Azgaza schreef:..niet kon praten o.i.d.
Koekwaus schreef:Azgaza schreef:..niet kon praten o.i.d.
Daar heb ik dus altijd last van bij tripdrugs, krijg de woorden die ik wil zeggen gewoon niet uit mn strot. Medetrippers geef ik dan ook gewoon de instructie mee als ik niks meer zeg, stel maar even geen vragen. Niks zo frustrerend als 'Gaat het wel goed met je?', 'Waarom praat je niet..' en dan geen antwoord kunnen geven. Meestal kan je even wat later gewoon uitleggen dat je lekker in je eigen wereldje zat.
zornax schreef:Dit weekend, (Defqon1)
Als je 30 nieuwe vrienden maakt binnen 1 uur.
Als je 50 lolly's koopt en deze aan iedereen uitdeelt waar je mee praat.
Als je de weg naar je tent niet meer weet.
Als je wakker wakker word met een kapotte tong.
Als mensen naar je toe komen met het advies om een zonnebril te kopenEn dat je daarna bij de zonnebrillen kraam er 1 gratis krijgt omdat je geen contant geld hebt, omdat het zo hard nodig was.
prachtig weekend was het
Pascal schreef:Als je muziek héél zachtjes hoort wanneer je de kamer bent, totaal niet weet waar het vandaan komt en het proberen te ontdekken door elke speaker in de kamer te checken en uiteindelijk om elke hoek van je huis te kijken; terwijl je mobiel met oordopjes nog draait...
Een kwartier naar iets wat in mijn broek zat...
ILoveMDMA schreef:bonghit schreef:Als je bij de jumbo naar een rij met 3 mensen loopt.
(4 de klant in de rij: gratis boodschappen)
Wordt we naar de andere kassa geroepen\'
zeg ik met mij stoned kop tegen de het kassameisje'""
We waren de 4de in de rij,
is het nu dan ook gratis boodschappen??
Gaat er ooit wel iemand met zo kar gratis boodschappen weg??
Kassameisje: zeg niks...
Bonghit: ik zeg''niet veel zeker??
Nee, ze hebben altijd een smoesje. We waren een keer 4e in de rij, en alle kassa's hadden 3 klanten, dus waar we ook gingen staan waren we 4e. Maar we kregen niks gratis... Het duurde een kwartier om de boel uit te zoeken. En toen hoorden er zogenaamd 3 bij elkaar in de rij het verste van ons vandaan. Wij konden dat zelf niet meer na gaan, na dat kwartier waren die mensen al weg natuurlijk. Maar hun zagen dat op camera beelden...
Sure!
2e pinksterdag waren ze open, maar hadden weinig personeel rondlopen. Rijen tot achterin de winkel. Maar de helft van de kassa's was dicht met een bordje defect erop. De dag ervoor werkten ze, dag erna ook. Maar doordat er 5 kassa's "defect" waren hoefden.ze geen gratis boodschappen weg te geven, want ja, overmacht hè...
Frog schreef:Als je eerst gezamenlijk een caravan voor een paardenschuurtje aanziet voor een mega grote bizon, en er daarna door je mede MDMA gebruiker gevraagd word bent u al gewassen vandaag meneer wilt u lau of warm water.
Die kreeg een hallucinatie over zijn stage destijds, en ik met mijn ogen sta te draaien en denk wtf heeft die ineens.
bonghit schreef: status: Geboycot door blokker ivb met het kopen van teveel lachgas patronen:)
Na 60 pakjes in vier weken begon het wat op te vallen;):)
Vinz schreef:Frog schreef:Als je eerst gezamenlijk een caravan voor een paardenschuurtje aanziet voor een mega grote bizon, en er daarna door je mede MDMA gebruiker gevraagd word bent u al gewassen vandaag meneer wilt u lau of warm water.
Die kreeg een hallucinatie over zijn stage destijds, en ik met mijn ogen sta te draaien en denk wtf heeft die ineens.
Wat moet je met maanvos bij croppie thuis?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten