Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.
Plaats een reactie

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

wo jun 13, 2012 11:51 am

waarom je niks van 9gag moet posten:

50% - het is een kut site
50% - grappen worden 100 keer gerecycled

wo jun 13, 2012 1:49 pm

ik moest janken tijdens een truffeltrip omdat ik dacht dat mn maten voorgeprogrammeerde wezens waren die tegen objecten zaten te lullen. Het moest doordringen dat ik het echt niet meer leuk vond dus ging ik janken :beer:

do jun 14, 2012 1:45 pm

22 x dit nummer achter elkaar loopt te bingen:

do jun 14, 2012 1:59 pm

- Op een nieuwjaarsfeestje naar boven loopt, even in de slaapkamer binnenkijkt en om het hoekje een vriendin van je ziet staan die je al weken niet hebt gezien, heel leuk een praatje begint te maken met elkaar zo van: 'hey wat doe jij hier? :D' en elkaar een begroetingsknuffel geeft - vervolgens kijk je even op de gang en dan weer terug in de slaapkamer. POEF! weg vriendin! en je dan realiseert dat je dat volledig hebt gehallucineerd... @mdma

do jun 14, 2012 4:26 pm

Op die truffel trip van een paar posts terug, en mn onderschrift, dacht ik:
"Hoe laat is het? 23:30... Of toch niet? Ja wel 23:30.. Was het nou 21:00? Nee 23:30. Welke dag is het dan? Vrijdag toch? Nee dat kan niet ik ben vanmiddag niet met de trein geweest, het is dus zaterdag. Of was het donderdag? Ik snap er niets meer van. Het wordt me wel teveel, ik wil naar huis. Slapen mn ouders al? Nee die slapen pas om 01:30. Dan slapen ze altijd, en kan ik ongemerkt thuiskomen. Hoelaat was het nou?"
Zo heb ik wat meer dan een half uur die vragen aan mezelf gesteld. Daarna kwam ik er echt niet uit en vroeg ik het aan een maat van me. het was ondertussen 00:15:
"Hey, welke dag is het? Ik snap het echt niet meer"
-"Het is zondag!"
"WAT? NEE DAN MOET IK MORGEN NAAR SCHOOL, HET WAS TOCH ZATERDAG?!!"
-"Nee man het is zondag! :kleuter: :kleuter: :kleuter: "
"Ah fuck dan moet ik nu naar huis! Oh shit maar mn ouders slapen nog niet dan zien ze dat ik zo vaag ben!"
Wat een vage trip, ik snapte NIETS meer

do jun 14, 2012 5:04 pm

Afgelopen weekend: stak in mijn joint met de verkeerde kant in mijn mond,
bleg

do jun 14, 2012 5:07 pm

Als je over oceanen vliegt in een surrealistische droom wereld. Terwijl je daarvoor een goed gesprek had gevoerd met de architect van dit alles. En daarvoor zag je overal matrix-codes verschijnen, en zag je symfonieën door je kamer vliegen bij het horen van Beethoven (teveel LSD)

do jun 14, 2012 7:43 pm

Als je gewoon geen ene fuck meer begrijpt wat je aan het doen bent...

do jun 14, 2012 8:44 pm

bonghit schreef:Afgelopen weekend: stak in mijn joint met de verkeerde kant in mijn mond,
bleg

Das niet hard gaan, das knetterstoned zijn ;)

do jun 14, 2012 8:56 pm

Saikedellik schreef:
bonghit schreef:Afgelopen weekend: stak in mijn joint met de verkeerde kant in mijn mond,
bleg

Das niet hard gaan, das knetterstoned zijn ;)

Als je de joint in de verkeerde kant steekt, dan ga je hard :)

do jun 14, 2012 9:05 pm

copy paste power. Ging wel hard :rock:

Ik had lsd genomen, en op een bepaald moment wil ik ff pissen in een park, dus ik naar de struiken ergens midden dat park. Sta ik daar met m'n lul uit m'n broek, plots heb ik zo'n 'realisatie' moment. Ik herinnerde totaal niet hoe ik daar kwam en wat ik daar deed. Dus het voelde echt alsof ik daar plots 'wakker werd' met m'n lul uit m'n broek midden in een park wat naar mijn gevoel totaal niet beschut was daar waar ik stond dus alsof ik echt midden op een grasveld stond waar iedereen kon zien hoe ik daar heel erg random met m'n lul uit m'n broek stond. Heel erg vreemd, en dat steeds opnieuw. Achteraf wel flink om gelachen

za jun 16, 2012 12:35 am

Als je trippend rond een kampvuur een joint rolt met een echt sigarettenfiltertje uit gebrek aan papieren tip, en die dan aan de verkeerde kant aansteekt. Dan ga je hard... hoesten :shock:

za jun 16, 2012 1:28 am

Als je op 2cm van je gezicht een vercrackte skinhead aan een basepijp ziet zuigen en hij na 2 keer knipperen verandert in iemands achterhoofd en haar.
Spacecake sloeg even keihard in, what the fuck.

za jun 16, 2012 1:36 am

Haha, met spacecake dacht ik een keer dat ik een vliegtuig zat, die bewoog als ik in of uit ademde.

za jun 16, 2012 6:18 am

Als je na een wake and bake wat wil posten op,
Het forum.
Maar niet meer goed snapt hoe hoe het,
Forum werkt :grin:
en vervolgens 10 nodig hebt voor een post van,
1 zin :woeh: :grin:

za jun 16, 2012 12:03 pm

Als je tijdens een combi van keta en lachgas half begint weg te dromen en in je droom een mannetje vraagt of hij naar je rechterhand wilt wijzen (die je in de lucht opsteekt), en het mannetje niet alleen naar je hand wijst, maar een ook met een pistool op schiet, en je de hitte van het pistool tijdens het afgaan in je gezicht voelt en je hand ineens een schok krijgt van de impact van de kogel die eruit kwam. :keta:

za jun 16, 2012 12:12 pm

@jamess, Je wilt wel 2 serotonine verbruikende stoffen kort achter elkaar gebruiken (4-FA en 6-apb/mdma) maar een keertje bijdoseren kan dan weer niet. :P

za jun 16, 2012 12:51 pm

je weet dat je hard ging als je zwarte gaten in je geheugen heb van 7 uur

za jun 16, 2012 7:03 pm

Als je niet meer in woorden kan denken, omdat elke letter "vastloopt", een beetje de klank van dubstep. (weet niet hoe ik het beter moet uitleggen)

za jun 16, 2012 7:48 pm

Eko schreef:Als je niet meer in woorden kan denken, omdat elke letter "vastloopt", een beetje de klank van dubstep. (weet niet hoe ik het beter moet uitleggen)

:hulde:

Edit: ...als je terugkomt van een lachgastrip (in combo met tripmiddel) en je mond letterlijk openvalt van verbazing.

za jun 16, 2012 10:14 pm

Als je midden in de dag wakker wordt, je lichten aan, je muziek aan het spelen, met je kleren aan OP je bed ( dus niet onder je dekens). En niets meer weet van de dag ervoor/ avond. En wat dingen omvergelopen in je kamer.

8mg lormetazepam + bier

za jun 16, 2012 10:42 pm

Je op je op je bed ligt en je moet je vasthouden of je lakens naast je instoppnen anders val je van het bed afg.

do jun 21, 2012 9:07 pm

Als je bij de jumbo naar een rij met 3 mensen loopt.
(4 de klant in de rij: gratis boodschappen)
Wordt we naar de andere kassa geroepen :#: \'
zeg ik met mij stoned kop tegen de het kassameisje'""
We waren de 4de in de rij,
is het nu dan ook gratis boodschappen??
Gaat er ooit wel iemand met zo kar gratis boodschappen weg??
Kassameisje: zeg niks...
Bonghit: ik zeg''niet veel zeker??

do jun 21, 2012 9:20 pm

bonghit schreef:Als je bij de jumbo naar een rij met 3 mensen loopt.
(4 de klant in de rij: gratis boodschappen)
Wordt we naar de andere kassa geroepen :#: \'
zeg ik met mij stoned kop tegen de het kassameisje'""
We waren de 4de in de rij,
is het nu dan ook gratis boodschappen??
Gaat er ooit wel iemand met zo kar gratis boodschappen weg??
Kassameisje: zeg niks...
Bonghit: ik zeg''niet veel zeker??

Nee, ze hebben altijd een smoesje. We waren een keer 4e in de rij, en alle kassa's hadden 3 klanten, dus waar we ook gingen staan waren we 4e. Maar we kregen niks gratis... Het duurde een kwartier om de boel uit te zoeken. En toen hoorden er zogenaamd 3 bij elkaar in de rij het verste van ons vandaan. Wij konden dat zelf niet meer na gaan, na dat kwartier waren die mensen al weg natuurlijk. Maar hun zagen dat op camera beelden...
Sure!
2e pinksterdag waren ze open, maar hadden weinig personeel rondlopen. Rijen tot achterin de winkel. Maar de helft van de kassa's was dicht met een bordje defect erop. De dag ervoor werkten ze, dag erna ook. Maar doordat er 5 kassa's "defect" waren hoefden.ze geen gratis boodschappen weg te geven, want ja, overmacht hè...

vr jun 22, 2012 12:57 am

Als er een tornado in je huis is en je moet je aan de bank vastmaken door te gaan liggen met een laken over je hoofd , omdat je anders weg word geblazen.

zo jun 24, 2012 5:49 am

Madcat schreef:Als er een tornado in je huis is en je moet je aan de bank vastmaken door te gaan liggen met een laken over je hoofd , omdat je anders weg word geblazen.

Episch. :'3

ma jun 25, 2012 12:12 am

als je een uur lang door deeg moet worstelen. (keta)

ma jun 25, 2012 2:47 am

Als je vol overtuiging zegt "godver, je zou bijna zeggen dat die capsule ingeslagen is, maar er heeft gewoon een of andere idioot een stofzuiger mee."
Bleek het een kat of een hond of zo te zijn :P

ma jun 25, 2012 5:10 pm

Je Finding Nemo aan het kijken bent en je huiskamer onder water lijkt. *paddo's*
Je na kan denken over nadenken en daar feedback op kan geven terwijl je simultaan nadenkt over iets anders. *paddo's*

Je je inbeeldt dat je hele huis van roze bijna vloeibare plastic is gemaakt. *acid*
Je bomen steeds 90 graden ziet draaien zodat je met een zijaanzicht toch alle bladeren helemaal kan zien. *acid*

Je in de westergasfabriek staat en dan een auto zien rijden *xtc*
Je op eens een samurai achter de draaitafels ziet bij mysteryland *xtc*
Je drankjes gaat halen voor mensen iedereen wat anders en je komt terug met alleen maar cola. *xtc*

Alles uiteraard icm alcohol.

ma jun 25, 2012 9:33 pm

Je gaat hard op speed als je niet meer uit je woorden komt en stottert bij zo;n beetje elke letter die je uitspreekt. 8-)
Plaats een reactie