Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Van de 10 keer dat ik psychedelica doe heb ik 9 keer dat ik niet meer visuals heb dan wat ademende muren en that's it.
2c-b is daarom wat soft voor mij, het doet verder niet zoveel met de mind en als ik dan ook al geen visuals heb... Ik neem daarom altijd vrij hoge dosissen 2cb als ik het neem. 1x werkte het ineens wel veel beter dan verwacht en kon ik geluiden als kleur zien en kleuren ook weer proeven. Dat was extreem gaaf
Ja mijn vriend is vrijwel ongevoelig voor 2cb lijkt het. We hebben een keer ieder een dikke lijn 2cb gensoven waardoor ik echt enorm hard ging. Hij voelde echt bijna niks.blaatschaap404 schreef:Zijn er ook mensen hier die minder heftig reageren op 2C-B? Ik heb het zelf nu een aantal keren gedaan, mijn vrienden gaan vrijwel elke keer dat we het doen redelijk hard, en vinden 2x15mg meer dan genoeg. Bij mij is het één keer echt heftig geweest en dat was toen ik 12km ging fietsen nadat ik 2x15mg had ingenomen. Toen werd het me op de fiets bijna teveel maar toen ik eenmaal op locatie was aangekomen en iets tot rust was waren de effecten ook gelijk een heel stuk minder.
Heb ook een keer opgebouwd naar 4x15mg maar dat gaf ook niet het gewenste effect. Terwijl mijn vrienden met 2x15mg door de kamer heen rollen en "twee is echt genoeg! al het licht trekt naar de hoek van de kamer!" roepen, bewegen bij mij de muren wel een beetje maar daar blijft het wel bij.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
spikeycloud schreef:Maar hoe zit dat nu met drank en 2C-B ik hoorde een paar mensen hier zeggen dat drank de trip effecten versterkt...wat ik opzich vrij merkwaardig vind.
Bij 2C-D gebruik ik ook vaak drank maar kan nou niet echt zeggen dat het daardoor meer tripachtiger wordt. Het is voor het uitgaan op een alcohol feest dus ik zit niet echt te wachten op super tripachtige effecten.. dan maar gewoon weer bij 2C-D houden?
spikeycloud schreef:Maar hoe zit dat nu met drank en 2C-B ik hoorde een paar mensen hier zeggen dat drank de trip effecten versterkt...wat ik opzich vrij merkwaardig vind.
Bij 2C-D gebruik ik ook vaak drank maar kan nou niet echt zeggen dat het daardoor meer tripachtiger wordt. Het is voor het uitgaan op een alcohol feest dus ik zit niet echt te wachten op super tripachtige effecten.. dan maar gewoon weer bij 2C-D houden?
blaatschaap404 schreef:Zijn er ook mensen hier die minder heftig reageren op 2C-B? Ik heb het zelf nu een aantal keren gedaan, mijn vrienden gaan vrijwel elke keer dat we het doen redelijk hard, en vinden 2x15mg meer dan genoeg. Bij mij is het één keer echt heftig geweest en dat was toen ik 12km ging fietsen nadat ik 2x15mg had ingenomen. Toen werd het me op de fiets bijna teveel maar toen ik eenmaal op locatie was aangekomen en iets tot rust was waren de effecten ook gelijk een heel stuk minder..
lemonhaze schreef:blaatschaap404 schreef:Zijn er ook mensen hier die minder heftig reageren op 2C-B? Ik heb het zelf nu een aantal keren gedaan, mijn vrienden gaan vrijwel elke keer dat we het doen redelijk hard, en vinden 2x15mg meer dan genoeg. Bij mij is het één keer echt heftig geweest en dat was toen ik 12km ging fietsen nadat ik 2x15mg had ingenomen. Toen werd het me op de fiets bijna teveel maar toen ik eenmaal op locatie was aangekomen en iets tot rust was waren de effecten ook gelijk een heel stuk minder..
Ik heb ook het idee dat ik niet heel gevoelig ben voor 2CB. Bij mij duurt het altijd (op één keer na) echt 3 uur of langer voor ik de effecten begin te voelen. Ik snap nog steeds niet hoe het telkens komt, ook als ik bijna niks heb gegeten van te voren. Ik zit er ook niet op te wachten ofzo, dus daar kan t niet aan liggen. Wanneer ik een xtc pilletje neem, of wat dan ook ben ik wel in no time waus..
En daarbij trip ik ook nooit hard als ik dan iets voel, ik heb wel lachkicks maar zo hard als mijn vrienden ga ik nooit ook al neem ik altijd meer dan zij doen.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
wattan schreef:first pots!
maand geleden na 14 jaar clean te wezen weer een eerste xtc pil genomen
jeeej
wat een deceptie was dat , niet te vergelijken met de microdotjes en roze snowballs van vroegert!!
anywayz iemand attendeerde me op 2cb , nog nooit van gehoord en ook geen flauw idee waar je dat ken vinden
iemand een idee?
straatmadelief schreef:Tot nu toe vind ik 2cb een ideale partydrug, gaat dieper dan de zoveelste xtcpil maar heeft niet het zware van een trip. Zo jammer dus dat mijn vriend niks voelt van een dosis waar de rest hard op gaat, je wilt toch een beetje op hetzelfde niveau blijven. Dus tips graag.
Ik dacht zelf al aan,,
Geen speed, weinig ritalin (ADHD)
Alcohol drinken
Een hoge dosis verpulveren en snuiven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast