doq schreef:Ik ben niet zo'n treingebruiker.
beste vervoer wat er is, vooral naar partys, lekker niks doen, bier drinken en wat dansen
doq schreef:Ik ben niet zo'n treingebruiker.
knolselderij schreef:doq schreef:Ik ben niet zo'n treingebruiker.
beste vervoer wat er is, vooral naar partys, lekker niks doen, bier drinken en wat dansen
Madcat schreef:Je zal maar in zo'n trein ziten waar de machinist na 20:00 de toiletten, en de eerste klas op slot doet, omdat er dan geen conducteurs meer zijn. en dan moet je vreselijk kakken.
knolselderij schreef:als je niet meer weet of je nu voor/achter/links/rechts/midden in de zaal staat
Madcat schreef:knolselderij schreef:als je niet meer weet of je nu voor/achter/links/rechts/midden in de zaal staat
of als er geen "zaal" meer is. alleen nog maar muziek
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Madcat schreef:knolselderij schreef:als je niet meer weet of je nu voor/achter/links/rechts/midden in de zaal staat
of als er geen "zaal" meer is. alleen nog maar muziek
Als je je omdraait en ineens een mentale klap krijgt door het besef dat er nog andere dingen zijn dan de muziek en de sterrenhemel. Op een indoor feestje
Madcat schreef:doq schreef:Als ik moet poepen, bij alles wat ik gebruik moet ik poepen en daarna ga ik harrrd. Best vervelend tijdens het stappen.
Je zal maar in zo'n trein ziten waar de machinist na 20:00 de toiletten, en de eerste klas op slot doet, omdat er dan geen conducteurs meer zijn. en dan moet je vreselijk kakken.
doq schreef:Madcat schreef:doq schreef:Als ik moet poepen, bij alles wat ik gebruik moet ik poepen en daarna ga ik harrrd. Best vervelend tijdens het stappen.
Je zal maar in zo'n trein ziten waar de machinist na 20:00 de toiletten, en de eerste klas op slot doet, omdat er dan geen conducteurs meer zijn. en dan moet je vreselijk kakken.
Of als je thuis bent en je hebt geen tijd om te schijten omdat je je (laatste) bus moet redden en zodoende het twee uur moet ophouden, ook lullig. Met de bus naar groningen
-ArKady. schreef:... als je op je 14 voor het eerst veel vodka drinkt en vervolgens wakker word in je bed zonder enig besef wat er gebeurd is en hoopt dat je ouders niks gemerkt hebben terwijl je vader je het bed opgetild heeft![]()
knolselderij schreef:doq schreef:Ik ben niet zo'n treingebruiker.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast