You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Crackmeneer schreef:jongens jongens jongens! Laatst heb ik mijn halve gram 2c-b binnen gekregen.. ga het donderdag naar het testcentrum brengen. Helaas las ik op een website dat ze zon 0.1GRAM nodig hebben.. dus 100mg. Aangezien dit nogal veel is voor 2c-b vroeg ik mij af of het volgende mogelijk is. Men neemt 20MG 2c-b en men neemt 80mg bloem/poedersuiker/of een andere stof.. Zolang het testcenter maar zegt dat er maar 20%2c-b in zit is het goed toch?(ik snap dat dit de drugsmonitor kleurt maar hoevaak word 2cb nou getest en waar word de info voor gebruikt..) Ik ga het dit weekend voor het eerst gebruiken en het weekend daarop op een feestje met mdma. Iemand nog tips?;)
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
MDMAmazing schreef:Volgend weekend voor het eerst 2CB, een capsule met 20mg (ik weeg 70kg). Ben ik hiermee nog in staat om te fietsen of te communiceren zonder problemen?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Oke, thanks. Ik kijk er naar uit!Ivo schreef:MDMAmazing schreef:Volgend weekend voor het eerst 2CB, een capsule met 20mg (ik weeg 70kg). Ben ik hiermee nog in staat om te fietsen of te communiceren zonder problemen?
Normaal gezien wel, maar je weet nooit hoe je er op gaat reageren... Communiceren zou wel moeten lukken, maar nuchter overkomen tijdens het communiceren waarschijnlijk niet.
Fietsen heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik raak nogal snel afgeleid op 2CB dus dat zou ik niet proberen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Haha, nee, heb eigenlijk een hekel aan combineren. Alhoewel ik een pilsie met je mede-trippers altijd wel lekker vind als de drugs is uitgewerkt.Ivo schreef:Zeker niet combineren met alcohol als je nog wilt communiceren. Tomaat kon op 10mg helemaal niks meer zeggen icm wat bier...
MDMAmazing schreef:Ben ik hiermee nog in staat om te fietsen of te communiceren zonder problemen?
MDMAmazing schreef:Ik hoor net dat mijn vrienden aan de truffels gaan i.p.v 2cb, is het dan nog wel leuk voor iedereen?
We gaan met zn 3en in een park. 2 nemen magic truffels en ik 2CB.Ivo schreef:MDMAmazing schreef:Ik hoor net dat mijn vrienden aan de truffels gaan i.p.v 2cb, is het dan nog wel leuk voor iedereen?
Hoe bedoel je? Als sommigen truffels nemen en anderen 2CB, of truffels op een feestje?
Das een goed idee, heb hier nog een 3d bril liggenAzymuth schreef:Op 20 mg was ik mentaal praktisch nuchter met uitzondering van een enorm goede mood (maar dat kan ook wel omdat ik het onwijs gezellig vind). Op de piek van truffels zijn mijn gedachten een psychedelische botsbal die alle kanten heen stuitert.
Ook ben ik op 2cb altijd actief en bij truffels kom ik niet van de grond, maar het kan natuurlijk nog wel enorm leuk worden, als hun portie niet te hoog is en je maakt het met z'n allen gezellig buig je wel wat naar elkaar toe. Maar wees bewust dat hun piek weleens een heel pak verwarrender kan zijn terwijl jij op een stabiel plateau blijft. Persoonlijk zou ik het wel zien zitten maar zou ik wel wat spulletjes meenemen om me te amuseren als ze een uurtje wat minder aanspreekbaar zijn.
Einstein schreef:Eén is in principe wel genoeg, maar je kan er eventueel anderhalf nemen. Twee tegelijk pakken zal niet heel gevaarlijk zijn, maar het is ook niet per se nodig.
Azymuth schreef:Einstein schreef:Eén is in principe wel genoeg, maar je kan er eventueel anderhalf nemen. Twee tegelijk pakken zal niet heel gevaarlijk zijn, maar het is ook niet per se nodig.
Ach, als je ervaring hebt en de bodyload stoorde je niet kan je best wel eens proberen te doseren tegen 20-25mg.
Ikzelf merk onder de 20 mg ook niet echt visuals, 25mg vond ik voor mij de trede met de verhouding meeste visuals/minst mentaal/lichtste bodyload. (natuurlijk vermeerderen de visuals bij hogere inname, maar mentaal en zeker de bodyload stijgt dan ook een goed stuk)
2 nemen kan wel eens heel stevig worden indien die 18mg klopt. Tussen de 30 en de 35mg veranderd een 2cb trip toch wel een beetje voor mij. Het is mentaal zeker handelbaar maar je moet toch al wat meer weten met wat je bezig bent, en bewust met de bodyload omgaan, niet doen zonder ervaring met de stof dus.
Ik heb ook al wel gemerkt dat sommige mensen een heel pak gevoeliger zijn voor 2cb. Zelf zou je wel voor anderhalf kunnen gaan als je het echt te licht vond. Maar laat je vrienden daarom met 1 pilletje beginnen, 15mg is een mooie startdosis, zelfs als het erg licht is zal je je wel vermaken. Maak eerst kennis met de stof, en schroef een volgende keer die dosering op als je meer wilt.
Einstein schreef:Psychedelica hebben als bijwerking meestal een veranderde waarneming van je eigen lichaam. Soms voel je een soort druk door je lijf heen, soms word je kotsmisselijk, soms voel je een ongemakkelijke spanning. Meestal is het lastig uit te leggen en die bodyload is voor elke stof verschillend. 2C-B heeft een vrij aanwezige, maar niet écht extreme bodyload.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten