No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
DutchCookie schreef:Heb tijdens het pissen gesprekken met mn penis gehad
Taxi. schreef:DutchCookie schreef:Heb tijdens het pissen gesprekken met mn penis gehad
Was het een interessant dialoog ?![]()
Kan trouwens zelf nooit goed slapen na een 2c-b trip. Als het uitgewerkt is lig ik zeker nog 4 uur wakker
Ben schreef:Nam het overigens op een feestje, waar ik vooral heel verward en sociaal werd. Ben al snel weggegaan, want vond het leuker om rustig te spacen.
Raikonen1 schreef:15mg-20mg. Als je het effect daarna matig vindt kan je altijd nog wat biertjes drinken om het effect te versterken. Pas wel op dat je niet te veel drinkt want alcohol versterkt het effect enorm.
King schreef:Raikonen1 schreef:15mg-20mg. Als je het effect daarna matig vindt kan je altijd nog wat biertjes drinken om het effect te versterken. Pas wel op dat je niet te veel drinkt want alcohol versterkt het effect enorm.
Deze dosis uitgaande van 2c-b poeder of pillen?
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
King schreef:Ik heb het gevoel dat veel mensen die over poeder van dit soort drugs praten vaak niet nadenken over het feit dat poeder meestal versneden is. Ik lees op internet vaak dat sommigen echt belachelijke dosissen noemen terwijl ze het effect als matig beschouwen. Lees dit vaak bij 2C-I topics van mensen die bij 20-30mg een gemiddeld effect ervaren en dat lijkt me sterk.
In dit geval vind ik 20mg 2C-B voor de eerste keer best veel voor iemand met dit gewicht en lengte. Vraag me daarom af of hij het heeft over 2C-B als poeder van onbekende sterkte. Maar toch misschien een te makkelijke conclusie, het is niet alsof 20mg een belachelijke dosis zou zijn, maar ikzelf zou ook gewoon 15mg nemen voor de eerste keer.
King schreef:30mg voor de eerste keer? Weet je zeker dat het onversneden is, heb je het laten testen? Ik heb niet heel veel ervaring met 2C-B. Ik heb maar één keer goed hard getript op 2C-B en dat was door 20mg in redelijk aangeschoten toestand. Kan me niet voorstellen dat je na 30mg nog de neiging hebt bij te doseren.
Raikonen1 schreef:Ik had onversneden inderdaad in pilvorm van 16mg per stuk dus ongeveer 30mg in totaal met 2 pillen. En ik heb ook niet de behoefte gehad om bij te pakken het was inderdaad al sterk genoeg. Waar blijkt uit dat ik behoefte had aan meer?
Verder raad ik hem ook geen 30mg aan, omdat je hier een vervelende bodyload van krijgt. 15mg is al prima en 20mg kan misschien net het beetje extra power geven die je mist bij de 15mg. Het is natuurlijk per persoon verschillend hoe je er op reageert.
Raikonen1 schreef:Mijn eerste ervaring was met 30mg en later nog eens met 15mg.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast