FRESH schreef:Oke denk dat je zelf al het antwoord gegeven hebt op je vraag. De dag ervoor ook al 2C gebruikt, dat zal zeker wel enige invloed hebben gehad.
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Selem schreef:6mg 2C-B... Daar voelt mijn kat nog niks van (jaa dat is bij wijze van spreken). .
Misschien is het, zoals je zelf ook aangeeft, tijd om even geen tripmiddelen te nemen tot het moment dat je dat zelf beter aankan? Bij psychedelica moet je ook leren loslaten, ga mee met waar de trip je voert. Je kan de spreekwoordelijke boot nog wel in een bepaalde richting peddelen. Maar hoe harder je peddelt, hoe meer energie je verliest. Ga lekker met de stroom mee, dat is relaxter, er vermijd af en toe een groot rotsblok omdat je bijna omslaat.
O wat een beeldspraak. .
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Amvitamientje schreef:Die bevatten soms 25I-NBOME. Laten testen dus
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Meespacer schreef:Als ze als 2c-b verkocht worden, kan je er redelijk zeker van zijn dat dit het ook is.
spikeycloud schreef:Amvitamientje schreef:Die bevatten soms 25I-NBOME. Laten testen dus
Lijkt me onwaarschijnlijk aangezien deze stof oraal niet actief is...
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert schreef:Goed idee die screenshots. @mods: Misschien een idee om de laatste X posts die niet 2C-B gerelateerd zijn te verplaatsen naar het algemene NBOMe topic?
Amvitamientje schreef:
Ja, helemaal geweldig natuurlijk. Maar ik denk dat ik alziend ben terwijl ik gewoon een internetheld ben van 45kg.
Meespacer schreef:Amvitamientje schreef:
Ja, helemaal geweldig natuurlijk. Maar kan jij mij vertellen wat er in die overige 5% zit?
Ik denk geen vitamine C.
Nee dat kan ik niet, en ik denk idd ook niet dat het vitamine C zal zijn.
Fresh Popcorn schreef:In the future I'll be older
Yomabo schreef:Ik weet niet of ik nu buiten me boekje ga, en de moderators mogen me hierop waarschuwen als dat zo is,
Amvitamientje schreef:Yomabo schreef:Ik weet niet of ik nu buiten me boekje ga, en de moderators mogen me hierop waarschuwen als dat zo is,
Totaal niet
Fresh Popcorn schreef:In the future I'll be older
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten