Zelf heb ik meerdere batches/soorten 2C-B uitgeprobeerd waaronder 'poeder' en 'kristalvorm' en ik heb de kristalvorm laten testen destijds bij een testcentrum destijds (op zuiverheid) wat mij een goed referentiekader bied.
Eveneens gebruik ik 2C-B altijd (slechts 1 uitzondering) samen met andere mensen en de ervaringen kwamen altijd sterk overeen qua intensiteit, naar mijn ervaring licht de persoonsgebonden intensiteit in de meeste gevallen zeer dicht bij elkaar. 2C-B is zeer gevoelig, 3mg extra geeft al een aanzienlijk sterkere trip.
De 2C-B in poedervorm die ik hier heb liggen heeft slechts zo'n 70% potentie van de kristalvorm in gewicht, met poedervorm had op 33mg slechts de potentie van wat ik gewent ben van 25mg HC. Als je 2C-B hebt die potent in gewicht/'zuiver' is geeft 8mg normaal gesproken een zeer aanzienlijk verschil in intensiteit.
Nu wordt er een verschil aangegeven tussen HBr en HC van 0,15. Dat is al 3mg verschil op slechts 20mg er vanuit gaand dat deze maximale zuiverheid heeft. In de praktijk heeft 2C-B HBr 30mg al snel slechts de potentie van 25mg HC wat echt een gigantisch verschil in (intensiteit van) ervaring is.
Lang verhaal kort, 2C-B kan (per batch) zeer sterk verschillen in potentie van gewicht.
Nu zal dit zeker niet voor iedereen op gaan, en de ene persoon zal lang niet altijd hetzelfde reageren als de ander maar mijn ervaring in de praktijk is vaak het geval dat het overgrote deel van de mensen hun 2C-B niet laat testen. Ik heb algemeen genomen heel sterk de indruk dat mensen vaak een dosering aangeven maar eigenlijk niet precies weten wat ze naar binnen werken wat al snel een vertekent referentiekader en beeld geeft.
Hoe zit het precies met tolerantie? Gisteren op een indoor goa 2 pillen met een spreiding van 18 - 21 gehad. Kon tijdens de piek nog prima een gesprek houden in de chill-out dus zo intens was het allemaal niet.
Ik ben er sterk van overtuigd dat je op 36-42mg 2C-B "tijdens de piek" zelfs met flinke tolerantie niet in staat zult wezen om een gesprek te voeren.
Zelf gebruik ik regelmatig 'psychedelische phenylethylamines' dus er zal waarschijnlijk wel wat tolerantie aanwezig wezen.
'Psychedelische phenylethylamines' vormen aanzienlijk minder tolerantie dan 'tryptamines'.