Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Eko » wo aug 24, 2011 10:05 am

...als je je Legokamer binnenwandelt, en je een aantal Legomannetjes begroet. "Hé, hoe gaat het nog, lang geleden,..."
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Intoxication » wo aug 24, 2011 11:41 am

oew da's hard haha op welke drug?
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Eko » wo aug 24, 2011 12:45 pm

Intoxication schreef:oew da's hard haha op welke drug?

Ik ben sowieso al altijd grote Lego-fan geweest, in die mate dat er een heel complex verhaal is ontstaan uit het spelen ermee, bepaalde Legomannetjes zijn als dusdanig personages.
-De eerste keer dat ik LSD nam (de eerste keer dat ik überhaupt drugs nam, een hartje :love: , woensdag 3 oktober 2007), zei ik tegen twee Lego-stormtroopers op een kast in mijn toenmalig studentenkot: "Jullie begrijpen mij!"
-Als ik nu zwevend op de MXE in m'n appartement m'n Legokamer binnenkom, ga ik alle belangrijke personages af, om bvb. terug te denken hoe het ene karakter het andere versloeg, en welke politieke weerslag dat had op de Intergalactische Republiek in mijn complex Lego-verhaal.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor blooddrain » wo aug 24, 2011 2:08 pm

triptune schreef:Je tien pillen achterover slikt, vervolgens bij de groep komt zitten (een uurtje later) en al knarsetandend als een hondsdol rund zegt: 'Ik ga nie hard genoeg man, fix bier', vervolgens de nest onderkotst en de rest van de avond niet meer wordt gezien.

Een vriend van me op pukkelpop

Ik denk dat ik wel kan raden wie. :-P
Done: THC, Nicotine, Alcohol, Ritalin , Speed, MDMA, XTC, Salvia, MDAI, LSD, LSA, Yopo, Truffels, 5-Meo-Mipt, AMT, GHB, Cocaïne, Ketamine, N2O, 2c-b, 4-FMP, Mephedrone, Methcathinone
To Do: Mescaline, DMT, 5-Meo-DMT, 2c-x, Methylone

DROP ACID NOT BOMBS
Avatar gebruiker
blooddrain
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 220
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:52 am
Woonplaats: Tongeren, België

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Koekert » wo aug 24, 2011 6:32 pm

Eko schreef:
Intoxication schreef:oew da's hard haha op welke drug?

Ik ben sowieso al altijd grote Lego-fan geweest, in die mate dat er een heel complex verhaal is ontstaan uit het spelen ermee, bepaalde Legomannetjes zijn als dusdanig personages.
-De eerste keer dat ik LSD nam (de eerste keer dat ik überhaupt drugs nam, een hartje :love: , woensdag 3 oktober 2007), zei ik tegen twee Lego-stormtroopers op een kast in mijn toenmalig studentenkot: "Jullie begrijpen mij!"
-Als ik nu zwevend op de MXE in m'n appartement m'n Legokamer binnenkom, ga ik alle belangrijke personages af, om bvb. terug te denken hoe het ene karakter het andere versloeg, en welke politieke weerslag dat had op de Intergalactische Republiek in mijn complex Lego-verhaal.

Kwam het echt door de drugs of was het gewoon je facinatie voor lego poppetjes? :#:.
Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Karhu » wo aug 24, 2011 9:58 pm

Lego is echt fucking bruut!
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Elfquest » do aug 25, 2011 12:32 am

Koekert schreef:
Eko schreef:
Intoxication schreef:oew da's hard haha op welke drug?

Ik ben sowieso al altijd grote Lego-fan geweest, in die mate dat er een heel complex verhaal is ontstaan uit het spelen ermee, bepaalde Legomannetjes zijn als dusdanig personages.
-De eerste keer dat ik LSD nam (de eerste keer dat ik überhaupt drugs nam, een hartje :love: , woensdag 3 oktober 2007), zei ik tegen twee Lego-stormtroopers op een kast in mijn toenmalig studentenkot: "Jullie begrijpen mij!"
-Als ik nu zwevend op de MXE in m'n appartement m'n Legokamer binnenkom, ga ik alle belangrijke personages af, om bvb. terug te denken hoe het ene karakter het andere versloeg, en welke politieke weerslag dat had op de Intergalactische Republiek in mijn complex Lego-verhaal.

Kwam het echt door de drugs of was het gewoon je facinatie voor lego poppetjes? :#:.


Dit heeft hij altijd al willen zeggen tegen zijn Lego, maar door de XTC kwam hij gewoon dichter bij zijn echte gevoelens. :love:
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.
Avatar gebruiker
Elfquest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 658
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:21 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Eko » do aug 25, 2011 12:35 am

XTC, welke XTC?
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Elfquest » do aug 25, 2011 12:39 am

Oh, sorry. LSD.
Ik las hartje en dacht dat moet wel XTC zijn.
Maar voor de rest klopt het wel toch?
Weer een band die hechter geworden is door het gebruk van drugs. :mrgreen:
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.
Avatar gebruiker
Elfquest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 658
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:21 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Tripmeister » do aug 25, 2011 3:10 am

Als je naar een 3-daags festival gaat met 5gr pep en je er de volgende dag achter komt dat je ruim 2,5 gram er doorheen hebt gesnoven de eerste dag en nacht...:P
Avatar gebruiker
Tripmeister
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 63
Geregistreerd: wo maart 30, 2011 10:46 am

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Sublimo » do aug 25, 2011 3:12 am

Tripmeister schreef:Als je naar een 3-daags festival gaat met 5gr pep en je er de volgende dag achter komt dat je ruim 2,5 gram er doorheen hebt gesnoven de eerste dag en nacht...:P


Nee, dan heb je gewoon slechte pep.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Tripmeister » do aug 25, 2011 3:20 am

Sublimo schreef:
Tripmeister schreef:Als je naar een 3-daags festival gaat met 5gr pep en je er de volgende dag achter komt dat je ruim 2,5 gram er doorheen hebt gesnoven de eerste dag en nacht...:P


Nee, dan heb je gewoon slechte pep.


getest op 59%
Avatar gebruiker
Tripmeister
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 63
Geregistreerd: wo maart 30, 2011 10:46 am

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Sublimo » do aug 25, 2011 3:20 am

Tripmeister schreef:
Sublimo schreef:
Tripmeister schreef:Als je naar een 3-daags festival gaat met 5gr pep en je er de volgende dag achter komt dat je ruim 2,5 gram er doorheen hebt gesnoven de eerste dag en nacht...:P


Nee, dan heb je gewoon slechte pep.


getest op 59%


Dan heb je een kanker harde tolerantie. :P
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Tripmeister » do aug 25, 2011 3:23 am

Ja merk ook wel dat de vakantie er een btje in begint te sluipen. Als ik ff niks te doen heb dan begint hét alweer te lokken...:P Tolerantie zit idd erg hoog nu dus
Avatar gebruiker
Tripmeister
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 63
Geregistreerd: wo maart 30, 2011 10:46 am

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Sublimo » do aug 25, 2011 3:25 am

Tripmeister schreef:Ja merk ook wel dat de vakantie er een btje in begint te sluipen. Als ik ff niks te doen heb dan begint hét alweer te lokken...:P Tolerantie zit idd erg hoog nu dus


Met welke frequentie gebruik je? En hoeveel?
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Tripmeister » do aug 25, 2011 3:36 am

Ik had toen ik van vakantie terug kwam (9 aug) gelijk ´s avonds 10gr speed gehaald. Die is nu op... Ga nu voorlopig niks meer kopen. Bij mij is het zo dat als ik iets in huis heb dan wil ik het gebruiken, maar als ik het niet in huis heb dan denk ik er ook niet aan:P
Avatar gebruiker
Tripmeister
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 63
Geregistreerd: wo maart 30, 2011 10:46 am

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Intoxication » do aug 25, 2011 1:15 pm

die hartjes van 400µg :D?
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Stefaan » do aug 25, 2011 8:45 pm

Je na veel moeite een jointje hebt gerolt én aangestoken, en per ongeluk een trekje neemt aan de verkeerde kant :evil:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Einstein » do aug 25, 2011 8:48 pm

Als je lexie83 heet :D
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Maanvos » do aug 25, 2011 9:09 pm

Einstein schreef:Als je lexie83 heet :D

wat een dis :#:
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Pazkall » do aug 25, 2011 10:10 pm

Als je ervan overtuigd bent dat zelfmoord een goed plan is..... :conf:
Avatar gebruiker
Pazkall
what you feel is what you get
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 602
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 7:42 pm
Woonplaats: Immer Gerade Aus

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Triptune » vr aug 26, 2011 12:18 am

blooddrain schreef:
triptune schreef:Je tien pillen achterover slikt, vervolgens bij de groep komt zitten (een uurtje later) en al knarsetandend als een hondsdol rund zegt: 'Ik ga nie hard genoeg man, fix bier', vervolgens de nest onderkotst en de rest van de avond niet meer wordt gezien.

Een vriend van me op pukkelpop

Ik denk dat ik wel kan raden wie. :-P


Ja hij ja.
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor L.v.K » vr aug 26, 2011 12:23 am

Je weet dat je hard gaat als...


je in slaap valt met de tv aan en je alles driedubbelziet en eje je zelf afvraagd waarom doe ik dit toch (weer?)!!!(alco)
L.v.K
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: do aug 25, 2011 10:18 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Whyme » ma aug 29, 2011 2:50 pm

Je denkt dat de parkiet een vrouwtje is(op paddo's), terwijl je er altijd van uit bent gegaan dat het een mannetje is, en hem ook nog Holger hebt genoemd.

2 dagen erna naar de dierenarts geweest. Het was een vrouwtje :shock:
Pluk de nacht, slapen kan altijd nog...
Avatar gebruiker
Whyme
Op aanvraag verkrijgbaar
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 68
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:27 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Einstein » wo aug 31, 2011 10:37 pm

Als je daarnet nog een grasstengel was
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Dennenboom » do sep 01, 2011 5:47 pm

Als je in volle natuur belachelijk hard tript op acid en door muren van mist van aan je kampvuur een Coca-Cola like vrachtwagen ziet passeren die door Snow Valley lijkt te cruisen. :love:
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Einstein » vr sep 02, 2011 1:15 am

Als alles (niet alleen de mensen om je heen, maar alle moleculen, objecten, ...) heel even verschrikt naar rechts 'kijkt', alsof er daar iets ontzettend belangrijks gebeurt, om vervolgens weer in normale status terug te keren, waarna hetzelfde zich meermalen herhaalt :conf:

(Salvia :love: )
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Hi-Hat » ma sep 05, 2011 5:15 pm

Je op de bank zit en je ledematen zo ongecontroleerd bewegen dat je wel een spastische trekpop lijkt. Ook dat je je hoofd maar heen en weer blijft schuden, zodat je pijn in je nek krijgt.

Pep.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Partypipo » wo sep 07, 2011 6:10 am

Gesprek in de auto op de terugweg van Qlimax:
Ik tegen mn vrienden: shit, jullie hadden vette tattoo's bij Qlimax man. Coole patronen! En jij zelfs op je kaalgeschoren kop!
Vrienden: wij hebben helemaal geen tattoo's...
Ik: weet ik. Maar ze zijn zo mooi. Ik wou dat jullie ze ook konden zien @ veel mdma kristallen

Als iedereen voor je opzij gaat omdat je met je scheve bek steeds trapjes op en af gaat dwars door de zaal. En dan als iedereen opzij gaat je ook nog eens belangrijk voelen ipv de mongool die je dan eigenlijk bent op dat moment... @ veel mdma kristallen zelfde Qlimax.

Als je maandagnacht pas voor het eerst weer even slaapt terwijl hardbass op zaterdag was en je alleen op het feest zelf iets hebt genomen @ fucking veel speed (gram of meer) + zo'n 700 mg mdma kristallen + een +een groene canadees ofzoiets

Als je niet meer weet waarom je in je eentje door de zaal aan het lopen bent bij Hardbass. Je gaat stilstaan. Denkt: moest ik plassen? Voelen of je iets voelt. Nee. Moest ik drinken halen? Nee, flesje is nog half vol. Uhm.... En dat er dan vrienden je tegemoet lopen: Hey, we liepen toch samen naar die @ anderen? @ veel te veel pep en mdma dus

Als je vervolgens in de zaal staat en aan je maat vraagt hoe ze in godsnaam zonder dat je het zag dat podium aan een andere kant van de zaal hebben gekregen en waarom de wc's verplaatst zijn. @ zelfde hardbass

Als alle mensen op tv achteruit praten @ truffels

Als je morgenochtend vroeg op vakantie moet en dus je koffer moet gaan pakken. Naar de koffer lopen, niet meer weten wat je ging doen, terug op bank gaat zitten, bedenkt dat je op vakantie gaat en je koffer gaat pakken, je je koffer pakt, open doet, je naar de kost loopt om kleren te pakken, niet meer weet wat je aan het doen bent bij de kast, dus de deur weer dicht doet, dat je dan weer op de bank gaat zitten, je dan een open koffer ziet en daardoor denkt aan je vakantie: oh ja, spullen pakken! Dan weer naar de kast loopt, met veel moeite 1 onderbroek eruit trekt, terug naar de bank loopt waar de koffer staat, de onderbroek in de koffer stopt, je dan nog eens heel diep nadenkt, je dan toch besluit dat het handiger is je koffer naast de kast in de slaapkamer te leggen (waar hij in lag opgeslagen notabene) in plaats van bij de bank in de woonkamer, dan een uur nodig hebt nog om de koffer echt in te pakken, dat je de volgende dag nog bijna te laat komt bij het vliegtuig omdat je onderweg erachter kwam dat je je paspoort en tickets bent vergeten in die Wazige toestand @ veel wiet.

Setting: ik en nog 2 vrienden zijn knetter stoned. Als een vriend iets vraagt en een andere vriend heel serieus een antwoord geeft, maar dan over een totaal onderwerp en die dan afsluit met een wedervraag aan die eerste vraagsteller. Die dan ook heel serieus een antwoord geeft, maar dan ook weer over een totaal ander onderwerp. En vooral dat ik dan na een tijdje zo begin te twijfelen dat ik wel hardop moet vragen: ben ik nou zo stoned dat ik jullie gesprek niet kan volgen of geven jullie nou echt antwoorden over andere onderwerpen dan de vraag was en zijn jullie zo stoned dat jullie het niet merken? Daarna heel hard moeten lachen met zn allen en nu na al die jaren nog steeds niet weten hoe het nou precies zat. @ zelfde keer veel te veel wiet, vlak voordat mn vrienden naar huis gingen zodat ik mn koffer kon gaan inpakken...

Als je 10 minuten gaat zitten omdat je niet meer kan staan als je pil inslaat en dat je 10 minuten later erachter komt dat die 10 minuten 4 uur duurden in het echt. @ hele oranje qdance in 1 keer op Intents...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Shizzel » ma okt 10, 2011 10:17 pm

als je de trap niet meer opgeraakt
als je niet meer weet hoe je moet drinken :p
Richt je op de toekomst, Verdrink niet in het verleden *
Avatar gebruiker
Shizzel
Duivelinneke
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 390
Geregistreerd: ma jun 27, 2011 11:48 pm
Woonplaats: Antwerpen

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron