Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor Naturelover » vr feb 14, 2014 12:30 pm

Abysmal schreef:Gister eerste keer 2c-b gedaan, 16mg. Gave ervaring! Maar na ongeveer 3-3,5uur was het effect al goed aan het wegzakken.. Is de werking ook langer als de dosis hoger ligt of vooral intenser? Heeft bijnemen zin?

Ik merkte bij een hogere dosis een sterker gevoel, maar ook een langer durende roes. Met 12-25 mg ben ik 3-4 uur aan het trippen en met 50 mg toch wel 5-6 uur. Een stuk intenser is het ook. Ik shifte tussen dimensies door naar een ander stuk van mijn kamer te kijken, de vloeibare muren van kleuren die ik niet kon benoemen waren als zeeën die op de muziek golfden en ik kon niet/nauwelijks communiceren. :rock2:
Laatst bijgewerkt door Naturelover op vr feb 14, 2014 1:36 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
I am nature
Naturelover
In Memoriam

Berichtdoor Perry » vr feb 14, 2014 12:31 pm

Dat is dan ook wel n extreem hoge dosis gek XD
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Abysmal » vr feb 14, 2014 4:05 pm

JongGeleerd schreef:Ook leuk om te weten is dat als je 2C-B op een feest neemt bijvoorbeeld, je M kunt nemen als t aan zn eind komt.
Denk dan nog wel aan de 3 maanden regel van M ;)

Op de planning over paar weken staat waarschijnlijk 4-fa en na ~3 uur 8mg 2c-b :kleuter:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Perry » vr feb 14, 2014 4:07 pm

Vraag me af hoe leuk dat is, dan is namelijk net de euforie van de 4-FA weg en dan ga je speedy je trip in.
Misschien iemand die er ervaring mee heeft en dat kan bevestigen of ontkrachten :)
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Miss E » vr feb 14, 2014 5:21 pm

En dan krijg je de euforie weer terug door de 2C-B! :kleuter:

Speed samen met 2C-B ging prima bij mij, dus ik denk dat dat met 4-FA ook wel goed komt. :)
Miss E
Wijs Gebruiker

Berichtdoor totally_wallarized » do feb 20, 2014 8:09 pm

Is BK-2C-B hetzelfde als 2C-B? Indien ja, is het wel te verkrijgen bij een vendor. Ik dacht dat dat niet meer te verkrijgen was..
totally_wallarized
Belezen Gebruiker

Berichtdoor totally_wallarized » do feb 20, 2014 8:19 pm

Maar de effecten zijn hetzelfde?
Als ik het dan goed begrijp heb je een veel mindere dosis nodig dan met gewone 2c-b? Of zie ik het verkeerd?
totally_wallarized
Belezen Gebruiker

Berichtdoor totally_wallarized » do feb 20, 2014 8:40 pm

Ah ok,
Voordeel is natuurlijk dat het te bestellen is bij een vendor..
Thnx for the info
totally_wallarized
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Piotr » do feb 20, 2014 8:55 pm

bk-2C-B lijkt volgens mij veel op normale 2C-B. Alleen is de bk-variant zeer prijzig en inderdaad langer werkend. Over 2C-B is daarentegen vrij veel informatie te verkrijgen en blijkt vrij onschuldig te zijn. De normale 2C-x reeks zijn bijvoorbeeld allemaal veilig te combineren met mdma zonder verhoogde kans op serotoninesyndroom. Andere 2c'tjes, zoals de 2c-t-x en 25x-nbome reeks zijn dat weer niet. Over bk-2C-B valt dus alleen nog maar te speculeren. Daarom zou ik bk-2C-B maar achterwegen laten.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor totally_wallarized » do feb 20, 2014 10:10 pm

Ja misschien wel, jammer dat 2cb niet meer te krijgen is bij een vendor. Vooral omdat t combineerbaar is bij 4fa of mdma..
totally_wallarized
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Piotr » do feb 20, 2014 10:31 pm

Ik ben een grote fan van 2C-C. Heb eigenlijk nog nooit een volledig positieve ervaring gehad op 2C-B, werd er altijd vrij ongemakkelijk van. 2C-C vind ik daarentegen geweldig!
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor totally_wallarized » do feb 20, 2014 10:36 pm

Welke 2c stel je voor? Als ik het zo bekijk komt er geen zo dicht in de buurt.. :o

Edit: aah, moet ik straks eens bekijken..
totally_wallarized
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Piotr » do feb 20, 2014 10:42 pm

Als je echt iets zoekt om met mdma of 4fa te combineren is 2C-D misschien een betere optie. Er wordt gezegd dat dit een perfect middeltje is om te combineren met vanalles en nog wat. Maar heb dit daarentegen zelf nog niet uitgeprobeerd.

Je kan ook gewoon proberen om normale 2C-B te regelen. Mijn ervaring wijst uit dat de meeste straatdealers het wel verkopen. Gewoon wat doorvragen en je hebt het zo....
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor totally_wallarized » do feb 20, 2014 10:48 pm

Kan er wel eens naar zoeken maar mijn kennis van mensen in dit wereldje is helaas verwaarloosbaar..
totally_wallarized
Belezen Gebruiker

Berichtdoor w00t » za feb 22, 2014 4:49 pm

Vrienden van mij willen binnenkort een huisfeestje houden en daarbij aan de xtc gaan. Echter wil ik me graag aan de 3maanden regel houden en kan ik dan helaas geen xtc doen. Nu was ik van plan om iets anders te nemen en mijn oog is gevallen op 2cb dit wil ik samen met 2 andere doen. Kan ik dit gewoon nemen in mn mdma pauze en is het leuk om te nemen als andere om me heen aan de xtc zitten? :)
w00t
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Piotr » za feb 22, 2014 5:08 pm

2C-B is wel echt iets heel anders dan MDMA. Het heeft naar mijn mening weinig gelijkenissen, maar het hoeft echt niet tegen te vallen in zo'n setting. Maar daarentegen kun je je vrij ongemakkelijk gaan voelen als er veel onbekende mensen zijn. Als je echt iets zoekt voor het empathische effect kun je, mits MDMA al zeker 6 à 8 weken geleden is, 6apb of 4fa proberen. Na 6 weken is je serotonine alweer aangevuld, alleen de receptoren die aangeslagen worden door mdma nog niet. Andere middeltjes die op je serotonine werken slaan andere receptoren aan dus zo kun je hier enigszins de 3 maanden mee omzeilen.

Wat voor huisfeest gaat het worden? Denk dat dat misschien wel de belangrijkste vraag is...
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor ParadijsVogel » za feb 22, 2014 5:11 pm

Ja hoor, prima te doen als je gewoon je eigen ding doet. Ik heb het om dezelfde reden ook een keer zo gedaan in een huis waar ongeveer 10 man aan de pillen zat. Neem gewoon niet te veel en je zal een beetje dezelfde stimulatie en hetzelfde gevoel hebben als bij MDMA. Beetje alcohol erbij als je denkt dat je harder wil gaan.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur

Berichtdoor w00t » za feb 22, 2014 5:18 pm

Wordt gewoon een chill huis feest, muziekje erbij, filmpje aan net waar we zin in hebben dan. Iedereen die er is is een goede vriend/vriendin van mij. Denk ongeveer 10mensen max. Hoef niet perse hetzelfde als mdma te voelen hoor helemaal niet zelfs. Maar wel iets dat ik het gewoon ook chill ga vinden zonder me super nuchter te voelen. Ik weet ook niet zo goed hoe heftig 2cb nou is qua hallucinerende werking.. Hoe goed voorbereid moet ik daarvoor zijn? Heb namelijk geen ervaring met psychedelica. Wel eens wat gehallucineerd met xtc maar dat is het ook wel
w00t

Berichtdoor Multitude » za feb 22, 2014 5:21 pm

Ik denk dat dit wel goed gaat komen, gewoon niet te veel nemen en misschien een paar tripreports lezen. Klinkt als een heel erg goede setting voor de eerste keer 2C-B.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Multitude
Junkenhoeder
Donateur

Berichtdoor Ivo » za feb 22, 2014 5:21 pm

Bij psychedelica moet je je voorbereiden op het mentale aspect, niet de visuals. Bij 2CB is er weinig mentaal aan dus dat komt wel goed :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor w00t » za feb 22, 2014 7:01 pm

Vet :) Ga het gewoon doen dan, heb wat tripreports gelezen en ik heb er wel vertrouwen in dat het leuk wordt :)
w00t

Berichtdoor Abysmal » za feb 22, 2014 9:52 pm

Welke dosis gaat het worden??
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Soma » za feb 22, 2014 10:04 pm

Vind 2 C-B echt een heel leuk stofje, oke er zijn zeker middelen die voor zwaardere hallucinogene effecten zorgen, maar ik ben een liefhebber van 2 C-B, zeker...

@w00ts, geniet ervan, ik denk dat een dosis zo rond de 12 mg zeker wel voldoende is en geschikt voor een goed effect...

Las over dosissen van 30 mg en 50 mg, vind ik zelf wel echt veel...maar goed ben geen superervaren gebruiker ervan of van andere hallucinogenen of 2 C-X's, net als jij...

:rock2:
- I can line dance if you can hold the straw steady -
Soma

Berichtdoor Vinz » zo feb 23, 2014 5:03 am

2-CB is lachen, lachen, lachen, als je met mij omgaat tenminste.
Vinz
<3
Badass Junkie

Berichtdoor w00t » zo feb 23, 2014 6:00 pm

Ik weet nog niet precies wat ik ga halen. Maar ik kan waarschijnlijk in pil vorm krijgen van 15mg (ga ik van tevoren wel even laten testen uiteraard). En er dan 1 te nemen. Zijn gewicht/leeftijd/geslacht nog van invloed op de dosis die je zou kunnen nemen?
w00t

Berichtdoor Soma » zo feb 23, 2014 6:16 pm

Ja gewicht is ook van invloed toch, leeftijd weet ik niet precies ( denk eerlijk gezegd zelf dat dit niet veel uitmaakt, tenzij je bv. echt nog totaal in volle ontwikkeling bent 13 jaar ofzo, dan lijkt het me schadelijker voor je), geslacht ook wel van invloed, maar dan lijkt me met geslacht eerder ook het gewicht en de lengte enzo zoals al besproken van invloed ( bij vrouwen meestal lager dan bij mannen natuurlijk).

Ook zal je eigen lichaam ( metabolisatie, enzymen enzo wel een rol spelen, voor de opname enzo) en ook tolerantie, verwachtingen (nooit teveel verwachten), gezelschap,nuchter ( lege maag) of vollemaag zal ook invloed hebben qua snelheid van werken.....

15 mg lijkt me zeker wel een goede dosis( zelf zou ik niet hoger gaan hoor)

veel plezier he :) :)
- I can line dance if you can hold the straw steady -
Soma

Berichtdoor Taxi. » zo feb 23, 2014 10:25 pm

Vinz schreef:2-CB is lachen, lachen, lachen,

Ergste lachkicks gehad op 2C-B... No doubt !
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur

Berichtdoor Aebi » vr feb 28, 2014 3:11 am

Eerste keer met 20 mg vond ik tegenvallen, heb vanavond echter ontzettend lekker getript op 25 mg. Wat een spul :love:
Aebi
Ivo's baas
DF Addict

Berichtdoor w00t » wo maart 12, 2014 7:31 pm

Vrijdag gaat het gebeuren! :D zal wel even terugkoppelen hoe het was haha
w00t

Berichtdoor FRESH » do maart 13, 2014 10:01 am

w00t schreef:Vrijdag gaat het gebeuren! :D zal wel even terugkoppelen hoe het was haha

Wat (pil of poeder) en hoeveel ben je eigenlijk van plan te nemen??
FRESH

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's