg me af of er nog tips zijn om het misschien iets milder te maken.

Op hoop van zege dat er iemand online is die er iets nuttigs over te vertellen heeft.



Ik zal nog even een korte samenvatting van de gebeurtenissen doen voor de geinteresseerden. achteraf heeft hij ongeveer 50mg gehad, viel nog enigszins mee.
Toen ik met hem belde was hij enigszins in paniek, hij schrok van het effect en was bang dat hij echt superbad zou gaan. Ik heb hem gerustgesteld en verteld dat hij awesome trip kon verwachten met muchos veel kleurtjes en gekke patroontjes.
De volgende dag vertelde hij enthousiast over zijn trip. hij vertelde dat hij overal regenbogen zag, de schaduw van een vriend van me andere dingen zag doen dan de persoon zelf, een telefoon een meter lang zag worden, alles zag draaien, kratjes bavaria ontleedt worden en allemaal andere awesome tripavonturen.
Achteraf gezien heeft hij een goede trip gehad. Gelukkig voor hem is hij een 'grote' jongen, die sowieso niet heel gevoelig is voor drugs.

Excuses voor het slappe verhaal, ik ben dronken.

trusten


Niiiiiccccceeeee
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2C-B

Berichtdoor MDMAmazing » za nov 10, 2012 3:14 pm

Hmm, bodyload blijft vervelend.. Soms is het net alsof je een griepje hebt ofzo.
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA


Did: Alcohol, nicotine, wiet, hasj, truffels, kratom, silene capensis, ritalin, alprazolam, DXM, DMT, 2C-B, 4-FMP, XTC
To do: Lachgas, pure MDMA, mescaline, LSD, GHB, 6-APB, 2C-I, TMA-2, TMA-6, 2CT-2, 2CT-4, 2CT-21
Dont's: Cocaine, heroine, crystal meth, crack

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 6:02 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor zornax » wo nov 28, 2012 6:50 pm

Oke binnnekort wil ik 2cb gaan proberen. Heb 5 pillen die getest zijn op 10mg.

Probleem is dat de aankomende tijd er geen tijd is om het bij iemand rustig thuis te proberen. Ik kan alleen niet wachten haha.

Hoe komt dit spul tot zijn recht in een discotheek? Gewoon plaatselijke discotheek waar ik bijna elke week wel een keer kom. Heb nog nooit iets trippens geprobeerd. Alleen ervaring met stimulanten (xtc,speed,sos,4fmp)

Wat raden jullie aan? Wachten totdat ik het ergens rustig kan proberen of is dit ook wel mogelijk om in die discotheek te doen. Wanneer komt de 2cb het meest tot zijn recht?
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » wo nov 28, 2012 6:52 pm

Je kan het proberen in de discotheek, maar dan MOET je het bij een lage dosis houden, dus 1 pilletje (als je een normaal gewicht hebt). Kan zijn dat je er niet zoveel van merkt, maar dat is beter dan jezelf helemaal de pan uit spacen en door het lint gaan :P Voor veel mensen is 10 mg ook wel een prima dosis in een feestsetting, hoewel het voor thuis vaak wat te zwak is.
Kijk ook uit met alcohol drinken, alcohol versterkt het effect nogal.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor Hi-Hat » wo nov 28, 2012 7:00 pm

Er bestaat geen beter advies dan wat Einstein zegt. Ik vind 15-17mg persoonlijk net iets te veel voor op een feest. Het kan zijn dat je 10mg net iets te weinig vindt, maar dan kan je nog een andere keer de dosis opschroeven. Die 5mg meer kan echt m'n avond een beetje verpesten. Verder wil ik je niet bang maken, want 2C-B kan echt ontzettend leuk zijn op een party.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Karhu » wo nov 28, 2012 10:19 pm

Over ongeveer 51 uur wordt er weer wat naar binnen gewerkt! Heb er best wel weer zin in, haha!
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: 2C-B

Berichtdoor TrueGrit » wo nov 28, 2012 11:12 pm

zornax schreef:Probleem is dat de aankomende tijd er geen tijd is om het bij iemand rustig thuis te proberen.


Ga een keer niet naar de discotheek en doe het dan thuis?

Zeker omdat je dus 0 ervaring met tripmiddelen hebt, is een keer een fatsoenlijke dosis thuis doen echt een veel beter idee.

En anders zou ik het idd bij 1 pilletje van 10mg houden, maar denk dat dat voor een behoorlijk aantal mensen een dosis is die vrijwel niets doet.
Avatar gebruiker
TrueGrit
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 101
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:16 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » wo nov 28, 2012 11:37 pm

Op een feest schijnt ~10 mg best leuk uit te kunnen pakken. Inderdaad is het het beste om het eerst eens thuis te doen, maar 2C-B is wel één van de weinige psychedelica die je ook nog wel voor de eerste keer op een feest zou kunnen doen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor Ivo » do nov 29, 2012 3:13 am

Mijn eerste keer 2CB was een pilletje van 8-9mg op een feestje. Heerlijk van de muziek zitten genieten en echt prachtige visuals gehad. Op die dosis kan er volgens mij echt niks mis gaan.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Karhu » do nov 29, 2012 3:15 am

Ik heb echt geen effect, behalve dat ik niet slaap, onder de 15 mg...
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: 2C-B

Berichtdoor snuifduif » do nov 29, 2012 10:44 am

Je moet trouwens rustig aan doen met de combinatie 2c-b en methoxetamine. Dan word het heel snel heel erg raar heb ik ondervonden :grin:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: 2C-B

Berichtdoor Karhu » vr nov 30, 2012 10:52 pm

Wow... mijn 2cb is echt grijs/zilver geworden! Fucking raar! Wel getest en was niks mis mee volgens lab!
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: 2C-B

Berichtdoor snuifduif » za dec 01, 2012 1:25 am

Zat het in een papieren sealtje met zwarte inkt toevallig?
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: 2C-B

Berichtdoor Partypipo » zo dec 02, 2012 3:21 am

Ik vind hard spacen op een feest juist echt vet. Dus ik zou gerust 2 van die pilletjes tegelijk naar binnen gooien. Maar ja, ik raak ook nooit in paniek van rare effecten van drugs ofzo. Als ik echt veeeeeeel te hard ga en denk dat ik misschien wel ga sterven, dan accepteer ik dat ook gewoon en geef ik me over aan waar de trip me heen brengt.
Als je wel in staat bent om in paniek te raken als je veel te hard gaat zou ik er maar 1 doen. En als je best bang bent om te hard te gaan en daarvan in paniek te raken zou ik het gewoon thuis doen...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » zo dec 02, 2012 3:27 am

Voor de eerste keer is het sowieso wel aan te raden om met één te beginnen. In het ergste geval voel je er niet zo veel van, maar je feest is niet verpest, tenzij je alleen op drugs kan feesten. Denken dat je gaat sterven is niet echt aan de orde op 2C-B, ook niet van twee pilletjes, maar ook minder heftige effecten kunnen vervelend zijn.
Met hoge doses strooien kan altijd nog, als je het middel wat beter kent :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor Tomaat » zo dec 02, 2012 10:55 am

Als je gevoelig bent aan hallucinaties dan zou ik het zeker maar op 1 pil houden. Mentaal kan 20mg 2cb geen bergen verzetten, maar geen meter voor je kunnen zien door de visuals is niet echt handig in een discotheek...
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: 2C-B

Berichtdoor TrueGrit » zo dec 02, 2012 1:56 pm

ILoveMDMA schreef:Ik vind hard spacen op een feest juist echt vet.


Tuurlijk. Maar als je niet zoveel ervaring hebt met psychedelica heb je echt geen idee wat je overkomt als je iets als 20mg 2C-B dropt op een partij. Je hebt daar ook relatief weinig controle over de situatie.
Sommige mensen - zoals jij - kunnen daar makkelijk mee omgaan, terwijl anderen daar meer ervaring voor nodig hebben.
Avatar gebruiker
TrueGrit
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 101
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:16 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Azy » ma dec 03, 2012 12:25 am

Een licht 2cb tripje (10-15mg) is wel te doen in het openbaar voor de eerste keer zonder veel ervaring met psychedelica, zeker met al mdma ervaring op diezelfde plek. Met wat meer psychedelische ervaring (op feesten) zou ik zelfs 20mg zonder problemen aanraden.

Zwaardere dosissen zou ik eerst in een rustigere omgeving testen, met chillplekken enz. Mentaal is het allemaal erg licht, maar je kan het maar beter veilig houden als je echt zwaar gaat experimenteren.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Partypipo » ma dec 03, 2012 3:03 am

TrueGrit schreef:
ILoveMDMA schreef:Ik vind hard spacen op een feest juist echt vet.


Tuurlijk. Maar als je niet zoveel ervaring hebt met psychedelica heb je echt geen idee wat je overkomt als je iets als 20mg 2C-B dropt op een partij. Je hebt daar ook relatief weinig controle over de situatie.
Sommige mensen - zoals jij - kunnen daar makkelijk mee omgaan, terwijl anderen daar meer ervaring voor nodig hebben.

Precies, ik bedoel maar te zeggen dat het vooral ligt aan hoe je sowieso in het leven staat en hoe je omgaat in je koppie met allerlei situaties.
Als je heel erg goed bent in gewoon zijn in het moment in alle situaties, dan heb je dus ook geen last van fucking hard spacen op een feestje. Als je graag dingen onder controle houdt is trippen waarschijnlijk minder voor je, zodra het een kant op gaat die je niet wilt... En als je gewoon kan zijn met alles wat er op je af komt, zonder dat je het een andere kant op wilt sturen, dan kan je makkelijk in een andere dimensie het feest vieren.
Jezelf overschatten en denken dat je het allemaal wel aan kan en dan eigenlijk te hard gaan kan je óf enorm bad van gaan óf je kan de controle los leren laten in een soort van ultimate crash course.
Snelcursus zijn met wat is of fucking hard flippen.
Beetje alsof je met een vliegtuig ergens crasht op een onbewoond eiland en dat je de enige overlevende bent: je MOET je kunnen aanpassen en eten en water enzo vinden/bij elkaar jagen of je sterft, dat is hoe ik een hoge dosis psychedelica op een feest zie.
En ik zou het trouwens ook schitterend vinden om alleen op een onbewoond eiland te crashen. Misschien overleef ik zoiets, misschien sterf ik snel van de dorst of honger, maar ik zou het alletwee een mooie ervaring vinden.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2C-B

Berichtdoor san am » ma dec 03, 2012 3:43 pm

Het zou alleen een beetje jammer zijn als je sterft van de crash
san am
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:47 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Partypipo » ma dec 03, 2012 10:09 pm

san am schreef:Het zou alleen een beetje jammer zijn als je sterft van de crash

Nee, ook dat is een unieke ervaring :p
Maar dat stukje hadden al gehad, ik was al de enige overlevende...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2C-B

Berichtdoor san am » di dec 04, 2012 9:16 pm

In je hol geneukt worden door een vrij groot geschapen neger schijnt ook een unieke ervaring te zijn, als bij jou uniek gelijk staat aan mooi...
san am
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:47 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » di dec 04, 2012 11:37 pm

Wat een inhoudelijke post :#: Als je niks te melden hebt, zeg dan niets.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner