Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor Aebi » do maart 19, 2015 11:31 pm

Rond de 20 mg lijkt me goed, als het dan niet voldoende is een biertje erbij aangezien dat het enorm versterkt. Heb ook wel 's met +- 27 mg op een feestje gezeten; leuk, maar niet echt dansbaar toen.
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: 2C-B

Berichtdoor Piotr » do maart 19, 2015 11:34 pm

Hoe nemen jullie je 2C-B eigenlijk. Afgewogen poeder of geteste pillen? Zit nog een vrij groot verschil tussen beide dosissen als je het netto-gewicht van de 2C-B vergelijkt. 30mg zuiver 2C-B-poeder zou ongeveer gelijk moeten zijn aan netto 22mg 2C-B (zoals de resultaten van het testcentrum). De precieze verhouding is dan ook weer afhankelijk van de vorm van het zout.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Aebi » do maart 19, 2015 11:37 pm

Tot nu toe alleen maar afgewogen poeder.
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: 2C-B

Berichtdoor Piotr » vr maart 20, 2015 1:20 am

Gekloot altijd, maar je raadt hem nou in weze de dosis aan die jij teveel vond :p
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Aebi » vr maart 20, 2015 5:09 am

Ik snap het niet meer :s
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: 2C-B

Berichtdoor blaatschaap404 » vr maart 20, 2015 10:24 am

Zijn er ook mensen hier die minder heftig reageren op 2C-B? Ik heb het zelf nu een aantal keren gedaan, mijn vrienden gaan vrijwel elke keer dat we het doen redelijk hard, en vinden 2x15mg meer dan genoeg. Bij mij is het één keer echt heftig geweest en dat was toen ik 12km ging fietsen nadat ik 2x15mg had ingenomen. Toen werd het me op de fiets bijna teveel maar toen ik eenmaal op locatie was aangekomen en iets tot rust was waren de effecten ook gelijk een heel stuk minder.

Heb ook een keer opgebouwd naar 4x15mg maar dat gaf ook niet het gewenste effect. Terwijl mijn vrienden met 2x15mg door de kamer heen rollen en "twee is echt genoeg! al het licht trekt naar de hoek van de kamer!" roepen, bewegen bij mij de muren wel een beetje maar daar blijft het wel bij.
blaatschaap404
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 146
Geregistreerd: ma nov 03, 2014 3:05 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Partypipo » vr maart 20, 2015 1:20 pm

Van de 10 keer dat ik psychedelica doe heb ik 9 keer dat ik niet meer visuals heb dan wat ademende muren en that's it.
2c-b is daarom wat soft voor mij, het doet verder niet zoveel met de mind en als ik dan ook al geen visuals heb... Ik neem daarom altijd vrij hoge dosissen 2cb als ik het neem. 1x werkte het ineens wel veel beter dan verwacht en kon ik geluiden als kleur zien en kleuren ook weer proeven. Dat was extreem gaaf
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2C-B

Berichtdoor blaatschaap404 » vr maart 20, 2015 1:34 pm

Partypipo schreef:Van de 10 keer dat ik psychedelica doe heb ik 9 keer dat ik niet meer visuals heb dan wat ademende muren en that's it.
2c-b is daarom wat soft voor mij, het doet verder niet zoveel met de mind en als ik dan ook al geen visuals heb... Ik neem daarom altijd vrij hoge dosissen 2cb als ik het neem. 1x werkte het ineens wel veel beter dan verwacht en kon ik geluiden als kleur zien en kleuren ook weer proeven. Dat was extreem gaaf


Precies dit, ik heb het één keer visueel erg heftig mogen ervaren, voor de rest was het erg mild. Blij dat ik niet de enige ben dan.
blaatschaap404
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 146
Geregistreerd: ma nov 03, 2014 3:05 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Piotr » vr maart 20, 2015 2:21 pm

Ik denk dat dat voornamelijk afhankelijk is van hoe je in je trip staat. Heb je je trip volledig in de hand dan worden je visuals minder. Des te minder chaos des te minder visuals. Zo nam ik laatst een vrij hoge dosis 2C-P. Omdat het mijn eerste keer 2C-P was en de dosis niet heel accuraat was afgewogen vond ik het aan het begin wat spannend, wat de visuals vrij intens maakte de eerste paar uur. Toen ik mezelf volledig had herpakt was het visueel ineens niet meer zo spannend. Terwijl het zo'n 14 uur zou moeten duren, was het festijn voor mij al bijna afgelopen na een uurtje of 5. Viel me toch bar tegen..
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor straatmadelief » vr maart 20, 2015 2:23 pm

blaatschaap404 schreef:Zijn er ook mensen hier die minder heftig reageren op 2C-B? Ik heb het zelf nu een aantal keren gedaan, mijn vrienden gaan vrijwel elke keer dat we het doen redelijk hard, en vinden 2x15mg meer dan genoeg. Bij mij is het één keer echt heftig geweest en dat was toen ik 12km ging fietsen nadat ik 2x15mg had ingenomen. Toen werd het me op de fiets bijna teveel maar toen ik eenmaal op locatie was aangekomen en iets tot rust was waren de effecten ook gelijk een heel stuk minder.

Heb ook een keer opgebouwd naar 4x15mg maar dat gaf ook niet het gewenste effect. Terwijl mijn vrienden met 2x15mg door de kamer heen rollen en "twee is echt genoeg! al het licht trekt naar de hoek van de kamer!" roepen, bewegen bij mij de muren wel een beetje maar daar blijft het wel bij.
Ja mijn vriend is vrijwel ongevoelig voor 2cb lijkt het. We hebben een keer ieder een dikke lijn 2cb gensoven waardoor ik echt enorm hard ging. Hij voelde echt bijna niks.
Vertrutting vs. verloedering
Avatar gebruiker
straatmadelief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 306
Geregistreerd: do okt 23, 2014 5:29 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Partypipo » vr maart 20, 2015 2:55 pm

Ik ga meestal enorm hard van andere psychedelica, dingen die meer op je mind werken in verhouding tot de visuals, met enorm veel chaos in mijn hoofd tot gevolg. Vaak met als ik mijn ogen dicht doe dat ik niet eens meer weet dat ik een mens ben en dan closed eye visuals heb, maar gewoon in heel andere dimensies terecht komen waar het leven uit heel andere dingen bestaat.
Dus chaos in je hoofd staat niet gelijk aan de hoeveelheid visuals.

Ik lijk het juist andersom te hebben: trips waarbij ik wel veel visuals heb zijn ook juist de trips waarin ik helderder in mijn hoofd ben, met dezelfde dosis als wanneer ik fucking vaag ben en van het leven niks meer snap, terwijl alles het wel hetzelfde uit ziet als anders.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2C-B

Berichtdoor spikeycloud » za maart 21, 2015 10:49 am

Maar hoe zit dat nu met drank en 2C-B ik hoorde een paar mensen hier zeggen dat drank de trip effecten versterkt...wat ik opzich vrij merkwaardig vind.

Bij 2C-D gebruik ik ook vaak drank maar kan nou niet echt zeggen dat het daardoor meer tripachtiger wordt. Het is voor het uitgaan op een alcohol feest dus ik zit niet echt te wachten op super tripachtige effecten.. dan maar gewoon weer bij 2C-D houden?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor omerobert » za maart 21, 2015 12:48 pm

Het zijn toch erg verschillende stoffen. Ik heb een keer iets van 50 mg 2C-D gedaan met een berg bier en pep en dat was goed te doen, niet overweldigd ofzo, alles gloeide een beetje. Van 10-15 mg 2C-B met bier snap ik nergens meer wat van.

Koolstof met broom vergelijken 8-)
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: 2C-B

Berichtdoor Piotr » za maart 21, 2015 2:23 pm

spikeycloud schreef:Maar hoe zit dat nu met drank en 2C-B ik hoorde een paar mensen hier zeggen dat drank de trip effecten versterkt...wat ik opzich vrij merkwaardig vind.

Bij 2C-D gebruik ik ook vaak drank maar kan nou niet echt zeggen dat het daardoor meer tripachtiger wordt. Het is voor het uitgaan op een alcohol feest dus ik zit niet echt te wachten op super tripachtige effecten.. dan maar gewoon weer bij 2C-D houden?


Het is ook vrij apart dat alcohol de effecten van 2C-B enorm versterkt. Het is volgens mij ook niet echt wetenschappelijk verklaard. Andere psychedelica en 2C'tjes hebben deze eigenschap niet.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Italiano » za maart 21, 2015 4:06 pm

spikeycloud schreef:Maar hoe zit dat nu met drank en 2C-B ik hoorde een paar mensen hier zeggen dat drank de trip effecten versterkt...wat ik opzich vrij merkwaardig vind.

Bij 2C-D gebruik ik ook vaak drank maar kan nou niet echt zeggen dat het daardoor meer tripachtiger wordt. Het is voor het uitgaan op een alcohol feest dus ik zit niet echt te wachten op super tripachtige effecten.. dan maar gewoon weer bij 2C-D houden?

Denk dat t per persoon verschilt. Ik deel de ervaring namelijk niet.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor lemonhaze » wo apr 01, 2015 12:06 am

blaatschaap404 schreef:Zijn er ook mensen hier die minder heftig reageren op 2C-B? Ik heb het zelf nu een aantal keren gedaan, mijn vrienden gaan vrijwel elke keer dat we het doen redelijk hard, en vinden 2x15mg meer dan genoeg. Bij mij is het één keer echt heftig geweest en dat was toen ik 12km ging fietsen nadat ik 2x15mg had ingenomen. Toen werd het me op de fiets bijna teveel maar toen ik eenmaal op locatie was aangekomen en iets tot rust was waren de effecten ook gelijk een heel stuk minder..


Ik heb ook het idee dat ik niet heel gevoelig ben voor 2CB. Bij mij duurt het altijd (op één keer na) echt 3 uur of langer voor ik de effecten begin te voelen. Ik snap nog steeds niet hoe het telkens komt, ook als ik bijna niks heb gegeten van te voren. Ik zit er ook niet op te wachten ofzo, dus daar kan t niet aan liggen. Wanneer ik een xtc pilletje neem, of wat dan ook ben ik wel in no time waus..
En daarbij trip ik ook nooit hard als ik dan iets voel, ik heb wel lachkicks maar zo hard als mijn vrienden ga ik nooit ook al neem ik altijd meer dan zij doen.
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Prototype » wo apr 01, 2015 10:48 am

lemonhaze schreef:
blaatschaap404 schreef:Zijn er ook mensen hier die minder heftig reageren op 2C-B? Ik heb het zelf nu een aantal keren gedaan, mijn vrienden gaan vrijwel elke keer dat we het doen redelijk hard, en vinden 2x15mg meer dan genoeg. Bij mij is het één keer echt heftig geweest en dat was toen ik 12km ging fietsen nadat ik 2x15mg had ingenomen. Toen werd het me op de fiets bijna teveel maar toen ik eenmaal op locatie was aangekomen en iets tot rust was waren de effecten ook gelijk een heel stuk minder..


Ik heb ook het idee dat ik niet heel gevoelig ben voor 2CB. Bij mij duurt het altijd (op één keer na) echt 3 uur of langer voor ik de effecten begin te voelen. Ik snap nog steeds niet hoe het telkens komt, ook als ik bijna niks heb gegeten van te voren. Ik zit er ook niet op te wachten ofzo, dus daar kan t niet aan liggen. Wanneer ik een xtc pilletje neem, of wat dan ook ben ik wel in no time waus..
En daarbij trip ik ook nooit hard als ik dan iets voel, ik heb wel lachkicks maar zo hard als mijn vrienden ga ik nooit ook al neem ik altijd meer dan zij doen.

Heb dit ook altijd tot dat ik een keer 30mg écht goeie 2C-B icm alcohol en speed nam en hem ziek hard liep te spacen. :keta:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2C-B

Berichtdoor straatmadelief » wo apr 01, 2015 11:37 am

oke gelukkig dat het wel kàn want ik trip meestal met mijn vriend maar op deze manier vindt hij 2cb geen fuck aan.. terwijl mijn interesse juist erg is gewekt
Vertrutting vs. verloedering
Avatar gebruiker
straatmadelief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 306
Geregistreerd: do okt 23, 2014 5:29 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Partypipo » vr mei 01, 2015 1:41 am

wattan schreef:first pots! :woeh: :woeh: :woeh:

maand geleden na 14 jaar clean te wezen weer een eerste xtc pil genomen

jeeej

wat een deceptie was dat , niet te vergelijken met de microdotjes en roze snowballs van vroegert!!

anywayz iemand attendeerde me op 2cb , nog nooit van gehoord en ook geen flauw idee waar je dat ken vinden

iemand een idee?


Ideeën zat, vooral over waar je het niet vindt; op dit forum.

Ban in 3... 2... 1...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Aebi » vr mei 01, 2015 2:34 am

Aebi in.
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: 2C-B

Berichtdoor straatmadelief » zo jun 14, 2015 5:00 pm

Tot nu toe vind ik 2cb een ideale partydrug, gaat dieper dan de zoveelste xtcpil maar heeft niet het zware van een trip. Zo jammer dus dat mijn vriend niks voelt van een dosis waar de rest hard op gaat, je wilt toch een beetje op hetzelfde niveau blijven. Dus tips graag.
Ik dacht zelf al aan,,
Geen speed, weinig ritalin (ADHD)
Alcohol drinken
Een hoge dosis verpulveren en snuiven
Vertrutting vs. verloedering
Avatar gebruiker
straatmadelief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 306
Geregistreerd: do okt 23, 2014 5:29 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Prototype » ma jun 15, 2015 1:06 am

straatmadelief schreef:Tot nu toe vind ik 2cb een ideale partydrug, gaat dieper dan de zoveelste xtcpil maar heeft niet het zware van een trip. Zo jammer dus dat mijn vriend niks voelt van een dosis waar de rest hard op gaat, je wilt toch een beetje op hetzelfde niveau blijven. Dus tips graag.
Ik dacht zelf al aan,,
Geen speed, weinig ritalin (ADHD)
Alcohol drinken
Een hoge dosis verpulveren en snuiven

Dacht ik ook een keer, 4 uur lang zitten staren naar de visuals toen ipv hakkûh. :P
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2C-B

Berichtdoor straatmadelief » ma jun 15, 2015 1:13 am

Ik hak eigenlijk ook zelden op xtc dus dat maakt niet uit
Vertrutting vs. verloedering
Avatar gebruiker
straatmadelief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 306
Geregistreerd: do okt 23, 2014 5:29 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Prototype » ma jun 15, 2015 1:17 am

Nou ik bedoel eigenlijk dat ik 4 uur nauwelijks gestaan heb door alle visuals en drukte/ chaos ( door alcohol combi ) van de trip terwijl ik op alleen 2C-B hooguit wat melig word.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2C-B

Berichtdoor FRESH » ma jun 15, 2015 8:49 am

Valt mij op dat 2C-B toch best verschillend kan vallen per keer, zelfs als je mind en setting vrijwel hetzelfde zijn (tenminste dat gevoel heb ik).
1x een rood Nijntje gehad en toen ging ik gewoon lekker, en 1x een Nijntje gehad (uit dezelfde batch) en toen wist ik echt niet meer waar ik het zoeken moest :lol: ik ging toen kei en kei hard.
En zo groot is die spreiding in die dingen niet of je nu 10 of 12mg neemt zit op zich niet bijster veel verschil in, maar misschien nét genoeg voor een wereld van verschil in dit geval.
Dat vind ik trouwens wel leuker aan die pilletjes ipv poeder, er zit altijd een kleine verrassing in want je weet niet hoeveel je exact naar binnen werkt :grin:
FRESH
Offline
 

Re: 2C-B

Berichtdoor straatmadelief » zo jun 21, 2015 1:29 am

haha hakken niet nee (zou wel willen dat ik dat kon). dansen doe ik wel, maar nauwelijks op xtc
Vertrutting vs. verloedering
Avatar gebruiker
straatmadelief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 306
Geregistreerd: do okt 23, 2014 5:29 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Fissa » do jul 16, 2015 12:53 pm

Bizar hoe zwaar het effect hiervan versterkt wordt door alcohol. Afgelopen zaterdag 15 mg genomen met heul veel bier er voor en in de piek ging het eigenlijk net een tandje te hard voor een festival. Dat terwijl ik zonder bier 2x15 te licht vind op een festival. Echt tricky af en toe.
Fissa
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 54
Geregistreerd: wo dec 19, 2012 11:27 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Kapitein » ma jul 20, 2015 10:10 pm

Over een paar weken willen ik en wat vrienden voor de eerste keer 2cb proberen. Wat is de beste setting om dit eens te proberen? Is dit in een thuissetting een goed idee of kan dit beter genomen worden op een festival, aangezien hier naar alle waarschijnlijkheid meer te beleven valt :roll2: Uiteraard kan er thuis ook van alles worden opgeleukt, maar het mist misschien de "ervaring" die je wel hebt op een feest.
We hebben pilletjes van rond de 14mg.
Kapitein
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: ma mei 11, 2015 7:17 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Partypipo » ma jul 20, 2015 10:51 pm

Als je al ervaren bent in psychedelische drugs kan je dit zeker wel een eerste keer op een festival doen. Zonder ervaring is het beter het eerst thuis te doen. De eerste keer iets psychedelisch is sowieso spannend en nieuw enzo en dan met een kort werkende drug als 2cb vermaak je jezelf prima thuis met een groepje vrienden. Eventueel een keer een rondje lopen buiten.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Kapitein » ma jul 20, 2015 11:01 pm

Ik heb tot nu op psychedelisch gebied één keer truffels gedaan, wat me zéér goed bevallen was. Ik hoop dat we met één pil per persoon allemaal wat lacherig worden, lekker sociaal worden en wat fellere kleuren gaan zien. Is dat een beetje wat ik kan verwachten? Ik denk overigens toch dat het een huissetting wordt. Beetje chillen met z'n allen. Hoop trouwens niet dat ik moeilijk veel zin krijg om te feesten aangezien een lage dosis een mild xtc heeft las ik haha
Kapitein
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: ma mei 11, 2015 7:17 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron