bonghit schreef:Als ik naar mij tegeltjes in de douche blijf kijken,
kan ik er allerlei taferelen in ontdekken:
van die ansichtkaart achtige dingen:
twee meisjes hand in hand,een weiland met op de achtergrond,
een boomstronk,het leek op landschap's schilderij
foto van de bewuste tegeltjes,
omdat ik dat in dat nu niet makkelijk
onder woorden kan brengen,daar voor ben ik te stoned
foto:
Madcat schreef:bonghit schreef:Als ik naar mij tegeltjes in de douche blijf kijken,
kan ik er allerlei taferelen in ontdekken:
van die ansichtkaart achtige dingen:
twee meisjes hand in hand,een weiland met op de achtergrond,
een boomstronk,het leek op landschap's schilderij
foto van de bewuste tegeltjes,
omdat ik dat in dat nu niet makkelijk
onder woorden kan brengen,daar voor ben ik te stoned
foto:
tegeltje linksboven, niet die halve maar de hele ernaast. zie ik een clowngezicht.
Einstein schreef:Als je je gedachten voor je ziet in de vorm van een gele stuiterbal, die heen en weer stuitert op de muziek en zo steeds informatie absorbeert
MushRockker schreef:Als je contact heb met een afrikaans masker dat aan de muur hangt en er heilig van overtuigd bent dat ie leeft![]()
@Truffels
Einstein schreef:Als je gedachten een zwaar Surinaams accent hebben en de busrit naar huis lijkt op een scene uit Star Wars
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Sublimo schreef:Je een nieuwe sigaret opsteekt en er dan achter komt dat je je vorige nog niet hebt opgerookt.
JongGeleerd schreef:-Je een sigaret verkeerd om naar je mond brengt, tegen je kin aantikt en van schrik tegen je borst slaat. (2 brandplekken...) @ MDMA
edblok2 schreef:JongGeleerd schreef:-Je een sigaret verkeerd om naar je mond brengt, tegen je kin aantikt en van schrik tegen je borst slaat. (2 brandplekken...) @ MDMA
Dopey schreef:Als je wéér niet weet wat er gisteravond is gebeurd.
Dopey schreef:Nee, zo sociale retarded ben ik niet. Ik ben gister sowieso nog wat gaan drinken met mensen, maar de andere helft van de avond is weg.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten