Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor Tomaat » za apr 14, 2012 1:35 pm

Het verschil tussen 20 en 12 is immens. Van 12 ga je echt niet meer hebben dan wat (zeer) lichte effecten denk ik, tenzij je er stevig op doordrinkt. Van 20 naar 12 is een vermindering van maar liefst 40%, en zeker bij 2C-B is dat echt een groot verschil. 20mg is imo toch goed te doen voor op een feestje, nu weet je al wat je kan verwachten enzo, die kennis had je vorige keer niet. 2C-B is mentaal zeker niet echt heftig.
Zijn het pillen van 12mg of ga je 12mg poeder afwegen?
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: 2C-B

Berichtdoor Held » za apr 14, 2012 1:42 pm

Tomaat schreef:Het verschil tussen 20 en 12 is immens. Van 12 ga je echt niet meer hebben dan wat (zeer) lichte effecten denk ik, tenzij je er stevig op doordrinkt. Van 20 naar 12 is een vermindering van maar liefst 40%, en zeker bij 2C-B is dat echt een groot verschil. 20mg is imo toch goed te doen voor op een feestje, nu weet je al wat je kan verwachten enzo, die kennis had je vorige keer niet. 2C-B is mentaal zeker niet echt heftig.
Zijn het pillen van 12mg of ga je 12mg poeder afwegen?


Bedankt voor de info! Ik ben inderdaad van plan om 12mg af te wegen en in een capsule mee te nemen. Ik wil liever te laag beginnen dan te hoog. Is het eventueel nog effectief om er een capsule van 3-4mg bij te gooien als 12mg te weinig blijkt te doen?
Held
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: vr feb 17, 2012 7:33 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Davinci » za apr 14, 2012 1:43 pm

Is 12mg niet te weinig?
Ik vind 2C-B het tafelbier van de psychedelica...
15mg lijkt mij toch een minimum.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 2C-B

Berichtdoor Tomaat » za apr 14, 2012 1:49 pm

Wat Davinci zegt. Begin met min 15, en neem capsules mee van 5, zodat je kan bijdoseren naar 20. 20 leek misschien heftig vorige keer, maar het verschil tussen 20 in 1 keer nemen en eerst 15 en dan 5 is echt wel nog de moeite, in 1 keer 20 knalt er harder in dan eerst 15 en dan 5. 12mg is imo beetje 'verspilling' van je poeder, de 2C-b gaat er nooit echt doorkomen, tenzij je echt veel alcohol erbij drinkt zoals ik al zei. Alcohol versterkt de 2C-B nogal, hou daar rekening mee mocht je drinken.
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: 2C-B

Berichtdoor Held » za apr 14, 2012 3:08 pm

Hmm, ik wil denk ik toch liever iets hoger dosering na het lezen van jullie posts, maar een vriend van mij die deze avond mij een beetje in de gaten zal houden wilt liever niet dat ik veel hoger ga dan 12mg, dus ik vind wel dat ik daar rekening mee moet houden. Ik zal vanavond voor 13mg gaan, lijkt mij een perfecte dosering zo voor 1 dag na vrijdag de 13e ;)
Ik zal jouw waarschuwing dat alcohol de 2C-B heel erg kan versterken in mijn voordeel gaan gebruiken als het te mild blijkt te zijn :)! Als ik nou echt niks voel 1 uur na inname, heeft het dan nog zin om een klein beetje bij te doseren? Of kan ik mijn experiment dan maar beter naar een ander feest verplaatsen?

Ohja, misschien nog een ietwat vreemde vraag, maar hoe goed zijn jullie normaal nog in staat om naar het toilet te gaan? Toen die 20mg bij een vriend thuis was het al een hele klus doordat alles zo draaide, terwijl ik daar gewoon relaxed kon gaan zitten. Maar bij feesten zijn de toiletten vaak niet denderend schoon, dus zal mijn mik-kunst op de proef gesteld gaan worden. :p

Nogmaals heel erg bedankt voor alle hulp en info!
Held
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: vr feb 17, 2012 7:33 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Davinci » za apr 14, 2012 3:29 pm

Echt bijdoseren is nogal moeilijk om in te schatten.
Het kan bv. zijn dat 13mg + 10mg (na 1u)=18mg...
Waarschijnlijk verlengt het vooral ipv versterken. Als je 20mg al redelijk intens vond, zou ik niet gaan prutsen met bijdoseren. Je zou niet de eerste zijn die een gigantische doseerfout maakt :)
Maar als je toch voor 13mg gaat, zou ik zeker 5mg bijnemen na een uurtje.
Het toilet heb ik persoonlijk niet zo'n last van. Ben al eerder op het veel duistere 2c-e en lots of beer op een feestje geweest. Ik kan mij niet herinneren dat dat een probleem was.
Alcohol versterkt wel wat, maar er zijn weinig mensen die zin hebben om zichzelf echt volledig zat te zuipen op 2cb denk ik :grin:

Uiteindelijk blijft het maar 2c-b, je moet je geen zorgen ivm overweldigende dingen.
Het is zo gemakkelijk stuurbaar...
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 2C-B

Berichtdoor Tomaat » za apr 14, 2012 3:34 pm

Als dat de wens van je 'sitter' is, dan volg je dat inderdaad best op. Hij zal ook wel inzien dat als je nog niet van de kaart bent van die dosis dat bijnemen geen kwaad kan.

Het is best dat je iets langer wacht dan 1 uur om bij te nemen. Normaal gezien zou je 1,5uur na inname wel een idee moeten hebben of het te licht is of niet. Het heeft natuurlijk altijd zin om bij te doseren, maar als je dan langs de andere kant te lang wacht met bijdoseren (en dan spreek ik over 3+ uur) dan gaat het alleen maar verlengen, niet versterken...

Pas op met die truc om het te versterken met alcohol: alcohol doseren is (voor mij toch) moeilijk, eens je begint met drinken eindig je al zuipend. Doe dat alleen maar als je gewend bent om te drinken en als je niet meer van plan bent om bij te nemen. Eerst beginnen drinken en daarna 5mg bijnemen, dat kan zwaarder uitvallen dan gedacht, zowel voor je maag als voor je trip ;)

Je gaat dus m.a.w voor een dilemma komen te staan als je merkt dat je begindosis te licht is: nl beginnen zuipen of bijnemen.

Wat die wc-vraag aangaat, als je echt heftig aan het hallucineren bent (weinig waarschijnlijk op die dosis) dan kan je soms wel moeite hebben met het vinden van het toilet :P maar als die toiletten al smerig zijn, dan maakt het ook niet echt uit of je al dan niet goed kan mikken :grin:

Geen probleem, graag gedaan, daar zijn we hier voor!
Met 2C-B gaat het sowiso al heel moeilijk fout, en met de vragen die je stelt en omdat je over je dosissen nadenkt ben ik er 100% zeker van dat je een geslaagde avond gaat hebben zonder negatieve toestanden.
Veel plezier! :rock:
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: 2C-B

Berichtdoor Tomaat » za apr 14, 2012 3:35 pm

Davinci schreef:Alcohol versterkt wel wat, maar er zijn weinig mensen die zin hebben om zichzelf echt volledig zat te zuipen op 2cb denk ik :grin:

8-)
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: 2C-B

Berichtdoor Held » za apr 14, 2012 3:38 pm

Bedankt voor alle informatie! Ik zal morgen of overmorgen een report posten. Ben heel erg benieuwd! :)
Nogmaals bedankt!
Held
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: vr feb 17, 2012 7:33 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Davinci » za apr 14, 2012 3:44 pm

Tomaat schreef:
Davinci schreef:Alcohol versterkt wel wat, maar er zijn weinig mensen die zin hebben om zichzelf echt volledig zat te zuipen op 2cb denk ik :grin:

8-)


Het is wel leuk :grin:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 2C-B

Berichtdoor Karhu » za apr 14, 2012 3:47 pm

Ik vond 3/4 biertjes al een redelijk effect hebben! Alleen wel een naar vol gevoel in je buik, wat normaal pas na een 8-10 bier komt en met een flinke boer weer weg is... hier bleef het hangen!
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: 2C-B

Berichtdoor Tomaat » za apr 14, 2012 3:52 pm

Xeloc schreef:Ik vond 3/4 biertjes al een redelijk effect hebben! Alleen wel een naar vol gevoel in je buik, wat normaal pas na een 8-10 bier komt en met een flinke boer weer weg is... hier bleef het hangen!


Daar heb ik geen last van gehad die keren dat ik gezopen heb op 2C-B, maar ik heb sowiso nooit last van mijn maag van bier of alcohol in het algemeen.
En inderdaad: zelfs als je gewend bent van te drinken dan voel je na 5 pinten al een serieus verschil!
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: 2C-B

Berichtdoor Held » zo apr 15, 2012 5:47 pm

Oké, gisteren dus voor het eerst 2C-B geprobeerd op een feest, wat overigens ook pas mijn tweede keer 2C-B was.

Rond een uurtje of half 8 kwam ik bij een vriend op zijn kamer aan. We hebben daar samen met nog wat andere vrienden gezellig samen gegeten en gingen daar ook rond een uurtje of half 9/9 uur aan het bier. Ik heb daar denk ik een 4-5-tal flesjes bier leeggedronken, waarna we iets voor 12 richting het feest gingen. Daar aangekomen was het nog vrij rustig. We hebben onze jassen even weggehangen en zijn daar de zalen gaan bekijken.

Bij de mensen die er al waren zat de sfeer er al goed in. Mensen op de toiletten die niet konden pissen, mensen stuiterend over de dansvloer, je kent het allemaal wel :) Even rustig nog wat water gedronken en zelf ook in de sfeer gekomen en rond kwart over 12 à half 1 de capsule met 2C-B ingenomen. Doseren met dat spul is trouwens echt een hel, doordat het plakkerig is en je met 1mg verschillen zit te mierenneuken. Uiteindelijk heb ik ergens tussen de 13 en 16mg genomen. Als de ik nameting min voormeting van de capsule mag geloven was het uiteindelijk zo'n 14-15mg.

Ik vond zelf wel fijn dat het nog redelijk rustig was, zodat het spul niet in de drukte begon in te slaan. Op het begin merkte ik eigenlijk vrij weinig. Zo'n 30-45 na inname was dat. Alles leek een iets golvend karakter te krijgen, kleuren werden intenser, beetje wazig mijn hoofd, maar verder weinig trippend. Wel waren vette CEVs waar te nemen (veel kleurrijke fractals), maar om nou op een feest continu met je ogen dicht te gaan staan is ook zoiets :p. Twee vrienden van ons hadden zin om even te gaan zitten, dus toen besloten om naar de café zaal te gaan en ff gezellig met z'n allen te gaan zitten.

Toen begon het spul pas echt goed te werken. Kleuren die over de muren bewogen, meer golven en vrij chaotisch in mijn hoofd. Gesprekken waren wat lastig te volgen en te voeren, en wist even niet goed waar ik het moest laten. Beetje het bekende 2C-B bodyload gevoel, wat denk ik toch wel redelijk wat versterkt werd door het bier dat ik daarvoor op had. Even rustig wat water gedronken en rustig aan gedaan, en gelukkig trok dat gevoel vrij snel weg. Uiteindelijk wilden we weer naar de danszaal gaan.

Het begon nu echt goed druk te worden en de sfeer zat er overal echt super lekker in. Lichten waren nu echt super mooi, en het was echt heerlijk om weg te spacen tussen het publiek. Wel moet ik zeggen dat techno nou niet de beste keuze is om te trippen. Ik vond het af en toe allemaal een beetje te snel gaan om bij te houden. Vrienden herkennen van en afstand begon nu ook echt lastig te worden. Ook al tripte ik vrij hard, was het absoluut niet overweldigd, ook al waren dingen soms vrij chaotisch en was ik zelf best wazig. In combinatie met het feit dat het loosgaan wat moeizamer begon te worden door de snelheid van de techno, toen maar besloten om verder te gaan op het bier.

Denk in totaal nog een biertje of 4 daar gehad die je inderdaad vrij goed en snel merkte. Het leek ook dat de 2C-B een stuk langer duurde dan mijn eerste keer (waarschijnlijk door het bier). Ik was makkelijk een dikke 4 uur aan het trippen, terwijl mijn eerste keer 2C-B meer richting de 3 uur zat. Wel merkte ik inderdaad op een gegeven moment dat volle gevoel in de maag wat hier al eerder was gezegd. Waarschijnlijk dus door het bier. Was ietwat vervelend, maar zeker geen dealbreaker om bier te gaan drinken, dat beviel eigenlijk prima!

Ik merkte eigenlijk de hele avond ook een verbeterd humeur. Stond de hele avond een grote smile op mijn gezicht en ik vond het prachtig om andere mensen plezier zien te beleven. Je krijgt als het ware echt een andere kijk op wat er allemaal om je heen gebeurd. En zeg nou zelf, in een kleurrijke chaos te staan dansen is eigenlijk best wel mega vet :D Zeker wel voor herhaling vatbaar, maar ik denk dan toch op muziek met een iets lager tempo of misschien in combinatie met een upper.

Trouwens, Doornroosje in Nijmegen is echt een aanrader! Locatie is lekker knus en gezellig. Super publiek, allemaal heel erg open-minded en super vriendelijk. Feesten hebben altijd vette DJs die draaien en alles is heel erg goed geregeld. Toiletten en garderobe zijn gratis zoals het hoort en water is gratis aan de bar. Denk wel een van de betere tenten waar ik geweest ben. Sorry voor deze reclame, maar mag best een keer gezegd worden IMO ;)
Held
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: vr feb 17, 2012 7:33 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Simon » ma apr 16, 2012 9:45 pm

2C-B, heerlijk spul, maar fucking onvoorspelbaar. De ene keer trip ik op 10mg net zo hard of harder dan op 25mg van hetzelfde spul. Zoals vorige zaterdag. Duurde ook meer dan 7 uur (!) voor ik weer nuchter was, tyfus. Nou kan dit ook door de lachgas komen, maar dat betwijfel ik.

Anyway, geen 2C-B meer voor mij op feestjes. De bodyload is te zwaar; ik kan er niet door dansen (met uitzondering tot de paar 'waves' van relatieve nuchterheid en energy) en dat vind ik eeuwig zonde.
Avatar gebruiker
Simon
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 73
Geregistreerd: za jul 09, 2011 1:19 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: 2C-B

Berichtdoor BOOBS » ma apr 16, 2012 9:49 pm

is je dosis dan te hoog voor feeestjes?
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor snuifduif » ma apr 16, 2012 10:02 pm

Simon schreef:2C-B, heerlijk spul, maar fucking onvoorspelbaar. De ene keer trip ik op 10mg net zo hard of harder dan op 25mg van hetzelfde spul. Zoals vorige zaterdag. Duurde ook meer dan 7 uur (!) voor ik weer nuchter was, tyfus. Nou kan dit ook door de lachgas komen, maar dat betwijfel ik.

Anyway, geen 2C-B meer voor mij op feestjes. De bodyload is te zwaar; ik kan er niet door dansen (met uitzondering tot de paar 'waves' van relatieve nuchterheid en energy) en dat vind ik eeuwig zonde.

Misschien maak je een weegfout.
Op milligrammen wegen is nog niet zo makkelijk
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: 2C-B

Berichtdoor Held » ma apr 16, 2012 10:24 pm

Iemand ervaring om zo'n 14mg 2C-B te droppen met wat 4-FMP (zat zelf te denken aan ~125mg)? Lukt het dansen dan wel een beetje? Ik vond trippen echt super mooi en vet op een feest, maar vond inderdaad erg jammer dat er vrij weinig van losgaan terecht kwam.
Held
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: vr feb 17, 2012 7:33 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor BOOBS » ma apr 16, 2012 10:31 pm

heb je de euforie van fmp wel nodig? kan je niet beter voor speed gaan dan?

Ik heb overgens geen ervaring ermee, vroeg het me af. omdat vrienden van mij 2cb ook wel euforisch ervaren
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Held » di apr 17, 2012 12:22 am

BOOBS schreef:heb je de euforie van fmp wel nodig? kan je niet beter voor speed gaan dan?

Ik heb overgens geen ervaring ermee, vroeg het me af. omdat vrienden van mij 2cb ook wel euforisch ervaren


Klopt misschien wel dat speed een betere keus zou zijn, maar 4-fmp geeft mij normaal gesproken ook al bergen met energie. Ik vroeg me af of ik daar nog goed gebruik kan maken als ik aan het trippen ben op de 2C-B, want ik wil wel lekker los kunnen gaan op de muziek. Verder heb ik nog nooit speed gebruikt, dus ik vind het niet zo heel relaxed om meteen voor een combo te gaan met iets wat ik nog nooit heb gebruikt. Dan zou ik liever eerst speed apart willen proberen, maar zo'n interessante drug lijkt het mij niet.

En ik ervaar 2C-B inderdaad ook als euforisch, maar niet heel erg overdreven. Een beetje extra euforie van 4-fmp zou voor mij persoonlijk geen kwaad kunnen ;)
Held
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: vr feb 17, 2012 7:33 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Davinci » di apr 17, 2012 7:42 am

Ik denk dat je beter voor 2c-i gaat in samenwerking met 4-fa.
2cb duurt soms net iets te kort vind ik persoonlijk. In de regel moet je van beide stoffen wat minder nemen als je ze combineert.
Het hangt ook af van de puurheid van je stoffen.
15mg 2cb/125mg 4fmp lijkt mij een ideaal begin.

Heerlijk om te lezen dat je 2cb ervaring op een feestje zo goed was :)
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 2C-B

Berichtdoor FRESH » di apr 17, 2012 11:09 am

Davinci schreef:15mg 2cb/125mg 4fmp lijkt mij een ideaal begin.


Ik zou die eigenlijk omzetten naar 11mg 2C-I en 125mg 4-FMP :D
Werkingsduur is dan wat langer en je hebt tevens meer profijt van je 4-FMP :hulde:
FRESH
Offline
 

Re: 2C-B

Berichtdoor Doc » di apr 17, 2012 12:12 pm

FRESH schreef:
Davinci schreef:15mg 2cb/125mg 4fmp lijkt mij een ideaal begin.


Ik zou die eigenlijk omzetten naar 11mg 2C-I en 125mg 4-FMP :D
Werkingsduur is dan wat langer en je hebt tevens meer profijt van je 4-FMP :hulde:


dit weekend gedaan, heerlijke combo idd :hulde:

perfect bij tekno, ene moment sta je voor de speakers door dimensies te reizen, en het andere moment babbel je gewoon met je vriende :smokin:
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: 2C-B

Berichtdoor Davinci » di apr 17, 2012 2:09 pm

FRESH schreef:
Davinci schreef:15mg 2cb/125mg 4fmp lijkt mij een ideaal begin.


Ik zou die eigenlijk omzetten naar 11mg 2C-I en 125mg 4-FMP :D
Werkingsduur is dan wat langer en je hebt tevens meer profijt van je 4-FMP :hulde:


Geniale combo :D Ik schrijf hem aan jou toe :grin:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 2C-B

Berichtdoor BOOBS » di apr 17, 2012 2:26 pm

Ik wil ook!!
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Simon » wo apr 18, 2012 12:52 am

BOOBS schreef:is je dosis dan te hoog voor feeestjes?


Nee, ik gebruik pillen, die hebben meestal een vaste hoeveelheid. Zelfs op 10 milligram space ik 'm DOOD. (In a good way, maar niet qua bodyload.)

Overigens ervaar ik nauwelijks euforie met 2C-B, enkel in de afterglow enigszins, maar dat is meer een gevoel van voldaanheid dan echte euforie. MDMA it is not.

Davinci schreef:2cb duurt soms net iets te kort vind ik persoonlijk.

WAT

Shit duurt bij mij altijd MINSTENS zes uur, tyfus.
Avatar gebruiker
Simon
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 73
Geregistreerd: za jul 09, 2011 1:19 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: 2C-B

Berichtdoor FRESH » wo apr 18, 2012 10:07 am

2C-B is bij mij ook wel duidelijk een uur of 5 aanwezig in de meeste gevallen.

Euforie met 2C-B is heel goed mogelijk, maar dan moet je dus niet boven een dosis van pak 'm beet 14mg gaan zitten. Als je tussen de 10 en 14mg zit is er nog enigzins een euforie voor de meeste mensen.
Ik vind 2C-B juist weer heel makkelijk te sturen, maar dan alleen in een thuissetting. Op feestjes gaat het mij ook te hard. Ik had laatst één gele vlinder genomen (en dat is echt niet veel, 10-12mg) en toen tripte ik echt de tent uit man :p :lol:
FRESH
Offline
 

Re: 2C-B

Berichtdoor Davinci » wo apr 18, 2012 10:12 am

Simon schreef:WAT

Shit duurt bij mij altijd MINSTENS zes uur, tyfus.


Ik zit meer tegen de vijf uur aan, persoonlijk vind ik dat wat aan de korte kant.
Gelukkig bestaan er langere 2C's, jammer dat ze meestal wat grauwer/duisterder zijn.
2C-B is echt 2C-blij in vergelijking met de andere 2C's
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 2C-B

Berichtdoor FRESH » wo apr 18, 2012 10:23 am

Davinci schreef:
Simon schreef:WAT

Shit duurt bij mij altijd MINSTENS zes uur, tyfus.


Ik zit meer tegen de vijf uur aan, persoonlijk vind ik dat wat aan de korte kant.
Gelukkig bestaan er langere 2C's, jammer dat ze meestal wat grauwer/duisterder zijn.
2C-B is echt 2C-blij in vergelijking met de andere 2C's


Kan ik me helemaal in vinden! Ik vind bijv. bij 2C-I in de meeste gevallen altijd ergens een grauw randje er aanzitten. Kan het nooit helemaal plaatsen, maar het voelt een beetje "dirty" ofzo.
2C-B is wat dat betreft meer happy :D
FRESH
Offline
 

Re: 2C-B

Berichtdoor Simon » wo apr 18, 2012 8:46 pm

Oh, man, zijn andere 2C's duisterder? Ik zie met 2C-B in m'n closed-eye visuals al neukende en moordende vampiervrouwen die vervolgens naar mij klauwen (waar ik overigens best van geniet, maar damn son, het moet niet erger worden).
Avatar gebruiker
Simon
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 73
Geregistreerd: za jul 09, 2011 1:19 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: 2C-B

Berichtdoor Davinci » wo apr 18, 2012 8:49 pm

Simon schreef:Oh, man, zijn andere 2C's duisterder? Ik zie met 2C-B in m'n closed-eye visuals al neukende en moordende vampiervrouwen die vervolgens naar mij klauwen (waar ik overigens best van geniet, maar damn son, het moet niet erger worden).


Hahaha man, je weet nog bijlange niet hoe ver het kan gaan ;)
2C-B heeft niet zo veel diepgang mentaal.
Soms wil je dat deurtje echt wel dichthouden :shock:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner