Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor Partypipo » di jul 21, 2015 12:20 am

Kapitein schreef:Ik heb tot nu op psychedelisch gebied één keer truffels gedaan, wat me zéér goed bevallen was. Ik hoop dat we met één pil per persoon allemaal wat lacherig worden, lekker sociaal worden en wat fellere kleuren gaan zien. Is dat een beetje wat ik kan verwachten? Ik denk overigens toch dat het een huissetting wordt. Beetje chillen met z'n allen. Hoop trouwens niet dat ik moeilijk veel zin krijg om te feesten aangezien een lage dosis een mild xtc heeft las ik haha

Ik weet niet wat de spreiding is in die pillen, lijkt me sterk dat er in iedere pil exact 14mg zit. Stel je voor dat er steeds tussen de 10 en 15 mg in zit, dan kan je net pech hebben dat je niks merkt. Sowieso zou ik zelf zelfs de eerste keer 2cb in een thuis setting hoger doseren dan 14 mg. 2cb doet heel weinig geestelijks op zo'n dosis voor de gemiddelde mens. Dus dan ga je vooral voor de visuals denk ik. En dan is 14mg weer net een dosis die net wel of net niet de gewenste visuals geeft.
Ik zou zelf eerder denken aan 1,5 pil per persoon voor een eerste keer, rond de 20 mg
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2C-B

Berichtdoor lemonhaze » do jul 23, 2015 12:53 pm

Ik heb ongeveer twee weken terug twee 2cb'tjes op, het waren mario toads van 14mg (laten testen in Breda) en de trip was wel erg leuk en mooi qua visuals. Zeker een betere trip dan normaal en het werkte dit keer ook na iets meer dan een half uurtje al. Maar ik kan nog steeds niet zeggen dat ik echt 'hard ga' erop, terwijl mijn vrienden eentje al hard vinden. Volgende keer de dosis nog iets opschroeven en kijken of er dan iets verandert :)
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor -ArKady. » vr jul 24, 2015 3:11 am

Ik neem geregeld toch wel 40mg, al moet ik zeggen dat ik snuivend toch wel veel minder nodig heb.. (18mg ging hard)
In combinatie met drank word het effect ook lekker versterkt
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Kapitein » vr jul 24, 2015 7:20 pm

ja als het binnenkort allemaal wel mee blijkt te vallen knal ik er denk ik ook maar een drankje in :beer:
Kapitein
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: ma mei 11, 2015 7:17 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Naturelover » wo dec 23, 2015 3:01 am

Druks schreef:Ik ben van plan om met oudejaarsavond speed te gebruiken in combinatie met 2C-B. Hoe erg onderdrukt de speed de 2C-B? De speed is waarschijnlijk van goeie kwaliteit. Ik heb capsules van 25 en 30 mg. Wat is aan te raden?


Lichte hoeveelheid pep bij de 2c-b zorgt bij mij voor een scherper gevoel, minder spacey maar de visuals worden niet echt onderdrukt zolang je niet veel neemt. KAn je geen aanrader geven van hoe laat wat te nemen. 2c-b in de aflopende fase van 2c-b zorgde voor een chille synergy :smokin: :love:
Wat voor setting ga je het nemen, druks?
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Zelfkweek » do jan 21, 2016 11:32 am

hoe zwaar zijn de hallucinaties op 2c-b? moet ik denken aan paddo's (zo zwaar dat je soms niet meer kan uitmaken waar je nu bent) of een hoge dosis mdma (tegen mensen praten die er niet zijn, wazig, random opeens een kameel zien staan in de dancing)?
zou je de pep kunnnen vervangen met 3-fpm voor een scherp gevoel?
Wat dan?
Avatar gebruiker
Zelfkweek
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di mei 05, 2015 1:31 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor FRESH » do jan 21, 2016 11:45 am

Zelfkweek schreef:hoe zwaar zijn de hallucinaties op 2c-b? moet ik denken aan paddo's (zo zwaar dat je soms niet meer kan uitmaken waar je nu bent) of een hoge dosis mdma (tegen mensen praten die er niet zijn, wazig, random opeens een kameel zien staan in de dancing)?
zou je de pep kunnnen vervangen met 3-fpm voor een scherp gevoel?


Het komt allemaal met je dosering natuurlijk, maar zware hallucinaties zijn zeker mogelijk op 2C-B. Vanaf 20-25mg wordt toch al best als bovengemiddeld/zwaar gezien.

Waarom een scherp gevoel willen hebben? Dan kun je toch gewoon beter minder 2C-B nemen?
Volledig waus zijn en hallucineren, maar tegelijk scherp (denken te) zijn gaat niet echt samen.
FRESH
Offline
 

Re: 2C-B

Berichtdoor Zelfkweek » do jan 21, 2016 11:55 am

Ik rook meestal ook wiet als ik trip waardoor ik snel "slecht" ga. als ik wat pep ofzo snuif dan heb ik dat probleem niet.
Wat dan?
Avatar gebruiker
Zelfkweek
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di mei 05, 2015 1:31 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor FRESH » do jan 21, 2016 1:19 pm

Oke dus eigenlijk wordt het 2C-B met wiet en dan een amfetamine-achtige stof erbij?
Ik heb er geen ervaring mee. Probeer eens uit en laat ons weten.
FRESH
Offline
 

Re: 2C-B

Berichtdoor Zelfkweek » do jan 21, 2016 1:33 pm

FRESH schreef:Oke dus eigenlijk wordt het 2C-B met wiet en dan een amfetamine-achtige stof erbij?
Ik heb er geen ervaring mee. Probeer eens uit en laat ons weten.

Will do :blowkiss:
Wat dan?
Avatar gebruiker
Zelfkweek
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di mei 05, 2015 1:31 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor MDbrother » za jan 23, 2016 11:32 pm

Eind vorig jaar 2CB ontdekt. Pillen van om en bij 20 mg (spreiding 17-22). Ervaring telkens in thuissetting opgebouwd met de range van 20mg, 30mg en 40mg. Mooie pauzes van 3 weken a 1 maand en tussendoor weinig middelen genuttigd. Psychedelics ervaring met heel wat Psylo's & 4-aco-dmt. 2CB is heel vergevingsgezind en geeft me totaal geen erge/gekke mindfucks. Het is een stofje dat doelt op grappige gedachten en je goed in je vel laat voelen. De bodyload is zeker niet onaangenaam en vind ik eerder leuk. Ik lees en hoor van veel mensen dat boven de 30mg het niet zo interessant is en wel es te heftig kan worden. Ik heb hier totaal geen last mee. 40mg was visueel wel wat leuker en gezellig euforich maar de werkingsduur werd totaal niet verlengd. Denk dat het vooral persoonsgebonden ligt. Ik ken mensen die helemaal hard gaan op 25mg..

Nu, ik wil mijn voorraad niet gaan opgooien in 1 heroische dosis als het effect niet heel wat intenser word. Zijn er hier leden met ervaringen boven de 40mg en kan ik het gevoel enigszins verlengen met een hogere dosis (come up tot comedown doe ik meestal 3 uur over)?
Helemaal waus
Avatar gebruiker
MDbrother
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: za jan 24, 2015 1:45 am

Re: 2C-B

Berichtdoor psychonaut91 » zo jan 24, 2016 11:01 am

Wat volgens mij redelijk gelijk ligt aan effecten aan 2C-B is BK-2C-B, alleen ligt de dosis daar wat hoger om tot de zelfde effecten te komen. Wel is het zo dat de duur bijna 2x zolang is. Dus misschien is verdiepen in BK-2C-B wat?
Waarvoor bij 2C-B de duration ongeveer 4-8 uur staat, staat bij BK-2C-B de duration op 8-12 uur.
De dosis hiervan bij 2C-B is common 15-30MG en bij de BK-2C-B is common 80-100MG.

Maar daarvoor heb je wel een veel langere werkingstijd!
Gedaan: Wiet, Hasj, Spacecake, XTC, Truffels, Lachgas, MXE, LSD, 2C-B, Kanna, Poppers, Cocaine, Speed, 4-Aco-DMT, 4-HO-MET, GHB.

Te doen: Al-LAD, 2C-I, 6-APDB, DMT, Ayahuasca, Peyote/San pedro, GHB,
Avatar gebruiker
psychonaut91
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 61
Geregistreerd: za nov 22, 2014 4:29 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor FRESH » zo jan 24, 2016 5:18 pm

psychonaut91 schreef:Wat volgens mij redelijk gelijk ligt aan effecten aan 2C-B is BK-2C-B, alleen ligt de dosis daar wat hoger om tot de zelfde effecten te komen. Wel is het zo dat de duur bijna 2x zolang is. Dus misschien is verdiepen in BK-2C-B wat?
Waarvoor bij 2C-B de duration ongeveer 4-8 uur staat, staat bij BK-2C-B de duration op 8-12 uur.
De dosis hiervan bij 2C-B is common 15-30MG en bij de BK-2C-B is common 80-100MG.

Maar daarvoor heb je wel een veel langere werkingstijd!


Ik vind de BK versie niet zo spannend eigenlijk. Heb met B wel een fijner gevoel en ook de trips zijn aangenamer. Ik mis toch "iets" met BK (heb dat 3x gedaan in diverse doseringen).
En B is ook nog goedkoper in mijn geval dus ja :-)
FRESH
Offline
 

Re: 2C-B

Berichtdoor MDbrother » zo jan 24, 2016 9:14 pm

Ik heb ook begrepen dat de BK-versie niet zo interessant is. Minder visueel en totaal geen diepgang. Misschien dat ik er mij dit jaar wel es aan waag...
Helemaal waus
Avatar gebruiker
MDbrother
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: za jan 24, 2015 1:45 am

Re: 2C-B

Berichtdoor DutchCookie » ma jan 25, 2016 3:12 am

Gewoon bijnemen. eerst 30 en dan wanneer je gaat 20 erbij. En als je dan nog harder wilt kan je gewoon 20 bij blijven nemen, 2cb is naar mijn idee heel makkelijk te sturen, qua trip en qua werkzaamheid.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor FRESH » ma jan 25, 2016 9:38 am

DutchCookie schreef:Gewoon bijnemen. eerst 30 en dan wanneer je gaat 20 erbij. En als je dan nog harder wilt kan je gewoon 20 bij blijven nemen, 2cb is naar mijn idee heel makkelijk te sturen, qua trip en qua werkzaamheid.


Ja, ja..nou ik neem liever minder B dan :-)
FRESH
Offline
 

Re: 2C-B

Berichtdoor Bilbo8000 » ma jan 25, 2016 4:06 pm

Heeft iemand tips om de bodyload/misselijkheid een beetje te verzachten?
Ik heb toch wel al redelijk ervaring met drugs en ook met 2cb, alleen ik kan maar niet voorkomen dat ik bij de inslag bijna altijd misselijk wordt en moet overgeven. Nou weet ik het van mezelf en is het goed te controleren, en gaat het na overgeven altijd perfect, alleen ik ben benieuwd of het niet gewoon makkelijk te voorkomen is. Ik hoorde al een en ander over bijv innemen met cola en het nemen van Rennies voor inname?
Bij voorbaat dank!
Bilbo8000
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma jan 25, 2016 3:58 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor FRESH » ma jan 25, 2016 4:17 pm

Bilbo8000 schreef:Heeft iemand tips om de bodyload/misselijkheid een beetje te verzachten?
Ik heb toch wel al redelijk ervaring met drugs en ook met 2cb, alleen ik kan maar niet voorkomen dat ik bij de inslag bijna altijd misselijk wordt en moet overgeven. Nou weet ik het van mezelf en is het goed te controleren, en gaat het na overgeven altijd perfect, alleen ik ben benieuwd of het niet gewoon makkelijk te voorkomen is. Ik hoorde al een en ander over bijv innemen met cola en het nemen van Rennies voor inname?
Bij voorbaat dank!


Ik ken iemand die altijd een pilletje slikt wat je gebruikt bij wagenziekte. Ben de naam even kwijt.

Wat ik zelf wel eens doe is een halfje (0,5mg) etizolam nemen, werkt heel goed tegen misselijkheid.
FRESH
Offline
 

Re: 2C-B

Berichtdoor Perry » ma jan 25, 2016 4:46 pm

Cyclizine, meclozine, cinnarizine, scopolamine of gember?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 2C-B

Berichtdoor Bilbo8000 » ma jan 25, 2016 4:55 pm

FRESH schreef:
Bilbo8000 schreef:Heeft iemand tips om de bodyload/misselijkheid een beetje te verzachten?
Ik heb toch wel al redelijk ervaring met drugs en ook met 2cb, alleen ik kan maar niet voorkomen dat ik bij de inslag bijna altijd misselijk wordt en moet overgeven. Nou weet ik het van mezelf en is het goed te controleren, en gaat het na overgeven altijd perfect, alleen ik ben benieuwd of het niet gewoon makkelijk te voorkomen is. Ik hoorde al een en ander over bijv innemen met cola en het nemen van Rennies voor inname?
Bij voorbaat dank!


Ik ken iemand die altijd een pilletje slikt wat je gebruikt bij wagenziekte. Ben de naam even kwijt.

Wat ik zelf wel eens doe is een halfje (0,5mg) etizolam nemen, werkt heel goed tegen misselijkheid.


Heeft dit totaal geen invloed op de trip?
Bilbo8000
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma jan 25, 2016 3:58 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Bilbo8000 » ma jan 25, 2016 4:58 pm

Perry schreef:Cyclizine, meclozine, cinnarizine, scopolamine of gember?


Nooit aan gedacht dat er natuurlijk gewoon pilletjes tegen misselijkheid zijn. Zal de volgende keer wat proberen, thanks!
Bilbo8000
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma jan 25, 2016 3:58 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor FRESH » ma jan 25, 2016 5:01 pm

Wat de etizolam betreft in ieder geval niet, maar je moet het zelf even bekijken.
Ik heb wel eens 1mg genomen en toen bleef ik te chill in mijn trip zitten, het vuurwerk miste ik een beetje zeg maar. Als je wat zwaarder/groter/minder gevoelig bent kan het misschien wel.
Een maat van me neemt wel eens 1mg omdat een halve niet voldoende werkt bij hem.

Dat wagenziek pilletje kan ik zelf niet over meepraten qua dosering of tripervaring. Weet alleen dat iemand uit onze vriendenkring dat wel eens nam en dat hielp prima wat ik begrepen heb.
FRESH
Offline
 

Re: 2C-B

Berichtdoor Jmths » ma jan 25, 2016 6:34 pm

psychonaut91 schreef:Wat volgens mij redelijk gelijk ligt aan effecten aan 2C-B is BK-2C-B, alleen ligt de dosis daar wat hoger om tot de zelfde effecten te komen. Wel is het zo dat de duur bijna 2x zolang is. Dus misschien is verdiepen in BK-2C-B wat?
Waarvoor bij 2C-B de duration ongeveer 4-8 uur staat, staat bij BK-2C-B de duration op 8-12 uur.
De dosis hiervan bij 2C-B is common 15-30MG en bij de BK-2C-B is common 80-100MG.

Maar daarvoor heb je wel een veel langere werkingstijd!


Voor mijn gevoel staat 15-30mg 2c-b eerder gelijk aan 100-200mg bk-2c-b.
De duur van BK-2C-B is zeker 3x zo lang naar mijn ervaring, de volgende ochtend wakker worden en nog steeds licht trippen (flinke hoofdpijn ook achteraf door de lange duur).
BK-2C-B is echt zeker weten veel goedkoper dan 2C-B mocht je een beetje bekend zijn op het internet.
BK-2C-B is iets minder visueel en iets meer stimulerend dan 2C-B maar het verschil is vrij klein, als je een flinke lading BK-2C-B neemt zul je meer dan voldoende effect ervaren voor een 'volwaardige trip'.

Heeft iemand tips om de bodyload/misselijkheid een beetje te verzachten?

Innemen met cola werkt wel goed voor mij.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor FRESH » ma jan 25, 2016 9:16 pm

Jmths schreef:BK-2C-B is echt zeker weten veel goedkoper dan 2C-B mocht je een beetje bekend zijn op het internet.


Ik ben heel bekend op internet. Maar misschien zit ik in een ander deel en gaat dat niet voor mij op :beer:

En dan heb je ook nog zoiets als de dosering. Je zegt zelf je hebt 3x zoveel nodig voor dezelfde effecten ongeveer. Dus het is een klein beetje scheef in prijs per trip/dosering.

Maar goed, ik begrijp ook wel dat BK-2C-B voor de meeste goedkoper is dan B.
FRESH
Offline
 

Re: 2C-B

Berichtdoor spikeycloud » ma jan 25, 2016 9:52 pm

Dit weekend weer een keertje 2C-B gedaan 3-4 MG. Ik kan toch niet echt zeggen dat ik er erotischer van word. Op de een of andere manier maken 2Ctjes de aanrakingen altijd minder dan meer. Kan zijn dat ik hoger moet doseren... maar dat is gezien ik niet echt super goed in me vel zit, is dat wellicht niet de meest verstandige optie :P
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor kaasje » ma jan 25, 2016 9:58 pm

spikeycloud schreef:Dit weekend weer een keertje 2C-B gedaan 3-4 MG. Ik kan toch niet echt zeggen dat ik er erotischer van word. Op de een of andere manier maken 2Ctjes de aanrakingen altijd minder dan meer. Kan zijn dat ik hoger moet doseren... maar dat is gezien ik niet echt super goed in me vel zit, is dat wellicht niet de meest verstandige optie :P

Wat voor effect haal jij uit zo'n lage dosering? Persoonlijk haat ik het om op 2cb te laag te doseren, je hebt het lastige lichaamsgevoel wel, maar van leuke effecten is er nauwelijks sprake.
Is dit bij jou anders?
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: 2C-B

Berichtdoor psychonaut91 » ma jan 25, 2016 10:06 pm

Heb nu enkele malen 2cb mogen gebruiken, en moet zeggen dat ik toen met de laagste dosering, die plusminus rond de 12mg lag. visueel bijna net zo veel heb gezien als met 17~19mg. die laagste dosering was ook de laatste keer 2cb. misschien dat je de effecten al wat herkent, en daardoor met minder meer kan bereiken? beetje het less is more.
Gedaan: Wiet, Hasj, Spacecake, XTC, Truffels, Lachgas, MXE, LSD, 2C-B, Kanna, Poppers, Cocaine, Speed, 4-Aco-DMT, 4-HO-MET, GHB.

Te doen: Al-LAD, 2C-I, 6-APDB, DMT, Ayahuasca, Peyote/San pedro, GHB,
Avatar gebruiker
psychonaut91
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 61
Geregistreerd: za nov 22, 2014 4:29 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Jmths » ma jan 25, 2016 10:13 pm

FRESH schreef:
Jmths schreef:BK-2C-B is echt zeker weten veel goedkoper dan 2C-B mocht je een beetje bekend zijn op het internet.


Ik ben heel bekend op internet. Maar misschien zit ik in een ander deel en gaat dat niet voor mij op :beer:

En dan heb je ook nog zoiets als de dosering. Je zegt zelf je hebt 3x zoveel nodig voor dezelfde effecten ongeveer. Dus het is een klein beetje scheef in prijs per trip/dosering.

Maar goed, ik begrijp ook wel dat BK-2C-B voor de meeste goedkoper is dan B.


Kost minder dan een biertje voor een zeer stevige dosering inclusief verzenden, ik vind het alsnog moeilijk te geloven maar als jij het zegt geloof ik je. :p
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor kaasje » ma jan 25, 2016 10:17 pm

Jmths schreef:
FRESH schreef:
Jmths schreef:BK-2C-B is echt zeker weten veel goedkoper dan 2C-B mocht je een beetje bekend zijn op het internet.


Ik ben heel bekend op internet. Maar misschien zit ik in een ander deel en gaat dat niet voor mij op :beer:

En dan heb je ook nog zoiets als de dosering. Je zegt zelf je hebt 3x zoveel nodig voor dezelfde effecten ongeveer. Dus het is een klein beetje scheef in prijs per trip/dosering.

Maar goed, ik begrijp ook wel dat BK-2C-B voor de meeste goedkoper is dan B.


Kost minder dan een biertje voor een zeer stevige dosering inclusief verzenden, ik vind het alsnog moeilijk te geloven maar als jij het zegt geloof ik je. :p

Een biertje zou ik al duur vinden voor een dosis 2cb, poeder is een pak minder duur dan pillen als je wat rondzoekt.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: 2C-B

Berichtdoor spikeycloud » di jan 26, 2016 9:01 pm

kaasje schreef:
spikeycloud schreef:Dit weekend weer een keertje 2C-B gedaan 3-4 MG. Ik kan toch niet echt zeggen dat ik er erotischer van word. Op de een of andere manier maken 2Ctjes de aanrakingen altijd minder dan meer. Kan zijn dat ik hoger moet doseren... maar dat is gezien ik niet echt super goed in me vel zit, is dat wellicht niet de meest verstandige optie :P

Wat voor effect haal jij uit zo'n lage dosering? Persoonlijk haat ik het om op 2cb te laag te doseren, je hebt het lastige lichaamsgevoel wel, maar van leuke effecten is er nauwelijks sprake.
Is dit bij jou anders?


Ik merk het wel, lichte visuele veranderingen, iets andere gedachtes, en je ervaart het wat anders. Het is ook niet een super effect, maar dat kan ook komen dat ik niet goed in me vel zit.

Zelfs op 5MG 2C-D met veel drank heb ik ik laatst een vervelende ervaring gehad, dan kan je al voorstellen...
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner