Erwinat0r schreef:Een huisgenoot van me was in de veronderstelling dat hij pep uit mijn drugsvoorraad had getoverd, echter heeft hij een lijntje 2cb naar binnen gewerkt. Ik ben niet thuis dus heb met hem gebeld... ik gok dat hij tussen de 60 en 100 mg naar binnen heeft gesnoven, een vrij heroische dosis, hulde voor hem. Hij heeft echter nog nooit iets hallucinerends gehad en ik vroeg me af of er nog tips zijn om het misschien iets milder te maken.
Op hoop van zege dat er iemand online is die er iets nuttigs over te vertellen heeft.
Einstein schreef:Het kan wel, maar je moet inderdaad óf rustig aan doen met de speed óf rijkelijk met 2C-B willen strooien.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Erwinat0r schreef:Erwinat0r schreef:Een huisgenoot van me was in de veronderstelling dat hij pep uit mijn drugsvoorraad had getoverd, echter heeft hij een lijntje 2cb naar binnen gewerkt. Ik ben niet thuis dus heb met hem gebeld... ik gok dat hij tussen de 60 en 100 mg naar binnen heeft gesnoven, een vrij heroische dosis, hulde voor hem. Hij heeft echter nog nooit iets hallucinerends gehad en ik vroeg me af of er nog tips zijn om het misschien iets milder te maken.
Op hoop van zege dat er iemand online is die er iets nuttigs over te vertellen heeft.
Ik zal nog even een korte samenvatting van de gebeurtenissen doen voor de geinteresseerden. achteraf heeft hij ongeveer 50mg gehad, viel nog enigszins mee.
Toen ik met hem belde was hij enigszins in paniek, hij schrok van het effect en was bang dat hij echt superbad zou gaan. Ik heb hem gerustgesteld en verteld dat hij awesome trip kon verwachten met muchos veel kleurtjes en gekke patroontjes.
De volgende dag vertelde hij enthousiast over zijn trip. hij vertelde dat hij overal regenbogen zag, de schaduw van een vriend van me andere dingen zag doen dan de persoon zelf, een telefoon een meter lang zag worden, alles zag draaien, kratjes bavaria ontleedt worden en allemaal andere awesome tripavonturen.
Achteraf gezien heeft hij een goede trip gehad. Gelukkig voor hem is hij een 'grote' jongen, die sowieso niet heel gevoelig is voor drugs.
Excuses voor het slappe verhaal, ik ben dronken.
trusten
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
zornax schreef:Probleem is dat de aankomende tijd er geen tijd is om het bij iemand rustig thuis te proberen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:Ik vind hard spacen op een feest juist echt vet.
TrueGrit schreef:ILoveMDMA schreef:Ik vind hard spacen op een feest juist echt vet.
Tuurlijk. Maar als je niet zoveel ervaring hebt met psychedelica heb je echt geen idee wat je overkomt als je iets als 20mg 2C-B dropt op een partij. Je hebt daar ook relatief weinig controle over de situatie.
Sommige mensen - zoals jij - kunnen daar makkelijk mee omgaan, terwijl anderen daar meer ervaring voor nodig hebben.
san am schreef:Het zou alleen een beetje jammer zijn als je sterft van de crash
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten