Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Gaarne hulp lastige kwestie CBR

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Gaarne hulp lastige kwestie CBR

Berichtdoor sieusc » di nov 01, 2016 8:29 am

Hallo allen,

Om het niet te langdradig te maken, zeker omdat ik daar geen zin in heb, ben ik al meer dan een jaar mijn rijbewijskwijt omdat politie vermoedde dat ik drugs deed gebruiken. Ik mag hierbij dan ook Benzodiazepines slikken, als geboren insomnicus en een veel-gevende huisarts is het natuurlijk ook wachten tot de bomb ontploft.

Nou heb ik een week geleden twee klonazepam genomen, 4 miligram totaal. Ik weet dat -volledig afhankelijk - van het soort test wat je krijgt, deze wel of niet te vinden kunnen zijn. Sommige, goedkopere testen zijn afgestemd op metabolieten van oa oxazepam, xanax en adnere bekende benzo's. Edit: Ik nam wel vaker klonazepam, maar heb dit langszaam verminderd. Soms nam ik eht 3 dagen wel dan 3 niet maar in het vooruitzicht met het onderzoek ehb ik het rustig gehouden.

Om niet te veel door te ratelen en zodat er ook voor jullie mogelijk een interessante discussie kan plaatsvinden, hoe HIGH-TECH (jaja :P) is de benzodiazepinetest van het CBR. En in het bijzonder op klonazepam :)
sieusc
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: di nov 01, 2016 8:24 am

Re: Gaarne hulp lastige kwestie CBR

Berichtdoor Perry » di nov 01, 2016 9:13 am

De kans dat iemand hier iets feitelijks kan melden is nihil en van speculatie wordt niemand wijzer. Dat helpt alleen maar foutieve informatie de wereld in.
Verder:
drugs/hoe-lang-zijn-drugs-aantoonbaar-in-je-urine-bloed-lichaam-t51.html
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Gaarne hulp lastige kwestie CBR

Berichtdoor Amvitamientje » di nov 01, 2016 7:24 pm

Ik mag gewoon rijden met mijn clonazepam, echter je verzekering kan het minder leuk vinden. En bij een bloedtest vinden ze het sowieso, ik spreek uit ervaring:)
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Gaarne hulp lastige kwestie CBR

Berichtdoor Poseidon » wo nov 02, 2016 12:33 pm

Rijden op clonazepam is fijjn maar soms doet het pijn.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Gaarne hulp lastige kwestie CBR

Berichtdoor FRESH » wo nov 02, 2016 1:22 pm

Kan je het de CBR niet gewoon zelf vragen? Rechtstreeks...
Is toch niets stiekems aan? Als zij wat van jou willen weten, dan mag je best in detail weten wat ze gaan en hoe ze gaan testen. Het gaat tenslotte over jou.
FRESH
Offline
 


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner