Behoorlijk spacey

Vanaf half 12 aan de XTC gegaan, na om kwart over 1 en kwart over 2 wat bijgesnoept te hebben om vervolgens kwart voor drie de 2cb gedropt te hebben...
Na even te chillen op rustigere en vooral koelere plekjes de 2cb rustig in te laten komen de zaal doorgelopen, en toen...

poef! Stond ik ineens aan de andere kant van de zaal zonder het door te hebben. Toen ik eenmaal mijn andere vrienden had gevonden en eens goed richting de lichten en het podium te gaan staan ging de muziek richting een dikke drop, vol lichten en beukende techno, en toen...
Tracers! Tracers everywhere! Alles ging visueel in slow-motion, lijnen achter iedereen aan. In de bijna uitgestorven gangen van het complex (inmiddels vol troep) was het net alsof ik in een post-apocalyptische wereld liep, alles ademde.
Zeker op de terugweg naar de after ademde de hele stad, elke auto en straat golfde lichtjes heen en weer. Op de after (iets na 6 uur waarschijnlijk) nog 15mg bijgepakt, die heeft na een uurtje of anderhalf (na een stevig jointje) even zo gepiekt dat ik wel ff een half uurtje tot uurtje flink aan het trippen was (flinke vervormingen, continu deja vu), heb toen nog overwogen een etizolam naar binnen te tikken maar het werd gelukkig snel minder. Vooral één persoon was vervelend (die praatte zo onduidelijk en incoherent dat ik niet zeker wist of het aan hem lag of aan de 2cb, ik denk een combinatie van de twee), toen die éénmaal foetsie was nog veel plezier gehad
Conclusie: xtc en 2cb: supertof, wel enorm overweldigend.
2cb bijpakken daarna: dit was gewoon goed trippen dus de omgeving had daar wat beter op afgesteld moeten worden, dan was het een stuk betere trip geweest.