SpeedY schreef:ik heb ze zelf niet getest....
vriend van die vriendin die ze wel getest heeft (zei hij)
Precies. Ze zijn niet getest dus?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Vallie_ schreef:Heeft iemand onder jullie al 2cb gedaan thuis?
Ik heb nu een pilletje genomen en wil wel eens weten wat mij te wachten staat!
Tips ivm met tijdsbesteding is altijd welkom
Rudolph schreef:Vallie_ schreef:Heeft iemand onder jullie al 2cb gedaan thuis?
- Dit topic gaat over 2c-p
- Neem je eerst een pilletje en ga je je dan afvragen wat het doet?
Vallie_ schreef:Rudolph schreef:Vallie_ schreef:Heeft iemand onder jullie al 2cb gedaan thuis?
- Dit topic gaat over 2c-p
- Neem je eerst een pilletje en ga je je dan afvragen wat het doet?
Ik dacht eig dat het een typfout was haha
en ik heb vorig weekend al wat genomen maar dat was niet veel en gaf een gewoon xtc gevoel
Rudolph schreef:Piotr schreef:Nou als je beter leest dan gaat het gewoon om MDMA
wut
Vallie_ schreef:Vallie_ schreef:Heeft iemand onder jullie al 2cb gedaan thuis?
en ik heb vorig weekend al wat genomen maar dat was niet veel en gaf een gewoon xtc gevoel
Piotr schreef:Het staat op unity sites dus het zal wel waar zijn..
Vind het maar een beroerde vergelijking. Tripmiddelen vergelijken met een stof zoals MDMA is gewoon een slechte zaak. Het geeft mensen een fout beeld. Van alle tripmiddelen kun je vrolijk, actief en vaag worden, maar lijken op MDMA doet het simpelweg niet. Zoals ik al zei; appels met peren vergelijken. En meneer van hierboven heeft gewoon een xtc-pil op. Als een pilletje een 'gewoon' xtc-gevoel geeft zal het geen 2C-B zijn.
OT: Ik denk toch dat we het hele sample van 40mg opdelen met z'n 3e. Of maybe iets van 11mg en de rest door de neus als het tegenvalt.
Piotr schreef:Vallie_ schreef:Vallie_ schreef:Heeft iemand onder jullie al 2cb gedaan thuis?
Lijkt me vrij duidelijk toch? Pilletje dat een gewoon xtc gevoel geeft = MDMA.
Druks schreef:Italiano schreef:Vallie vraagt aanvankelijk naar het effect van 2C-B, omdat hij daar net een pilletje van heeft genomen.
Vervolgens zegt hij later dat hij vorig weekend "al wat had genomen maar dat was niet veel". Ik interpreteer dat als al wat genomen van die 2C-B pilletjes die hij in z'n bezit heeft.
Sure, maar vervolgens beschrijft hij die lage dosis "2C-B" als een "gewoon MDMA gevoel". Een lage dosis 2C-B geeft wel een soortgelijk effect als MDMA maar is wel echt significant anders dan een "gewoon MDMA gevoel"
Vandaar het vermoede dat het xtc was.
Kunnen de mods dit niet even verplaatsen naar het 2C-B topic?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten