Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.
ma maart 09, 2015 10:57 am
Nee, mijn eerste ervaring waren pillen van 14mg, nu had ik pillen van 7mg .
Het waren paarse ronde pillen, met breeklijn en een afbeelding van een paddestoel.
ma maart 09, 2015 11:14 am
psychonaut91 schreef:Nee, mijn eerste ervaring waren pillen van 14mg, nu had ik pillen van 7mg .
Het waren paarse ronde pillen, met breeklijn en een afbeelding van een paddestoel.
Ah oke dan begrijp ik 3 pillen wel

Die paddestoeltjes ken ik ja, zijn al wat ouder maar wel prima, alleen jammer dat ze zo licht zijn imo, in verhouding dan vaak een beetje duur, maar dat mag de pret niet drukken
ma maart 09, 2015 8:34 pm
Wordt het effect van 2C-B heel zwaar onderdrukt door pep?
ma maart 09, 2015 8:52 pm
Fissa schreef:Wordt het effect van 2C-B heel zwaar onderdrukt door pep?
Bij mij niet. Pep haalde bij mij wel de bodyload weg, best prettig.
di maart 10, 2015 11:27 am
Fissa schreef:Wordt het effect van 2C-B heel zwaar onderdrukt door pep?
Is niet mijn ervaring eigenlijk, maar niet zo vaak gedaan, die combi.
Ik heb wel onlangs een dex met B gedaan, en dat beviel me eigenlijk wel prima. Ik werd er trouwens ook nogal geil van...
di maart 10, 2015 3:01 pm
Tjill! En dit + keta? Ben een beetje in dubio. Aanstaande zaterdag een feestje en ga sowieso pep doen, denk met 2c-b en af en toe wat keta tussendoor. Kan wel toch? Of wordt het dan een te warrige boel voor op een feest. Heb volgens mij ook nog 2c-i tot mijn beschikking, weet niet of dat beter is. Of kan ik beter pep door 4-fmp vervangen? Twijfels...
di maart 10, 2015 11:50 pm
4-FA, 2C-I en keta lijkt me de leukste combi van de stoffen die je nu opnoemt. Al kan het allemaal wel lijkt me. Als je nog nooit gestunt hebt met keta tijdens psychedelica zou ik erg rustig beginnen. dat geef ik je mee. Wat voor feest is het?
wo maart 11, 2015 11:34 am
omerobert schreef:Fissa schreef:Wordt het effect van 2C-B heel zwaar onderdrukt door pep?
Bij mij niet. Pep haalde bij mij wel de bodyload weg, best prettig.
Nee, toen ik iets te veel 2C-B op had op een feest was het ook echt niet weg te snuiven, en ik heb het écht geprobeerd
wo maart 11, 2015 2:05 pm
Zelfde verhaal hier, en idd geen bodyload wat wel chill was.
wo maart 11, 2015 2:27 pm
Zowel methylfenidaat als pep "onderdrukken" 2C-B (en andere psychedelica), al kun je je natuurlijk afvragen wat dit onderdrukken betekent. Echt onderdrukken in de zin van afremmen doe je niet met uppers (daar heb je benzo's voor). Maar beinvloeden doe je het zeker, en vaak op zo'n manier dat je toch net wat minder volledig onder invloed van alleen dat tripmiddel bent. Zo vind ik wat pep nemen terwijl je aan de LSD zit best handig als je onder veel mensen bent. Dan ben ik er "net wat meer bij" (mentaal).
Just my 2 cents hoor
wo maart 11, 2015 4:43 pm
Piotr schreef:4-FA, 2C-I en keta lijkt me de leukste combi van de stoffen die je nu opnoemt. Al kan het allemaal wel lijkt me. Als je nog nooit gestunt hebt met keta tijdens psychedelica zou ik erg rustig beginnen. dat geef ik je mee. Wat voor feest is het?
Techno!
Denk dat ik pep doe en 15mg (een pil) 2c-b neem.. Makkelijker te doseren dan de 2C-I die ik heb. Kalm aan met de keta beginnen zodat ik fatsoenlijk kan lopen en dansen

. Dan moet het allemaal niet te wazig worden, kan ik nog genoeg van het feest mee krijgen.
wo maart 11, 2015 5:26 pm
Zorg dat je niet teveel drinkt dan (weet niet of je dat überhaupt van plan bent), want zo is mijn laatste technofeestje erg vaag geëindigd, tripte veel te hard van 15 mg. Had niet stilgestaan bij het feit dat het elkaar zo versterkt.
wo maart 11, 2015 5:51 pm
Jep alcohol versterkt 2C-B echt overdreven hard. Als je flink aangeschoten bent werkt het al snel dubbel zo sterk. Ik ben al een hele tijd van plan 2C-B te combineren met MDMA en alcohol. Dat lijkt me echt geniaal!
wo maart 11, 2015 5:56 pm
Ik zou geen 2C-I op een feestje nemen als je geen trippen op feestjes gewend bent, lijkt me dat je beter kunt 'oefenen' met 2C-B dan.
do maart 12, 2015 3:18 am
Aebi schreef:Zorg dat je niet teveel drinkt dan (weet niet of je dat überhaupt van plan bent), want zo is mijn laatste technofeestje erg vaag geëindigd, tripte veel te hard van 15 mg. Had niet stilgestaan bij het feit dat het elkaar zo versterkt.
Can confirm.
Maar dan met 30mg
do maart 12, 2015 3:31 am
Prototype schreef:Aebi schreef:Zorg dat je niet teveel drinkt dan (weet niet of je dat überhaupt van plan bent), want zo is mijn laatste technofeestje erg vaag geëindigd, tripte veel te hard van 15 mg. Had niet stilgestaan bij het feit dat het elkaar zo versterkt.
Can confirm.
Maar dan met 30mg

Damn son.
za maart 14, 2015 3:24 pm
Piotr schreef:Jep alcohol versterkt 2C-B echt overdreven hard. Als je flink aangeschoten bent werkt het al snel dubbel zo sterk. Ik ben al een hele tijd van plan 2C-B te combineren met MDMA en alcohol. Dat lijkt me echt geniaal!

Ja dit. Een keer een berg pep, 11 mg 2C-B en 10 pils ofzo op, ik snapte er vrij weinig meer van.
zo maart 15, 2015 11:07 pm
Heeft iemand ooit last gehad van flauwvallen of duizelig voelen na 2cb?
Ik rookte nu zo'n 9 maanden, ben soms een beetje duizelig van mijn eerste saf op een dag, niets bijzonders.
Afgelopen week heb ik 2cb gepakt, de dag erna voelde ik me een beetje vreemd (niet zodanig dat ik direct zou zeggen dat er iets scheelde), na het eten, rookte ik een sigaretje en ineens voelde ik me heel slecht worden en dan ben ik flauwgevallen op mijn hoofd. -> hoofdwonde.
Nu is mijn vraag of ik er gewoon mag vanuit gaan dat dit van het roken is of kan die 2cb hier eventueel wat mee te maken hebben? Ik ben voorlopig gestopt met roken. (En ga dat ook blijven doen)
zo maart 15, 2015 11:13 pm
Een vriendin van me is een keer 's ochtends toen ze moest plassen na een avondje 2cb + XTC flauwgevallen met haar hoofd tegen de muur: hersenschudding!
Ik heb altijd een lage bloeddruk en makkelijk dat ik bijna flauw val als ik te snel op sta, de dagen nadat ik XTC of pep op heb is dit altijd 10x zo erg. Met psychedelische drugs alleen heb ik daar eigenlijk nooit last van.
Ik rook niet, dus geen flauw idee of dat de dag na 2cb anders voelt.
zo maart 15, 2015 11:23 pm
Partypipo schreef:Een vriendin van me is een keer 's ochtends toen ze moest plassen na een avondje 2cb + XTC flauwgevallen met haar hoofd tegen de muur: hersenschudding!
Ja, ik heb dus ook een hersenschudding en een gat in mijn hoofd dat ik heb moeten laten hechten. Niet zo plezant. Ik vond op internet niet veel over flauwvallen na 2cb dus vraag het hier maar even.
do maart 19, 2015 2:26 pm
Hee.. ik heb een vraag over de dosering..
Ik ga aankomend weekend voor het eerst 2cb doen en wil graag weten hoeveel ik moet nemen..
Ben iemand die altijd tot het uiterste wil en heb nu pillen van 15 mg
Mijn idee was om in 1 keer anderhalf te doen maar zie veel reacties dat mensen meer wouden doen bij ongeveer 22 mg.. kan ik dan beter 2 tegelijk doen of??
do maart 19, 2015 2:31 pm
hoe ervaren ben je met tripmiddelen??
do maart 19, 2015 2:32 pm
dit is de eerste keer dat ik echt ga trippen..
do maart 19, 2015 2:33 pm
doe er eerst 1 raad ik je dan aan, kijk hoe die bevat kijk hoe je er op reageerd. neem alleen bij wanneer je denkt dit is me te mild en 1tje erbij kan ik nog wel aan. je kunt beter te laag beginnen als gelijk te hoog.
do maart 19, 2015 2:37 pm
dankje!
do maart 19, 2015 2:39 pm
idc25 schreef:dankje!
graag gedaan, en deze tip wil ik je meegeven voor alles wat je mocht gaan doen en willen proberen. luister naar je lichaam dat is het belangrijkst. denk na voor je het doet ga geen onbezonnen dingen doen.
do maart 19, 2015 5:12 pm
idc25 schreef:Ben iemand die altijd tot het uiterste wil
Beginnersfoutje. Trippen is echt een pak anders dan andere drugs, maar daar kom je zelf wel achter. Dat je bijvoorbeeld grammen speed of MDMA weg kan werken zegt echt he-le-maal niks over hoe hoog je psychedelica moet doseren, houd dat in je achterhoofd. Ik zou gewoon één of anderhalve nemen van 15mg.
Bijpakken heeft vrij weinig nut, maar veel kwaad kan het ook niet als je niet overdrijft. Wel handig als je wat langer wilt trippen, maar veel heftiger wordt het meestal niet.
do maart 19, 2015 9:37 pm
Vraagje: Ik wil binnekort 2C-B gaan gebruiken op een psy-trance feestje. Op wat voor dosis kan je nog redelijk functioneren?
Ik heb pillen van 15mg maar 1tje lijkt me dan weer wat weinig, helemaal omdat 2C-B 'soft' schijnt te zijn vergeleken met andere psychedelica. Nu lees ik wel dat 30mg dan weer een grote dosis is.
Wat raden jullie aan? En kan je gewoon bijnemen later op de avond als het toch niet zo sterk is als je dacht? Of het het net zoals bij LSD dat je trip niet intenser wordt, maar wel langer?
En heeft iemand 2C-B wel eens gecombineerd met 4-FA? Ik heb daar namelijk nog een capsuletje van liggen die ook wel op mag

Ben alleen wel benieuwd of dat extra schadelijk is, aangezien ik een keer 4-FA met MDMA heb gecombineerd en daar toch wel erg waus van was. Las later dat dit ook geen goede combi is i.v.m. neurotoxiciteit.

Achja, 1 keertje zal geen kwaad kunnen hoop ik
do maart 19, 2015 10:19 pm
MoonLiquid schreef:Heb je nijntjes?
Nee. Volgens Pillreports.net heten ze "Blue Louis Vuitton".
EDIT: Zie nu ook staan dat er 10mg 2C-B in deze pillen zit. Ik ga er wel gewoon van uit dat het 15mg is zodat ik niet te hebzuchtig word.

EDIT2: Blijkbaar is Louis Vuitton een redelijk berucht logo voor pillen. Toch maar eerst even langs het testcentrum brengen
do maart 19, 2015 11:28 pm
Apart dat ik afgelopen jaar nog vrienden heb gezien met een andere kleur Louis Vuitton pillen, waar dan gewoon MDMA in zat, maar het kan natuurlijk heel goed dat je gewoon 2C-B hebt. Zou wel goed checken op pillreports dan. Het is vrij belangrijk het wel pillen zijn die in Nederland getest zijn, anders zegt het niet zoveel.
Ik zie overigens maar één report die zegt dat het 7mg 2C-B bevat en de andere zeggen allemaal MDxx of iets anders. Dat eerste report komt dan ook nog eens uit Spanje en sinterklaas is al eventjes geleden. Voordat je het weet slik je gewoon een xtc-pil in (of twee).
Laatst bijgewerkt door
Piotr op do maart 19, 2015 11:31 pm, in totaal 1 keer bewerkt.