Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor highrutosen » di jul 22, 2014 7:21 am

Piotr schreef:Al 2C-B je Ik vet lijkt op een festival, dan zou ik eerst 2C-B nemen en daarna juist de methylone. Stel je neemt 2 nijntjes en vervolgens drie uur later begin je aan de methylone. Daar kun je best lang mee door denk ik. Methylone werkt erg kort en re-dosen werkt verre van optimaal, net zoals de meeste serotogene middelen, daarom zou ik juist beginnen met de 2C-B.


Ik begreep juist dat 2cb het gevoel van Methylone wat terugbracht net als bij mdma wanneer je het erna neemt.

Een vriend van me had het na de 4fa ook een beetje en vond het leuker dan solo 2cb. Maar andersom kan ik de M1 weer later bij de betere acts nemen. Lastig :grin:
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor manoes » do jul 24, 2014 11:51 am

2c-b :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Vroeger was ik verliefd op Karin A.; ik leerde haar kennen in Dijk en Duin. Zij was niet verliefd; toch vond ze het goed dat ik voor haar knielde en haar met mijn mond in liefde diende.
Daar ben ik haar nog altijd dankbaar voor.
他妈的万歳
万歳
Avatar gebruiker
manoes
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 239
Geregistreerd: za maart 15, 2014 5:58 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Blowlander » di jul 29, 2014 2:32 am

Paar dagen terug 30mg gepakt, sloeg na 45 minuten hard in en de piek na 90 minuten bereikt. Overigens waren de meeste effecten na 3 uur weg. Het zand begon te vervormen, helmgras werd wazig groen en mengde zich met de lucht en de zee was als in een schilderij. Ook gaf het zeewier neonachtig licht en werd alles 20 jaar ouder als je er 10 seconden naar keek.

Enige minpuntje was de heftige bodyload waardoor ik bijna mijn diner verloor (na 60 minuten was ze voorbij). Volgende keer minder eten voordat ik het weer ga doen. 30mg is een aanrader, 23 was net te weinig om te trippen (als je een leuke avond wilt is 23 wel echt genoeg, dan is 30 in mijn ogen net te veel)

Na 5 uur (enkel nog enige draaiende patronen) mijn bong aangezet waardoor de effecten enigzins terugkwamen, en zo in slaap gevallen. Mooie dag
Avatar gebruiker
Blowlander
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma apr 21, 2014 8:08 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor nosferatus » di jul 29, 2014 2:51 am

Blowlander schreef:Paar dagen terug 30mg gepakt, sloeg na 45 minuten hard in en de piek na 90 minuten bereikt. Overigens waren de meeste effecten na 3 uur weg. Het zand begon te vervormen, helmgras werd wazig groen en mengde zich met de lucht en de zee was als in een schilderij. Ook gaf het zeewier neonachtig licht en werd alles 20 jaar ouder als je er 10 seconden naar keek.

Enige minpuntje was de heftige bodyload waardoor ik bijna mijn diner verloor (na 60 minuten was ze voorbij). Volgende keer minder eten voordat ik het weer ga doen. 30mg is een aanrader, 23 was net te weinig om te trippen (als je een leuke avond wilt is 23 wel echt genoeg, dan is 30 in mijn ogen net te veel)

Na 5 uur (enkel nog enige draaiende patronen) mijn bong aangezet waardoor de effecten enigzins terugkwamen, en zo in slaap gevallen. Mooie dag


Misschien is 30 mg dan weer net te veel als je voortaan minder gaat eten van te voren.
nosferatus
Newbie
Offline
 
Posts: 16
Geregistreerd: di jul 15, 2014 9:15 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor XM77 » di aug 05, 2014 3:03 pm

Hey mensen,

Hoe zit het precies met tolerantie bij 2C-B? Ik wil misschien over anderhalve week 2C-B gebruiken, maar omdat ik het nog nooit eerder heb gedaan wilde ik vandaag of morgen een lichte dosis proberen om het effect te testen. Is dat mogelijk zonder dat dat afbreuk doet aan de eventuele ervaring over anderhalve week?
XM77
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:41 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » di aug 05, 2014 3:41 pm

Als er meer dan een week tussen twee trips zit zal er weinig merkbare tolerantie zijn. Waarschijnlijk zal de intensiteit van de tweede trip dus niet echt beïnvloed worden :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor Verf » di aug 05, 2014 4:07 pm

Vraagje: Mijn vriendin wou graag eens psychedelica proberen, zelf dacht ze aan LSD. Nu omdat ze echt geen enkele ervaring heeft met andere drugs dan wiet leek me dat niet zo'n goed idee. Alleen al omdat het zolang duurt. Ik stelde dus voor om eens een keer 2-CB te doen, ik liet ze er wat dingen over lezen en dat vond ze een goed idee. Ze wilt echt ervaren hoe het voelt om te trippen, dus nu ben ik opzoek naar de juiste dosis.

Ik heb nijntjes van 15mg ter beschikking, zelf vond ik 15mg de eerste keer wat weinig en ik had het idee dat bijpakken niet veel versterkt qua intensiteit. Het zou erg kut zijn om haar een net-niet ervaring te bezorgen, maar ze moet natuurlijk ook niet helemaal de pannen van het dak trippen. Dus ik dacht er aan om haar anderhalf nijntje te geven. Ongeveer 22mg dus. Wat denken jullie?
"Spijt is wat de koe schijt"
-Herman Brood
Avatar gebruiker
Verf
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: di maart 22, 2011 6:30 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » di aug 05, 2014 5:45 pm

Dat kan wel :) Als ze niet in het bijzonder angstig is aangelegd of zo zal het wel goed gaan. Enige punt van aandacht is de eventuele misselijkheid die 2C-B in sommige gevoelige mensen kan veroorzaken, maar dat zal meestal ook wel goed gaan.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor highrutosen » di aug 05, 2014 8:00 pm

Verf schreef:Vraagje: Mijn vriendin wou graag eens psychedelica proberen, zelf dacht ze aan LSD. Nu omdat ze echt geen enkele ervaring heeft met andere drugs dan wiet leek me dat niet zo'n goed idee. Alleen al omdat het zolang duurt. Ik stelde dus voor om eens een keer 2-CB te doen, ik liet ze er wat dingen over lezen en dat vond ze een goed idee. Ze wilt echt ervaren hoe het voelt om te trippen, dus nu ben ik opzoek naar de juiste dosis.

Ik heb nijntjes van 15mg ter beschikking, zelf vond ik 15mg de eerste keer wat weinig en ik had het idee dat bijpakken niet veel versterkt qua intensiteit. Het zou erg kut zijn om haar een net-niet ervaring te bezorgen, maar ze moet natuurlijk ook niet helemaal de pannen van het dak trippen. Dus ik dacht er aan om haar anderhalf nijntje te geven. Ongeveer 22mg dus. Wat denken jullie?


Paar vrienden en vriendinnen van mij namen de eerste keer allemaal 2 nijntjes. Ging perfect, sommige vonden het zelfs nog te mild.
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor nosferatus » di aug 05, 2014 11:15 pm

Ik zou ze anders even laten testen want het schijnt dat die nijntjes niet de hoeveelheid mg bevatten als de dealer doet denken. Meestal bevatten ze zelfs onder de 10mg. Mijn eerste keer en enige keer 2CB was 1 nijntje en daar voelde ik echt amper wat van. Totaal niks visueels of trippends alleen wat lachkicks.
nosferatus
Newbie
Offline
 
Posts: 16
Geregistreerd: di jul 15, 2014 9:15 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Verf » wo aug 06, 2014 1:58 am

Ik woon in België, testen wordt hier heel moeilijk. Ik heb ze wel van het darkweb, ik dacht altijd dat dat wat betrouwbaarder is.
"Spijt is wat de koe schijt"
-Herman Brood
Avatar gebruiker
Verf
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: di maart 22, 2011 6:30 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor XM77 » wo aug 06, 2014 2:17 am

Nou, ik ben dus vanavond wat aan het klooien geweest met eveneens witte nijntjes, en ze doen inderdaad niet bizar veel. Mijn dealer had verteld dat het 25 mg was maar daar geloof ik echt helemaal niets van.

Ik begon met een halfje omdat ik het effect wilde testen, maar na meer dan een uur was er nog geen enkel effect dus heb ik ook het andere halfje maar genomen. Uiteindelijk een paar lichte visuals gehad (vloer/muren die begonnen te golven en iets helderder kleuren), en ik werd wat spraakzamer maar geen mindfucks/andere tripeffecten. Eerder een licht stoned gevoel, maar dat kan ook deels contact high zijn geweest omdat er een paar andere mensen aan het blowen waren. Maar ach, het was op zich wel geinig. Volgende week gewoon weer proberen, dan wel in 1 keer. :)
XM77
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:41 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor cojiro » wo aug 06, 2014 10:07 am

ja wat moet ik dan met m'n twee witte nijntjes die ik voor mij en m'n vriendin had gekocht :S
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
Avatar gebruiker
cojiro
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 926
Geregistreerd: za jan 11, 2014 3:15 am
Woonplaats: Utrecht

Re: 2C-B

Berichtdoor Aebi » wo aug 06, 2014 10:24 am

cojiro schreef:ja wat moet ik dan met m'n twee witte nijntjes die ik voor mij en m'n vriendin had gekocht :S

Flink wat alcohol erbij drinken.
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: 2C-B

Berichtdoor Verf » wo aug 06, 2014 10:39 am

Mhmm misschien toch beter opzoek naar poeder dan. Zitten klooien met bijnemen is niet chill, zeker niet de eerste keer trippen.
"Spijt is wat de koe schijt"
-Herman Brood
Avatar gebruiker
Verf
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: di maart 22, 2011 6:30 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor XM77 » wo aug 06, 2014 2:16 pm

Snuiven schijnt extreem pijnlijk te zijn bij 2C-B. =P

Ik zit ook te denken: zou het niet beter werken om ze onder de tong te houden ipv door te slikken? Dat doe je met zegeltjes (zowel LSD als 25I-NBOMe) immers ook en die werken ook niet (of veel minder goed) wanneer je ze doorslikt. Eventueel dan wel eerst crushen om het contactoppervlak te vergroten. Of verneukt dat je tong en mondholte heel erg?
XM77
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:41 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Verf » wo aug 06, 2014 2:40 pm

Poeder hoef je ook helemaal niet te snuiven, je kan ook gewoon capsules vullen. Je kan dan wel nauwkeuriger je dosis bepalen, als die nijntjes blijkbaar nogal een grote spreiding hebben. 25x-NBOMe's zijn enkel sublinguaal (onder de tong dus) actief. LSD kan je wel gewoon inslikken, al doet niemand dat omdat het dan langer duurt voor het werkt.

Ik zie het nut niet in van 2C-B onder je tong te leggen, lijkt me vrij ranzig. Dat 2C-B pijnlijk is vind ik zelf nogal subjectief, 4-FA vond ik zelf vele male pijnlijker.
"Spijt is wat de koe schijt"
-Herman Brood
Avatar gebruiker
Verf
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: di maart 22, 2011 6:30 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor snoepertje » zo aug 10, 2014 3:57 pm

K heb nijntjes gescoord. Weet iemand hoeveel hier inzit? Maatje van mij doet t voor de eerste keer. Gewoon in 1 keer?
Done: pep, mdma, 4fmp, wiet, hasj, alcohol, 2cb, ket, sos.

To do: DMT, LSD.

bam. schreef:Mijn auschwitz-postuur verergerd altijd wel na pep gebruik :snort:
snoepertje
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: vr jun 27, 2014 4:53 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Eko » zo aug 10, 2014 3:59 pm

rickkertt schreef:K heb nijntjes gescoord. Weet iemand hoeveel hier inzit? Maatje van mij doet t voor de eerste keer. Gewoon in 1 keer?

xtc-mdma/wij-weten-niet-wat-er-in-je-pillen-zit-t1514.html
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: 2C-B

Berichtdoor Piotr » zo aug 10, 2014 4:24 pm

rickkertt schreef:K heb nijntjes gescoord. Weet iemand hoeveel hier inzit? Maatje van mij doet t voor de eerste keer. Gewoon in 1 keer?


Één of anderhalf moet wel voldoende zijn.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor snoepertje » zo aug 10, 2014 7:53 pm

Piotr schreef:
rickkertt schreef:K heb nijntjes gescoord. Weet iemand hoeveel hier inzit? Maatje van mij doet t voor de eerste keer. Gewoon in 1 keer?


Één of anderhalf moet wel voldoende zijn.


bedankt, das iets waar ik iets mee kan :) die rotzooi van eko weet ik zelf ook. Hoef ik nie 180x te horen. Zelf ga ik vaak naar t testcentrum.
Done: pep, mdma, 4fmp, wiet, hasj, alcohol, 2cb, ket, sos.

To do: DMT, LSD.

bam. schreef:Mijn auschwitz-postuur verergerd altijd wel na pep gebruik :snort:
snoepertje
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: vr jun 27, 2014 4:53 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Piotr » ma aug 11, 2014 1:48 am

Begrijpelijk, maar snap ook dat "nijntjes" vaak worden herdrukt. Het kan zo zijn dat bepaalde nijntjes 15mg zijn en andere weer 5mg. Ik heb 4 maal blauwe hartjes gehad van 6, 11, 14 en 17mg als ik me niet vergis. Dit was dan telkens wel met een ander type pil.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Eko » ma aug 11, 2014 2:00 am

Als ge weet dat we het niet kunnen weten, waarom vraagt ge't dan :roll:
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: 2C-B

Berichtdoor gachiBASS » ma aug 11, 2014 8:46 pm

Eko schreef:Als ge weet dat we het niet kunnen weten, waarom vraagt ge't dan :roll:


nigga pls.
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor SpeedY » wo aug 13, 2014 9:28 pm

mijn 1e keer was 1 hartje van ong 14mg met wiet en 2 biertjes,
was op zich wel leuk maar ik was zo vaag dat ik helemaal niks meer snapte en ik zag pas wat lichte kleurtjes na die blow.
dit is 2 maanden geleden ongeveer.
mijn conclusie was dus dat wiet het verklootte en dat ik te weinig had genomen van de 2.


afgelopen zaterdag dus 1,5 blauw hartje van ong 14 mg op,
totaal dus ongeveer 21mg.
wel 1 biertje op van tevoren maar geen wiet.

ik voelde er echter vrij weinig van :(
wel de hele tijd het idee gehad dat er wat anders was, en later ook naar buiten geweest en het was zeker wel alsof ik in een andere wereld zat die licht golfde.
stoepen waren scheef of ik leek overdreven omhoog te lopen.
maar ik bleef er niet gefascineerd door.
eigenlijk ook zo goed als geen kleuren gezien en dat soort dingen.
ook mijn vingerlampjes enzo waren maar af en toe even boeiend, waarna ik dacht dat het eigenlijk niet zo bijzonder was.

Conclusie: het deed iets maar ik bleef er niet in zitten.

was mijn dosis nu weer te licht?
ik heb wel een uur of 2 van tevoren wat gegeten aangezien ik de hele dag nog niet had kunnen eten en ik omviel :roll:

volgende keer maar voor 30mg gaan?
het mag van mij visueel zeker wel harder gaan, zolang mijn gedachtegang maar enigszins normaal/positief blijft. :grin:
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » wo aug 13, 2014 9:40 pm

Klinkt alsof je 2 van die dingen ook nog wel kan hebben ja :P Hoewel het eten ook wel van invloed geweest zal zijn.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor SpeedY » wo aug 13, 2014 10:06 pm

Druks schreef:Gewoon lekkere de dosis opvoeren :woeh:. Als je beetje psychedelische ervaring hebt kan er niet veel fout gaan, imho.


ik heb op wiet en die 2x 2cb na geen psychedelische ervaring dus vandaar mijn enige voorzichtigheid. :wink:

die 2cb wel steeds met een vriendin gedaan en dat voelt wel fijn.
als ik alleen ben zou ik er miss wel anders op reageren (ga alleen altijd teveel denken)
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Klimtox » wo aug 13, 2014 10:47 pm

SpeedY schreef:
Druks schreef:Gewoon lekkere de dosis opvoeren :woeh:. Als je beetje psychedelische ervaring hebt kan er niet veel fout gaan, imho.


ik heb op wiet en die 2x 2cb na geen psychedelische ervaring dus vandaar mijn enige voorzichtigheid. :wink:

die 2cb wel steeds met een vriendin gedaan en dat voelt wel fijn.
als ik alleen ben zou ik er miss wel anders op reageren (ga alleen altijd teveel denken)

:snort: :hulde:
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Piotr » do aug 14, 2014 2:57 pm

Heb je de pillen getest? Want 20mg voel je zeker wel. Blauwe hartjes kunnen net zo goed 6mg zijn.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor SpeedY » vr aug 29, 2014 9:12 pm

ik heb ze zelf niet getest.
ze kwamen bij een vriend van die vriendin vandaan die ze wel getest heeft (zei hij)
maar heb wel positieve verhalen gehoord van anderen die het ook ven hem hadden..

maar was het niet beter om 2cb met een lege maag te nemen?
anders de volgende keer een 6-pack bier erbij en mezelf een beetje forceren bier te drinken totdat het goed voelt haha :grin:

wiet heeft het zeker versterkt de 1e keer maar ik werd zo facking vaag dat het eigenlijk de trip verziekte en ik heb dat de laatste tijd meer met wiet dus voorlopig geen wiet meer voor mij.
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner