Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor edblok2 » zo okt 09, 2016 12:54 pm

Ik heb nu een aantal malen 2CB gebruikt, de eerste 2 keer 25mg en daar merkte ik eigenlijk niets van? Blauwe pilletjes met +/- opdruk. Ook de anderhalve dosis (ongeveer 37.5mg dus) deed weinig.
Het gekke is dat ik nu een half pilletje heb geprobeerd en behoorlijk heb getript moet ik zeggen. Ik gleed telkens in en uit mijn gedachten en had zware nadenk sessies over verschillende topics uit het verleden. Niet onprettig.
Vraag is nu hoe kan dit eigenlijk? Er hebben zich natuurlijk wel enkele wisselingen voorgedaan qua maaginhoud setting etc. maar zulke grote verschillen en dan ook nog eens de 'verkeerde' kant op. Lichamelijke rushes en hallucinaties heb ik al helemaal niet ervaren.
Heeft het zin om nog hoger te gaan 40mg+ of is 2CB gewoon iets wat ik niet kan ervaren zoals een ander dat doet? Andere 2c een keer proberen?
edblok2
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: vr jun 24, 2011 10:15 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Selem » vr okt 14, 2016 4:59 pm

edblok2 schreef:Ik heb nu een aantal malen 2CB gebruikt, de eerste 2 keer 25mg en daar merkte ik eigenlijk niets van? Blauwe pilletjes met +/- opdruk. Ook de anderhalve dosis (ongeveer 37.5mg dus) deed weinig.
Het gekke is dat ik nu een half pilletje heb geprobeerd en behoorlijk heb getript moet ik zeggen. Ik gleed telkens in en uit mijn gedachten en had zware nadenk sessies over verschillende topics uit het verleden. Niet onprettig.
Vraag is nu hoe kan dit eigenlijk? Er hebben zich natuurlijk wel enkele wisselingen voorgedaan qua maaginhoud setting etc. maar zulke grote verschillen en dan ook nog eens de 'verkeerde' kant op. Lichamelijke rushes en hallucinaties heb ik al helemaal niet ervaren.
Heeft het zin om nog hoger te gaan 40mg+ of is 2CB gewoon iets wat ik niet kan ervaren zoals een ander dat doet? Andere 2c een keer proberen?


Waren je pillen getest? Als ik op een dosering van 37.5mg zit, kan ik het hallucineren toch echt niet meer wegdenken hoor :woeh: . Als ik een prettige dosering pak (lees; nog kan communiceren met de buitenwereld) dan zit ik rond de 35mg, maar dat wil niet zeggen dat ik de spoken niet over mijn netvlies zie schieten. Lijkt mij dat je pillen niet de genoemde doseringen hadden?

Andere opties zijn dan je veel benzodiazepinen gebruikt? Of eventueel bepaalde antipsychotica die via dopamine werkt. Maar ik neem aan dat het laatste sowieso niet het geval is?
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Avatar gebruiker
Selem
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 853
Geregistreerd: ma maart 14, 2016 5:27 am
Woonplaats: Overal maar toch nergens

Re: 2C-B

Berichtdoor Meespacer » zo dec 25, 2016 9:57 am

Ik heb gewoon poeder gefixt en zelf capsules van 20mg gemaakt. Dat is een lekkere dosis. Laatst een keer genomen, lekkere bodyhigh en veel lachen. Visuals waren vrij licht, ik heb niet zo snel visuals (of ik merk ze niet goed op). Meestal heb ik vooral CEV's.
Avatar gebruiker
Meespacer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: vr jun 24, 2016 8:09 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Prototype » za dec 31, 2016 3:33 am

Meespacer schreef:Ik heb gewoon poeder gefixt en zelf capsules van 20mg gemaakt. Dat is een lekkere dosis. Laatst een keer genomen, lekkere bodyhigh en veel lachen. Visuals waren vrij licht, ik heb niet zo snel visuals (of ik merk ze niet goed op). Meestal heb ik vooral CEV's.

Heb ik sowieso nauwelijks van 2C-B, behalve die keer dat ik per ongeluk het zakje 2C-I had gepakt en daar van 30+mg had gecapsuleerd :)
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2C-B

Berichtdoor Prototype » za dec 31, 2016 3:38 am

Dr Peakip schreef:Ik heb dat ook ja. Wissel soms 2-3 keer van kleding om het wat frisser te kunnen krijgen.

Laat het dan meteen uit :roll2:
Zelf nooit last van met 2C-B, maar met een plens G gaat mijn shirt altijd uit van de hitte. :P
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2C-B

Berichtdoor Meespacer » za dec 31, 2016 2:34 pm

Nou, tweede kerstdag was het weer raak hier. Dit keer was het iets visueler, maar moest er flink mijn best voor doen. Denk dat voor mij met mn 100kg 20mg wat aan de lage kant is. Binnenkort maar eens wat bij bestellen. Merk wel dat ik best gevoelig ben voor het type mensen om me heen.
Avatar gebruiker
Meespacer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: vr jun 24, 2016 8:09 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Meespacer » do mei 11, 2017 12:57 pm

Ik heb nog een leuke ervaring te delen. De hele avond op 20mg in een drukke kroeg. Zeker leuk, wel intens af en toe maar ging als een tierelier. Ik wil het een keer op een technofeest doen, wat denken jullie? Iemand ervaring in een dergelijke situatie?
Avatar gebruiker
Meespacer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: vr jun 24, 2016 8:09 am

Re: 2C-B

Berichtdoor CrazyX » do mei 11, 2017 3:42 pm

@meespacer, met een 60mg werkzame stof speed is een 20mg 2cb een absolute aanrader. Feest.
Avatar gebruiker
CrazyX
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: zo maart 01, 2015 10:30 pm
Woonplaats: Binnen de ring

Re: 2C-B

Berichtdoor Kip » do mei 11, 2017 4:38 pm

Prototype schreef:
Dr Peakip schreef:Ik heb dat ook ja. Wissel soms 2-3 keer van kleding om het wat frisser te kunnen krijgen.

Laat het dan meteen uit :roll2:
Zelf nooit last van met 2C-B, maar met een plens G gaat mijn shirt altijd uit van de hitte. :P

Hahahaha, dit had ik nog niet gezien. Maar dat is niet altijd gepast, helaas :lol:
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 2C-B

Berichtdoor Meespacer » vr mei 12, 2017 9:50 am

CrazyX schreef:@meespacer, met een 60mg werkzame stof speed is een 20mg 2cb een absolute aanrader. Feest.

:conf: ??? Lijkt me niet.
Avatar gebruiker
Meespacer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: vr jun 24, 2016 8:09 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Kip » vr mei 12, 2017 11:32 am

Meespacer schreef:Ik heb nog een leuke ervaring te delen. De hele avond op 20mg in een drukke kroeg. Zeker leuk, wel intens af en toe maar ging als een tierelier. Ik wil het een keer op een technofeest doen, wat denken jullie? Iemand ervaring in een dergelijke situatie?

Ik niet, maar ben ook heel benieuwd!
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 2C-B

Berichtdoor Meespacer » di mei 23, 2017 3:22 pm

Wie hebben er ervaring met bijpakken. Ik wil het binnenkort op een feestje doen, maar ik wil dan niet dat het na 2 of 3 uurtjes alweer afgelopen is. Na 1,5 uur na inname bijpakken? Zelfde dosis?
Avatar gebruiker
Meespacer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: vr jun 24, 2016 8:09 am

Re: 2C-B

Berichtdoor DutchCookie » wo mei 24, 2017 3:32 pm

Bijpakken gaat easy bij 2cb. na 2 uur eenzelfde dosis zou ik aanraden. Kan je trouwens gewoon blijven doen, 2cb herdoseren werkt een beetje zoals mdma in mijn ervaring
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Partypipo » wo mei 24, 2017 4:15 pm

DutchCookie schreef:Bijpakken gaat easy bij 2cb. na 2 uur eenzelfde dosis zou ik aanraden. Kan je trouwens gewoon blijven doen, 2cb herdoseren werkt een beetje zoals mdma in mijn ervaring

Mdma als voorbeeld nemen dat je kan blijven bijdoseren?
Mdma doet op een gegeven moment niks meer op liefdevolle gevoelens of euforische gevoelens, maar alleen op compleet naar de klote zijn.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Meespacer » do jun 01, 2017 1:18 pm

Hoi allen,

Ik was op een technofeest, buiten, in goed gezelschap bij mooi weer. Ik dropte op een nagenoeg lege maag rond half 6 een capsule van 18mg (en niet 18mg poeder, ik ging uit dat het 74% was en daar heb ik voor gecorrigeerd). Ik kwam snel in een trip, de brandende zon deed er een schepje bovenop. Lichte visuals, soms wat meer en soms wat minder. Ik was aardig waus en snapte er niet veel meer van. Na 2 uur werden de effecten al wat minder en dropte ik snel nog een keer 18mg. Die klapte snel weer in. Eventjes werd het me een momentje teveel in de drukte van het technofeest. Ik had nog nooit iets bijgepakt en was een beetje in de war. Op de toiletten zag ik op de wanden kaleidoscopische patronen. Ik at nog een banaan, die lag zwaar op de maag. Inclusief bijpakken heb ik tot 22:00/ 22:30 getript. Dat is erg kort. De ene keer werkt 2c-b langer dan de andere keer bij mij.

Hopelijk hebben jullie wat aan deze ervaring, be safe! :-) Gr van Meespacer.
Avatar gebruiker
Meespacer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: vr jun 24, 2016 8:09 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Yomabo » vr jun 02, 2017 2:28 pm

Meespacer schreef:Hoi allen,

Inclusief bijpakken heb ik tot 22:00/ 22:30 getript. Dat is erg kort. De ene keer werkt 2c-b langer dan de andere keer bij mij.


Hoe laat had je genomen?
Fresh Popcorn schreef:
In the future I'll be older
Avatar gebruiker
Yomabo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 343
Geregistreerd: wo jan 13, 2016 11:10 pm
Woonplaats: Randstad

Re: 2C-B

Berichtdoor Meespacer » vr jun 02, 2017 3:26 pm

17:40 eerste inname, 18:00 snel richting een piek gegaan en rond 19:30 bijgepakt...
Avatar gebruiker
Meespacer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: vr jun 24, 2016 8:09 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Hakvlees » ma jun 26, 2017 9:21 pm

Ik heb nu een aantal keer 2c-c genomen (thuis), en wil ook weleens een thuistrip met 2CB proberen. Is dit volgens jullie even geschikt? Het fijne aan 2cc vind ik het tevreden warme gevoel, geen dikke bodyhigh of veel energie en gewoon vrolijk van alles genieten, wat het voor mij de ultieme huiskamerdrug maakt. 2CB heb ik alleen nog maar geprobeerd op feestjes (bij vrienden) en meestal icm andere drugs en/of alcohol, dus nooit echt 'puur' ervaren en weet niet wat ik ervan moet verwachten als je alleen thuis zit.
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Jmths » wo jun 28, 2017 11:41 am

Hakvlees schreef:Ik heb nu een aantal keer 2c-c genomen (thuis), en wil ook weleens een thuistrip met 2CB proberen. Is dit volgens jullie even geschikt? Het fijne aan 2cc vind ik het tevreden warme gevoel, geen dikke bodyhigh of veel energie en gewoon vrolijk van alles genieten, wat het voor mij de ultieme huiskamerdrug maakt. 2CB heb ik alleen nog maar geprobeerd op feestjes (bij vrienden) en meestal icm andere drugs en/of alcohol, dus nooit echt 'puur' ervaren en weet niet wat ik ervan moet verwachten als je alleen thuis zit.

Ze zeggen dat 2C-C iets meer sederend is maar het verschil zal (op gelijke dosis) vrij nihil wezen. Zelf heb ik een paar keer thuis 2C-B geprobeerd en dat beviel prima, zal waarschijnlijk vrij gelijk zijn aan je 2C-C ervaringen.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Yomabo » vr jun 30, 2017 12:47 am

Hakvlees schreef:Ik heb nu een aantal keer 2c-c genomen (thuis), en wil ook weleens een thuistrip met 2CB proberen. Is dit volgens jullie even geschikt? Het fijne aan 2cc vind ik het tevreden warme gevoel, geen dikke bodyhigh of veel energie en gewoon vrolijk van alles genieten, wat het voor mij de ultieme huiskamerdrug maakt. 2CB heb ik alleen nog maar geprobeerd op feestjes (bij vrienden) en meestal icm andere drugs en/of alcohol, dus nooit echt 'puur' ervaren en weet niet wat ik ervan moet verwachten als je alleen thuis zit.

Nog nooit 2C-C gedaan (staat op me to do list), maar ik vind 2cb chiller thuis dan op een feest. Heerlijk liggen op bed met de 2e en staren naar whatever. Ik zou zeggen: probeer het een keer
Fresh Popcorn schreef:
In the future I'll be older
Avatar gebruiker
Yomabo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 343
Geregistreerd: wo jan 13, 2016 11:10 pm
Woonplaats: Randstad

Re: 2C-B

Berichtdoor Eko » wo jul 04, 2018 7:16 pm

Ik ga binnenkort nog eens 2cb nemen, is heel veel jaren geleden.
Mag ik met mijn 117kg uitgaan van de orale dosissen in de openingspost, of moet ik rekening hoiden met mijn gewicht?
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: 2C-B

Berichtdoor verneukeratief » wo jul 04, 2018 7:20 pm

Hoe lang meet u?
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: 2C-B

Berichtdoor Eko » wo jul 04, 2018 10:47 pm

verneukeratief schreef:Hoe lang meet u?

1m80
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: 2C-B

Berichtdoor Eko » zo jul 08, 2018 3:14 am

Druks schreef:Volgens mij heeft gewicht geen invloed op de dosis.

Ik heb nog wat verder gegoogled, en ik denk dat ge gelijk hebt.

Nu, idee is om het tussen de furries te gaan doen, ik zou twee dosissen willen nemen:
een startdosis, en dan een dosis om bij te pakken als ik merk dat het lekker gaat.
Hoe zou ik verdelen?
20 en daarna 10, 15 en nog eens 15?

Suggesties?

ps. Kan zijn dat ik ga combineren met keta, maar dat ga ik tijdens de trip zelf bekijken.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: 2C-B

Berichtdoor Aap » do jul 19, 2018 2:13 am

Hebben jullie ook last van extreme vermoeidheid? Ik heb nu drie keer 2-cb gebruikt. Weliswaar een capsule met een dosis van < 10 mg. De twee keer dat ik het thuis deed, wilde ik alleen maar op bed liggen. Ik kon absoluut niet opstaan. Een andere keer op een festival waar het goed fout ging veel overgeven en rillingen. (53 kg 1,76 M)
Aap
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 43
Geregistreerd: zo dec 28, 2014 8:41 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Eko » do jul 19, 2018 9:46 pm

Ik heb, toen ik het vroeger gebruikte, af en toe wel eens een flinke bodyload gehad, maar dat ging eigenlijk voorbij wanneer ik begon te dansen en mij op de muziek concentreerde.
Misselijk op zich niet, maar ik word niet zo vlug misselijk.

iemand nog suggesties voor mijn vraag hierboven? Bijpakken, hoeveel, en wat met de combinatie met keta?
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: 2C-B

Berichtdoor verneukeratief » do jul 19, 2018 11:39 pm

Eko schreef:Ik heb, toen ik het vroeger gebruikte, af en toe wel eens een flinke bodyload gehad, maar dat ging eigenlijk voorbij wanneer ik begon te dansen en mij op de muziek concentreerde.
Misselijk op zich niet, maar ik word niet zo vlug misselijk.

iemand nog suggesties voor mijn vraag hierboven? Bijpakken, hoeveel, en wat met de combinatie met keta?

ik zal eens in uw muil poepen 8-) :puke:
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: 2C-B

Berichtdoor Eko » wo jul 25, 2018 11:47 pm

verneukeratief schreef:
Eko schreef:Ik heb, toen ik het vroeger gebruikte, af en toe wel eens een flinke bodyload gehad, maar dat ging eigenlijk voorbij wanneer ik begon te dansen en mij op de muziek concentreerde.
Misselijk op zich niet, maar ik word niet zo vlug misselijk.

iemand nog suggesties voor mijn vraag hierboven? Bijpakken, hoeveel, en wat met de combinatie met keta?

ik zal eens in uw muil poepen 8-) :puke:

Aangezien ik Belg ben, klinkt dat best oké
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: 2C-B

Berichtdoor Frissa » do jul 26, 2018 12:24 am

Eko schreef:
verneukeratief schreef:
Eko schreef:Ik heb, toen ik het vroeger gebruikte, af en toe wel eens een flinke bodyload gehad, maar dat ging eigenlijk voorbij wanneer ik begon te dansen en mij op de muziek concentreerde.
Misselijk op zich niet, maar ik word niet zo vlug misselijk.

iemand nog suggesties voor mijn vraag hierboven? Bijpakken, hoeveel, en wat met de combinatie met keta?

ik zal eens in uw muil poepen 8-) :puke:

Aangezien ik Belg ben, klinkt dat best oké

Heb zelf niets te maken met dit topic maar aangezien ik ook belg ben moest ik hier zoooooo hard om lachen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHABABABAHHAHAHAHAHAH DANKJE EKO ik had een kut dag maar dit maakt het wel een beetje goed :lol: :lol: :lol:
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: 2C-B

Berichtdoor wij » za aug 25, 2018 4:05 am

neem er altijd 2 het heet niet voor niks 2 cb duuuh
wij
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: za aug 25, 2018 3:57 am

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron