edblok2 schreef:Ik heb nu een aantal malen 2CB gebruikt, de eerste 2 keer 25mg en daar merkte ik eigenlijk niets van? Blauwe pilletjes met +/- opdruk. Ook de anderhalve dosis (ongeveer 37.5mg dus) deed weinig.
Het gekke is dat ik nu een half pilletje heb geprobeerd en behoorlijk heb getript moet ik zeggen. Ik gleed telkens in en uit mijn gedachten en had zware nadenk sessies over verschillende topics uit het verleden. Niet onprettig.
Vraag is nu hoe kan dit eigenlijk? Er hebben zich natuurlijk wel enkele wisselingen voorgedaan qua maaginhoud setting etc. maar zulke grote verschillen en dan ook nog eens de 'verkeerde' kant op. Lichamelijke rushes en hallucinaties heb ik al helemaal niet ervaren.
Heeft het zin om nog hoger te gaan 40mg+ of is 2CB gewoon iets wat ik niet kan ervaren zoals een ander dat doet? Andere 2c een keer proberen?
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Meespacer schreef:Ik heb gewoon poeder gefixt en zelf capsules van 20mg gemaakt. Dat is een lekkere dosis. Laatst een keer genomen, lekkere bodyhigh en veel lachen. Visuals waren vrij licht, ik heb niet zo snel visuals (of ik merk ze niet goed op). Meestal heb ik vooral CEV's.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Dr Peakip schreef:Ik heb dat ook ja. Wissel soms 2-3 keer van kleding om het wat frisser te kunnen krijgen.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Dr Peakip schreef:Ik heb dat ook ja. Wissel soms 2-3 keer van kleding om het wat frisser te kunnen krijgen.
Laat het dan meteen uit
Zelf nooit last van met 2C-B, maar met een plens G gaat mijn shirt altijd uit van de hitte.
Meespacer schreef:Ik heb nog een leuke ervaring te delen. De hele avond op 20mg in een drukke kroeg. Zeker leuk, wel intens af en toe maar ging als een tierelier. Ik wil het een keer op een technofeest doen, wat denken jullie? Iemand ervaring in een dergelijke situatie?
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
DutchCookie schreef:Bijpakken gaat easy bij 2cb. na 2 uur eenzelfde dosis zou ik aanraden. Kan je trouwens gewoon blijven doen, 2cb herdoseren werkt een beetje zoals mdma in mijn ervaring
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Meespacer schreef:Hoi allen,
Inclusief bijpakken heb ik tot 22:00/ 22:30 getript. Dat is erg kort. De ene keer werkt 2c-b langer dan de andere keer bij mij.
Fresh Popcorn schreef:In the future I'll be older
Hakvlees schreef:Ik heb nu een aantal keer 2c-c genomen (thuis), en wil ook weleens een thuistrip met 2CB proberen. Is dit volgens jullie even geschikt? Het fijne aan 2cc vind ik het tevreden warme gevoel, geen dikke bodyhigh of veel energie en gewoon vrolijk van alles genieten, wat het voor mij de ultieme huiskamerdrug maakt. 2CB heb ik alleen nog maar geprobeerd op feestjes (bij vrienden) en meestal icm andere drugs en/of alcohol, dus nooit echt 'puur' ervaren en weet niet wat ik ervan moet verwachten als je alleen thuis zit.
Hakvlees schreef:Ik heb nu een aantal keer 2c-c genomen (thuis), en wil ook weleens een thuistrip met 2CB proberen. Is dit volgens jullie even geschikt? Het fijne aan 2cc vind ik het tevreden warme gevoel, geen dikke bodyhigh of veel energie en gewoon vrolijk van alles genieten, wat het voor mij de ultieme huiskamerdrug maakt. 2CB heb ik alleen nog maar geprobeerd op feestjes (bij vrienden) en meestal icm andere drugs en/of alcohol, dus nooit echt 'puur' ervaren en weet niet wat ik ervan moet verwachten als je alleen thuis zit.
Fresh Popcorn schreef:In the future I'll be older
verneukeratief schreef:Hoe lang meet u?
Druks schreef:Volgens mij heeft gewicht geen invloed op de dosis.
Eko schreef:Ik heb, toen ik het vroeger gebruikte, af en toe wel eens een flinke bodyload gehad, maar dat ging eigenlijk voorbij wanneer ik begon te dansen en mij op de muziek concentreerde.
Misselijk op zich niet, maar ik word niet zo vlug misselijk.
iemand nog suggesties voor mijn vraag hierboven? Bijpakken, hoeveel, en wat met de combinatie met keta?
verneukeratief schreef:Eko schreef:Ik heb, toen ik het vroeger gebruikte, af en toe wel eens een flinke bodyload gehad, maar dat ging eigenlijk voorbij wanneer ik begon te dansen en mij op de muziek concentreerde.
iemand nog suggesties voor mijn vraag hierboven? Bijpakken, hoeveel, en wat met de combinatie met keta?
ik zal eens in uw muil poepen
Eko schreef:verneukeratief schreef:Eko schreef:Ik heb, toen ik het vroeger gebruikte, af en toe wel eens een flinke bodyload gehad, maar dat ging eigenlijk voorbij wanneer ik begon te dansen en mij op de muziek concentreerde.
ik zal eens in uw muil poepen
Aangezien ik Belg ben, klinkt dat best oké
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten