Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor Karhu » do maart 22, 2012 7:15 pm

hoeveel had je dan? Ik ging laatste keer ook best hard van 25 mg, maar ook in combi met een beste bult drank :love: !
Karhu
Badass Junkie

Berichtdoor Hi-Hat » do maart 22, 2012 7:38 pm

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet weet. Was een oranje kroontje, geloof ik. Slecht, ik weet het. Maar ik vond het echt een beetje van alles wat. Ik kreeg eerst onmogelijk veel energie, daarna was een vriend van mij opeens een dracula en werden twee gasten die zwaar aan de pillen zaten opeens een beetje zombies. :) Verder gewoon goed hard gegaan en een hele leuke avond gehad.

100 keer leuker dan MDMA naar mijn mening. En dan overdrijf ik niet.
Come meditate on bass weight.
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor DutchCookie » do maart 22, 2012 7:58 pm

Miele schreef:Vind de doses die jullie aanraden allemaal redelijk hoog... Heb gisteren voor het eerst 2 pilletjes gehad die 8-12mg zouden moeten zijn, maar ik ging echt retehard, tegen bad-trippen aan eigenlijk.. Heb toch wel wat ervaring met truffels, 2c-c, 4-aco-DMT en DMT, maar heb nog nooit zo hard getript als gisteravond. Trillend in bed liggen met ontzettend overweldigende visuals, rare gedachtes, ontzettend diep trippen met ontzettend felle en aanwezige kleuren, etcetc..

Was verder wel indrukwekkend en mooi, maar ik zal de volgende keer toch eerder 1 of 1,5 pil proberen, 2 was wel aan de zware kant.

je bent blijkbaar de enige of heeft iemand anders dit ook weleens gehad?
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
DutchCookie
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Doc » do maart 22, 2012 8:22 pm

DutchCookie schreef:
Miele schreef:Vind de doses die jullie aanraden allemaal redelijk hoog... Heb gisteren voor het eerst 2 pilletjes gehad die 8-12mg zouden moeten zijn, maar ik ging echt retehard, tegen bad-trippen aan eigenlijk.. Heb toch wel wat ervaring met truffels, 2c-c, 4-aco-DMT en DMT, maar heb nog nooit zo hard getript als gisteravond. Trillend in bed liggen met ontzettend overweldigende visuals, rare gedachtes, ontzettend diep trippen met ontzettend felle en aanwezige kleuren, etcetc..

Was verder wel indrukwekkend en mooi, maar ik zal de volgende keer toch eerder 1 of 1,5 pil proberen, 2 was wel aan de zware kant.

je bent blijkbaar de enige of heeft iemand anders dit ook weleens gehad?

ik en mijn vrienden hebben precies hetzelfde! ik vond 2 pilletjes meer dan genoeg, achteraf had ik zelfs iets van volgende keer neem ik er 1...
(alleen tegen bad trippen aan hadden wij niet maar af en toe wel dat ik echt dat godverdomme ik ben van de kaart)
Huilen met de ket op....
Doc
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Saikedellik » do maart 22, 2012 8:57 pm

Lijkt er wel op idd.. Misschien dat 2 biertjes en een klein beetje vermoeidheid mee hebben gespeeld? Vond het trippen mentaal iig erg zwaar, meer dan dat ik bij truffels heb.

Maar begrijp me niet verkeerd, ik vond het wel super leuk om te doen, heb ook wel kunnen genieten van de visuals enzo, nog nooit zulke boeiende visuals gehad iig. Maar de volgende keer maar even iets lagere dosis, de bodyload is bij 2c's toch altijd wel erg aanwezig...
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor Azy » do maart 22, 2012 10:54 pm

Miele schreef:Lijkt er wel op idd.. Misschien dat 2 biertjes en een klein beetje vermoeidheid mee hebben gespeeld? Vond het trippen mentaal iig erg zwaar, meer dan dat ik bij truffels heb.

Ik heb me laten vertellen dat drank het trippen ook direct een stuk heftiger maakt, maar 2 biertjes is natuurlijk niet zoveel. Dat je het trippen mentaal zwaar vond ben je wel de eerste in waar ik het van hoor, op welke manier bedoel je het dan? Negatieve gedachtenstromen? Of snel en veel tegelijk denken?
Azy
Donateur

Berichtdoor Davinci » do maart 22, 2012 11:04 pm

2C-B is eigenlijk het enigste psychedelica waar ik met mijn volle ego mij zou durven tegen verzetten.
Het is oh zo buigbaar....
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Jamess » do maart 22, 2012 11:21 pm

Ik had 20-24mg alleen had amper visuals? Kan ik dit versterken op de een of andere manier?
sadboys2001
Jamess
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Azy » do maart 22, 2012 11:42 pm

Jamess schreef:Ik had 20-24mg alleen had amper visuals? Kan ik dit versterken op de een of andere manier?

Tussen 20 en 30 mg was bij mij echt een wereld van verschil op gebied van visuals. Misschien de dosis nog een beetje opschroeven dus?
Azy
Donateur

Berichtdoor Saikedellik » vr maart 23, 2012 12:35 am

Azymuth schreef:
Miele schreef:Lijkt er wel op idd.. Misschien dat 2 biertjes en een klein beetje vermoeidheid mee hebben gespeeld? Vond het trippen mentaal iig erg zwaar, meer dan dat ik bij truffels heb.

Ik heb me laten vertellen dat drank het trippen ook direct een stuk heftiger maakt, maar 2 biertjes is natuurlijk niet zoveel. Dat je het trippen mentaal zwaar vond ben je wel de eerste in waar ik het van hoor, op welke manier bedoel je het dan? Negatieve gedachtenstromen? Of snel en veel tegelijk denken?

Nah niet echt heel negatief ofzo.. Ja heel af en toe van die gedachtes van "wow ik kom hier nooit meer uit, alles gaat veel te snel, de wereld draait door"..

Het was vooral heel overweldigend qua visuals, daar werd ik echt in opgezogen. Daarnaast zorgde de bodyload ervoor dat ik in embryo-houding in mn bed lag met mn kaken op mekaar geklemd. Wederom, de visuals waren echt prachtig, hele mooie vervormingen, kleuren, vlagen van licht en kleuren die voorbijtrekken, patronen, echt alles wat je maar kunt bedenken bij trippen dat zag ik en maakte ik mee. Net of ik in een heel heftige truffeltrip zat waar ik veel te diep tripte, en weinig mee kreeg van de echte wereld.

Ik denk dat ik in principe het trippen zelf wel erg leuk/mooi/boeiend vond, maar de bodyload zorgde voor het zware/negatieve gevoel. Ik heb echt ineengedoken onder mn dekens gelegen, terwijl mn hele lichaam trilde (terwijl het niet koud was op mn kamer). Meerdere malen kotsneigingen gehad, wat erg vervelend is tijdens het trippen...

Samengevat, ik heb wel mooi getript, ook echt hard getript, maar de bodyload maakte het op bepaalde momenten erg onaangenaam, en ik was ook wel blij toen de trip over was.

Oh, misschien een beetje raar om dit nu pas te melden, en denk dat veel mensen nu ook denken "WTF waarom zeg je dat niet meteen", maar ik had 's middags flink aan de keta gezeten, om 5 uur laatste sleutelpunt in mn neus verdwenen.. Dat effect was grotendeels weg toen ik de 2c-b nam (half 8).

Dus alles bij elkaar:

- vermoeiende dag gehad (veel autorijden, dingen regelen, veel winkels langs gegaan etc)
- van 2 uur 's middags tot 5 uur keta gesnoven
- 2 biertjes gedronken aan het begin van de avond
- om half 8 twee gele vlindes geslikt
- tot half 1 keihard getript

Misschien dus vanwege de keta en de 2 biertjes en de vermoeidheid?
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor spietie » vr maart 23, 2012 4:43 pm

Vandaag eens voor de eerste keer in men eentje getript met 20mg 2cb. In het begin was het wel een beetje overweldigend maar eer ik gewend begon te raken heb ik heerlijk kunnen trippen. Ontzettend mooier visuals gehad met zowel gesloten als open ogen. :love:

In men eentje trippen was wel een heel nieuwe ervaring, je kunt zo wel veel beter concentreren op je gevoel en de visuals. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!
Did: alcohol, mdma, XTC, GHB, Speed, 2ci, truffels, diazepam, temazepam, oxazepam, wiet, kratom, coke,
spietie
Newbie

Berichtdoor Doc » vr maart 23, 2012 8:07 pm

Jamess schreef:Ik had 20-24mg alleen had amper visuals? Kan ik dit versterken op de een of andere manier?

Het verschilt denk ik ernstig per persoon als ik dit lees, heb het nu 2x gedaan, 1x zo'n 20mg en 1x zo'n 15 mg.

bij de 20 mg zag ik bijna alleen maar RGB kleuren voor mijn ogen flitsen (oke iets overdreven maar je begrijpt me denk ik wel)

dat ik echt moeite had met kijken door de "kleuren"
Huilen met de ket op....
Doc
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor FRESH » ma maart 26, 2012 12:24 pm

Ik ga eigenlijk het lekkerst op +/- 20mg :D
Maar 15mg (1,5 gele vlinder) vind ik ook zeer lekker, vooral bij het kijken naar films :hulde:
20mg is dan nét ff teveel, zeker op de piek.
FRESH

Berichtdoor Lateralus » ma apr 02, 2012 12:11 pm

Matheson schreef:100 keer leuker dan MDMA naar mijn mening. En dan overdrijf ik niet.

dit :love:
Spiraling up through the crack in the sky ... Leaving material world behind
Lateralus
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor FRESH » ma apr 02, 2012 9:02 pm

@ Miele

Wat je ook kunt proberen is een kleine dosis 4-FMP (bijv. 80mg) naast je 2C-tje nemen.
Mijn ervaring is dat 4-FMP het scherpe kantje wat je wel eens van een 2C kunt hebben eraf haalt. Maatje doet dit ook wel eens van me, aangezien hij vaak een negatieve bodyload bezit in zijn maag of keel. Met die 4-FMP is dat helemaal weg :-)
FRESH

Berichtdoor Saikedellik » di apr 03, 2012 11:23 am

Tnx voor de tip, ik ga het eens proberen!
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor reza » vr apr 06, 2012 7:58 pm

ik heb helaas niet zo'n weegschaal staan waar ik het op zou kunnen afmeten. is er iemand die mij kan vertellen hoe je het op een andere manier een beetje kan inschatten?
reza
Newbie

Berichtdoor Saikedellik » vr apr 06, 2012 9:40 pm

reza schreef:ik heb helaas niet zo'n weegschaal staan waar ik het op zou kunnen afmeten. is er iemand die mij kan vertellen hoe je het op een andere manier een beetje kan inschatten?

Niet. Bij 2c's kan 15mg en 20mg bv al een wereld van verschil zijn. Een andere manier dan wegen kan gauw 10 of 15mg afwijken van wat je eigenlijk wilt, en kan dus al gauw te hard gaan.

Koop gewoon een mg-nauwkeurig weegschaaltje op zo'n chinese site als dealextreme.com of priceangels.com ofzo :)
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor Einstein » za apr 07, 2012 12:29 pm

Hihi, mensen die per se drugs willen gebruiken maar niet in staat zijn om simpelweg een weegschaal te scoren :love: :woeh:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Saikedellik » za apr 07, 2012 12:38 pm

:hulde:
Einstein schreef:Hihi, mensen die per se drugs willen gebruiken maar niet in staat zijn om simpelweg een weegschaal te scoren :love: :woeh:
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor Partypipo » wo apr 11, 2012 1:03 am

Gisteren behoorlijk hard gegaan op de 2cb.
Ooit 1 keer eerder 2cb gedaan nadat mn truffels uit begonnen te werken om die trip te verlengen, of dat te proberen...
2 pilletjes gedropt. 2,5 uur later nog totaal niks aan het gebeuren... Dus ik denk: huh, het zijn zwakkere pillen als de vorige keer ofzo, terwijl ze hetzelfde leken (haha, en dat zegt niks, I know). Dus 2 erbij. Half uur later begin ik blij te worden. Blij ben ik de rest van de trip geweest :D Big smile op mn gezicht! Hahaha! En langzaam aan ging ik steeds harder. Op de piek wel een paar keer redelijk wazig geweest en de tijd vloog voorbij, terwijl het toch heel langzaam ging ofzo. Haha, alles was vervormd. Geluid was vervormd, gezichten vervormden, overal waren kleuren, super mooie closed eye visuals, en soms liepen zintuigen een beetje in elkaar over. Ik heb kleuren gehoord en geproeft. Weird!

Bij truffels heb ik bij normale dosis dat alles ademt en lichte blijheid en beetje vaagheid, bij iets meer, 20 gram, verdwijn ik in een andere dimensie, neem ik afscheid van mn lichaam en dat soort dingen, echt totaal de weg kwijt dus. Maar geen vervormingen zoals bij 2cb was.

2cb was veel harder visueel trippen, ook lekker hard body trippen (alles heel licht en vreemd en gaaf), en soms wazigheid maar vooral eigenlijk heel helder.
2cb vs truffels wint 2cb voor mij!

Nu wil ik eens LSD proberen!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Held » wo apr 11, 2012 6:56 pm

Ik heb een aantal maanden geleden voor het eerst een tripmiddel gebruikt, namelijk 20mg 2C-B op de kamer van een vriend, samen met 5 andere hele goede vrienden. Echt een super bijzondere en mooie ervaring, en ook zeker voor herhaling vatbaar met hogere doseringen, want het was echt heel erg vet (Hier een tripreport van mij voor de geïnteresseerden, ergens halverwege de pagina, zelfde Nick als op dit forum: https://partyflock.nl/topic/800487/PAGE/294.html). Maar desalniettemin vond ik de ervaring toch erg heftig (in positieve zin, maar toch!), maar toch ben ik dermate geïnteresseerd om het een keer op een feest in combinatie met 4-FA te proberen. Het is de planning om dat op koninginnennacht op een technofeest in Amsterdam (Rotzooii) te gaan doen. Omdat ik het toch wel een beetje spannend vind, lijkt het mij een goed idee om het een keer zonder combinatie dichter bij huis "proef te draaien".

Wat moet ik verwachten van een lagere dosering 2C-B op een feest? De 2C-B is getest op een puurheid van 69%. Ik dacht zelf om een dosering van 12mg te pakken, maar ik sta open voor suggesties. Dit is dus zonder 4-FA, maar er zullen waarschijnlijk wel een aantal biertjes bij genuttigd worden.

En is een combi van 125mg 4-FA (neem normaal rond de 150-170mg) plus 12mg 2C-B een interessante combi? Ik weet dat 2C-I waarschijnlijk een stuk interessanter is, maar ten eerste heb ik dat helaas niet in bezitting, en ten tweede ook nog geen ervaring met 2C-I los, dus dat lijkt me geen bijster slim plan. En kan ik dat dan het beste tegelijk innemen, of ergens rond ~1-2 uur na inname van 4-FA de 2C-B droppen?

Alvast heel erg bedankt :)
Held

Berichtdoor Held » wo apr 11, 2012 7:00 pm

ILoveMDMA schreef:Gisteren behoorlijk hard gegaan op de 2cb.
Ooit 1 keer eerder 2cb gedaan nadat mn truffels uit begonnen te werken om die trip te verlengen, of dat te proberen...
2 pilletjes gedropt. 2,5 uur later nog totaal niks aan het gebeuren... Dus ik denk: huh, het zijn zwakkere pillen als de vorige keer ofzo, terwijl ze hetzelfde leken (haha, en dat zegt niks, I know). Dus 2 erbij. Half uur later begin ik blij te worden. Blij ben ik de rest van de trip geweest :D Big smile op mn gezicht! Hahaha! En langzaam aan ging ik steeds harder. Op de piek wel een paar keer redelijk wazig geweest en de tijd vloog voorbij, terwijl het toch heel langzaam ging ofzo. Haha, alles was vervormd. Geluid was vervormd, gezichten vervormden, overal waren kleuren, super mooie closed eye visuals, en soms liepen zintuigen een beetje in elkaar over. Ik heb kleuren gehoord en geproeft. Weird!

Bij truffels heb ik bij normale dosis dat alles ademt en lichte blijheid en beetje vaagheid, bij iets meer, 20 gram, verdwijn ik in een andere dimensie, neem ik afscheid van mn lichaam en dat soort dingen, echt totaal de weg kwijt dus. Maar geen vervormingen zoals bij 2cb was.

2cb was veel harder visueel trippen, ook lekker hard body trippen (alles heel licht en vreemd en gaaf), en soms wazigheid maar vooral eigenlijk heel helder.

Klinkt heel erg interessant, maar dit is ook meteen hetgeen waar ik stiekem een beetje bang voor ben. Alhoewel, bang is niet het juiste woord. Ik bedoel meer gezonde spanning. Hoe vond jij dat chaotische op een feest? Op XTC vind ik dat super wazige gevoel echt zalig, maar dat is niet echt te vergelijken met de chaotische gedachtegang die gepaard gaat met 2C-B. Het is heel erg moeilijk voor te stellen hoe zoiets moet zijn op een feest. Hoe vond jij het zelf dat je zo hard ging? Was het wel nog steeds prettig te noemen? Bedankt voor alle informatie :)!

Edit: Oeps, niet helemaal correct gelezen volgens mij. Dit was niet op een feest of wel? :grin:
Held

Berichtdoor Ketalar » wo apr 11, 2012 7:03 pm

Voorraadje ingeslagen!! Binnenkort komt het er weer eens van :hulde: :hulde: super veel zin in
Miss PsYchedelic
you rush through my system...

You are what you take
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Partypipo » wo apr 11, 2012 7:45 pm

Held schreef:
ILoveMDMA schreef:Gisteren behoorlijk hard gegaan op de 2cb.

Klinkt heel erg interessant, maar dit is ook meteen hetgeen waar ik stiekem een beetje bang voor ben. Alhoewel, bang is niet het juiste woord. Ik bedoel meer gezonde spanning. Hoe vond jij dat chaotische op een feest? Op XTC vind ik dat super wazige gevoel echt zalig, maar dat is niet echt te vergelijken met de chaotische gedachtegang die gepaard gaat met 2C-B. Het is heel erg moeilijk voor te stellen hoe zoiets moet zijn op een feest. Hoe vond jij het zelf dat je zo hard ging? Was het wel nog steeds prettig te noemen? Bedankt voor alle informatie :)!

Edit: Oeps, niet helemaal correct gelezen volgens mij. Dit was niet op een feest of wel? :grin:

Haha, klopt, het was gewoon thuis en niet op een feestje. Maar zo zou ik ook rustig op een feestje kunnen zijn hoor. Was wel af en toe wazig, maar in vergelijking met mdma of truffels viel het wel mee, daarvan ben ik veel meer de weg kwijt en ook dat vind ik niet erg.
Ik ben niet snel bang. Het ergste wat er kan gebeuren is dat je doodgaat, en doodgaan is niet erg omdat je je dan niet meer kan beseffen dat je niet meer leeft, dus angst voor de dood is er niet bij mij (waardoor ik ook niet echt bad trip ofzo). 1x met te veel truffels + wiet vond ik het wel spannend, niet echt eng maar spannend, omdat ik totaal niet meer kon denken in woorden ofzo, alleen maar in wazige trance achtige klanken... Maar met 2cb is me dat nog niet gelukt, ik kon nog gewoon nadenken...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Held » wo apr 11, 2012 7:52 pm

ILoveMDMA schreef:Het ergste wat er kan gebeuren is dat je doodgaat, en doodgaan is niet erg omdat je je dan niet meer kan beseffen dat je niet meer leeft, dus angst voor de dood is er niet bij mij (waardoor ik ook niet echt bad trip ofzo).

Haha, mooie verwoording. Bijna poëtisch :D
Ik twijfel nog steeds echt hard of ik 2C-B nou zal doen op een feest of niet. Ene kant heel erg benieuwd, en denk dat ik het sowieso een keer ga doen, maar van de andere kant wel spannend. Toch een stuk heftiger dan een upper of downer op een feestje. Twijfels, twijfels... :)
Held

Berichtdoor Azy » wo apr 11, 2012 8:10 pm

Mijn eerste keer 2cb was op een festival, 20 mg. De acid en minimal was heel vet, maar er waren toch wel veel indrukken. Later ook eens 28mg op een goafestival gedaan en dat was een prachtavond geworden. Het was altijd wel buiten zodat je lekker ruimte en lucht hebt, als je het op een feestje wilt doen zie dan dat er zeker een plek is waar je ook gezellig kan chillen en bijkomen. Maar met minder dan 20mg moet het zeker te doen zijn, maar van zwaar mentaal tripwerk kan je in mijn geval dan toch niet meer echt spreken, ik ben dan minder wazig als op mdma.
Azy
Donateur

Berichtdoor Oizo » wo apr 11, 2012 8:27 pm

Held schreef:
ILoveMDMA schreef:Het ergste wat er kan gebeuren is dat je doodgaat, en doodgaan is niet erg omdat je je dan niet meer kan beseffen dat je niet meer leeft, dus angst voor de dood is er niet bij mij (waardoor ik ook niet echt bad trip ofzo).

Ik twijfel nog steeds echt hard of ik 2C-B nou zal doen op een feest of niet. Ene kant heel erg benieuwd, en denk dat ik het sowieso een keer ga doen, maar van de andere kant wel spannend. Toch een stuk heftiger dan een upper of downer op een feestje. Twijfels, twijfels... :)

Misschien moet je de coming up thuis laten gebeuren, en niet op het feest, zodat je nog altijd kan zien wat je doet. Ik ben een keertje teruggekeerd van een dubstep-feestje omdat het te chaotisch werd, terwijl ik er (bijna) zeker van ben dat als ik de coming up in een rustige omgeving had laten gebeuren, het geen enkel probleem gegeven zou hebben.
Oizo
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Held » wo apr 11, 2012 8:33 pm

Oizo schreef:
Held schreef:

Misschien moet je de coming up thuis laten gebeuren, en niet op het feest, zodat je nog altijd kan zien wat je doet. Ik ben een keertje teruggekeerd van een dubstep-feestje omdat het te chaotisch werd, terwijl ik er (bijna) zeker van ben dat als ik de coming up in een rustige omgeving had laten gebeuren, het geen enkel probleem gegeven zou hebben.

Goede tip! Zeker het overwegen waard. Probleem is wel dat het feest wel op een redelijke afstand van mijn huis ligt. En trippend fietsen lijkt me niet echt verantwoord. Even vrienden lief aankijken of ik achterop mag (A)
Held

Berichtdoor Held » za apr 14, 2012 1:26 pm

Vanavond is dus het plan om 12mg 2C-B op een technofeest te nemen. Is dat een beetje goed te doen denken jullie? 1 keer eerder ervaring met psychedelica gehad, en dat was 20mg 2C-B bij een vriend thuis. Ik vond het toen vrij heftig, maar wel op een positieve manier, alleen ik denk wel veels te veel van het goede voor op een feest. Wat moet ik me een beetje voorstellen bij het verschil tussen 20 en 12mg?

Alvast bedankt voor alle antwoorden! :)
Held

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's