Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor Abysmal » do maart 13, 2014 11:00 am

FRESH schreef:
w00t schreef:Vrijdag gaat het gebeuren! :D zal wel even terugkoppelen hoe het was haha

Wat (pil of poeder) en hoeveel ben je eigenlijk van plan te nemen??

w00t schreef:Ik weet nog niet precies wat ik ga halen. Maar ik kan waarschijnlijk in pil vorm krijgen van 15mg (ga ik van tevoren wel even laten testen uiteraard). En er dan 1 te nemen. Zijn gewicht/leeftijd/geslacht nog van invloed op de dosis die je zou kunnen nemen?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor w00t » do maart 13, 2014 12:17 pm

Dit dus, pilletjes getest op 15mg worden het inderdaad.. :P ik zit te denken om er 1 te nemen maar toen ik nog wat verder ging zoeken dacht ik dat 1,5 misschien ook wel een leuke dosis zou zijn. Kan je eigenlijk beginnen met 1 en dan nog bijnemen of heeft dat geen nut?
w00t
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Abysmal » do maart 13, 2014 1:01 pm

Je hebt nog geen ervaring met psychedelica, dus ik zou gewoon bij 1 blijven. Je kan altijd later nog bijnemen maar het werkt minder goed dan beginnen met meer. 1,5 is risky (je zit dan op ~22,5mg) voor een eerste keer, zeker op een feestje waar anderen aan de mdma zitten.
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor w00t » do maart 13, 2014 5:38 pm

Dan blijft t bij 1 thanks!
w00t

Berichtdoor marcko » do maart 13, 2014 7:09 pm

Ik kreeg een keer een pil over de post maar hij was stukgegaan we hebben hem toen maar gesnoven
was er niet kapot van.
Marcko de nieuwe forumpiraat, schijt aan alle regels.
Pompt die shit in 5/4 maat, comments scherp als egels.
Deze man is adequaat als het hoofd van de penose.
Liquideert je met zijn woorden ondanks zijn psychose!
marcko
Belezen Gebruiker
Verbannen

Berichtdoor cojiro » do maart 13, 2014 7:41 pm

IK WIL DIT

eindelijk een manier gevonden om er aan te komen, binnenkort proberen :kleuter: :kleuter: :kleuter:
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
cojiro
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Rudolph » do maart 13, 2014 7:49 pm

Dit weekend als alles goed voelt XTC met 2CB (15mg) combineren... volgens mij wordt dat genieten :woeh:
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie

Berichtdoor FRESH » ma maart 17, 2014 12:16 pm

En hoe was het, al je het gedaan hebt? :-)
FRESH

Berichtdoor Rudolph » ma maart 17, 2014 5:26 pm

Behoorlijk spacey 8-)

Vanaf half 12 aan de XTC gegaan, na om kwart over 1 en kwart over 2 wat bijgesnoept te hebben om vervolgens kwart voor drie de 2cb gedropt te hebben...
Na even te chillen op rustigere en vooral koelere plekjes de 2cb rustig in te laten komen de zaal doorgelopen, en toen... :keta: poef! Stond ik ineens aan de andere kant van de zaal zonder het door te hebben. Toen ik eenmaal mijn andere vrienden had gevonden en eens goed richting de lichten en het podium te gaan staan ging de muziek richting een dikke drop, vol lichten en beukende techno, en toen...

:woeh:

Tracers! Tracers everywhere! Alles ging visueel in slow-motion, lijnen achter iedereen aan. In de bijna uitgestorven gangen van het complex (inmiddels vol troep) was het net alsof ik in een post-apocalyptische wereld liep, alles ademde.

Zeker op de terugweg naar de after ademde de hele stad, elke auto en straat golfde lichtjes heen en weer. Op de after (iets na 6 uur waarschijnlijk) nog 15mg bijgepakt, die heeft na een uurtje of anderhalf (na een stevig jointje) even zo gepiekt dat ik wel ff een half uurtje tot uurtje flink aan het trippen was (flinke vervormingen, continu deja vu), heb toen nog overwogen een etizolam naar binnen te tikken maar het werd gelukkig snel minder. Vooral één persoon was vervelend (die praatte zo onduidelijk en incoherent dat ik niet zeker wist of het aan hem lag of aan de 2cb, ik denk een combinatie van de twee), toen die éénmaal foetsie was nog veel plezier gehad :stoned:

Conclusie: xtc en 2cb: supertof, wel enorm overweldigend.
2cb bijpakken daarna: dit was gewoon goed trippen dus de omgeving had daar wat beter op afgesteld moeten worden, dan was het een stuk betere trip geweest.
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie

Berichtdoor w00t » di maart 18, 2014 12:08 pm

Mijn 2cb ervaring was helaas wat teleurstellend. Helemaal geen reet van gemerkt. Alleen toen ik op een gegeven moment een biertje pakte en even chill ging zitten had ik met mn ogen dicht wel de gaafste avonturen. Alleen zodra ik mn ogen open deed was de hele wereld weer normaal.. Geen lachkicks, geen vervormingen of andere gekkigheid. Andere om me heen gingen er wel vrij lekker op die zaten prima te spacen en te lachen omdat ze allemaal patroontjes zagen. Ik had dus alleen met mn ogen dicht dat ik wel wat grappige figuurtje zag en mooie kleuren etc. Maar verder deed het helemaal niks. Wel voelde ik me de hele avond super relaxed, heb ook evengoed een hartstikke leuke nacht gehad maar had meer verwacht van de 2cb.
Dosis was trouwens 1x 15mg en heb toen ik na 2,5uur niks voelde nog een klein halfje bijgepakt. Toen begon ik pas wat te merken nadat ik 2 halve liters bier had weggetikt... Misschien teveel gegeten ofzo van tevoren ik weet het niet.
Ach het was wel leuk, en ik ga t ook nog wel eens proberen misschien dat het dan iets meer doet
w00t

Berichtdoor GaiaNyx » di maart 18, 2014 12:31 pm

Ik merk van 15 mg ook vijwel niets.. ik ben best licht en ook nog een vrouw dus daar ligt het niet aan. Vanad 25-30 mg wordt het leuk maar dan krijg ik er zo'n buikpijn van dat dat mijn trip verpest.. voor mij is het helaas niet echt een geschikt middel dus. Erg jammer want de visuals zijn prachtig!
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor FRESH » di maart 18, 2014 12:34 pm

Lieke schreef:Ik merk van 15 mg ook vijwel niets.. ik ben best licht en ook nog een vrouw dus daar ligt het niet aan. Vanad 25-30 mg wordt het leuk maar dan krijg ik er zo'n buikpijn van dat dat mijn trip verpest.. voor mij is het helaas niet echt een geschikt middel dus. Erg jammer want de visuals zijn prachtig!

Het is per persoon ook echt heel verschillend met 2C-B, en dan nog, het kan iedere keer toch nét ff anders vallen. Heb je wel eens 2C-I gedaan? Zo ja, viel dat ongeveer net zo?
Mocht je wat anders zoeken dat best op 2C-B lijkt, dan zou je eens 4-AcO-DMT kunnen proberen! Is prima te handelen, geeft een lekker en licht euforisch gevoel en qua Visuals lijkt het best op B namelijk.
FRESH

Berichtdoor Poseidon » di maart 18, 2014 1:19 pm

Merk er ook niet veel effect van maar heb het nog nooit zonder ander matreaal genomen.
Alcohol, coca & hasj erbij zal de trippotentie wel doodslaan?
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Poseidon
JeVader
In Memoriam

Berichtdoor Einstein » wo maart 26, 2014 12:42 pm

Yes :P Knal een keer 25 mg zonder extra matreaal en je zult wel merken dat er wat aan de hand is :woeh:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor FRESH » do maart 27, 2014 11:42 am

Einstein schreef:Yes :P Knal een keer 25 mg zonder extra matreaal en je zult wel merken dat er wat aan de hand is :woeh:

Door het neusje :-)
FRESH

Berichtdoor SpeedY » vr mei 02, 2014 8:02 pm

is er al meer info over de bk-2C-B?

Aangezien ik niet aan de 2cb kan komen maar wel hieraan.

ik was met name benieuwd naar de combineerbaarheid met mdma of 6-apb

-edit-

Was ff vergeteren dat je 2c-b en 2c-i blijkbaar helemaal niet maar kan vinden online.
zijn deze überhaupt nog te krijgen? via een dealer bv??
SpeedY
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Abysmal » za mei 03, 2014 1:15 am

2c-b is bij de lokale dealert nog veel te vinden, vaak in pilvorm. 2c-i kom ik momenteel ook nergens tegen.
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Piotr » za mei 03, 2014 1:29 am

2C-B is relatief goed verkrijgbaar op straat. Er zijn best veel mensen die 2c-b gebruiken, dus waar halen zij het vandaan moet je je afvragen. :#:

2C-I is idd meestal wat moeilijker.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor totally_wallarized » za mei 03, 2014 1:39 am

Ik dacht dat einstein dit al wel geprobeerd had . Het schijnt vooral oppassen te zijn met de enorme lange werktijd ervan..
totally_wallarized
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Piotr » za mei 03, 2014 2:05 am

SpeedY schreef:ik was met name benieuwd naar de combineerbaarheid met mdma of 6-apb

Ik zou dit trouwens niet proberen. Dit stofje is nog zooo onbekend. Over een paar aparte 2c-analoogjes is al bekend dat het serotoninesyndroom kan veroorzaken icm. serotogene middelen. Het is nog lang niet bekend of dit stofje hiervoor kan zorgen. Het probleem met research chemicals is gewoon dat het pas duidelijk wordt of iets gevaarlijk is of niet, nadat iemand er problemen aan heeft ondervonden en als jij dat bent ben je de sjaak.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Partypipo » za mei 03, 2014 3:30 am

Abysmal schreef:2c-b is bij de dealert 100km verderop nog veel te vinden, vaak in pilvorm. 2c-i kom ik momenteel ook nergens tegen.

Ik heb je verbeterd. Lokaal niet of vrijwel niet te vinden.
Maar ik weet nu waar ik 2c-b kan vinden.
Ekte dealers hebben zulke goede dingen gewoon.
Dealer afspraakjes moet ik dan maar combineren met festivals in de buurt ofzo. Maar dat geeft niet. Hij stelt me nooit teleur :D
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Abysmal » za mei 03, 2014 5:28 pm

Haha, misschien komt het doordat ik in de randstad woon ;) OT: vorige week met lekker weer mooie middag gehad op het strand met ~24mg 2cb, was weer genieten!
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Blowlander » vr mei 23, 2014 6:59 pm

Ik heb een maandje terug 22.5mg 2-cb geslikt, ik zag patronen in elkaar vloeien en ik kreeg ineens enorme zelfrealisatie, maar meer was het ook niet, er gebeurde erg weinig verder.. mijn vrienden zagen ook daadwerkelijk frappante visualisaties voorbij komen, en hun ''trip'' duurde iets langer. (ik weet zeker dat de dosering gelijk was, maar ook voor xtc ben ik minder ook gevoelig dan mijn vrienden)

Nu wil ik binnenkort (overdag) weer 2-cb gebruiken, kan ik dan de 30mg pakken? en diezelfde vrienden ook? Is 30 heel veel? want veel mensen zeggen dat ze bij de 16-25mg al de pan uit tripte :shock: . En werkt vitamine C daadwerkelijk tegen een te harde trip?

Alvast bedankt!
Blowlander
Newbie

Berichtdoor Piotr » vr mei 23, 2014 7:26 pm

Alcohol versterkt 2c-b echt enorm, dus dat kan misschien een oorzaak zijn?
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Blowlander » za mei 24, 2014 10:01 pm

Kan iemand mij zijn ervaringen met 30mg 2-cb vertellen? Wij willen het overigens op het strand proberen. :kleuter: (en als 22.5 dan te weinig was maar 30 net te veel, dan maar iets van 27.5?)
Laatst bijgewerkt door Blowlander op di jul 29, 2014 2:19 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Blowlander
Newbie

Berichtdoor Klimtox » za mei 24, 2014 10:08 pm

Piotr schreef:
SpeedY schreef:ik was met name benieuwd naar de combineerbaarheid met mdma of 6-apb

Ik zou dit trouwens niet proberen. Dit stofje is nog zooo onbekend. Over een paar aparte 2c-analoogjes is al bekend dat het serotoninesyndroom kan veroorzaken icm. serotogene middelen. Het is nog lang niet bekend of dit stofje hiervoor kan zorgen. Het probleem met research chemicals is gewoon dat het pas duidelijk wordt of iets gevaarlijk is of niet, nadat iemand er problemen aan heeft ondervonden en als jij dat bent ben je de sjaak.

:lol:
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor Piotr » za mei 24, 2014 10:11 pm

Klimtox schreef: :lol:

Wat is je punt? Je hebt toch wel door dat ik in die post spreek over bk-2C-B en niet 2C-B of heb ik je leesvermogen overschat?

Je bent wel diep aan het graven om me voor 't blok te zetten. Als jij daar gelukkig van wordt, dan heb ik daar geen problemen mee hoor. :beer:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Klimtox » za mei 24, 2014 10:33 pm

Ik lach omdat je zo hypocriet bent. En ik ben niet aan het graven, had maand ban gehad en dacht dat last unread op de laatste pagina zat, maar was dus maand geleden :p
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor Partypipo » za mei 24, 2014 11:06 pm

Ik vind 2,5 pil van ongeveer 15 mg, dus zo'n 37 mg ineens niet te veel. Dan ben je redelijk vaag. Maar minder vaag nog steeds als van 20 mg 4 aco dmt of van een bakje truffels ofzo.
Visuals heb ik vrijwel nooit, ook niet met 2cb. Ik kijk alleen wel zo scheel dat ik vrijwel niks meer zie dan. Zie alles dubbel...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Piotr » za mei 24, 2014 11:07 pm

Sinds wanneer is het hypocriet om iemand te adviseren bepaalde drugs niet te combineren omdat er best wel een kans in zit dat het gevaarlijk is. Het zal wel weer aan mij liggen. :roll2:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's