Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Pluisje12 » do jun 16, 2011 1:29 pm

Einstein schreef:- Als je je realiseert dat je bestaat, maar vervolgens niet meer weet wie je bent

that shit happens too much :woeh:
"Wie iets echt wil doen, vindt altijd een weg; wie iets niet wil doen, vindt altijd een excuus.
Avatar gebruiker
Pluisje12
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 135
Geregistreerd: ma mei 16, 2011 12:26 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Triptune » do jun 16, 2011 3:24 pm

Je een liter water over je uit kapt om je dan af te vragen waar the hell het water in je fles ineens naartoe is.
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Pluisje12 » do jun 16, 2011 5:02 pm

triptune schreef:Je een liter water over je uit kapt om je dan af te vragen waar the hell het water in je fles ineens naartoe is.

:lol: :lol: :rock:
"Wie iets echt wil doen, vindt altijd een weg; wie iets niet wil doen, vindt altijd een excuus.
Avatar gebruiker
Pluisje12
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 135
Geregistreerd: ma mei 16, 2011 12:26 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Triptune » do jun 16, 2011 5:29 pm

Pluisje12 schreef:
triptune schreef:Je een liter water over je uit kapt om je dan af te vragen waar the hell het water in je fles ineens naartoe is.

:lol: :lol: :rock:

Grappige was dat een jongen die voor mij was gaan vullen omdat ik het warme caravannetje niet wou verlaten voor in de kou water te gaan halen. Drie minuten later kon de arme kerel opnieuw gaan :p
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Pluisje12 » do jun 16, 2011 6:27 pm

haha en terecht ! Dat is een van de weinige voordelen aan het vrouw - zijn vind ik. Je krijgt vanalles gedaan van het andere geslacht. 8-)
"Wie iets echt wil doen, vindt altijd een weg; wie iets niet wil doen, vindt altijd een excuus.
Avatar gebruiker
Pluisje12
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 135
Geregistreerd: ma mei 16, 2011 12:26 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Hi-Hat » do jun 16, 2011 7:12 pm

Moet je wel bij de goede zijn. Vroeger ging ik nog als een puppy op en neer om dingen te doen voor vrouwen. Nu slechts bij uitzondering. Soms slaat het helemaal nergens op wat ze van je vragen. Maar oke, ik ga off topic.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Pluisje12 » do jun 16, 2011 7:25 pm

Matheson schreef:Moet je wel bij de goede zijn. Vroeger ging ik nog als een puppy op en neer om dingen te doen voor vrouwen. Nu slechts bij uitzondering. Soms slaat het helemaal nergens op wat ze van je vragen. Maar oke, ik ga off topic.

haha idd, soms slaat het echt nergens op, maar pussy power is sterker dan je denkt !
"Wie iets echt wil doen, vindt altijd een weg; wie iets niet wil doen, vindt altijd een excuus.
Avatar gebruiker
Pluisje12
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 135
Geregistreerd: ma mei 16, 2011 12:26 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Ketalar » do jun 16, 2011 8:09 pm

Als je onbewust de plastic bekertjes water na een paar seconden keer op keer verscheurd omdat je zo hargaat dat je het niet eens doorhebt dat je je bekertjes in stukken scheurt.
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor duplicity » vr jun 17, 2011 12:46 am

Pluisje12 schreef:haha idd, soms slaat het echt nergens op, maar pussy power is sterker dan je denkt !


Ze hebben je te pakken hé. De vrouwtjes. RENNEN MAN, RENNEN :mad:
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Kraak » wo jun 22, 2011 5:42 am

Als je elke keer je kauwgompje doorslikt met elk frietje of slokje water , zo wel 25 kauwgompjes in een half uur verslonden :roll2: :|
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo » wo jun 22, 2011 6:42 pm

Als je een flinke tijd met een leuk meisje aan het praten bent, het gevoel hebt dat het wel snor zit en ze verder met je wil chillen, en haar daarom maar iets te drinken aanbied.
Om er vervolgens achter te komen dat ze een kwartier geleden al weg is gelopen, en je vanaf die tijd hardop met een boekenkast hebt staan flirten.
WINNING !
Avatar gebruiker
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:44 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Bloxnix » wo jun 22, 2011 7:44 pm

plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:Als je een flinke tijd met een leuk meisje aan het praten bent, het gevoel hebt dat het wel snor zit en ze verder met je wil chillen, en haar daarom maar iets te drinken aanbied.
Om er vervolgens achter te komen dat ze een kwartier geleden al weg is gelopen, en je vanaf die tijd hardop met een boekenkast hebt staan flirten.

Hhahahaahahahaha :woeh:
Bloxnix
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 5:03 am
Woonplaats: België

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor MBpower » wo jun 22, 2011 7:47 pm

Als je een joint draait, verlept en wel, oprookt en je daarna afvraagt waar de joint is gebleven waarop je het hele huis ondersteboven haalt :smokin:
Avatar gebruiker
MBpower
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: ma mei 16, 2011 4:26 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Veggol » zo jun 26, 2011 2:23 pm

Je in bed ligt en denk een soort snelweg geluid van auto's te horen.
Avatar gebruiker
Veggol
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: do feb 24, 2011 8:13 pm
Woonplaats: Oost

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor SuperSpace » ma jun 27, 2011 8:45 pm

Je niet kan stoppen met het knuffelen van de hond terwijl de ouders van de persoon waar je bent er naast zitten @ MDMA
Avatar gebruiker
SuperSpace
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 107
Geregistreerd: wo mei 11, 2011 5:14 pm
Woonplaats: Het Ouderlijkhuis

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor bonghit » di jul 19, 2011 11:12 pm

Als je je beker met yoghurt op hebt,
en dan de lepel mist.

Zou hij niet...

Juist,ja beker weg gegooid met lepel en al

Nog een grappig voorval van vanavond:
Mijn maat was jarig,en er kwamen een hoop mensen,
waaronder een kale man.
Ik dacht wat moet die vent hier,
ik kende hem niet.
Dacht eerst 1 of andere broer van mijn maat's vader.
Na een goed half uur wist ik het ineens: het was de vriend van mijn maat's,
zus.

ik had hem al veel vaker ontmoet
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Sublimo » do jul 21, 2011 6:16 am

als je de teks op het scherm zo dubbel ziet dat je een oog moet dicht doen om het nog fatsoenlijk het
te lezen.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Eko » do jul 21, 2011 6:26 am

Als je denkt dat er binnen enkele seconden een komeet zal inslaan op aarde en iedereen zal sterven. (één keertje gebeurd op net wat te veel MXE)
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor TRAVOLTA » do jul 21, 2011 1:45 pm

Sublimo schreef:als je de teks op het scherm zo dubbel ziet dat je een oog moet dicht doen om het nog fatsoenlijk het
te lezen.

alcohol? :beer:
meestal lukt het me met een oog dicht dan ook niet
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Tisjeboy » do jul 21, 2011 1:54 pm

Sublimo schreef:als je de teks op het scherm zo dubbel ziet dat je een oog moet dicht doen om het nog fatsoenlijk het
te lezen.


Haha ja, die ken ik!

Je weet dat je hard gaat als je een paar dagen na je feestje erachter komt dat je nog steeds wakker bent en mensen bang worden van je gezichtsuitdrukkingen.
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor 25tolife » za aug 06, 2011 11:23 pm

Weet nog niet wat het precies was, uitslag volgende week waarschijnlijk van dat rare stofje op een zegel (nam er 3 tegelijk op goed vertrouwen dat het was wat normaal op een zegel zit).. Maar dit was een moment die ik ervaarde: Zo ongelovelijk niet bij bewustzijn/van de kaart dat ik nauwelijks nog maar IETS van contact met de werkelijkheid had/begreep/doorhad. Zat in mijn eigen wereld, zag een gast letterlijk jonger worden voor me ogen, en andere mensen. Zag vreemd genoeg hoe ongelovelijk hun zich voor schut/liegen tegen hun zelf en iedereen. Ben na 3uur weggerend van die kleuters haha jezus, heb hun niet meer gezien sinds toen. Het werkte35/45uur ofzo, uiteindelijk met 250mg baclofen en iets van 150mg dia en fles drank en veeel wiet weten te verminderen toen. Dacht echt een od van iets.. me tong, gezicht zwol op paniek , rusteloosheid alles draaide en kolkte zoem in de oor et cetera. Shit happends, les geleerd van die kleuters die alles eten wat er is blijkt.. Domme apen zijn hun ook ;)
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor lolnoob » zo aug 07, 2011 12:32 am

Wauw zoveel hun --> ze fouten in 1 post.

Verder wel een zieke ervaring :P
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Eko » zo aug 07, 2011 7:37 pm

Pluisje12 schreef:
Einstein schreef:- Als je je realiseert dat je bestaat, maar vervolgens niet meer weet wie je bent

Dissociatie :rock:
Sublimo schreef:als je de teks op het scherm zo dubbel ziet dat je een oog moet dicht doen om het nog fatsoenlijk het te lezen.

En ook de tekst nog eens tien keer nalezen, en veranderen, en vervolgens vragen hoe de woorden aan hun huidige vorm zijn gekomen, omdat het toch maar rare samenraapsels van letters zijn, daarna ook nog uren op wikipedia zitten om dat op te zoeken en uiteindelijk 20 tabs openstaan hebben met de meest uiteenlopende zaken, terug nuchter worden, terwijl je het ontstaan en de geschiedenis van het Heilig Roomse Rijk aan het lezen bent, en beseft dat je eigenlijk een bericht aan het typen was.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Whyme » di aug 09, 2011 11:51 pm

Je wakker wordt. Denkt dat je bij een vriend thuis op de bank ligt en zijn naam schreeuwt. Vervolgens tegen het kastje thuis aantrapt, en bedenken dat dat kastje niet bij je vriend staat.. Dus dat je thuis bent. :conf: *hoopt dat ouders niets hebben gehoord van je geschreeuw* ... Geen idee hoe ik naar huis ben gefietst, was ontzettend stoned in ieder geval... :stoned:
Pluk de nacht, slapen kan altijd nog...
Avatar gebruiker
Whyme
Op aanvraag verkrijgbaar
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 68
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:27 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Tisjeboy » di aug 09, 2011 11:57 pm

Ik weet dat ik hard ga als ik dingen doe en me 30 seconden later niet meer herinner. Meestal weet ik de dag daarna pas, van een ander, dat ik te hard ben gegaan. Vandaar dat ik er probeer af te blijven, klote zooi.
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Saikedellik » wo aug 10, 2011 11:47 am

Eko schreef:
Pluisje12 schreef:
Einstein schreef:- Als je je realiseert dat je bestaat, maar vervolgens niet meer weet wie je bent

Dissociatie :rock:
Sublimo schreef:als je de teks op het scherm zo dubbel ziet dat je een oog moet dicht doen om het nog fatsoenlijk het te lezen.

En ook de tekst nog eens tien keer nalezen, en veranderen, en vervolgens vragen hoe de woorden aan hun huidige vorm zijn gekomen, omdat het toch maar rare samenraapsels van letters zijn, daarna ook nog uren op wikipedia zitten om dat op te zoeken en uiteindelijk 20 tabs openstaan hebben met de meest uiteenlopende zaken, terug nuchter worden, terwijl je het ontstaan en de geschiedenis van het Heilig Roomse Rijk aan het lezen bent, en beseft dat je eigenlijk een bericht aan het typen was.

Hahaha deze is wel heel nice :smokin: 8-)
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Eko » wo aug 10, 2011 11:50 am

Miele schreef:
Eko schreef:En ook de tekst nog eens tien keer nalezen, en veranderen, en vervolgens vragen hoe de woorden aan hun huidige vorm zijn gekomen, omdat het toch maar rare samenraapsels van letters zijn, daarna ook nog uren op wikipedia zitten om dat op te zoeken en uiteindelijk 20 tabs openstaan hebben met de meest uiteenlopende zaken, terug nuchter worden, terwijl je het ontstaan en de geschiedenis van het Heilig Roomse Rijk aan het lezen bent, en beseft dat je eigenlijk een bericht aan het typen was.

Hahaha deze is wel heel nice :smokin: 8-)

Meer dan eens meegemaakt, en ik ben vast niet de enige.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Whyme » wo aug 10, 2011 2:10 pm

Eko schreef:
Miele schreef:
Eko schreef:En ook de tekst nog eens tien keer nalezen, en veranderen, en vervolgens vragen hoe de woorden aan hun huidige vorm zijn gekomen, omdat het toch maar rare samenraapsels van letters zijn, daarna ook nog uren op wikipedia zitten om dat op te zoeken en uiteindelijk 20 tabs openstaan hebben met de meest uiteenlopende zaken, terug nuchter worden, terwijl je het ontstaan en de geschiedenis van het Heilig Roomse Rijk aan het lezen bent, en beseft dat je eigenlijk een bericht aan het typen was.

Hahaha deze is wel heel nice :smokin: 8-)

Meer dan eens meegemaakt, en ik ben vast niet de enige.

Dat heb ik nuchter best wel vaak... :shock:
Pluk de nacht, slapen kan altijd nog...
Avatar gebruiker
Whyme
Op aanvraag verkrijgbaar
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 68
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:27 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor hakim » zo aug 14, 2011 4:38 pm

je met een paar maten een wandeling over de camping maakt, en er telkens 1 onbekend persoon bijloopt, en 1 maat kwijt is. En dat je vervolgens de onbekende persoon aantikt waarom hij/zij bij de groep loopt en het je verloren maat blijkt te zijn @ XTC
"If children would be influenced by computer games, they'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetetive electronic music."
Avatar gebruiker
hakim
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: do aug 11, 2011 12:44 pm

Re: Het "Je weet dat je hard gaat als..." topic

Berichtdoor Puurpijp » zo aug 14, 2011 6:35 pm

Je een uur lang met een sigaret en een aansteker in je hand zit, en geen idee hebt wat je ermee moet..
Gedaan: nicotine, wiet, hasj, alcohol, calamus, hawaiian baby woodrose (LSA), salvia divinorum, herbal ecstasy (trance, hummer), truffels, paddo's, LSD, 2c-b
Te doen: kratom, mescaline, ayahuasca, kanna, DMT, ketamine
Maybe: 5-meo-dmt, datura, iboga, 2c-t-7
Avatar gebruiker
Puurpijp
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 161
Geregistreerd: zo apr 24, 2011 10:57 pm
Woonplaats: Velp

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner