bonghit schreef:Afgelopen weekend: stak in mijn joint met de verkeerde kant in mijn mond,
bleg
Saikedellik schreef:bonghit schreef:Afgelopen weekend: stak in mijn joint met de verkeerde kant in mijn mond,
bleg
Das niet hard gaan, das knetterstoned zijn
Ik had lsd genomen, en op een bepaald moment wil ik ff pissen in een park, dus ik naar de struiken ergens midden dat park. Sta ik daar met m'n lul uit m'n broek, plots heb ik zo'n 'realisatie' moment. Ik herinnerde totaal niet hoe ik daar kwam en wat ik daar deed. Dus het voelde echt alsof ik daar plots 'wakker werd' met m'n lul uit m'n broek midden in een park wat naar mijn gevoel totaal niet beschut was daar waar ik stond dus alsof ik echt midden op een grasveld stond waar iedereen kon zien hoe ik daar heel erg random met m'n lul uit m'n broek stond. Heel erg vreemd, en dat steeds opnieuw. Achteraf wel flink om gelachen
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Eko schreef:Als je niet meer in woorden kan denken, omdat elke letter "vastloopt", een beetje de klank van dubstep. (weet niet hoe ik het beter moet uitleggen)
bonghit schreef:Als je bij de jumbo naar een rij met 3 mensen loopt.
(4 de klant in de rij: gratis boodschappen)
Wordt we naar de andere kassa geroepen\'
zeg ik met mij stoned kop tegen de het kassameisje'""
We waren de 4de in de rij,
is het nu dan ook gratis boodschappen??
Gaat er ooit wel iemand met zo kar gratis boodschappen weg??
Kassameisje: zeg niks...
Bonghit: ik zeg''niet veel zeker??
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Madcat schreef:Als er een tornado in je huis is en je moet je aan de bank vastmaken door te gaan liggen met een laken over je hoofd , omdat je anders weg word geblazen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten