Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor ParadijsVogel » za mei 24, 2014 11:09 pm

Blowlander schreef:Kan iemand mij zijn ervaringen met 30mg 2-cb vertellen? Wij willen het overigens... houd je vast... in de Diertentuin proberen. :kleuter: (en als 22.5 dan te weinig was maar 30 net te veel, dan maar iets van 27.5?)


Mijn ervaring met 30-35mg is dat ik er behoorlijk introvert van werd en dat de open eye visuals in sommige situaties behoorlijk aanwezig zijn. Denk aan op je telefoon kijken en opeens overal deze smiley om je heen te zien vliegen: :kleuter:

Closed eye visuals waren wel geinig, maar niet heel erg diepgaand, beetje patronen en daar hield het wel mee op. Ik zou 't niet aanraden op een openbare plek.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Klimtox » za mei 24, 2014 11:09 pm

Piotr schreef:Sinds wanneer is het hypocriet om iemand te adviseren bepaalde drugs niet te combineren omdat er best wel een kans in zit dat het gevaarlijk is. Het zal wel weer aan mij liggen. :roll2:

Omdat je zelf iets anders zou doen dan dat je anderen voorschotelt als advies. Zoek anders even de definitie van hypocriet op :lol:
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Piotr » za mei 24, 2014 11:15 pm

Ehm nee. Research chemicals combineren is idd ook niet zonder risico's, maar uit mijn vorige post valt wel af te leiden dat er bij deze combinatie ( 6-APB & bk-2C-B) meer aanleiding is om te verwachten dat het mogelijk gevaarlijk kan zijn.

Ik ben het onderhand wel een beetje zat mezelf te blijven verdedigen want met jouw reacties schieten we beide weinig op....
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor totally_wallarized » zo mei 25, 2014 12:29 am

Blowlander schreef:Kan iemand mij zijn ervaringen met 30mg 2-cb vertellen? Wij willen het overigens... houd je vast... in de Diertentuin proberen. :kleuter: (en als 22.5 dan te weinig was maar 30 net te veel, dan maar iets van 27.5?)


Bij mij heeft die hoeveelheid een meer golvend effect. Alles golft, kleuren worden soms feller en altijd een lach op mn gezicht. In de buitenlucht merkte ik er minder van dan ergens warm binnen, dus persoonlijk raad ik t zeker niet af in de zoo. Echte visuals zoals hierboven soms beschreven (dingen zien) heb ik nog niet meegemaakt. Toch nog niet bij 3 nijntjes.
Avatar gebruiker
totally_wallarized
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: ma nov 11, 2013 9:05 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Blowlander » zo mei 25, 2014 11:39 am

Hm okay, dus ik loop geen enorm risico? Ik weet wel hoe ik een trip moet sturen, ik ben benieuwd naar de resultaten :p. Het is nog best ver weg, maar ik zal een report schrijven! Als iemand mij dit plan alsnog ten strengste afraad aarzel dan vooral niet om het te melden.
Avatar gebruiker
Blowlander
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma apr 21, 2014 8:08 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor totally_wallarized » zo mei 25, 2014 7:19 pm

Ik zou er niet teveel van verwachten. Begin met een kleine dosis, bijnemen kan altijd. Slecht gaan is moeilijk op 2cb denk ik, tenzij met overdoseren of in combinatie met andere stofjes. T blijft een fijne drugs!
Avatar gebruiker
totally_wallarized
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: ma nov 11, 2013 9:05 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Blowlander » zo mei 25, 2014 8:06 pm

totally_wallarized schreef:Ik zou er niet teveel van verwachten. Begin met een kleine dosis, bijnemen kan altijd. Slecht gaan is moeilijk op 2cb denk ik, tenzij met overdoseren of in combinatie met andere stofjes. T blijft een fijne drugs!


Ja ik bedoelde dus, ik heb al eens 22.5mg geprobeerd maar dat viel tegen, nu wil ik 30mg proberen wat een relatief grote dosis is, is dit aan te raden ^^
Avatar gebruiker
Blowlander
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma apr 21, 2014 8:08 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor highrutosen » zo mei 25, 2014 8:16 pm

Blowlander schreef:
totally_wallarized schreef:Ik zou er niet teveel van verwachten. Begin met een kleine dosis, bijnemen kan altijd. Slecht gaan is moeilijk op 2cb denk ik, tenzij met overdoseren of in combinatie met andere stofjes. T blijft een fijne drugs!


Ja ik bedoelde dus, ik heb al eens 22.5mg geprobeerd maar dat viel tegen, nu wil ik 30mg proberen wat een relatief grote dosis is, is dit aan te raden ^^


Lijkt me prima te doen. Heb nu 2 keer getript op 3 nijntjes ( spreiding totaal 24mg-36mg) en dat is geen moment te veel geweest. Ik ga volgende keer denk ik voor 4 nijntjes :grin:
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Fool » zo mei 25, 2014 8:50 pm

Je beseft dat het dan mogelijk is dat je dan een twee keer zo hoge dosis te pakken hebt?
Als je nu onderaan de spreiding zat(24 mg) en daarna 4x bovenin de spreiding (48mg), krijg je het nogal zwaar te verduren. Kun je niet beter eerst kijken hoe 3 nijntjes vallen en er daarna eentje bijpakken?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor highrutosen » ma mei 26, 2014 12:05 am

Fool schreef:Je beseft dat het dan mogelijk is dat je dan een twee keer zo hoge dosis te pakken hebt?
Als je nu onderaan de spreiding zat(24 mg) en daarna 4x bovenin de spreiding (48mg), krijg je het nogal zwaar te verduren. Kun je niet beter eerst kijken hoe 3 nijntjes vallen en er daarna eentje bijpakken?


Ja dat is misschien een beter plan. Ik dacht alleen dat je hierbij verlengd en niet harder gaat met een redose. Ik ging de 2e keer met 3 nijntjes wel iets harder dan de eerste keer. Dus ik zal wel tegen de 30mg gezeten hebben schat ik. Maar 48 is inderdaad een hele grote stap erboven.
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Piotr » ma mei 26, 2014 12:06 am

Bijpakken heeft vrij weinig nut met 2C-B om het effect te versterken. Je zal niet zo snel ineens 4 pillen nemen waar 50% meer in zit dan de vorige pillen. Ik weet niet hoe letterlijk je die gemeten spreiding moet nemen...
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor highrutosen » ma mei 26, 2014 12:13 am

Piotr schreef:Bijpakken heeft vrij weinig nut met 2C-B om het effect te versterken. Je zal niet zo snel ineens 4 pillen nemen waar 50% meer in zit dan de vorige pillen. Ik weet niet hoe letterlijk je die gemeten spreiding moet nemen...


Denk ik ook, maar better safe than sorry. Anders eerst 3.5 nemen just in case.

Kan ik het andere halfje bewaren voor een combo met 4Fa op een feest. Weet ik zeker dat het niet te trippy is :grin:
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor FRESH » ma mei 26, 2014 2:58 pm

Blowlander schreef:Ik heb een maandje terug 22.5mg 2-cb geslikt.
Nu wil ik binnenkort (overdag) weer 2-cb gebruiken, kan ik dan de 30mg pakken? en diezelfde vrienden ook? Is 30 heel veel? want veel mensen zeggen dat ze bij de 16-25mg al de pan uit tripte :shock: . En werkt vitamine C daadwerkelijk tegen een te harde trip?

Alvast bedankt!


Haha.. 22,5mg :-p goeie weegschaal heb jij zeg!!

Vitamine werkt niet tegen een te harde trip, suiker ook niet etc. Je zou je er echt even overheen moeten zetten en dan komt het vanzelf wel in rustiger vaarwater.

30mg 2C-B is best veel, maar mijn ervaring is dat het in de buitenlucht minder intens is als bijv. indoor. Als het maar op een rustige plek is, dan is het wel mogelijk, maar 22mg (of on jouw geval 22,5mg) of 30mg zit wel een behoorlijk verschil in. Probeer anders gewoon eens 26mg als tussenstap en kijk hoe je dat gaat bevallen. Het is wel zo dat "B" niet altijd exact hetzelde zal vallen, er kan best wel eens verschil in je trip zitten qua inhoud en intensiteit, dus wel in gedachten houden.

Edit: Overigens is de ene 2C-B de andere niet... er kan verschil in kwaliteit, percentage en soort zitten. Dus weet je 100% zeker dat je dezelfde hebt als je tript, dan kun je beter met verschillende milligrammen experimenteren.
FRESH
Offline
 

Re: 2C-B

Berichtdoor Blowlander » ma mei 26, 2014 4:51 pm

FRESH schreef:
Blowlander schreef:Ik heb een maandje terug 22.5mg 2-cb geslikt.
Nu wil ik binnenkort (overdag) weer 2-cb gebruiken, kan ik dan de 30mg pakken? en diezelfde vrienden ook? Is 30 heel veel? want veel mensen zeggen dat ze bij de 16-25mg al de pan uit tripte :shock: . En werkt vitamine C daadwerkelijk tegen een te harde trip?

Alvast bedankt!


Haha.. 22,5mg :-p goeie weegschaal heb jij zeg!!

Vitamine werkt niet tegen een te harde trip, suiker ook niet etc. Je zou je er echt even overheen moeten zetten en dan komt het vanzelf wel in rustiger vaarwater.

30mg 2C-B is best veel, maar mijn ervaring is dat het in de buitenlucht minder intens is als bijv. indoor. Als het maar op een rustige plek is, dan is het wel mogelijk, maar 22mg (of on jouw geval 22,5mg) of 30mg zit wel een behoorlijk verschil in. Probeer anders gewoon eens 26mg als tussenstap en kijk hoe je dat gaat bevallen. Het is wel zo dat "B" niet altijd exact hetzelde zal vallen, er kan best wel eens verschil in je trip zitten qua inhoud en intensiteit, dus wel in gedachten houden.


Ze waren op 15mg per pil getest, en we hadden er anderhalf genomen :woeh: maar onze locatie zal de zoo worden, wel op een doordeweekse dag maar niet de meest rustige plek op aarde, ik heb er wel vertrouwen in dat 30mg moet lukken, maar anders pak ik inderdaad 26-27(.5) ;)
Avatar gebruiker
Blowlander
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma apr 21, 2014 8:08 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Abysmal » ma mei 26, 2014 6:56 pm

Blowlander schreef:Ze waren op 15mg per pil getest


Toevallig blauwe hartjes?

Morgen in de efteling aan de 2c-b :woeh:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: 2C-B

Berichtdoor Hassan » ma mei 26, 2014 11:19 pm

Abysmal schreef:
Blowlander schreef:Ze waren op 15mg per pil getest


Toevallig blauwe hartjes?

Morgen in de efteling aan de 2c-b :woeh:


dat lijkt me echt vet om te doen man, lekker spacen in de droomvlucht
Hassan
Offline
 

Re: 2C-B

Berichtdoor Prototype » ma mei 26, 2014 11:24 pm

Of in de python :rock:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2C-B

Berichtdoor cojiro » di mei 27, 2014 10:13 am

:hulde:

Truffelen in de efteling was altijd iets wat ik fucking graag wilde doen (I mean, trippen in de droomvlucht... kan je je een perfectere setting voorstellen?) maar vanwege alle mensen en de chaos toch nooit aangedurfd. 2C-b is dan een heel mooi alternatief.

Laat nog even weten hoe het was Abysmal (:
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
Avatar gebruiker
cojiro
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 926
Geregistreerd: za jan 11, 2014 3:15 am
Woonplaats: Utrecht

Re: 2C-B

Berichtdoor Partypipo » di mei 27, 2014 4:20 pm

cojiro schreef::hulde:

Truffelen in de efteling was altijd iets wat ik fucking graag wilde doen (I mean, trippen in de droomvlucht... kan je je een perfectere setting voorstellen?) maar vanwege alle mensen en de chaos toch nooit aangedurfd. 2C-b is dan een heel mooi alternatief.

Laat nog even weten hoe het was Abysmal (:

Kan denk ik makkelijk op lsd
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2C-B

Berichtdoor Poseidon » di mei 27, 2014 5:25 pm

Partypipo schreef:
cojiro schreef::hulde:

Truffelen in de efteling was altijd iets wat ik fucking graag wilde doen (I mean, trippen in de droomvlucht... kan je je een perfectere setting voorstellen?) maar vanwege alle mensen en de chaos toch nooit aangedurfd. 2C-b is dan een heel mooi alternatief.

Laat nog even weten hoe het was Abysmal (:

Kan denk ik makkelijk op lsd


Ik zou bad gaan door Lange Jan. :eek:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: 2C-B

Berichtdoor SpeedY » wo mei 28, 2014 9:02 pm

heb eindelijk wat kunnen krijgen!
het zijn blauwe hartjes van 10-12mg 2c-b.

nou wilde ik er gelijk 1 testen dit weekend maar als ik de verhalen zo lees is 10-12mg te weinig om wat te merken?
het hoeft dit weekend niet heftig te zijn ofzo ik ben waarschijnlijk toch alleen of met een vriendin.
ik wil ze graag testen om te kijken hoe het is en hoe ik erop reageer enzo voordat ik het ga combineren op een festival.

kan ik er een paar biertjes bijzetten voor het geval het niet echt opkomt?

En nog tips om wel/niet te doen?
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Hassan » do mei 29, 2014 3:29 am

ik vind 2cb op een festival niet erg chill. opzich zou je die dosis wel moeten merken, maar het is niet dat je helemaal vaag word. persoonlijk zou ik beginnen met 1,5 pil, je kunt altijd nog dat andere halfje erbij pakken. ik zou voor de zekerheid het niet alleen pakken, maar met iemand erbij.

bier versterkt het enorm, dus ik zou (er vanuit gaande dat dit jou eerste keer is) er niet bij drinken, omdat je niet weet hoe dit op je lichaam gaat uitpakken.

wanneer het toch te weinig kun je het ook nog een andere keer doen met een hogere dosis, aangezien je dit spul nu toch kan bemachtigen.

veel plezier iig :grin:
Hassan
Offline
 

Re: 2C-B

Berichtdoor lemonhaze » do mei 29, 2014 10:23 am

cojiro schreef::hulde:

Truffelen in de efteling was altijd iets wat ik fucking graag wilde doen (I mean, trippen in de droomvlucht... kan je je een perfectere setting voorstellen?) maar vanwege alle mensen en de chaos toch nooit aangedurfd. 2C-b is dan een heel mooi alternatief.

Laat nog even weten hoe het was Abysmal (:


Precies dit. Ik had het er gister nog over met een vriendin!
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Violet Thunder » do mei 29, 2014 12:36 pm

Ik heb erg veel ervaring met het gebruiken van 2C-B op openbare gelegenheden. Het is met 2C-B bijna net zo goed te doen als met LSD. Truffelen daarintegen lijkt me eigenlijk helemaal niet geschikt om te doen in een pretpart, er zijn daar te veel omstandigheden om fout te kunnen gaan.
The lightning turns violet before it turns violent
Avatar gebruiker
Violet Thunder
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: wo mei 28, 2014 7:11 am

Re: 2C-B

Berichtdoor SpeedY » zo jun 01, 2014 9:51 am

gisteren de 2cb geprobeerd en het was best bijzonder moet ik zeggen :grin:

niet echt wat ik verwacht had, vooral het geestelijke, maar wel erg leuk.
Ik was begonnen met een biertje en daarna 1 blauw hartje genomen van 14mg.
het begon best grappig, beetje raar beeld enzo en op de wc bij die vriendin stond ook een megaspiegel dus dat was wel fascinerend haha.
later ook nog een paar hijsje van een blow op.
Toen kwamen er echt goed Visuals tevoorschijn dus dat was helemaal gaaf.

alleen later snapte ik helemaal niks meer dus dat was wel een beetje vervelend.

al bij al best een leuke ervaring, volgende keer maar even niet combineren misschien dat ik dan wat helderder blijf.
en het lijkt me toch niet zo ideaal voor op een festival :grin:
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Piotr » zo jun 01, 2014 12:15 pm

SpeedY schreef:het zijn blauwe hartjes van 10-12mg 2c-b.
SpeedY schreef:Ik was begonnen met een biertje en daarna 1 blauw hartje genomen van 14mg.

:#:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor SpeedY » zo jun 01, 2014 1:09 pm

Piotr schreef:
SpeedY schreef:het zijn blauwe hartjes van 10-12mg 2c-b.
SpeedY schreef:Ik was begonnen met een biertje en daarna 1 blauw hartje genomen van 14mg.

:#:


ja ik had het blijkbaar verkeerd begrepen, die gozer waarvan ik ze had was er ook ff bij
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Fret » zo jun 01, 2014 1:26 pm

ik heb ook die blauwe hartjes en te horen gekregen dat ze 16 waren? :conf:

een hele is wel precies goed
"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Avatar gebruiker
Fret
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 786
Geregistreerd: wo jun 26, 2013 9:04 pm
Woonplaats: Bij mijn moeder thuis in de kelder

Re: 2C-B

Berichtdoor Piotr » zo jun 01, 2014 1:45 pm

Ik heb al vier verschillende blauwe hartjes gehad. 6mg, 11mg, 14mg en 17mg.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-B

Berichtdoor Abysmal » zo jun 01, 2014 4:27 pm

Zoals beloofd even kort mijn ervaring in de efteling. We waren met zn 4en, 1 nuchter (moest rijden) en 3 aan de 2cb. Bij binnenkomst direct een blauw hartje naar binnen die volgens de dealer 13mg zouden zijn. Het was behoorlijk bewolkt en zou gaan regenen de hele dag (dat deed het uiteindelijk ook) en daardoor was het niet druk in het park, wel waren er een stuk of 10 groepen kinderen die op schoolreisje waren. Na een uurtje begon ik vaag iets te bespeuren dat zou kunnen lijken op de come up (beetje body load gevoel). Echter had ik na T+2 nog steeds geen enkele vorm van trippen ontdekt en begon ik te twijfelen of het niet een placebo effect was. Daarna besloten om mijn backup 2cb nijnjtes erbij te pakken omdat die altijd wel goed werken (8mg). Ongeveer driekwartier hierna werden toch wel echte 2cb effecten duidelijker, het heerlijke gevoel alsof je om alles moet lachen en de versterkte 'vibrantie' van kleuren werden al snel duidelijk. De hele middag gelachen en een goede tijd gehad, echter heb ik niet heel sterk visueel getript (het golven van muren etc bleef uit). Een vriend had later nog een nijntje genomen en die was wel behoorlijk aan het trippen (hierdoor hebben we een vermoeden dat de blauwe hartjes niet helemaal in orde waren en deze gaan ook naar TC). Al met al een mooie middag in de efteling, alles voelt wel een tikkeltje vreemd om te trippen in een pretpark maar is toch zeker de ervaring waard. Het enige wat minder leuk is, is dat die kids op schoolreisje allemaal zoveel herrie maken met hun piepstemmetjes (waar je je maar aan kan irriteren tijdens het trippen, haha).
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner