Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor Piotr » za aug 30, 2014 2:00 am

SpeedY schreef:ik heb ze zelf niet getest....
vriend van die vriendin die ze wel getest heeft (zei hij)


Precies. Ze zijn niet getest dus? :kleuter:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor paclitalex » do okt 16, 2014 9:41 pm

Hoe zit het met bijnemen? Ik heb pillen van 15 mg per stuk (getest, no worries) die ik morgen wil gaan gebruiken.
Ik weet dat het sterk afgeraden wordt bij MDMA, maar kan er voor 2C-B weinig over vinden. Als ik bv een hele neem en na een uur/anderhalf uur vind dat mn visuals/trip niet sterk genoeg zijn/is, kan ik dan gewoon een halfje bijnemen?
paclitalex
Newbie
Offline
 
Posts: 14
Geregistreerd: ma jun 30, 2014 1:49 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Perry » do okt 16, 2014 9:43 pm

Het verlengt voornamelijk de trip, maar maakt hem niet veel intenser.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 2C-B

Berichtdoor Aebi » za nov 22, 2014 5:49 pm

Hoi vriendjes, vraagje.

Op Awakenings dacht ik ongeveer 16-18 mg 2cb genomen te hebben, dit bleken ipv 2cb pillen echter pillen te zijn met 100 mg MDMA per stuk (2 genomen na al 260mg gehad te hebben :xtc: ). Ik was zo waus en hallucineerde best hard en dacht dus dat dit door de 2cb kwam. Twee dagen later ging ik naar een goa-feestje en wilde ik weer 2cb nemen, dit keer 27mg en hopen dat tolerantie geen bitch zou zijn. Tolerantie was echter wel een bitch en na een uurtje last te hebben gehad van de bodyload had het verder geen effect.

Achteraf blijkt dus dat ik geen 2cb gehad heb op awakenings en dat er geen sprake zou moeten zijn van 2cb tolerantie. Waardoor zou het kunnen komen dat ik verder niets van de 2cb voelde op die goa? Het was hetzelfde poeder als waarvan ik op 25 mg een keer kneiterhard tripte. Wel heb ik het al sinds de Utrechtmeet in februari ( 8) ), weet niet of het effect af kan nemen als het lang ligt?
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: 2C-B

Berichtdoor Partypipo » za nov 22, 2014 6:17 pm

Mdma maakt al je serotonine vrij en je serotonine receptoren worden daar niet blij van, dus down regulatie (=tolerantie). 2cb is een stofje dat precies aan kan sluiten op je serotonine receptoren. Het maakt je eigen serotonine niet op, maar bootst het na. Maar je serotonine receptoren zijn nog zwaar down gereguleerd van de XTC 2 dagen eerder. Je voelt er dus geen fuck van.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Partypipo » za nov 22, 2014 7:32 pm

Zo ver ik weet werkt mdma op al of bijna al je serotonine receptoren en 2cb op specifieke receptoren. Dus dat zou het dan wel verklaren...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Einstein » za nov 22, 2014 11:05 pm

Dat klopt. Op zeer korte termijn zou er wel enige tolerantie op kunnen treden, blijkbaar vrij sterk zelfs. Het zou ook van andere factoren en het toeval af kunnen hangen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B

Berichtdoor Aebi » za nov 22, 2014 11:26 pm

Okidoki dankjullie. Volgende keer beter :keta:
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: 2c-p

Berichtdoor Vallie_ » di maart 03, 2015 12:38 am

Heeft iemand onder jullie al 2cb gedaan thuis?
Ik heb nu een pilletje genomen en wil wel eens weten wat mij te wachten staat!
Tips ivm met tijdsbesteding is altijd welkom :lol:
Vallie_
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: za feb 14, 2015 9:49 pm

Re: 2c-p

Berichtdoor Rudolph » di maart 03, 2015 12:40 am

Vallie_ schreef:Heeft iemand onder jullie al 2cb gedaan thuis?
Ik heb nu een pilletje genomen en wil wel eens weten wat mij te wachten staat!
Tips ivm met tijdsbesteding is altijd welkom :lol:

  • Dit topic gaat over 2c-p
  • Neem je eerst een pilletje en ga je je dan afvragen wat het doet? :roll2:
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: 2c-p

Berichtdoor Vallie_ » di maart 03, 2015 12:42 am

Rudolph schreef:
Vallie_ schreef:Heeft iemand onder jullie al 2cb gedaan thuis?
Ik heb nu een pilletje genomen en wil wel eens weten wat mij te wachten staat!
Tips ivm met tijdsbesteding is altijd welkom :lol:

  • Dit topic gaat over 2c-p
  • Neem je eerst een pilletje en ga je je dan afvragen wat het doet? :roll2:

Ik dacht eig dat het een typfout was haha
en ik heb vorig weekend al wat genomen maar dat was niet veel en gaf een gewoon xtc gevoel :roll2:
Vallie_
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: za feb 14, 2015 9:49 pm

Re: 2c-p

Berichtdoor Piotr » di maart 03, 2015 1:38 am

Vallie_ schreef:en ik heb vorig weekend al wat genomen maar dat was niet veel en gaf een gewoon xtc gevoel :roll2:


Een xtc pil dus?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2c-p

Berichtdoor spikeycloud » do maart 05, 2015 8:11 pm

Vallie_ schreef:
Rudolph schreef:
Vallie_ schreef:Heeft iemand onder jullie al 2cb gedaan thuis?
Ik heb nu een pilletje genomen en wil wel eens weten wat mij te wachten staat!
Tips ivm met tijdsbesteding is altijd welkom :lol:

  • Dit topic gaat over 2c-p
  • Neem je eerst een pilletje en ga je je dan afvragen wat het doet? :roll2:

Ik dacht eig dat het een typfout was haha
en ik heb vorig weekend al wat genomen maar dat was niet veel en gaf een gewoon xtc gevoel :roll2:


Hoeveel had je genomen dan? Een XTC gevoel met 2C-P maakt me toch wel geintresseerd in de stof. Hoe hoe lang duurde het op die dosis en welke bij effecten heb je gehad?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 2c-p

Berichtdoor Italiano » do maart 05, 2015 8:30 pm

2C-B in lage doseringen lijkt qua gevoel ook wat op XTC.

2C-P pillen zijn naar mijn weten niet in omloop...
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 2c-p

Berichtdoor Fool » do maart 05, 2015 8:42 pm

Als je die berichten eronder leest zie je dat dat bericht over 2C-B ging. ;)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 2c-p

Berichtdoor Piotr » do maart 05, 2015 9:18 pm

Nou als je beter leest dan gaat het gewoon om MDMA :-P

Verder vind ik die vergelijking van MDMA en een lage dosis 2C-B altijd erg misleidend, want het lijkt er voor geen meter op. Dat is nou eens echt het toppunt van appels met peren vergelijken.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2c-p

Berichtdoor Rudolph » do maart 05, 2015 9:20 pm

Piotr schreef:Nou als je beter leest dan gaat het gewoon om MDMA :-P

:keta: wut
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: 2c-p

Berichtdoor Fool » do maart 05, 2015 9:26 pm

Piotr schreef: Dat is nou eens echt het toppunt van appels met peren vergelijken.

Beide toppunten hebben een steel? :keta:
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 2c-p

Berichtdoor Piotr » do maart 05, 2015 9:26 pm

Rudolph schreef:
Piotr schreef:Nou als je beter leest dan gaat het gewoon om MDMA :-P

:keta: wut

Vallie_ schreef:
Vallie_ schreef:Heeft iemand onder jullie al 2cb gedaan thuis?
Ik heb nu een pilletje genomen en wil wel eens weten wat mij te wachten staat!

en ik heb vorig weekend al wat genomen maar dat was niet veel en gaf een gewoon xtc gevoel :roll2:

Lijkt me vrij duidelijk toch? Pilletje dat een gewoon xtc gevoel geeft = MDMA.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2c-p

Berichtdoor Rudolph » do maart 05, 2015 9:30 pm

Het is een algemeen bekende vergelijking tussen lage dosis 2cb en MDMA. Dat jij die vergelijking niet terecht vind, betekent niet dat het hierboven niet over 2cb gaat.
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: 2c-p

Berichtdoor Piotr » do maart 05, 2015 9:39 pm

Het staat op unity sites dus het zal wel waar zijn.. :#:

Vind het maar een beroerde vergelijking. Tripmiddelen vergelijken met een stof zoals MDMA is gewoon een slechte zaak. Het geeft mensen een fout beeld. Van alle tripmiddelen kun je vrolijk, actief en vaag worden, maar lijken op MDMA doet het simpelweg niet. Zoals ik al zei; appels met peren vergelijken. En meneer van hierboven heeft gewoon een xtc-pil op. Als een pilletje een 'gewoon' xtc-gevoel geeft zal het geen 2C-B zijn.
Laatst bijgewerkt door Piotr op ma maart 09, 2015 12:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2c-p

Berichtdoor spikeycloud » vr maart 06, 2015 10:05 am

Piotr schreef:Het staat op unity sites dus het zal wel waar zijn.. :#:

Vind het maar een beroerde vergelijking. Tripmiddelen vergelijken met een stof zoals MDMA is gewoon een slechte zaak. Het geeft mensen een fout beeld. Van alle tripmiddelen kun je vrolijk, actief en vaag worden, maar lijken op MDMA doet het simpelweg niet. Zoals ik al zei; appels met peren vergelijken. En meneer van hierboven heeft gewoon een xtc-pil op. Als een pilletje een 'gewoon' xtc-gevoel geeft zal het geen 2C-B zijn.

OT: Ik denk toch dat we het hele sample van 40mg opdelen met z'n 3e. Of maybe iets van 11mg en de rest door de neus als het tegenvalt. :snort:


Ik heb ook nooit gesnapt waarom mensen 2C-X het zelfde ervaren als MDMA , bepaalde facetten kunnen er inderdaad op lijken maar de ervaring is toch anders. En dan vergelijk ik het even met een lage dosis 2C-C, D of I want de andere heb ik nog niet geprobeerd.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 2c-p

Berichtdoor Italiano » vr maart 06, 2015 12:20 pm

Piotr schreef:
Vallie_ schreef:
Vallie_ schreef:Heeft iemand onder jullie al 2cb gedaan thuis?
Ik heb nu een pilletje genomen en wil wel eens weten wat mij te wachten staat!

en ik heb vorig weekend al wat genomen maar dat was niet veel en gaf een gewoon xtc gevoel :roll2:

Lijkt me vrij duidelijk toch? Pilletje dat een gewoon xtc gevoel geeft = MDMA.

Vallie vraagt aanvankelijk naar het effect van 2C-B, omdat hij daar net een pilletje van heeft genomen.

Vervolgens zegt hij later dat hij vorig weekend "al wat had genomen maar dat was niet veel". Ik interpreteer dat als al wat genomen van die 2C-B pilletjes die hij in z'n bezit heeft.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor psychonaut91 » vr maart 06, 2015 8:09 pm

*kick*

Morgenavond is het weer zover na enkele maanden niet trippen morgenavond weer eens 2C-b!!
Ik heb meerdere ervaringen ( stuk of 8) met truffels, en 1 keer chocopaddos? Gehad, en dit was geweldig en fantastisch maar de laatste 2x was het mentaal wat zwaarder.

Mede hierdoor nieuwschierig geworden naar 2C-b en dat nu 2x gedaan. Eerste keer was met een goeie vriend en een pil van 14mg getest opgegeten in 2x een halfje, met tussenpoos van een anderhalf uur maar vondt het wat tegenvallen. Hierdoor wat wiet bijgerookt en wat bier gedronken en toen begon het. Maar kreeg na een 20tal minuten een angstig gevoel en heb de rest van de avond mijzelf aan het werk gehouden niet bad te gaan. :rock:

2e keer was een hele pil ineens, maar met een nuchtere vriendin en toen was het ook zo net niet, weer wat wiet gerookt maar niks gedronken om te kijken of het anstige wegbleef, maar weer 3,5 uur echt moeten werken om niet bad te gaan. Alsin telkens mijzelf afleiden, en zodra ik afgeleid was begon mijn brein tegen mij te praten en mijzelf de grond in te boren. ("Oh, denk je dat dit werkt? Dat jij jezelf hier zo makkelijk uitred?") :roll2:

Nu wordt morgen mijn derde keer, en heb pillen getest op 7mg 2C-b en 2mg caffeine, en nu is mijn bedoeling 2,5 of 3 pillen te droppen, en dan nu helemaal geen wiet of alcohol om te proberen de angst en spanning weg te houden. En meteen een goede startdosis te hebben gezien redoseren geen hol helpt. Maar vraag ik me af, of ik dan niet een te hoge dosis pak, en of de angst en spanning tijdens vorige trips wel daadwerkelijk door de wiet veroorzaakt werden?

Tl;dr: vorige 2 keer met een dosis van max 15mg + wiet angstig en gespannen, wil nu startdosis 18~21mg zonder wiet, maar wordt ik weer angstig en doseer ik niet te hoog gezien vorige ervaringen? Of is het gewoon kwestie van loslaten en enjoy the ride?
Gedaan: Wiet, Hasj, Spacecake, XTC, Truffels, Lachgas, MXE, LSD, 2C-B, Kanna, Poppers, Cocaine, Speed, 4-Aco-DMT, 4-HO-MET, GHB.

Te doen: Al-LAD, 2C-I, 6-APDB, DMT, Ayahuasca, Peyote/San pedro, GHB,
Avatar gebruiker
psychonaut91
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 61
Geregistreerd: za nov 22, 2014 4:29 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Partypipo » vr maart 06, 2015 8:34 pm

Bad gaan op psychedelica is 9 van de 10 keer precies dat je de boel niet goed genoeg los kan laten en krampachtig probeert vast te houden aan dat wat je normaal ervaart als de realiteit.

Ik vind 2cb pas leuk worden bij dosissen boven de 35mg ofzo, omdat het anders mentaal veel te weinig doet, vind ik. Maar als je bij veel minder al angstig werd, weet ik niet of dat een goed idee is. Maar, van wiet word ik zelf sowieso makkelijk een beetje para. Samen met psychedelische drugs kan dat makkelijk leiden tot bad gaan. Met alleen psychedelica ben ik zelf nog nooit bad gegaan.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2C-B

Berichtdoor psychonaut91 » vr maart 06, 2015 8:47 pm

Dankjewel, loslaten was het probleem niet, en negatieve gedachten werden ook wel weer omgebogen. Het para gevoel en de spanning maakte het alleen moeilijk. Terwijl truffels en wiet is no problem en geniet ik van de endless mindfucks en huh? Momenten. Onder 2cb daarintegen vondt ik t echt niet leuk meer.

Morgen dus alleen 2C-b en dan meteen goeie startdosis. Vraag is nu, 2.5 of 3 pillen. :mrgreen:

Ga ik trouwens nog wat van die caffeine merken?
Gedaan: Wiet, Hasj, Spacecake, XTC, Truffels, Lachgas, MXE, LSD, 2C-B, Kanna, Poppers, Cocaine, Speed, 4-Aco-DMT, 4-HO-MET, GHB.

Te doen: Al-LAD, 2C-I, 6-APDB, DMT, Ayahuasca, Peyote/San pedro, GHB,
Avatar gebruiker
psychonaut91
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 61
Geregistreerd: za nov 22, 2014 4:29 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor psychonaut91 » vr maart 06, 2015 9:08 pm

Bedankt voor je reactie, dosis leek mij inderdaad ook prima maar ben soms geneigd om te twijfelen en dan zoek ik een middenweg haha.
Morgen dus gewoon 3 stuks, en dan genieten. 1 goede vriend doet mee met 2 stuks, en mn vriendin met 1 pil. Vriendin heeft nog nooit 2C-b gedaan, vriend een paar keer.

Wordt gezellig.
Blijf wel met de vraag in hoeverre de caffeine nog een invloed gaat hebben?
Gedaan: Wiet, Hasj, Spacecake, XTC, Truffels, Lachgas, MXE, LSD, 2C-B, Kanna, Poppers, Cocaine, Speed, 4-Aco-DMT, 4-HO-MET, GHB.

Te doen: Al-LAD, 2C-I, 6-APDB, DMT, Ayahuasca, Peyote/San pedro, GHB,
Avatar gebruiker
psychonaut91
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 61
Geregistreerd: za nov 22, 2014 4:29 pm

Re: 2c-p

Berichtdoor Prototype » za maart 07, 2015 1:20 pm

Druks schreef:
Italiano schreef:Vallie vraagt aanvankelijk naar het effect van 2C-B, omdat hij daar net een pilletje van heeft genomen.

Vervolgens zegt hij later dat hij vorig weekend "al wat had genomen maar dat was niet veel". Ik interpreteer dat als al wat genomen van die 2C-B pilletjes die hij in z'n bezit heeft.


Sure, maar vervolgens beschrijft hij die lage dosis "2C-B" als een "gewoon MDMA gevoel". Een lage dosis 2C-B geeft wel een soortgelijk effect als MDMA maar is wel echt significant anders dan een "gewoon MDMA gevoel"

Vandaar het vermoede dat het xtc was.


Kunnen de mods dit niet even verplaatsen naar het 2C-B topic?

Dat kunnen we :blowkiss:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2C-B

Berichtdoor psychonaut91 » zo maart 08, 2015 5:42 pm

Zo, ff een kleine update. Wat een fantastische avond!
heb 3 pillen gepakt, dus 21mg en vondt het wel een hele leuke avond! Voor mijn gevoel had er wel een tandje bijgemogen, maar dit is voor de volgende keer dus. Beter 2x te laag gedoseerd dan 1x te hoog. :lol:

Trip was niet zodanig denderend voor een tripreport, maar de leukste momenten waren toch wel het helemaal meegezogen worden in de muziek icm een achtergrondplaatje van het heelal, en een gouden opmerking van mijn tripgenoot. In de comedown waren we wat fifa aan het spelen, en hij maakte een opmerking over wat hij met de bal kan, en na 2 tellen stilte herhaalde hij al breed grijnzend en lachend alleen het woord balkan waardoor voor enkele ogenblikken alles een balkan tint kreeg ofzo. Heel bijzonder.

en wat zeer geniaal was, toen we buiten een sigaretje rookten deed hij het stukje bruce almighty na, met de maan naar zich toe trekken, en ik zou 100% zweren dat de maan echt dichterbij kwam en groter werd. Dit was echt een enorme mindfuck even.

al met al, super fijne avond gehad! En zeker voor herhaling vatbaar. :grin:
Gedaan: Wiet, Hasj, Spacecake, XTC, Truffels, Lachgas, MXE, LSD, 2C-B, Kanna, Poppers, Cocaine, Speed, 4-Aco-DMT, 4-HO-MET, GHB.

Te doen: Al-LAD, 2C-I, 6-APDB, DMT, Ayahuasca, Peyote/San pedro, GHB,
Avatar gebruiker
psychonaut91
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 61
Geregistreerd: za nov 22, 2014 4:29 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor FRESH » ma maart 09, 2015 10:54 am

3 ptjes en dan 21mg? Maar je zei toch 14mg per stuk? Ik begrijp het ff niet..
Welke 2C-B pilletjes heb je eigenlijk gehad?? Wat stond erop..gewoon ff benieuwd!

Verder mooi dat het een geslaagde avond was :grin:

BTW..de MAAN was vanaf vrijdag idd ook héél erg groot, dat klopt :-)
FRESH
Offline
 

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron