bam. schreef:Ik wil dit eigenlijk gaan pluggen zaterdag , kan ik het geheel (pil) gewoon naar binnen jassen?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Einstein schreef:Het HBr-zout is net wat minder sterk per mg dan het HCl-zout, omdat broom zwaarder is dan chloor en in het HBr-zout dus net wat meer overbodige ballast zit (het Br--ion) dan in het HCl-zout. Heel groot is het verschil niet, 2C-B HBr is ongeveer 76.2/87.7=0.87 keer zo sterk als 2C-B HCl.
snuifduif schreef:Einstein schreef:Het HBr-zout is net wat minder sterk per mg dan het HCl-zout, omdat broom zwaarder is dan chloor en in het HBr-zout dus net wat meer overbodige ballast zit (het Br--ion) dan in het HCl-zout. Heel groot is het verschil niet, 2C-B HBr is ongeveer 76.2/87.7=0.87 keer zo sterk als 2C-B HCl.
De zoutvorm bepaalt toch juist welke 2c-X je hebt?
Bij broom is het 2c-B en bij chloride heb je 2c-C
En volgens erowid ligt de gemiddelde 2c-b dosis op 15-25 mg en 2c-c dosis ligt rond de 25-30 mg. Dus 2c-b is beter
http://en.wikipedia.org/wiki/2C_%28psychedelics%29
snuifduif schreef:De zoutvorm bepaalt toch juist welke 2c-X je hebt?
Bij broom is het 2c-B en bij chloride heb je 2c-C
Einstein schreef:Hangt ervan af welke zoutvorm je hebt.
Voor het HBr-zout: 76.2%
Voor het HCl-zout: 87.7%
Bepaald met cijfers van Wikipedia, heb nu geen zin het allemaal nauwkeurig op te zoeken
Erwinat0r schreef:Een huisgenoot van me was in de veronderstelling dat hij pep uit mijn drugsvoorraad had getoverd, echter heeft hij een lijntje 2cb naar binnen gewerkt. Ik ben niet thuis dus heb met hem gebeld... ik gok dat hij tussen de 60 en 100 mg naar binnen heeft gesnoven, een vrij heroische dosis, hulde voor hem. Hij heeft echter nog nooit iets hallucinerends gehad en ik vroeg me af of er nog tips zijn om het misschien iets milder te maken.
Op hoop van zege dat er iemand online is die er iets nuttigs over te vertellen heeft.
Azymuth schreef:hoeveel was stoney zijn foutje nu weer DF'ers
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Saikedellik schreef:Wowww, ik als (redelijk) ervaren tripper vind 30mg oraal al flink heftig, ben echt benieuwd hoe die gast zijn 60-100mg ervaren heeft.. Heftige shizzle!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Einstein schreef:Wat een rambo Alles goedgekomen?
omerobert schreef:Hoe is de combinatie 2cb + pep? Iemand ervaring/doseringen etc?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast