Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-B

Berichtdoor Ivo » do okt 17, 2013 12:49 pm

Nooit geprobeerd :P
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor Klimtox » do okt 17, 2013 12:55 pm

Waarom zou je willen slapen tijdens je trip?
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor Piotr » do okt 17, 2013 12:58 pm

Ik heb ooit proberen te slapen, maar dat was echt onmogelijk. Die avond had ik flink wat gezopen en toen een pilletje van 20mg 2C-B. Na zo'n 4 uur wou ik eigenlijk toch wel gaan slapen. Maar dat was onbegonnen werk. Doe je je ogen dicht, dan begint het feest pas echt.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Karhu » do okt 17, 2013 3:08 pm

Ik heb ook wel eens slaapproblemen gehad na 2c-b. Vooral toen ik bij had genomen, kon ik na 7/8 uur van inname pas weer slapen, terwijl ik echt te kapot was om iets te doen. Was niet heel erg fijn.
Karhu
Badass Junkie

Berichtdoor DutchCookie » do okt 17, 2013 4:12 pm

Ik heb weleens om 10 uur savonds 2 pillen van 15 mg genomen en dan sleip ik tegen een uurtje of 2 a half 3. Kwestie van doorzettingsvermogen
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
DutchCookie
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Radical » do okt 17, 2013 4:57 pm

Wil bij de comedown van mdma 2cb doen maar wil niet een paar uur op het feest 2cb trippende zijn aangezien ik niet weet hoe ik reageer op 2cb en feesten. Leek me leuk richting de terugweg naar huis beetje op 2cb te zijn maar wil wel kunnen slapen. :)
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Radical
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Piotr » vr okt 18, 2013 12:49 pm

Ik zou het echt combineren i.p.v. 2c-b pakken nadat de xtc is uitgewerkt. Het blijkt een geweldige combinatie te zijn die de comedown flink verzacht. Dan heb je waarschijnlijk ook geen last van niet kunnen slapen. Zeker na een nacht xtc ben je waarschijnlijk flink uitgeput waarna je toch wel kan slapen.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Radical » vr okt 18, 2013 5:04 pm

Ik wilde het juist doen dat ik er nog even op tripte en dan tijdens de xtc comedown nogsteeds op de 2cb zit
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Radical
Wijs Gebruiker

Berichtdoor DutchCookie » zo nov 03, 2013 6:18 pm

Eergisteren een flinke trip gehad. Heb tijdens het pissen gesprekken met mn penis gehad en dacht steeds dat ik neonachtige shit over mezelf heen pisste.

Ging lekker dus.
DutchCookie
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Einstein » zo nov 03, 2013 6:27 pm

8-)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Taxi. » ma nov 04, 2013 10:31 am

DutchCookie schreef:Heb tijdens het pissen gesprekken met mn penis gehad

Was het een interessant dialoog ? :smokin:

Kan trouwens zelf nooit goed slapen na een 2c-b trip. Als het uitgewerkt is lig ik zeker nog 4 uur wakker :|
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur

Berichtdoor DutchCookie » ma nov 04, 2013 12:29 pm

Taxi. schreef:
DutchCookie schreef:Heb tijdens het pissen gesprekken met mn penis gehad

Was het een interessant dialoog ? :smokin:

Kan trouwens zelf nooit goed slapen na een 2c-b trip. Als het uitgewerkt is lig ik zeker nog 4 uur wakker :|

Ik viel in slaap zodra alles stopte met bewegen. Het was een beetje apart want hij vertelde me dat ik moest gaan zitten omdat ik anders over mezelf heen zou pissen. Later bleek dit een vriend te zijn die tegen me zei dat ik moest gaan zitten omdat het lawaai maakte en hij dacht dat ik misschien niet recht pisste. Heel vaag allemaal maar heb er wel enorm om gelachen daarna.
DutchCookie
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Ben » vr nov 15, 2013 3:48 pm

Gisteren voor het eerst gedaan, in aangeschoten toestand. Denk dat de alcohol het wel wat heeft versterkt, want ik heb prachtige dingen gezien. Als ik goed keek leek alles uit kleine vierkantjes te bestaan. Bovendien zag ik overal groene en rode lichtjes. Een boom nam de vorm aan van een bizon-hoofd en spuwde vallend licht uit. Heb er ook mee gepraat. Op het einde een uur naar een gordijn zitten kijken. Coole drug.

Nam het overigens op een feestje, waar ik vooral heel verward en sociaal werd. Ben al snel weggegaan, want vond het leuker om rustig te spacen.
Ben
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor DutchCookie » vr nov 15, 2013 7:17 pm

Ben schreef:Nam het overigens op een feestje, waar ik vooral heel verward en sociaal werd. Ben al snel weggegaan, want vond het leuker om rustig te spacen.

Ik vind het inderdaad ook wat te druk. Er komt zoveel tegelijk binnen op een feestje dat ik geen normaal gesprek meer kan voeren maar alleen maar 4 uur lang als een plant naar de wereld zit te staren. Het is verschrikkelijk leuk maar je word er wel erg afhankelijk en saai van.
DutchCookie
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Savage » di nov 19, 2013 4:07 pm

Even een vraagje, ik ga binnenkort 2cb proberen maar twijfel een beetje over de dosering. Ik wil wel graag de tripeffecten meemaken. We hebben pillen van 10mg en ik ben 50 kg en 1,57 lang. Ik dacht zelf aan 1,5 pil (15mg) of is het verstandiger om eerst 10 mg te nemen even aan te kijken en dan nog een halfje (5mg) bij te nemen? :wave:
Savage
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor -ArKady. » di nov 19, 2013 7:10 pm

15mg is een goede start dosis.. pas op met het drinken van alcohol dat kan het effect namelijk fors versterken.
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Radical » di nov 19, 2013 10:47 pm

10mg op een feestje of 15mg thuis of buiten ofzo. Iig rustige omgeving.
Did:
Radical
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Klimtox » di nov 19, 2013 10:49 pm

15mg.
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor Lager » di nov 19, 2013 11:44 pm

15mg-20mg. Als je het effect daarna matig vindt kan je altijd nog wat biertjes drinken om het effect te versterken. Pas wel op dat je niet te veel drinkt want alcohol versterkt het effect enorm.
Lager
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Piotr » wo nov 20, 2013 12:44 pm

Druks schreef:Corona's zijn ideaal bier om bij 2C-B te drinken! :hulde: :woeh:

Desperados *
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Piotr » wo nov 20, 2013 2:23 pm

Raikonen1 schreef:15mg-20mg. Als je het effect daarna matig vindt kan je altijd nog wat biertjes drinken om het effect te versterken. Pas wel op dat je niet te veel drinkt want alcohol versterkt het effect enorm.

Deze dosis uitgaande van 2c-b poeder of pillen?
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor ParadijsVogel » wo nov 20, 2013 2:28 pm

King schreef:
Raikonen1 schreef:15mg-20mg. Als je het effect daarna matig vindt kan je altijd nog wat biertjes drinken om het effect te versterken. Pas wel op dat je niet te veel drinkt want alcohol versterkt het effect enorm.

Deze dosis uitgaande van 2c-b poeder of pillen?

Uhm... 15-20mg 2c-b is 15-20mg of het nou in poeder of in pilvorm is.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur

Berichtdoor Piotr » wo nov 20, 2013 4:13 pm

Ik heb het gevoel dat veel mensen die over poeder van dit soort drugs praten vaak niet nadenken over het feit dat poeder meestal versneden is. Ik lees op internet vaak dat sommigen echt belachelijke dosissen noemen terwijl ze het effect als matig beschouwen. Lees dit vaak bij 2C-I topics van mensen die bij 20-30mg een gemiddeld effect ervaren en dat lijkt me sterk.

In dit geval vind ik 20mg 2C-B voor de eerste keer best veel voor iemand met dit gewicht en lengte. Vraag me daarom af of hij het heeft over 2C-B als poeder van onbekende sterkte. Maar toch misschien een te makkelijke conclusie, het is niet alsof 20mg een belachelijke dosis zou zijn, maar ikzelf zou ook gewoon 15mg nemen voor de eerste keer.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Piotr » wo nov 20, 2013 4:31 pm

Je kan 2C-B poeder gewoon laten testen. Verder moet je maar eens rondkijken op bluelight bijvoorbeeld. Worden vaak belachelijke dosissen genoemd die totaal niet overeenkomen met de ervaring. Daarom hoop ik dat mensen op dit forum wel weten waar ze over praten. Komt natuurlijk ook doordat het testen in de meeste landen niet zo makkelijk gaat als in Nederland.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Lager » wo nov 20, 2013 4:34 pm

King schreef:Ik heb het gevoel dat veel mensen die over poeder van dit soort drugs praten vaak niet nadenken over het feit dat poeder meestal versneden is. Ik lees op internet vaak dat sommigen echt belachelijke dosissen noemen terwijl ze het effect als matig beschouwen. Lees dit vaak bij 2C-I topics van mensen die bij 20-30mg een gemiddeld effect ervaren en dat lijkt me sterk.

In dit geval vind ik 20mg 2C-B voor de eerste keer best veel voor iemand met dit gewicht en lengte. Vraag me daarom af of hij het heeft over 2C-B als poeder van onbekende sterkte. Maar toch misschien een te makkelijke conclusie, het is niet alsof 20mg een belachelijke dosis zou zijn, maar ikzelf zou ook gewoon 15mg nemen voor de eerste keer.

Ik bedoelde gewoon onversneden.

Mijn eerste ervaring was met 30mg en later nog eens met 15mg. Waarbij je bij 30mg wel een vervelende bodyload kan hebben en bij 15mg eigenlijk niet. Zelf ben ik ook niet heel lang en weeg ik ook niet heel veel dus het advies van 15-20mg vond ik zelf niet zo vreemd eigenlijk. Verder dacht ik ook dat 10mg misschien wat aan de lange kant zou zijn en dan kan je beter 15mg of net iets meer hebben.

Maargoed iedereen moet dit voor zichzelf uitproberen om erachter te komen wat hij of zij het leukste vind.
Lager
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Piotr » wo nov 20, 2013 4:40 pm

30mg voor de eerste keer? Weet je zeker dat het onversneden is, heb je het laten testen? Ik heb niet heel veel ervaring met 2C-B. Ik heb maar één keer goed hard getript op 2C-B en dat was door 20mg in redelijk aangeschoten toestand. Kan me niet voorstellen dat je na 30mg nog de neiging hebt bij te doseren.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Lager » wo nov 20, 2013 4:51 pm

King schreef:30mg voor de eerste keer? Weet je zeker dat het onversneden is, heb je het laten testen? Ik heb niet heel veel ervaring met 2C-B. Ik heb maar één keer goed hard getript op 2C-B en dat was door 20mg in redelijk aangeschoten toestand. Kan me niet voorstellen dat je na 30mg nog de neiging hebt bij te doseren.

Ik had onversneden inderdaad in pilvorm van 16mg per stuk dus ongeveer 30mg in totaal met 2 pillen. En ik heb ook niet de behoefte gehad om bij te pakken het was inderdaad al sterk genoeg. Waar blijkt uit dat ik behoefte had aan meer?

Verder raad ik hem ook geen 30mg aan, omdat je hier een vervelende bodyload van krijgt. 15mg is al prima en 20mg kan misschien net het beetje extra power geven die je mist bij de 15mg. Het is natuurlijk per persoon verschillend hoe je er op reageert.
Lager
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Piotr » wo nov 20, 2013 5:01 pm

Raikonen1 schreef:Ik had onversneden inderdaad in pilvorm van 16mg per stuk dus ongeveer 30mg in totaal met 2 pillen. En ik heb ook niet de behoefte gehad om bij te pakken het was inderdaad al sterk genoeg. Waar blijkt uit dat ik behoefte had aan meer?

Verder raad ik hem ook geen 30mg aan, omdat je hier een vervelende bodyload van krijgt. 15mg is al prima en 20mg kan misschien net het beetje extra power geven die je mist bij de 15mg. Het is natuurlijk per persoon verschillend hoe je er op reageert.

Raikonen1 schreef:Mijn eerste ervaring was met 30mg en later nog eens met 15mg.

Dacht dat je bedoelde 30mg om te beginnen en dan nog 15mg bijgepakt. Maar hoe heb je het dan gedaan? 30mg in een keer en niks bijgepakt?
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor DutchCookie » wo nov 20, 2013 7:51 pm

Ik heb laatst nog 30mg en daarna 15 gepakt. Had ook +- 8 bier gehad. Ging best lekker, af en toe wat in de war en kon tijdens de piek niet uit mn woorden komen. maar het was verder prima te doen.
DutchCookie
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Klimtox » wo nov 20, 2013 9:10 pm

30mg is nog wel makkelijk hoor King. En ja, natuurlijk praten we alleen over de hoeveelheid 2C-B die je binnen krijgt, dus verrekened met eventueel bindmiddel en/of versnijding :#: .
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's