Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor FRESH » za mei 14, 2016 12:32 pm

Oke denk dat je zelf al het antwoord gegeven hebt op je vraag. De dag ervoor ook al 2C gebruikt, dat zal zeker wel enige invloed hebben gehad.
FRESH
Offline
 

Re: 2C-B

Berichtdoor spikeycloud » di mei 17, 2016 10:17 pm

FRESH schreef:Oke denk dat je zelf al het antwoord gegeven hebt op je vraag. De dag ervoor ook al 2C gebruikt, dat zal zeker wel enige invloed hebben gehad.


Nou niet echt....ik had afgelopen zaterdag ogv 6 MG gehad met 2 MG 6-APB (dat laatste niks van gevoeld) en ik tripte behoorlijk hard en niet op een fijne manier I might add.

Misschien herken je, eigen erin. Dat zeg maar elk moment compleet los staat met het moment erna inclusief jezelf. Net alsof jezelf en de dingen die je ervaart elke paar seconde veranderd in die zin dat je een heel ander persoon lijk in een heel andere realiteit. Dat is nou niet echt zo tof als je midden in de kroeg staat en je bepaalde euforie verwacht. Dit heb ik overigens niet alleen bij 2C-B maar ook soms bij andere tripmiddelen. Op de een of andere manier vind ik deze staat enorm disturbing. Vooral omdat je controle wilt en die gedeeltelijk wegvalt.

Het beeld wat ik liever bij dit soort stofjes heb in low doses. Is euforie, geilheid hogere waardering in muziek en meer verbondenheid de mensen om mij heen. Maar het tegengestelde gebeurde, werd ontzettend mensenschuw, walgde van iedereen, walgde van de staat waar ik in zat, walgde van mijn gedachtes.

Misschien moet ik eens wat minder tripmiddelen gebruiken :roll2: of die staat leren te accepteren zoals mijn maat dat kan. Maar ik weet niet ik ik wil altijd toch wel controle, maar als op zon moment de oorsprong waaruit ik besta in twijfel wordt getrokken dan sta ik niet meer blij te springen in de kroeg. . Ik vind dit ook helemaal niet iets voor 2C-B en zeker niet op die dosis. Meer iets voor paddos fso. Maar wellicht is dit ook weer een verkeerde perceptie die ik op zon moment heb

Leuk man mindfucks met uitgaan. Zeker als iedereen in de kroeg ook maar een beetje onzeker voor zich uit loopt te staren. :keta: :grin:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Selem » di mei 17, 2016 10:38 pm

6mg 2C-B... Daar voelt mijn kat nog niks van (jaa dat is bij wijze van spreken). :#: .

Misschien is het, zoals je zelf ook aangeeft, tijd om even geen tripmiddelen te nemen tot het moment dat je dat zelf beter aankan? Bij psychedelica moet je ook leren loslaten, ga mee met waar de trip je voert. Je kan de spreekwoordelijke boot nog wel in een bepaalde richting peddelen. Maar hoe harder je peddelt, hoe meer energie je verliest. Ga lekker met de stroom mee, dat is relaxter, er vermijd af en toe een groot rotsblok omdat je bijna omslaat.

O wat een beeldspraak. :kleuter: .
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Avatar gebruiker
Selem
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 853
Geregistreerd: ma maart 14, 2016 5:27 am
Woonplaats: Overal maar toch nergens

Re: 2C-B

Berichtdoor spikeycloud » di mei 17, 2016 10:50 pm

Selem schreef:6mg 2C-B... Daar voelt mijn kat nog niks van (jaa dat is bij wijze van spreken). :#: .

Misschien is het, zoals je zelf ook aangeeft, tijd om even geen tripmiddelen te nemen tot het moment dat je dat zelf beter aankan? Bij psychedelica moet je ook leren loslaten, ga mee met waar de trip je voert. Je kan de spreekwoordelijke boot nog wel in een bepaalde richting peddelen. Maar hoe harder je peddelt, hoe meer energie je verliest. Ga lekker met de stroom mee, dat is relaxter, er vermijd af en toe een groot rotsblok omdat je bijna omslaat.

O wat een beeldspraak. :kleuter: .


Dat loslaten is iets wat voor mij erg lastig is. Maar dit geldt ook voor de nuchtere staat Het is ook ontzettend moeilijk om uit te leggen wat mij precies stoort. Aan de ene kant zoek ik een soort verlossing maar aan de andere kant ben ik bang ben om iets te vinden wat ik zo verschrikkelijk vind dat ik er niet mee kan dealen. Ik heb een keer zoiets op paddos meegemaakt. Bij zon trip krijg je toch het idee dat je wat minder controle op jezelf hebt dan je zou willen, net alsof je een interactieve dvd bent. En dat is iets wat ik heel moeilijk kan accepteren (of het ego) En dat vergeet je natuurlijk nuchter niet. Zoals je al merkt wil ik graag overal een verklaring voor :lol:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Meespacer » za jun 25, 2016 10:19 am

:para:
Laatst bijgewerkt door Meespacer op di aug 23, 2016 8:00 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Meespacer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: vr jun 24, 2016 8:09 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Ivo » za jun 25, 2016 11:27 am

No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Amvitamientje » za jun 25, 2016 12:39 pm

Die bevatten soms 25I-NBOME. Laten testen dus
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 2C-B

Berichtdoor Partypipo » za jun 25, 2016 12:52 pm

25i-nbome is een vrij gevaarlijke stof. Komt op microgrammen in plaats van milligrammen nauwkeurig. Het punt dat je super lekker gaat, of overdoseert en eraan sterft is vrijwel gelijk. Het is veel zwaarder op je mind dan 2cb. En het duurt 3x zo lang als 2cb.
En aangezien 2cb of mdma pillen al makkelijk een spreiding hebben van meerdere milligrammen zou ik zo'n pil niet durven nemen zelfs als die ene geteste pil volgens het lab 1 mg 25i-nbome bevat. Als degene die jij neemt dan toch 2 of 3 mg bevat sterf je...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2C-B

Berichtdoor spikeycloud » za jun 25, 2016 7:52 pm

Amvitamientje schreef:Die bevatten soms 25I-NBOME. Laten testen dus


Lijkt me onwaarschijnlijk aangezien deze stof oraal niet actief is...
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Amvitamientje » za jun 25, 2016 8:15 pm

Weet ik, hij moet het gewoon testen :P Hij ging er van uit dat er 2C-B inzat!
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 2C-B

Berichtdoor Meespacer » za jun 25, 2016 8:47 pm

:woeh:
Laatst bijgewerkt door Meespacer op di aug 23, 2016 8:00 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Meespacer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: vr jun 24, 2016 8:09 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Amvitamientje » za jun 25, 2016 9:10 pm

Meespacer schreef:Als ze als 2c-b verkocht worden, kan je er redelijk zeker van zijn dat dit het ook is.


:#:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 2C-B

Berichtdoor Meespacer » zo jun 26, 2016 2:37 pm

Avatar gebruiker
Meespacer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: vr jun 24, 2016 8:09 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Fool » zo jun 26, 2016 4:29 pm

spikeycloud schreef:
Amvitamientje schreef:Die bevatten soms 25I-NBOME. Laten testen dus


Lijkt me onwaarschijnlijk aangezien deze stof oraal niet actief is...

Ik heb nog geen overtuigende bron voor langs zien komen die aangeeft dat zowel losse 25I-NBOMe als HPBCD-gecomplexeerde NBOMe's oraal mniet opgenomen kunnen worden. Heb jij die misschien?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Knabbel » zo jun 26, 2016 5:35 pm

Ik moest laatst echt superhard huilen van 2cb, terwijl ik helemaal niet verdrietig was ofzo. Ik zat gewoon vast in mijn poncho haha.
''hou je bek ik moet ook herstellen van je kanker knabbelkut stinkhoer'' ~ Frissa

Avatar gebruiker
Knabbel
Aspergeplukker
Donateur
Offline
 
Posts: 582
Geregistreerd: vr feb 28, 2014 4:28 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor omerobert » ma jun 27, 2016 10:11 am

Goed idee die screenshots. @mods: Misschien een idee om de laatste X posts die niet 2C-B gerelateerd zijn te verplaatsen naar het algemene NBOMe topic?
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: 2C-B

Berichtdoor Amvitamientje » ma jun 27, 2016 2:14 pm

omerobert schreef:Goed idee die screenshots. @mods: Misschien een idee om de laatste X posts die niet 2C-B gerelateerd zijn te verplaatsen naar het algemene NBOMe topic?

Done. Heb ze maar hier neergezet, aangezien daar dezelfde discussie bezig was.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 2C-B

Berichtdoor Amvitamientje » ma jun 27, 2016 4:59 pm


Ja, helemaal geweldig natuurlijk. Maar kan jij mij vertellen wat er in die overige 5% zit?
Ik denk geen vitamine C.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 2C-B

Berichtdoor spikeycloud » ma jun 27, 2016 8:25 pm

Gister een grappig avondje gehad. Ik had overdags een kleine dosis DOC op 0.3 MG. Ondanks dit een kleine dosis was, heb ik hem toch wel aardig gevoeld. Het was wel een beetje een rollercoaster qua gedachtes en dergelijke, maar tegelijktijd had ik ook momenten dat ik meer in het nu kon zitten. De kleurtjes en de muziek waren ook wat mooier.

In de avond ongeveer 1/3e fles wodka van 40% op en daarna 5 MG 2C-D en 5 MG 2C-B op. We waren in Asten naar zijn klein festival gegaan waar Lijn 7 optrad.

Was helemaal van de wereld en zat de grootste onzin uit te kramen. En wat ik dan ook vaak doe is nep kaakschaatsen en spacend dansen. Grappige is altijd dat ik met alcohol en 2CX echt overal schijt aan heb. Dus ik was onwijs maf aant doen en mensen vonden het nog relax ook. Maat van mij had 100 MG 4-FA, 12 MG 2C-C en 4 MG HO-MET op. Hij was ook goed aan spacen.

Visuals waren ook vrij aanwezig voor deze dosis. Op straat kwamen er allemaal verschillende kleuren stralen uit de lampen en plaatjes op stoplichten leken in 3D er een paar keer uit te komen. Ik vind helemaal, hartstikke mooi! :woeh: :grin:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Meespacer » di jun 28, 2016 8:35 pm

Amvitamientje schreef:

Ja, helemaal geweldig natuurlijk. Maar ik denk dat ik alziend ben terwijl ik gewoon een internetheld ben van 45kg.

Nee dat kan ik niet, en ik denk idd ook niet dat het vitamine C zal zijn. :grin:
Laatst bijgewerkt door Meespacer op di aug 23, 2016 8:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Meespacer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: vr jun 24, 2016 8:09 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Yomabo » di jun 28, 2016 10:35 pm

Meespacer schreef:
Amvitamientje schreef:

Ja, helemaal geweldig natuurlijk. Maar kan jij mij vertellen wat er in die overige 5% zit?
Ik denk geen vitamine C.

Nee dat kan ik niet, en ik denk idd ook niet dat het vitamine C zal zijn. :grin:

Amvitamientje, laat maar joh. Als deze slimmert niet wil laten testen, omdat hij liever een 5% kans neemt om goed ziek te worden of misschien zelf te sterven, dan dat hij €2,50 betaald; dan moet hij dat toch zelf weten.

En ik wil niet lullig doen, Meespacer, maar vragen over informatie betreft 2c-b aan de hand van een foto die niet eens zijn van de pillen die jij hebt: Hoe wil je dat wij daarop antwoorden?
Als 95%, of volgens jou aan de hand van significantie de volledige 100% van alle verkochte 2c-b, dus daadwerkelijk 2c-b is, waarom kom je het ons dan überhaupt vragen?
Waar zijn dan al die testcentrums voor?

Ik weet niet of ik nu buiten me boekje ga, en de moderators mogen me hierop waarschuwen als dat zo is, maar ik heb het zo fucking erg gehad met die grote groep drugs-amateurs die gewoon maar alles in hun bek douwen omdat de dealer zei dat het goed was. Het is die gozer ze werk om, mocht het geen 2c-b zijn, nog steeds dat chemische afval je strot in te krijgen. Hem interesseert het geen enne fuck als jij in een ziekenhuisbed beland, mocht je geluk hebben.
En eerlijk gezegd, wil ik je alvast een fijne trip wensen, je neemt ze toch wel. Eet smakelijk
Fresh Popcorn schreef:
In the future I'll be older
Avatar gebruiker
Yomabo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 343
Geregistreerd: wo jan 13, 2016 11:10 pm
Woonplaats: Randstad

Re: 2C-B

Berichtdoor Amvitamientje » di jun 28, 2016 10:44 pm

Yomabo schreef:Ik weet niet of ik nu buiten me boekje ga, en de moderators mogen me hierop waarschuwen als dat zo is,

Totaal niet :hulde:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 2C-B

Berichtdoor Yomabo » di jun 28, 2016 10:50 pm

Amvitamientje schreef:
Yomabo schreef:Ik weet niet of ik nu buiten me boekje ga, en de moderators mogen me hierop waarschuwen als dat zo is,

Totaal niet :hulde:

Top. Het is dinsdag ;), dus me filter staat niet helemaal lekker aan vandaag.
Fresh Popcorn schreef:
In the future I'll be older
Avatar gebruiker
Yomabo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 343
Geregistreerd: wo jan 13, 2016 11:10 pm
Woonplaats: Randstad

Re: 2C-B

Berichtdoor Amvitamientje » wo jun 29, 2016 12:37 am

Que voulez-vous dire?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 2C-B

Berichtdoor Yomabo » wo jun 29, 2016 12:40 pm

Dat bedoel dus. ;)
Fresh Popcorn schreef:
In the future I'll be older
Avatar gebruiker
Yomabo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 343
Geregistreerd: wo jan 13, 2016 11:10 pm
Woonplaats: Randstad

Re: 2C-B

Berichtdoor Perry » wo jun 29, 2016 2:21 pm

Je bent toch geen slappe zak kak? PAK DIE MODERATORS EEN BEETJE AAN EN HOUDT JE RUG RECHT! Het is hier geen Barbie Forum.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 2C-B

Berichtdoor Yomabo » wo jun 29, 2016 6:40 pm

Neh, ben ik te moe voor. Misschien word het volgende week dat ik de oorlog verklaar aan moderators.
Fresh Popcorn schreef:
In the future I'll be older
Avatar gebruiker
Yomabo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 343
Geregistreerd: wo jan 13, 2016 11:10 pm
Woonplaats: Randstad

Re: 2C-B

Berichtdoor Amvitamientje » wo jun 29, 2016 6:43 pm

Succes met Erdoban :lol:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 2C-B

Berichtdoor Meespacer » za jul 02, 2016 4:40 pm

:kleuter:
Laatst bijgewerkt door Meespacer op di aug 23, 2016 8:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Meespacer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: vr jun 24, 2016 8:09 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Meespacer » za jul 02, 2016 4:42 pm

:puke:
Laatst bijgewerkt door Meespacer op di aug 23, 2016 8:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Meespacer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: vr jun 24, 2016 8:09 am

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner