Miele schreef:Vind de doses die jullie aanraden allemaal redelijk hoog... Heb gisteren voor het eerst 2 pilletjes gehad die 8-12mg zouden moeten zijn, maar ik ging echt retehard, tegen bad-trippen aan eigenlijk.. Heb toch wel wat ervaring met truffels, 2c-c, 4-aco-DMT en DMT, maar heb nog nooit zo hard getript als gisteravond. Trillend in bed liggen met ontzettend overweldigende visuals, rare gedachtes, ontzettend diep trippen met ontzettend felle en aanwezige kleuren, etcetc..
Was verder wel indrukwekkend en mooi, maar ik zal de volgende keer toch eerder 1 of 1,5 pil proberen, 2 was wel aan de zware kant.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
DutchCookie schreef:Miele schreef:Vind de doses die jullie aanraden allemaal redelijk hoog... Heb gisteren voor het eerst 2 pilletjes gehad die 8-12mg zouden moeten zijn, maar ik ging echt retehard, tegen bad-trippen aan eigenlijk.. Heb toch wel wat ervaring met truffels, 2c-c, 4-aco-DMT en DMT, maar heb nog nooit zo hard getript als gisteravond. Trillend in bed liggen met ontzettend overweldigende visuals, rare gedachtes, ontzettend diep trippen met ontzettend felle en aanwezige kleuren, etcetc..
Was verder wel indrukwekkend en mooi, maar ik zal de volgende keer toch eerder 1 of 1,5 pil proberen, 2 was wel aan de zware kant.
je bent blijkbaar de enige of heeft iemand anders dit ook weleens gehad?
Miele schreef:Lijkt er wel op idd.. Misschien dat 2 biertjes en een klein beetje vermoeidheid mee hebben gespeeld? Vond het trippen mentaal iig erg zwaar, meer dan dat ik bij truffels heb.
Jamess schreef:Ik had 20-24mg alleen had amper visuals? Kan ik dit versterken op de een of andere manier?
Azymuth schreef:Miele schreef:Lijkt er wel op idd.. Misschien dat 2 biertjes en een klein beetje vermoeidheid mee hebben gespeeld? Vond het trippen mentaal iig erg zwaar, meer dan dat ik bij truffels heb.
Ik heb me laten vertellen dat drank het trippen ook direct een stuk heftiger maakt, maar 2 biertjes is natuurlijk niet zoveel. Dat je het trippen mentaal zwaar vond ben je wel de eerste in waar ik het van hoor, op welke manier bedoel je het dan? Negatieve gedachtenstromen? Of snel en veel tegelijk denken?
Jamess schreef:Ik had 20-24mg alleen had amper visuals? Kan ik dit versterken op de een of andere manier?
reza schreef:ik heb helaas niet zo'n weegschaal staan waar ik het op zou kunnen afmeten. is er iemand die mij kan vertellen hoe je het op een andere manier een beetje kan inschatten?
Einstein schreef:Hihi, mensen die per se drugs willen gebruiken maar niet in staat zijn om simpelweg een weegschaal te scoren![]()
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:Gisteren behoorlijk hard gegaan op de 2cb.
Ooit 1 keer eerder 2cb gedaan nadat mn truffels uit begonnen te werken om die trip te verlengen, of dat te proberen...
2 pilletjes gedropt. 2,5 uur later nog totaal niks aan het gebeuren... Dus ik denk: huh, het zijn zwakkere pillen als de vorige keer ofzo, terwijl ze hetzelfde leken (haha, en dat zegt niks, I know). Dus 2 erbij. Half uur later begin ik blij te worden. Blij ben ik de rest van de trip geweestBig smile op mn gezicht! Hahaha! En langzaam aan ging ik steeds harder. Op de piek wel een paar keer redelijk wazig geweest en de tijd vloog voorbij, terwijl het toch heel langzaam ging ofzo. Haha, alles was vervormd. Geluid was vervormd, gezichten vervormden, overal waren kleuren, super mooie closed eye visuals, en soms liepen zintuigen een beetje in elkaar over. Ik heb kleuren gehoord en geproeft. Weird!
Bij truffels heb ik bij normale dosis dat alles ademt en lichte blijheid en beetje vaagheid, bij iets meer, 20 gram, verdwijn ik in een andere dimensie, neem ik afscheid van mn lichaam en dat soort dingen, echt totaal de weg kwijt dus. Maar geen vervormingen zoals bij 2cb was.
2cb was veel harder visueel trippen, ook lekker hard body trippen (alles heel licht en vreemd en gaaf), en soms wazigheid maar vooral eigenlijk heel helder.
2cb vs truffels wint 2cb voor mij!
Nu wil ik eens LSD proberen!
Held schreef:ILoveMDMA schreef:Gisteren behoorlijk hard gegaan op de 2cb.
Ooit 1 keer eerder 2cb gedaan nadat mn truffels uit begonnen te werken om die trip te verlengen, of dat te proberen...
2 pilletjes gedropt. 2,5 uur later nog totaal niks aan het gebeuren... Dus ik denk: huh, het zijn zwakkere pillen als de vorige keer ofzo, terwijl ze hetzelfde leken (haha, en dat zegt niks, I know). Dus 2 erbij. Half uur later begin ik blij te worden. Blij ben ik de rest van de trip geweestBig smile op mn gezicht! Hahaha! En langzaam aan ging ik steeds harder. Op de piek wel een paar keer redelijk wazig geweest en de tijd vloog voorbij, terwijl het toch heel langzaam ging ofzo. Haha, alles was vervormd. Geluid was vervormd, gezichten vervormden, overal waren kleuren, super mooie closed eye visuals, en soms liepen zintuigen een beetje in elkaar over. Ik heb kleuren gehoord en geproeft. Weird!
Bij truffels heb ik bij normale dosis dat alles ademt en lichte blijheid en beetje vaagheid, bij iets meer, 20 gram, verdwijn ik in een andere dimensie, neem ik afscheid van mn lichaam en dat soort dingen, echt totaal de weg kwijt dus. Maar geen vervormingen zoals bij 2cb was.
2cb was veel harder visueel trippen, ook lekker hard body trippen (alles heel licht en vreemd en gaaf), en soms wazigheid maar vooral eigenlijk heel helder.
2cb vs truffels wint 2cb voor mij!
Nu wil ik eens LSD proberen!
Klinkt heel erg interessant, maar dit is ook meteen hetgeen waar ik stiekem een beetje bang voor ben. Alhoewel, bang is niet het juiste woord. Ik bedoel meer gezonde spanning. Hoe vond jij dat chaotische op een feest? Op XTC vind ik dat super wazige gevoel echt zalig, maar dat is niet echt te vergelijken met de chaotische gedachtegang die gepaard gaat met 2C-B. Het is heel erg moeilijk voor te stellen hoe zoiets moet zijn op een feest. Hoe vond jij het zelf dat je zo hard ging? Was het wel nog steeds prettig te noemen? Bedankt voor alle informatie!
Edit: Oeps, niet helemaal correct gelezen volgens mij. Dit was niet op een feest of wel?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:Het ergste wat er kan gebeuren is dat je doodgaat, en doodgaan is niet erg omdat je je dan niet meer kan beseffen dat je niet meer leeft, dus angst voor de dood is er niet bij mij (waardoor ik ook niet echt bad trip ofzo).
Held schreef:ILoveMDMA schreef:Het ergste wat er kan gebeuren is dat je doodgaat, en doodgaan is niet erg omdat je je dan niet meer kan beseffen dat je niet meer leeft, dus angst voor de dood is er niet bij mij (waardoor ik ook niet echt bad trip ofzo).
Haha, mooie verwoording. Bijna poëtisch
Ik twijfel nog steeds echt hard of ik 2C-B nou zal doen op een feest of niet. Ene kant heel erg benieuwd, en denk dat ik het sowieso een keer ga doen, maar van de andere kant wel spannend. Toch een stuk heftiger dan een upper of downer op een feestje. Twijfels, twijfels...
Oizo schreef:Held schreef:ILoveMDMA schreef:Het ergste wat er kan gebeuren is dat je doodgaat, en doodgaan is niet erg omdat je je dan niet meer kan beseffen dat je niet meer leeft, dus angst voor de dood is er niet bij mij (waardoor ik ook niet echt bad trip ofzo).
Haha, mooie verwoording. Bijna poëtisch
Ik twijfel nog steeds echt hard of ik 2C-B nou zal doen op een feest of niet. Ene kant heel erg benieuwd, en denk dat ik het sowieso een keer ga doen, maar van de andere kant wel spannend. Toch een stuk heftiger dan een upper of downer op een feestje. Twijfels, twijfels...
Misschien moet je de coming up thuis laten gebeuren, en niet op het feest, zodat je nog altijd kan zien wat je doet. Ik ben een keertje teruggekeerd van een dubstep-feestje omdat het te chaotisch werd, terwijl ik er (bijna) zeker van ben dat als ik de coming up in een rustige omgeving had laten gebeuren, het geen enkel probleem gegeven zou hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast