Ivo schreef:Tomaat schreef:Als je wakker wordt met een verstuikte middelvinger, een bed bezaaid met kleingeld en de achtergrond van je gsm veranderd in een foto die je niet eens staan hebt
Weer je hand naar de kloten geholpen?
Geprobeerd alleszins

Ivo schreef:Tomaat schreef:Als je wakker wordt met een verstuikte middelvinger, een bed bezaaid met kleingeld en de achtergrond van je gsm veranderd in een foto die je niet eens staan hebt
Tomaat schreef:Ivo schreef:Tomaat schreef:Als je wakker wordt met een verstuikte middelvinger, een bed bezaaid met kleingeld en de achtergrond van je gsm veranderd in een foto die je niet eens staan hebt
Geprobeerd alleszinsValt wel goed mee, deze keer staat het maar een beetje gezwollen
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Tomaat schreef:Ivo schreef:Weer je hand naar de kloten geholpen?
Geprobeerd alleszinsValt wel goed mee, deze keer staat het maar een beetje gezwollen
Als ik het me goed herinner, zei je dat vorige keer ook
Maddog schreef:Als je alleen nog maar bent.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Multitude schreef:Als je tegen iedereen gaat lopen vertellen wat je wel niet allemaal gebruikt hebt. Ik heb zo'n hekel aan mezelf als ik dat weer eens gedaan heb![]()
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
FrozenToast schreef:je moeder belt om te zeggen dat ze later thuiskomt, en jij ondertussen door het huis aan het schreeuwen bent om te kijken of je moeder thuis is
progressive schreef:Als je 's nachts geheel naakt een ommetje gaat maken. Vervolgens met gebalde en bebloede vuisten de ruiten van je buurtbewoners staat in te slaan. Je verklaart aan de politie dat je de opdracht van hierboven hebt gekregen die spiegeling van een geest te verdrijven.
ps: wasnt me
progressive schreef:Als je 's nachts geheel naakt een ommetje gaat maken. Vervolgens met gebalde en bebloede vuisten de ruiten van je buurtbewoners staat in te slaan. Je verklaart aan de politie dat je de opdracht van hierboven hebt gekregen die spiegeling van een geest te verdrijven.
Poseidon schreef:progressive schreef:Als je 's nachts geheel naakt een ommetje gaat maken. Vervolgens met gebalde en bebloede vuisten de ruiten van je buurtbewoners staat in te slaan. Je verklaart aan de politie dat je de opdracht van hierboven hebt gekregen die spiegeling van een geest te verdrijven.
Waarschijnlijk mag je in dat geval minstens 2 nachtjes logeren op de psychiatrische afdeling van het plaatselijk ziekenhuis.![]()
OT: met Supergabbur naar een Hakkuhparty gaan en ondanks enorme doses niet nader genoemde uppers daar nimmer aankomen. Toen besloten samen naar de Paradiso te gaan en die beste Gabbur vrijwel voor de ingang meedelen dat ik op instorten sta.
Niet meer in staat zijn om je al die dope te verstoppen voor de security ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast