Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor Lager » do nov 21, 2013 12:04 am

King schreef:
Raikonen1 schreef:Ik had onversneden inderdaad in pilvorm van 16mg per stuk dus ongeveer 30mg in totaal met 2 pillen. En ik heb ook niet de behoefte gehad om bij te pakken het was inderdaad al sterk genoeg. Waar blijkt uit dat ik behoefte had aan meer?

Verder raad ik hem ook geen 30mg aan, omdat je hier een vervelende bodyload van krijgt. 15mg is al prima en 20mg kan misschien net het beetje extra power geven die je mist bij de 15mg. Het is natuurlijk per persoon verschillend hoe je er op reageert.

Raikonen1 schreef:Mijn eerste ervaring was met 30mg en later nog eens met 15mg.

Dacht dat je bedoelde 30mg om te beginnen en dan nog 15mg bijgepakt. Maar hoe heb je het dan gedaan? 30mg in een keer en niks bijgepakt?

Haha nee ik bedoelde daarmee dat ik eerst een keer 30mg had geruikt en misschien een paar maanden later 15mg.
Lager
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Einstein » do nov 21, 2013 12:26 am

30 mg kan heel heftig uitpakken, maar het blijft 2C-B, dus een ramp zal het niet snel worden. Meestal is minder dan 30 mg al wel voldoende inderdaad :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor YYY » do nov 21, 2013 12:46 am

Ik heb 2C-B pillen van ±15mg gehad. De eerste keer anderhalve pil genomen, was een prima trip. Erg goed vol te houden ook.

Tweede keer in zeer beschonken toestand en icm speed 1 pil genomen. Dit was echt extreem. Alcohol versterkt het effect enorm, zeker als je ook nog eens vrij veel gedronken hebt.

Daarbij is niet iedereen even gevoelig voor dit stofje.
YYY
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Hassan » zo dec 22, 2013 6:16 am

kan hier alleen per gram aan komen, dus met 4 man maar een grammetje gehaald. ga dit dinsdag voor het eerst doen, en ben van plan rond de 25 mg te pakken, en misschien later nog 10 mg bij te doseren. 250-25-10=215. ik heb dus daarna nog flink wat over. hoelang is dit houdbaar? hoe moet ik het bewaren? en hoeveel tijd moet ik tussen gebruik laten?

heb het net in ontvangst genomen, en heb ik zolang in me nachtkastje gelegd en het zit in een gripzakje.
Hassan

Berichtdoor Klimtox » wo jan 01, 2014 5:51 pm

Na een week is je tolerantie gemiddeld weer helemaal weg. Heb het zelf wel een tijdje elk weekend gedaan en merkte inderdaad weinig / niets van tolerantie. Heb mijn 2C-B ook al bijna een jaar, gisteren nog wat gebruikt en ik merkte geen merkbare afname in sterkte.
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor cojiro » za jan 18, 2014 6:15 pm

Hey hoi

Ik wil graag 2C-B proberen, voor de eerste keer. Ik heb alleen ervaring met MDMA in verschillende vormen en verder truffels, paddo's, wiet en hasj; Kan iemand mij vertellen welke elementen van deze drugs 2C-B ook heeft en op welke vlakken 2C-B juist uniek is? Wat moet ik verwachten?

Een vriend van me was lyrisch over 2C-B na in z'n eentje een relatief milde dosis genomen te hebben en de hele avond Journey gespeeld te hebben (prachtspel <3). Is alleen gebruiken aan te raden? En met welke dosis zal ik beginnen?

Wat voor een soorten 2C-B zijn er momenteel op de markt? M'n eigen "dealer" doet niet aan 2C-B (doet alleen nog maar aan xtc tegenwoordig, de naaier), maar zijn ze wel een beetje te krijgen of is die shit heel zeldzaam?

Veel vragen, hoeven niet allemaal beantwoord te worden maar alle info is welkom!
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
cojiro
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Multitude » za jan 18, 2014 6:37 pm

Van wat je hebt gebruikt lijkt 2C-B het meest op truffels/paddo's, maar het is mentaal een stuk minder heftig en vooral visueel erg leuk. Daarnaast is de bodyload voor sommigen best vervelend. Ik heb zelf vaak het gevoel dat ik niet fijn in m'n lichaam zit, of ik nou zit of juist probeer te bewegen. Misselijkheid kan ook voorkomen.

Alleen gebruiken kan, zeker als je dat ook al ooit met truffels of paddo's hebt gedaan. Neem gewoon de normale voorzorgsmaatregelen voor wanneer je psychedelica gaat gebruiken. Goed doseren is wel belangrijk. Ik zou zelf 20 tot 25 mg aanraden als je lekker thuis zit, 15 tot 20 mg als je het op een feest doet, en de eerste keer sowieso maximaal 30 mg. Let ook op dat zelfs een klein beetje alcohol het effect van 2C-B al enorm versterkt.

Je kan 2C-B krijgen als pil of als poeder. Pillen zou ik sowieso laten testen zodat je zeker weet hoeveel er in zit (eigenlijk zou je poeder ook moeten testen, maar dat is nogal een duur grapje). Als je poeder hebt is een goede weegschaal (tot 0,001 gram nauwkeurig) belangrijk. Doseren komt vrij nauw en 5 mg meer nemen dan je van plan was kan je een totaal andere ervaring geven. Snuiven raad ik af, die shit doet echt ontzettend veel en lang pijn, wat je trip aardig kan verzieken.

Kan je het niet gewoon via die vriend krijgen trouwens?
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Multitude
Junkenhoeder
Donateur

Berichtdoor cojiro » za jan 18, 2014 8:06 pm

Thanks!

Ik denk dat ik het op 15-20 gram houd, ik ben altijd erg gevoelig voor drugs. Qua setting ga ik gewoon voor m'n kamer, sfeerverlichting aan, muziekje op en gamen ofzo. Een drug voor het eerst proberen doe ik vaak het liefst alleen en op lichte dosering zodat ik me bekend kan maken met de effecten, dus dat word 'm wel. Eventueel kan ik altijd nog gaan tekenen of gitaarspelen of iets dergelijks.

Die vriend studeert in Engeland, spreek 'm alleen nog maar via chat. Ik zou sowieso voor pil gaan, zat op silk road te browsen en vond daar van die nijntjes, 15mg per pil. Dat lijkt me wel een goed startpunt. Maar heb niet zo'n zin om moeilijk te gaan doen met Silk Road en heb ook geen dealer dus ja daar loop ik een beetje op vast. Maar ach, het heeft niet zoveel haast.
Laatst bijgewerkt door cojiro op za jan 18, 2014 8:08 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
cojiro
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Hassan » za jan 18, 2014 8:08 pm

cojiro schreef:Thanks!

Ik denk dat ik het op 15-20 gram houd, ik ben altijd erg gevoelig voor drugs. Qua setting ga ik gewoon voor m'n kamer, sfeerverlichting aan, muziekje op en gamen ofzo. Een drug voor het eerste proberen doe ik vaak het liefst alleen en op lichte dosering zodat ik me bekend kan maken met de effecten, dus dat word 'm wel. Eventueel kan ik altijd nog gaan tekenen of gitaarspelen of iets dergelijks.

Die vriend studeert in Engeland, spreek 'm alleen nog maar via chat. Ik zou sowieso voor pil gaan, zat op silk road te browsen en vond daar van die nijntjes, 15mg per pil. Dat lijkt me wel een goed startpunt. Maar heb niet zo'n zin om moeilijk te gaan doen met Silk Road en heb ook geen dealer dus ja daar loop ik een beetje op vast. Maar ach, het heeft niet zoveel haast.

vraag me af of je bij 15-20 gram nog leeft..... en die zegt dan ook nop op lichte dosering..... :lol:
Hassan

Berichtdoor cojiro » za jan 18, 2014 8:51 pm

jaja mg enzo natuurlijk
cojiro
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Einstein » za jan 18, 2014 9:25 pm

15-20 mg zal je wel een relaxte eerste keer opleveren. Van 2C-B kan je inderdaad relatief straffeloos hoge doses opsmikkelen, maar het kan geen kwaad om het rustig aan te doen. Denk dat het wel leuk wordt :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor cojiro » za jan 18, 2014 9:48 pm

Ja nou voorlopig gaat het er dus nog niet van komen :p
cojiro
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Radical » za jan 18, 2014 11:01 pm

Ik raad iedereen +/- 20mg aan voor de eerste keer. (als je echt goed wilt hallucineren)
En bij veel ervaringen met andere trip middelen kan je wel makkelijk 20-30 pakken.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Radical
Wijs Gebruiker

Berichtdoor gachiBASS » za jan 18, 2014 11:59 pm

Dalijk maar eens dankzij Cojiro Journey spelen onder invloed van 2c-b
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Savage » zo jan 19, 2014 11:34 am

Gisteren weer een leuk 2CB avondje gehad. Alleen toen het begon uit te werken kreeg ik een enome stekende hoofdpijn. Deze heb ik nu nogsteeds.. Hebben meer mensen dit?

Heb het overigens nu nogsteeds en had het bij de eerste keer 2CB ook al.
Savage
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Klimtox » zo jan 19, 2014 12:53 pm

Savage schreef:Gisteren weer een leuk 2CB avondje gehad. Alleen toen het begon uit te werken kreeg ik een enome stekende hoofdpijn. Deze heb ik nu nogsteeds.. Hebben meer mensen dit?

Ik heb soms hoofdpijn na drugs, ik gooi er dan 1gr paracetemol in en een half uur later is mijn hoofdpijn weg 8-) .
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor AgeOfLove » zo jan 19, 2014 1:23 pm

Savage schreef:Gisteren weer een leuk 2CB avondje gehad. Alleen toen het begon uit te werken kreeg ik een enome stekende hoofdpijn. Deze heb ik nu nogsteeds.. Hebben meer mensen dit?

Ik heb het een keertje gehad maar denk dat het eerder van de combinatie 2CB + alcohol was. Maar op diverse "gebruikersites" las ik dat hoofdpijn een veel voorkomend symptoom is na 2CB.
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Savage » zo jan 19, 2014 7:04 pm

Druks schreef:

Misschien ben je beetje uitgedroogd? Waar heb je precies die hoofdpijn? (achter je ogen?)

Inderdaad achter m'n ogen en m'n voorhoofd.

Heb toen ik onder invloed was en ervoor gewoon goed gedronken, denk zo'n glas per uur oid en vandaag ook zoiets.
Savage
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Savage » zo jan 19, 2014 7:39 pm

T' zal verder niet echt kwaad kunnen vond het alleen frapant dat ik het deze keer exact zoals de eerste keer had, zodra de visuals afnamen begon ook de hoofdpijn. En dat het zo lang aanhoud, zelfs na 2x 1000 mg paracetamol (verspreid over de dag) voel ik het nu nogsteeds. Zal wel gewoon de 'kater' zijn die ik ervan ervaar. Thanks iniedergeval!
Savage
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor cojiro » zo jan 19, 2014 10:51 pm

Preksie schreef:Dalijk maar eens dankzij Cojiro Journey spelen onder invloed van 2c-b

hoe was het?
cojiro
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Abysmal » do jan 23, 2014 11:58 am

Ik ben binnenkort van plan met 4 vrienden 2-cb te gaan proberen (allemaal eerste keer, sommige wel ervaring met truffels e.d.). De pillen die ik heb zijn volgens report ~12mg (wacht nog op testresultaten). Ik neem aan dat verstandig is om er 1 te nemen en na een uur of 2/3 te kijken of bijnemen zinvol is? Is het handig een sitter te hebben omdat we met z'n 5en zijn?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Taxi. » do jan 23, 2014 12:01 pm

Abysmal schreef:Ik ben binnenkort van plan met 4 vrienden 2-cb te gaan proberen (allemaal eerste keer, sommige wel ervaring met truffels e.d.). De pillen die ik heb zijn volgens report ~12mg (wacht nog op testresultaten). Ik neem aan dat verstandig is om er 1 te nemen en na een uur of 2/3 te kijken of bijnemen zinvol is? Is het handig een sitter te hebben omdat we met z'n 5en zijn?

2C-B is mentaal niet echt verwarrend, helemaal als je onder de 30 mg blijft niet. De kans op een badtrip is in een thuissituatie dan ook eigenlijk niet aanwezig. Op niet al te hoge doses 2c-b blijf je gewoon helder nadenken en raak je niet verzeild in rare gedachtenloops etc. Een tripsitter zal dus niet echt nodig zijn.
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur

Berichtdoor Emerica. » ma jan 27, 2014 7:06 pm

zaterdag voor het eerst gedaan. Geweldige gesprekken gehad :D erg fijn spul!

Edit: 20mg in totaal btw.
“One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.”
― Bob Marley
Emerica.
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Aebi » ma jan 27, 2014 7:10 pm

Emerica. schreef:zaterdag voor het eerst gedaan. erg fijn spul!

Edit: 20mg in totaal btw.

Same here, maar was op een goa. Voelde me goed, maar zou het graag in rustigere setting proberen en een wat hogere dosis. Genieten van CEV's is lastiger als ik steeds word aangetikt :p
Aebi
Ivo's baas
DF Addict

Berichtdoor Radagast » ma jan 27, 2014 7:53 pm

Had altijd een (positief) softe indruk van 2C-B, tot ik aantal weken geleden besloot om een dosis van >35mg te proberen. Dan wordt ie toch een stuk agressiever (ook op een positieve manier) :love:
Radagast
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Klimtox » di jan 28, 2014 1:41 pm

Ik heb het eens gedaan toen ik al 70 uur wakker was, toen was het ook wel wat minder vriendelijk :p Alsnog wel leuk, daar niet van 8-)
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor Taxi. » ma feb 03, 2014 10:52 pm

Radagast schreef:Had altijd een (positief) softe indruk van 2C-B, tot ik aantal weken geleden besloot om een dosis van >35mg te proberen. Dan wordt ie toch een stuk agressiever (ook op een positieve manier) :love:

Ik vind doses van 20 mg vaak te mild.. Misschien ben ik er ook wel een beetje ongevoelig voor... Vanaf 30-35 mg begint het vuurwerk pas echt !
Ooit een bommetje van ±45 mg gehad.. De visuals waren toen echt om te smullen, snapte alleen vrij weinig van de wereld om me heen :#:
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur

Berichtdoor Radical » ma feb 03, 2014 11:10 pm

Hoogste dosering tot nu toe in 1x voor mij ligt op 22,5 en dan later nog een hele bijgepakt toen het begon uit de werken. Maar altijd spijt dat ik nooit meer doe. Laatste keer had de dealer bijna geen troep meer liggen dus iedereen kon maar 1,5 van 15mg krijgen. Kon ik nog niet 2 in 1x doen. Ik wil 30/35 mg doen :o
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Radical
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Abysmal » vr feb 14, 2014 11:08 am

Gister eerste keer 2c-b gedaan, 16mg. Gave ervaring! Maar na ongeveer 3-3,5uur was het effect al goed aan het wegzakken.. Is de werking ook langer als de dosis hoger ligt of vooral intenser? Heeft bijnemen zin?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Perry » vr feb 14, 2014 11:26 am

Vooral intenser.
Het beste kan je wat alcohol nemen of een jointje pakke :)
Als je een langer werkend psychedelicum wilt moet je denken aan truffels/paddo's/LSD/2C-E
Deze zijn allemaal wel een stuk 'moeilijker' dan 2C-B.

Ook leuk om te weten is dat als je 2C-B op een feest neemt bijvoorbeeld, je M kunt nemen als t aan zn eind komt.
Denk dan nog wel aan de 3 maanden regel van M ;)

Fijn dat je ervan hebt genoten :D
Perry
Intensive Care Bear
DF God

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's