Blowlander schreef:Hebben jullie eigenlijk tips om bodyloads tegen te gaan? ik ga denk ik toch voor 30mg 2cb deze keer, bij 23 had ik er eigenlijk geen last van, enkel wat nerveus.
Abysmal schreef:Zoals beloofd even kort mijn ervaring in de efteling. We waren met zn 4en, 1 nuchter (moest rijden) en 3 aan de 2cb. Bij binnenkomst direct een blauw hartje naar binnen die volgens de dealer 13mg zouden zijn. Het was behoorlijk bewolkt en zou gaan regenen de hele dag (dat deed het uiteindelijk ook) en daardoor was het niet druk in het park, wel waren er een stuk of 10 groepen kinderen die op schoolreisje waren. Na een uurtje begon ik vaag iets te bespeuren dat zou kunnen lijken op de come up (beetje body load gevoel). Echter had ik na T+2 nog steeds geen enkele vorm van trippen ontdekt en begon ik te twijfelen of het niet een placebo effect was. Daarna besloten om mijn backup 2cb nijnjtes erbij te pakken omdat die altijd wel goed werken (8mg). Ongeveer driekwartier hierna werden toch wel echte 2cb effecten duidelijker, het heerlijke gevoel alsof je om alles moet lachen en de versterkte 'vibrantie' van kleuren werden al snel duidelijk. De hele middag gelachen en een goede tijd gehad, echter heb ik niet heel sterk visueel getript (het golven van muren etc bleef uit). Een vriend had later nog een nijntje genomen en die was wel behoorlijk aan het trippen (hierdoor hebben we een vermoeden dat de blauwe hartjes niet helemaal in orde waren en deze gaan ook naar TC). Al met al een mooie middag in de efteling, alles voelt wel een tikkeltje vreemd om te trippen in een pretpark maar is toch zeker de ervaring waard. Het enige wat minder leuk is, is dat die kids op schoolreisje allemaal zoveel herrie maken met hun piepstemmetjes (waar je je maar aan kan irriteren tijdens het trippen, haha).
hoe leger mijn maag is, hoe minder heftig de bodyload is. wanneer het opkomt heb ik er wel last van, maar dan ga ik gewoon even rustig zitten/liggen en drink ik wat. het word dan vanzelf minder. hoe hoger de dosis is die je pakt, hoe heviger de bodyload. misschien kun je proberen het in 2 keer te pakken![]()
Blowlander schreef:hoe leger mijn maag is, hoe minder heftig de bodyload is. wanneer het opkomt heb ik er wel last van, maar dan ga ik gewoon even rustig zitten/liggen en drink ik wat. het word dan vanzelf minder. hoe hoger de dosis is die je pakt, hoe heviger de bodyload. misschien kun je proberen het in 2 keer te pakken![]()
Gaat dat niet ten koste van de kracht van je trip? Zelfs al zit er maar een verschil van een half uur tussen inname?
cojiro schreef:Nog droomvlucht gedaan?
Blowlander schreef:Ik embrace de bodyload dan maar, ik heb ook al eens last gehad van nierstenen dus ik kan redelijk met pijn dealen
DrChem schreef:als je constateert: "hmmm, ik ben ooit begonnen met 15mg en dat was vet, nu doe ik 30mg en het is minder dan toen", dan is het echt tijd, om minimaal een half jaar te stoppen met de 2C-B.
JongGeleerd schreef:flikker toch op voldie -.- Dat ik een andere kijk op dingen heb, eigenwijs ben en standvastig ben duidt op een vertrouwen in mezelf wat overigens vaak bevestigd wordt met het behalen van mijn gelijk.
Als mijn ongelijk bewezen wordt, geef ik dit altijd direct toe en hier zie je daarvan het resultaat.
Dat jij inconsequent bent, wil niet zeggen dat dat goed is.
highrutosen schreef:Nu 8 nijntjes op holy shit wat vet (4 + 2 + 2). Zie bijna alleen maar kleuren en fucking veel energie haha. Misschien doe ik dit wel volgende festival. Mindset is helemaal helder, energiek, vrolijk fucking vet dit.
FRESH schreef:highrutosen schreef:Nu 8 nijntjes op holy shit wat vet (4 + 2 + 2). Zie bijna alleen maar kleuren en fucking veel energie haha. Misschien doe ik dit wel volgende festival. Mindset is helemaal helder, energiek, vrolijk fucking vet dit.
Haha, da's wel veel, maar welke kleur heb je?
Op een festival lijkt me zo'n dosering echt teveel van het goede eigenlijk, komt nogal hard binnen denk ik met al die mensen om je heen, just saying
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten