Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.
Plaats een reactie

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

ma okt 10, 2011 10:29 pm

Als je niet meer weet wat het concept "drinken" betekent, omdat je niet meer weet wat voor bestaansvorm je ook al weer was en door welke zintuiglijke waarneming je normaal gesproken de wereld waarneemt

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

di okt 11, 2011 12:15 am

Als zelfs de stoep zacht aanvoelt.

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

di okt 11, 2011 12:45 am

Haha, dat kan ook, dan ben je inderdaad ook goed in de war :rock:

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

di okt 11, 2011 12:51 am

of met een dobbelspelletje, gooide iemand zijn glas drinken op de kop op de bar, en stikte bijna in een dobbelsteen

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

di okt 11, 2011 1:32 am

...als je oppast voor trappen die er niet zijn.

Een hele tijd geleden, op een Goa, flink aan de keta, de dansvloer was bedekt met vloertegels...
Ik stond al geringe tijd te dansen, maar merkte opeens dat ik misschien net teveel keta op had, aangezien ik tijdens het dansen m'n ogen dicht had en een halve k-hole werd ingezogen. Ach, geen zorgen, ik bleef gewoon dansen. Ik kreeg toch opeens dorst en moest me naar de bar begeven. Ik keek naar beneden, om fatsoenlijk te kunnen wandelen, maar opeens leek het mij alsof elke volgende rij tegels lager waren als de vorige, een soort trap/piramide.
Daardoor begon ik heel voorzichtig te wandelen, omdat ik niet van die trap wou vallen :keta:
Uiteindelijk lukte het me om een energiedrankje te bestellen (één van de vele Red Bull klonen). Ik dronk het half leeg, zette het ergens neer, en begaf me heel voorzichtig terug naar het midden van de dansvloer...
(Volgens mij ook net die Goa waar ik Lavalamp voor het eerst heb ontmoet, hoewel we toen niet wisten dat we beiden op DF zaten)

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

di okt 11, 2011 4:54 pm

Haha nice, dat gevoel van dat er trappen zijn terwijl de hele vloer op 1 niveau is heb ik ook al eens op 5-APB gehad, heel voorzichtig stapje voor stapje lopen... En ineens kom je er achter dat alles op hetzelfde niveau is.

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

di okt 11, 2011 7:01 pm

Sublimo schreef:Je een nieuwe sigaret opsteekt en er dan achter komt dat je je vorige nog niet hebt opgerookt. :smokin:

Petrovic schreef:- Je een half uur met een smsje bezig bent.
- Je iets zoekt terwijl je het in je handen hebt.


Deze 3 zijn me al wel vaak overkomen omdat ik te waus was. DFertjes maken wel gekke shit mee moet ik zeggen haha. Aan het politiebureau om middernacht pleisters gaan vragen? Wtf moet je daar al niet voor nemen. :lol:

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

wo okt 12, 2011 12:43 am

Wij DF'ers beleven de echte avonturen :rock:

OT: Als je een half uur in een deuk ligt om een pak wc-papier

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

wo okt 12, 2011 12:43 am

Toasts schreef: Aan het politiebureau om middernacht pleisters gaan vragen? Wtf moet je daar al niet voor nemen. :lol:



:lol:

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

ma okt 17, 2011 3:09 pm

Als je zo als mij,uit een achtbaan bakje kruipt,
i.p.v lopen (my in walibi afgelopen zaterdag 8-) :rock: :love:

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

ma okt 17, 2011 7:39 pm

als je een half uur bij het stoplicht blijft staan omdat je bij groen niet durft over te steken ('volgens mij zie ik een auto over hoofd') en vervolgens keer op keer diep verbaasd raakt over de wonderschone lampjes die in dat stoplicht zit ('nog 1 keer dan!'')

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

ma okt 17, 2011 7:49 pm

die man is dan wel goed de weg kwijt :smokin:

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

ma okt 17, 2011 8:10 pm

ILoveMDMA schreef:Als je 10 minuten gaat zitten omdat je niet meer kan staan als je pil inslaat en dat je 10 minuten later erachter komt dat die 10 minuten 4 uur duurden in het echt. @ hele oranje qdance in 1 keer op Intents...


INTENTS WAS AWESOME :love:

Maar dat had ik dus op free festival haha.

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

ma okt 17, 2011 8:52 pm

Als je in de stortregen buiten gaat staan, om een sigaret te roken, en je afvragen waarom je aansteker niet wil branden. en dat terwijl je niet eens rookt.

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

wo okt 19, 2011 9:57 pm

Madcat schreef:Als je in de stortregen buiten gaat staan, om een sigaret te roken, en je afvragen waarom je aansteker niet wil branden. en dat terwijl je niet eens rookt.


Dit heb ik ook meerdere keren op verschillende drugs gehad. Ook weleens gehad dat ik een sigaret wilde aansteken maar dat hij niet wilde branden. Vroeg toen aan een maat of hij hem aan wilde steken. Zegt hij: "Jonge, dat ding is zeiknat" :grin:

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

do okt 20, 2011 1:26 am

Als een vriendin je opbelt omdat ze weet dat je te hard gaat en vraagt of je niet iets wilt eten of drinken of roken ofzo om weer chill te worden en op iedere vraag antwoord je "Jaaah! Maar hoe moet dat?"

Afgelopen nacht op 20 gram truffels en silver haze...

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

do okt 20, 2011 6:09 pm

Als je je werkbroek uittrekt,
En dan een nette broek aan wil trekken.
En Opeens ziet: he ik heb mijn werkbroek weer opnieuw,
aangetrokken i.p.v de nette broek :conf: :woeh:

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

zo okt 23, 2011 2:45 am

-als je lekker met je ogen dicht naar moby ligt te luisteren en de cd is al een uur afgelopen@MXE net

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

zo okt 23, 2011 5:51 pm

Als je echt iets kan pakken vanuit de andere hoek van de kamer zonder op te staan.

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

ma okt 24, 2011 5:33 am

Als je telefoon overgaat en je er met drie man zit naar te kijken alsof het een object uit een andere dimensie is.

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

ma okt 24, 2011 4:25 pm

als er voor je raam een auto staat geparkeerd,
en ik ziet dat er een klein kind inzit,op de achterbank.
ik ik kijk nog eens,
ja,het is toch echt een kind.
En ongeveer 20 minuten later zit het nog in die auto :eek:
Ik denk ineens aan die mindfuck van daarnet...

Ik kijk,en kijk nog eens goed :conf: :eek:
Blijkt het een hangertje met een hondje aan de voorspiegel te zijn :rock: :grin:

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

ma okt 24, 2011 8:57 pm

Als je de trappen niet meer op geraakt :roll2:

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

ma okt 24, 2011 11:33 pm

als je wakker wordt vol met blauwe plekken in een vreemd huis waar je niemand kent. en nergens vanaf weet

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

di okt 25, 2011 2:45 am

TRAVOLTA schreef:als je wakker wordt vol met blauwe plekken in een vreemd huis waar je niemand kent. en nergens vanaf weet


En vooral als niemand vreemd op kijkt als je een pak sap uit de koelkast pakt, een glas inschenkt, en dan op de bank gaat zitten.

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

di okt 25, 2011 4:13 am

Als je wakker word in een kamer met zachte muren, vastgebonden op een bed en een camera op je gericht

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

di okt 25, 2011 10:58 am

Madcat schreef:
TRAVOLTA schreef:als je wakker wordt vol met blauwe plekken in een vreemd huis waar je niemand kent. en nergens vanaf weet


En vooral als niemand vreemd op kijkt als je een pak sap uit de koelkast pakt, een glas inschenkt, en dan op de bank gaat zitten.


Als je wakker wordt en er een gast die je niet kent sap uit je koelkast pakt en op je bank neerploft en dat jij dan probeert zo gewoon mogelijk te kijken. Je zal hem allicht kennen alleen door je vaagheid niet herkennen en je wil niemand beledigen door te vragen wie het is...

Whahaha

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

di okt 25, 2011 11:11 am

Als je een prachtige witte vlinder de kamer door ziet fladderen, die een deurknop bleek te zijn toen hij eenmaal geland was.

Als je vraagt wat voor het nut het heeft de hele tijd door de playlist in winamp te zitten scrollen, als je het zo snel doet dat je de scrollende tekst niet eens kan lezen, terwijl er helemaal niemand aan de computer kwam.

Als je denkt dat youtube elke paar minuten refresht en een liedje met dezelfde cover speelt, terwijl er weer niks gebeurt. Ik was er echt van overtuigd dat de het scherm wit werd, er een nieuw liedje geladen werd en de liedjes rechts compleet andere foto's waren.

@MDMA zaterdagnacht.


Waarschijnlijk al es gepost, maar m'n hardste moment was wel toen Koxbox en ik er van overtuigd waren dat er 4 mensen met een frisbee of zo aan het spelen waren, met zo'n bouwvakkers hardhat op. Om 4u 's nachts... We vonden het zo interessant dat we maar gaan kijken zijn, en toen we eindelijk op een meter afstand stonden, bleek het een Dixie met een geel dak te zijn... (ook MDMA)


Edit: en dit is ondertussen standaard geworden:
*Koxbox zegt iets*
*Ik antwoord met een vraag of zo, ik verwacht een reactie*
*Koxbox staart voor zich uit en kan zich niet eens herinneren dat we aan het praten waren*

En vice versa, echt de hele avond lang...

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

di okt 25, 2011 1:09 pm

Als je 5 keer je telefoon uit je broekzak haalt om te kijken hoe laat het is, maar het vervolgens nog steeds niet weet.@truffels

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

di okt 25, 2011 1:19 pm

Als je van de sporthallen zuid naar een tramhalte loopt en op het terrein van een bedrijf een naakte vrouw ziet die strak voor zich uit kijkt en je 600 keer 'what the fuck is dat?' schreeuwt.

Ik ben wat dichterbij gaan kijken en ik denk dat het een soort van rare pop was die daar gewoon stond. Maar het was fucking freaky.Ik hoop eigenlijk dat iemand het ook eens gezien heeft, want ik weet zeker dat het geen hallucinatie was.

Hoort hier misschien niet echt thuis, maar wilde het toch vertellen. (De 2c-c was net aan het uitwerken trouwens)

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

di nov 01, 2011 3:58 pm

Als ik naar mij tegeltjes in de douche blijf kijken,
kan ik er allerlei taferelen in ontdekken:

van die ansichtkaart achtige dingen:
twee meisjes hand in hand,een weiland met op de achtergrond,
een boomstronk,het leek op landschap's schilderij


foto van de bewuste tegeltjes,
omdat ik dat in dat nu niet makkelijk
onder woorden kan brengen,daar voor ben ik te stoned

foto:

tegels.JPG
Laatst bijgewerkt door bonghit op di nov 01, 2011 4:04 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Plaats een reactie