Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Honden.

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Honden.

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » do okt 29, 2015 9:35 pm

JongGeleerd schreef: Werkt dan de "in een pot pindakaas" methode ook niet? (Volledig afgesloten door een dikke laag met iets met een redelijk sterke geur.)

Kan me een aflevering van mythbusters herinneren waarin ze van alles probeerde om een drugshond te slim af te zijn: in een pot pindakaas, in een pak koffie en meer van dat soort trucjes. Niks werkte, hond kon alles altijd vinden.
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''
-Adolf Seeligmüller (1891)

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Perry » do okt 29, 2015 10:02 pm

Adolf_Seeligmüller schreef:
JongGeleerd schreef: Werkt dan de "in een pot pindakaas" methode ook niet? (Volledig afgesloten door een dikke laag met iets met een redelijk sterke geur.)

Kan me een aflevering van mythbusters herinneren waarin ze van alles probeerde om een drugshond te slim af te zijn: in een pot pindakaas, in een pak koffie en meer van dat soort trucjes. Niks werkte, hond kon alles altijd vinden.

Ik denk dat ik zo'n hond ga kopen om drugs te vinden
Bennaccio schreef:werkt een Fool als antidepressiva?

Hoe vind je zelf dat het gaat?
Perry
Intensive Care Bear
Donateur

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » zo nov 01, 2015 7:27 pm

JongGeleerd schreef:Ik denk dat ik zo'n hond ga kopen om drugs te vinden

Het is nog relatief makkelijk om een hond te leren drugs op te sporen mits:
1) Het een soort is die daar aanleg voor heeft, Duitse Herder is altijd goed.
2) Je veel geduld, geluk en drugs hebt.

Begin klein (verstop en beetje wiet in een plakje worst en verstop dat in je kamer)
En bouw langzaam op ( elke keer minder vlees, meer wiet)
Totdat de hond de geur van wiet associeert met vlees.

Als deze associatie eenmaal gemaakt is zal de hond enthousiast blaffen als hij wiet ruikt en proberen het te vinden. Daarnaast is het belangrijk om standaard commando's aan te leren zodat hij het niet opvreet voordat jij het op kan roken. :smokin:

En ja, ik realiseer me dat ik serieus antwoord op een niet-zo-serieuze opmerking maarja, that's how I roll :ugeek:
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Aebi » zo nov 01, 2015 7:42 pm

Adolf_Seeligmüller schreef:
JongGeleerd schreef:Ik denk dat ik zo'n hond ga kopen om drugs te vinden

Het is nog relatief makkelijk om een hond te leren drugs op te sporen mits:
1) Het een soort is die daar aanleg voor heeft, Duitse Herder is altijd goed.
2) Je veel geduld, geluk en drugs hebt.

Begin klein (verstop en beetje wiet in een plakje worst en verstop dat in je kamer)
En bouw langzaam op ( elke keer minder vlees, meer wiet)
Totdat de hond de geur van wiet associeert met vlees.

Als deze associatie eenmaal gemaakt is zal de hond enthousiast blaffen als hij wiet ruikt en proberen het te vinden. Daarnaast is het belangrijk om standaard commando's aan te leren zodat hij het niet opvreet voordat jij het op kan roken. :smokin:

En ja, ik realiseer me dat ik serieus antwoord op een niet-zo-serieuze opmerking maarja, that's how I roll :ugeek:

Er is meer drugs dan alleen wiet he :kleuter:
Nobody exists on purpose, nobody belongs anywhere, everybody's gonna die. Come watch TV.
Aebi
It was good to be the king
DF Addict

Berichtdoor Fool » zo nov 01, 2015 7:44 pm

Dan kun je de wiet ruilen tegen alle andere drugs!
Fool
Stom
Badass Junkie

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » zo nov 01, 2015 8:10 pm

Wiet is het makkelijkst om honden mee te trainen, sterke geur, relatief grote hoeveelheden etc.

Uiteraard kun je de hond trainen voor elke drug die je kan verzinnen, mits je genoeg voorhanden hebt om het trainingsprocess te doorlopen.

-Sigmund Freud (1884)
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Hassan » wo nov 04, 2015 4:56 pm

kwestie van investeren
Hassan

Vorige

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post