bonghit schreef:
Ik, naar een halve liter hashchocomelk,met 0,5 gr sterke zwarte afgaan :rock:![]()
En wat teveel jack herer ,ik 0:39 zaterdagochtend
Hahaaha woooowww!!!
bonghit schreef:
Ik, naar een halve liter hashchocomelk,met 0,5 gr sterke zwarte afgaan :rock:![]()
En wat teveel jack herer ,ik 0:39 zaterdagochtend
MenaceToSobriety schreef:Als je na 6 jaar beseft wat je toen deed...
Azymuth schreef:"Je weet dat je hard gaat als" je in dit topic even al je privé online smijt. Misschien niet zo verstandig.
endorr schreef:endorr schreef:Mxe.
Heb ik dit gepost?! WTF
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Maddog schreef:Als je samen met een kennis een broodje shoarma gaat eten, en je komt zo binnen
skyhigh schreef:als je voor de zoveelste keer je peuk verkeurd opsteekst en de filter probeert aan te zetten @ LSD
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Petrovic schreef:- Je iets zoekt terwijl je het in je handen hebt.
Chevy schreef:Als je denkt een heel gesprek te voeren met een vriend die hetzelfde had gehad, en ook serieus denkt dat het een goed gesprek is, totdat een andere vriend die stuk minder had gehad ineens begint te lachen, en tegen ons zei dat het nergens op sloeg wat we zeiden en we continu willekeurige dingen en elkaar vroegen en met een compleet ander antwoord terug kwamen, en het er dan samen helemaal over eens zijn, en nadat die vriend het opmerkte totaal vergeem was waar dat hele goede gesprek over ging.
Tomaat schreef:Als je wakker wordt met een verstuikte middelvinger, een bed bezaaid met kleingeld en de achtergrond van je gsm veranderd in een foto die je niet eens staan hebt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast