Inhale schreef:Weet iemand waarom 2C-B zo brand als je het snuift? Betekend dat ook dat het echt schadelijk is voor je neus, of is het puur een pijn reactie zonder dat er daadwerkelijk iets aan de hand is?
Blue Mystic schreef:Binnenkort ga ik voor het eerst trippen op 2cb. Nu zit ik met een vraag over de dosis. Ik ga dit met twee anderen doen. Laatst heb ik 2ct7 gedaan met iemand die echt een stuk lichter was dan ik. Die trip had zij visuals en ik niet tot nauwelijks (dosis was 15 mg als ik het me goed herinner). Zou ik dit voor deze trip een iets hogere dosis moeten nemen in vergelijking met de anderen die beide lichter zijn dan ik of heeft gewicht hier geen invloed op.
Antifa schreef:Ik lees overal tegenstrijdige info rondom tolerantie en 2c-b.
Kan iemand mij vertellen of er tolerantie optreed bij dit middel?
dadalife schreef:Zo te lezen is een tripsitter ook niet van groot belang met dit stofje?
Hashja schreef:Antifa schreef:Ik lees overal tegenstrijdige info rondom tolerantie en 2c-b.
Kan iemand mij vertellen of er tolerantie optreed bij dit middel?
Ja, er treed tolerantie op bij het gebruik van 2c-B. Ook treed er kruistollerantie op met andere tripmiddelen die gerelateerd zijn aan 2c-B. Denk aan andere 2c-x's.
Op lange termijn zal er geen tot weinig tolerantie op treden. Zo zal je een keer in de 2 maand bijvoorbeeld weinig tolerantie ondervinden.
Ragnarok schreef:nog minder dan een week en dan hoor ik er ook bij.
Antifa schreef:(...)
Beetje offtopic, maar weet je misschien of er tussen 2c-b en bijvoorbeeld lsd/psilocybine ook kruistolerantie optreedt?
TechnoTripper schreef:Hee ik heb even een vraagje..
Ik zit nu in een periode waarin ik minimaal 2 maanden geen xtc wil gebruiken omdat ik het de afgelopen 3 maanden nu 4 keer heb gedaan(jaja te veel i know). Nu heb ik binnenkort mijn eerste 2C-B tripje gepland, en vroeg me af of dit nu ten koste gaat van mijn serotonine voorraad of niet? Dmv wat research kom ik tot de conclusie dat dit niet het geval is, maar ik hoop dat iemand dit even kan bevestigen. Bvd
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast