Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Honden.

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Honden.

Berichtdoor Travis22 » wo okt 14, 2015 7:59 pm

Ik ga binnenkort naar een feest waar waarschijnlijk drugshonden zijn alleen mijn vraag is
Ik snap dat ze cocaine speed etc ruiken
Maar worden ze ook op desinger drugs getraind zoals 4fmp miauw miauw etc
Travis22
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: za aug 08, 2015 4:40 pm

Re: Honden.

Berichtdoor Exceptional » wo okt 14, 2015 9:46 pm

Travis22 schreef:Ik ga binnenkort naar een feest waar waarschijnlijk drugshonden zijn

Nee hoor.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Honden.

Berichtdoor Perry » wo okt 14, 2015 9:59 pm

Exceptional Insight schreef:
Travis22 schreef:Ik ga binnenkort naar een feest waar waarschijnlijk drugshonden zijn

Nee hoor.

:hulde: Dit dus
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Honden.

Berichtdoor Hassan » wo okt 14, 2015 10:11 pm

ze zijn niet zo moeilijk om te kopen, neem wat hondenkoekjes mee. geen stress
Hassan
Offline
 

Re: Honden.

Berichtdoor snuifduif » wo okt 14, 2015 10:35 pm

Je moet op je handen naar binnen lopen, dan zijn de moleculen omgekeerd en kunnen ze het ook niet ruiken. Tenzij ze ook omgekeerde honden inzetten
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Honden.

Berichtdoor Perry » wo okt 14, 2015 10:48 pm

Ik smeer me altijd in met wietolie zodat ze m'n pep niet ruiken. Dat wordt gedoogd, dus dan blaffen ze niet, maar kwispelen.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Honden.

Berichtdoor Claviceps » wo okt 14, 2015 11:16 pm

JongGeleerd schreef:Ik smeer me altijd in met wietolie zodat ze m'n pep niet ruiken. Dat wordt gedoogd, dus dan blaffen ze niet, maar kwispelen.

Het zal vast geen serieuze reactie zijn maar ik wil wel toevoegen dat het maskeren van geuren doormiddel van andere geuren in alle waarschijnlijk geen garantie oplevert dat je door een controle zou komen. Het perceptievermogen van reuk in honden vergeleken met hoe wij het ervaren is een compleet andere wereld. Eigenlijk zoals wij bijvoorbeeld meerdere objecten tegelijk kunnen zien ruiken honden de verschillende "gelaagde" geuren. Als jij een peperoni pizza ruikt, ruikt een hond de losse ingrediënten.
Laatst bijgewerkt door Claviceps op wo okt 14, 2015 11:48 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Honden.

Berichtdoor Perry » do okt 15, 2015 12:54 am

Claviceps schreef:
JongGeleerd schreef:Ik smeer me altijd in met wietolie zodat ze m'n pep niet ruiken. Dat wordt gedoogd, dus dan blaffen ze niet, maar kwispelen.

Het zal vast geen serieuze reactie zijn maar ik wil wel toevoegen dat het maskeren van geuren doormiddel van andere geuren in alle waarschijnlijk geen garantie oplevert dat je door een controle zou komen. Het perceptievermogen van reuk in honden vergeleken met hoe wij het ervaren is een compleet andere wereld. Eigenlijk zoals wij bijvoorbeeld meerdere objecten tegelijk kunnen zien ruiken honden de verschillende "gelaagde" geuren. Als jij een peperoni pizza ruikt, ruikt een hond de losse ingrediënten.

Het was uiteraard een grapje, maar ik vind dit wel interessant. Wist dat honden veel beter konden ruiken, maar zo specifiek niet. Werkt dan de "in een pot pindakaas" methode ook niet? (Volledig afgesloten door een dikke laag met iets met een redelijk sterke geur.)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Honden.

Berichtdoor Maus » do okt 15, 2015 7:49 am

snuifduif schreef:Je moet op je handen naar binnen lopen, dan zijn de moleculen omgekeerd en kunnen ze het ook niet ruiken. Tenzij ze ook omgekeerde honden inzetten

:hulde: :stoned:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Honden.

Berichtdoor Fristiboi7 » do okt 15, 2015 12:41 pm

Ik had gehoopt dat hier een meer huisdierentopic over honden zou zijn. Vond het al zo raar dat het in drugs geplaatst was :lol:
Fristiboi7
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 412
Geregistreerd: ma nov 04, 2013 1:20 pm

Re: Honden.

Berichtdoor Hassan » do okt 15, 2015 2:08 pm

Fristiboi7 schreef:Ik had gehoopt dat hier een meer huisdierentopic over honden zou zijn. Vond het al zo raar dat het in drugs geplaatst was :lol:


aan de drugs met je hond
Hassan
Offline
 

Re: Honden.

Berichtdoor Prototype » do okt 15, 2015 2:41 pm

Sméagol? :o
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Honden.

Berichtdoor Knabbel » do okt 15, 2015 3:03 pm

Fristiboi7 schreef:Ik had gehoopt dat hier een meer huisdierentopic over honden zou zijn. Vond het al zo raar dat het in drugs geplaatst was :lol:


Dit! Was ook al naar een foto van mijn hond aan het zoeken. :woeh:
''hou je bek ik moet ook herstellen van je kanker knabbelkut stinkhoer'' ~ Frissa

Avatar gebruiker
Knabbel
Aspergeplukker
Donateur
Offline
 
Posts: 582
Geregistreerd: vr feb 28, 2014 4:28 pm

Re: Honden.

Berichtdoor snuifduif » do okt 15, 2015 3:42 pm

Deze is wel al bijna 2 jaar dood

Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Honden.

Berichtdoor Vinnie » do okt 15, 2015 3:42 pm

Travis22 schreef: miauw miauw


en koop deze zooi ook niet, dat is pep met keta gemixed ofzo iets wazig, een vriend van mij had het er ook helemaal over maar koop deze zooi niet, als je toch perse wil mixen mix dan zelf.
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Honden.

Berichtdoor snuifduif » do okt 15, 2015 3:44 pm

voldie schreef:
Travis22 schreef: miauw miauw


en koop deze zooi ook niet, dat is pep met keta gemixed ofzo iets wazig, een vriend van mij had het er ook helemaal over maar koop deze zooi niet, als je toch perse wil mixen mix dan zelf.

Meow Meow is mephedrone :#:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Honden.

Berichtdoor Vinnie » do okt 15, 2015 3:46 pm

snuifduif schreef:
voldie schreef:
Travis22 schreef: miauw miauw


en koop deze zooi ook niet, dat is pep met keta gemixed ofzo iets wazig, een vriend van mij had het er ook helemaal over maar koop deze zooi niet, als je toch perse wil mixen mix dan zelf.

Meow Meow is mephedrone :#:


ow dan is die dealert van een maatje van mij helemaal een oplichter hahaha, hij verkocht miauw miauw als een mix van verschillende drugs, waarschijnlijk wou die inspelen op de trends maar kon die niet aan mephedrone komen en heeft die maar zijn eigen miau miauw gemaakt :lol:
die dealers worden ook steeds slimmer tegenwoordig :grin:

OT:

Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Honden.

Berichtdoor Shaggattack » do okt 15, 2015 7:06 pm

Wat zou er gebeuren als je word gepakt met een rc? Een die nog niet op de opium lijst staat.
Avatar gebruiker
Shaggattack
paperboy
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1086
Geregistreerd: do maart 17, 2011 2:50 am

Re: Honden.

Berichtdoor Partypipo » do okt 15, 2015 8:52 pm

Shaggattack schreef:Wat zou er gebeuren als je word gepakt met een rc? Een die nog niet op de opium lijst staat.

Waarschijnlijk geen strafrechtelijke vervolging, mogelijk toch in beslag name van de RC, zij weten immers niet zeker dat het niet gewoon iets illegaals is, en waarschijnlijk geen toegang tot de fissa
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Honden.

Berichtdoor Exceptional » do okt 15, 2015 9:42 pm

Shaggattack schreef:Wat zou er gebeuren als je word gepakt met een rc? Een die nog niet op de opium lijst staat.

Hetzelfde als met vitamine tabletten. Ze weten niet wat het is, dus je bent het kwijt.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Honden.

Berichtdoor Bonke » do okt 15, 2015 10:14 pm

Chrysaor schreef:Het is wel mogelijk dat er honden zijn die angst kunnen herkennen.

Dit dus. Heb wel eens z'n kreng gehad die op me sprong te blaffen, weg geduwd en geagiteerd door gelopen. Da police liet me gelukkig lopen :snort:
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: Honden.

Berichtdoor Zelfkweek » ma okt 19, 2015 10:20 am

snuifduif schreef:Je moet op je handen naar binnen lopen, dan zijn de moleculen omgekeerd en kunnen ze het ook niet ruiken. Tenzij ze ook omgekeerde honden inzetten


steek je drugs omgekeerd in je zak
Wat dan?
Avatar gebruiker
Zelfkweek
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di mei 05, 2015 1:31 pm

Re: Honden.

Berichtdoor Vinnie » ma okt 19, 2015 11:58 am

Zelfkweek schreef:
snuifduif schreef:Je moet op je handen naar binnen lopen, dan zijn de moleculen omgekeerd en kunnen ze het ook niet ruiken. Tenzij ze ook omgekeerde honden inzetten


steek je drugs omgekeerd in je zak


steek je zak omgekeerd in je drugs
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Honden.

Berichtdoor Perry » ma okt 19, 2015 5:53 pm

Zak drugs

Om even semi serieus te reageren:
Je kunt ook drugs bij de persoon voor je in de zak sneaken, ik weet niet hoe goed ze fouilleren als een drugs hond net is "afgegaan," maar ik acht de kans aanwezig dat ze dan sneller denken dat ie nog beïnvloed is en je t bij je ballen kan houden
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Honden.

Berichtdoor Claviceps » ma okt 19, 2015 7:05 pm

JongGeleerd schreef:Het was uiteraard een grapje, maar ik vind dit wel interessant. Wist dat honden veel beter konden ruiken, maar zo specifiek niet. Werkt dan de "in een pot pindakaas" methode ook niet? (Volledig afgesloten door een dikke laag met iets met een redelijk sterke geur.)

@JongGeleerd ik durf het je niet te zeggen. Wat ik je wel kan vertellen is dat ik in een docu gezien heb hoe ze water cadaver honden trainen. De uiteindelijk test aan het einde van de training bestond uit een speeltje of iets dergelijks met een bepaalde geur waarvoor de hond getrained was. Dit speeltje werd onderwater in een groot meer verstopt en vervolgens ging de begeleider met de hond in een boot over het water varen totdat de hond indicatie begon te geven. Of je dit als luchtdicht kunt beschouwen vind ik moeilijk te stellen maar het zegt wel wat over de mogelijkheden van een hond z'n neus. In het geval van je pindakaas pot zul je in ieder geval zeker ervoor moeten zorgen dat je geen residue op de buitenkant krijgt of andere items die je mee vervoert :D

Per ras zal er mogelijk ook verschil zijn wat betreft mogelijkheden van de hond. Over het algemeen worden er vaak specifieke rassen gebruikt als het gaat om detectie. Een algehele uitspraak in cadaver hond vs drugs hond vind ik ook moeilijk te maken. Ik denk echter dat als je gaat zoeken dat je waarschijnlijk uiteindelijk wel hetzelfde ras voor zowel drugs als cadaver honden tegenkomt in gebruik bij verschillende diensten.

In dit topic staat ook nog informatie over drugshonden, zoals inschatting hoe lang een hond optimaal functioneert: DF.info - Drugshonden

Een "feitje" dat ook vaker herhaald wordt is dat honden angst kunnen ruiken. Vandaag heb ik mij hier eens in verdiept om te kijken wat er bekent over is.
According to Coren, a dog can comprehend human speech and can have a vocabulary of more than 150 words, is able to solve complex problems, and even is capable of willfully tricking another dog. Moreover, evidence shows that canines study humans for cues and have some ability to interpret nuances like facial expressions. Researchers at Japan's Azabu University, for example, have been able to train canine subjects to differentiate between a smile and a blank expression in photographs of human faces. If a dog can identify a smile, it's not that much of a stretch to assume that it can pick up on the clenched teeth and wide eyes of a frightened person, not to mention changes in posture and gait.

But some canine experts think that even if you manage to keep a placid face and remain still while you're terrified, a dog will still be able to detect your fear. That's because humans, like other animals, experience physiological changes, like changes in breathing rate and perspiration, as a result of the flight-or-fight response. In particular, we involuntarily give off chemicals called pheromones when we're alarmed. Because a dog's sense of smell is thousands of times more sensitive than ours, most likely a dog can detect those chemicals, says Alexandra Horowitz, author of "Inside of a Dog: What Dogs See, Smell and Know."
- Animalplanet.com - Do Dogs Know When Someone is Afraid Of Them?

But how do we know this to be true? Well according to Nancy Diehl, an equine scientist at Penn State "Instead of detecting airborne molecules, the accessory olfactory system is designed to "read" the messages of non-volatile pheromones, communicative chemicals emitted by all animals. Research suggests that pheromone molecules transmit information concerning territory, aggression, and most prominently, reproduction."

But could a dog be picking up our pheromones? This is indeed true based on the dog's accessory olfactory system. They can detect the role in socially useful chemical communication to suggest that fear might be communicated by smell. But more over the idea that dogs can sense fear is contributed to the fact that in reality the dogs actually recognize behavioral clues in people that it has seen and learned and they cannot actually sense fear they just have picked on certain behavioral patterns. Likewise says Nancy Diehl "horses are also able to identify fearful riders from their erratic behavior. Awkward riders tend to kick too frequently and pull the reins when they should not and a horse will learn to stop responding to these signals when they're delivered without rhyme or reason."

You may ask well Yannick is there any experimental evidence of this? Well, I did some research and found the most recent and relevant study performed on the topic was done in 2002 by the University of Vienna. The study measured the amount of sweat and the intensity of the smell of the sweat which was released in women based on how scary a movie they watched was. The researchers found that females could tell the difference in the smells and amounts of sweat they released based on the type of film they watch. The females described the "sweat from the horror film was described as stronger, more unpleasant, and more aggressive than the neutral film sweat." Although the study did not involve canines based on the fact that dogs have considerably good smell as we see with the use of drug dogs, it is likely that dogs can detect the difference in odors in the sweat that is produced when a person is fearful.

Furthermore it is possible that humans do not actually have a fear scent and just release regular sweat in different amounts based on the level of fear we are experiencing. As studies have shown when humans are afraid we tend to sweat more. Lastly it may have nothing to do with smell and more to do with our actions those dogs can easily pick up base on their interaction history with humans, such that if we back up when we are scared or run the dog recognizes this from previous interactions with people and then remembers the movement as fear.
- Science in Our World: Certainty and Controversy (SC200 course blog for Fall 2012) - Is it true that dogs can sense fear?

De docu van NOVA genaamd Dogs Decoded (volledig te kijken hier) is erg interessant.
"Dogs Decoded" reveals the science behind the remarkable bond between humans and their dogs and investigates new discoveries in genetics that are illuminating the origin of dogs—with surprising implications for the evolution of human culture.

Other research is proving what dog lovers have suspected all along: Dogs have an uncanny ability to read and respond to human emotions. Humans, in turn, respond to dogs with the same hormone responsible for bonding mothers to their babies.

How did this incredible relationship between humans and dogs come to be? And how can dogs, so closely related to fearsome wild wolves, behave so differently?
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Honden.

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » do okt 29, 2015 9:35 pm

JongGeleerd schreef: Werkt dan de "in een pot pindakaas" methode ook niet? (Volledig afgesloten door een dikke laag met iets met een redelijk sterke geur.)


Kan me een aflevering van mythbusters herinneren waarin ze van alles probeerde om een drugshond te slim af te zijn: in een pot pindakaas, in een pak koffie en meer van dat soort trucjes. Niks werkte, hond kon alles altijd vinden.
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''
-Adolf Seeligmüller (1891)

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Avatar gebruiker
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: di okt 27, 2015 4:44 pm

Re: Honden.

Berichtdoor Perry » do okt 29, 2015 10:02 pm

Adolf_Seeligmüller schreef:
JongGeleerd schreef: Werkt dan de "in een pot pindakaas" methode ook niet? (Volledig afgesloten door een dikke laag met iets met een redelijk sterke geur.)


Kan me een aflevering van mythbusters herinneren waarin ze van alles probeerde om een drugshond te slim af te zijn: in een pot pindakaas, in een pak koffie en meer van dat soort trucjes. Niks werkte, hond kon alles altijd vinden.

Ik denk dat ik zo'n hond ga kopen om drugs te vinden
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Honden.

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » zo nov 01, 2015 7:27 pm

JongGeleerd schreef:Ik denk dat ik zo'n hond ga kopen om drugs te vinden

Het is nog relatief makkelijk om een hond te leren drugs op te sporen mits:
1) Het een soort is die daar aanleg voor heeft, Duitse Herder is altijd goed.
2) Je veel geduld, geluk en drugs hebt.

Begin klein (verstop en beetje wiet in een plakje worst en verstop dat in je kamer)
En bouw langzaam op ( elke keer minder vlees, meer wiet)
Totdat de hond de geur van wiet associeert met vlees.

Als deze associatie eenmaal gemaakt is zal de hond enthousiast blaffen als hij wiet ruikt en proberen het te vinden. Daarnaast is het belangrijk om standaard commando's aan te leren zodat hij het niet opvreet voordat jij het op kan roken. :smokin:

En ja, ik realiseer me dat ik serieus antwoord op een niet-zo-serieuze opmerking maarja, that's how I roll :ugeek:
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''
-Adolf Seeligmüller (1891)

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Avatar gebruiker
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: di okt 27, 2015 4:44 pm

Re: Honden.

Berichtdoor Aebi » zo nov 01, 2015 7:42 pm

Adolf_Seeligmüller schreef:
JongGeleerd schreef:Ik denk dat ik zo'n hond ga kopen om drugs te vinden

Het is nog relatief makkelijk om een hond te leren drugs op te sporen mits:
1) Het een soort is die daar aanleg voor heeft, Duitse Herder is altijd goed.
2) Je veel geduld, geluk en drugs hebt.

Begin klein (verstop en beetje wiet in een plakje worst en verstop dat in je kamer)
En bouw langzaam op ( elke keer minder vlees, meer wiet)
Totdat de hond de geur van wiet associeert met vlees.

Als deze associatie eenmaal gemaakt is zal de hond enthousiast blaffen als hij wiet ruikt en proberen het te vinden. Daarnaast is het belangrijk om standaard commando's aan te leren zodat hij het niet opvreet voordat jij het op kan roken. :smokin:

En ja, ik realiseer me dat ik serieus antwoord op een niet-zo-serieuze opmerking maarja, that's how I roll :ugeek:

Er is meer drugs dan alleen wiet he :kleuter:
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Honden.

Berichtdoor Fool » zo nov 01, 2015 7:44 pm

Dan kun je de wiet ruilen tegen alle andere drugs!
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron