Enkele weken echter een keertje een korte binge gehad: ( dagje truffels(15g) + lachgas(1) - dagje met wat hash - dagje drank in ochtend ( ongeveer 6 biertjes + pillen in de avond ( rode sterretjes + half wit speakertje ) - dagje DXM ( 200MG )
Helaas na de DXM seretonine syndroom ( vemoedelijk, weet het nog steeds niet zeker. ) opgelopen. In ieder geval ongeveer een week lang getript, hevige waas in mijn hoofd en ontzettend duizelig geweest. Gepaard met hallucinaties en vervelende tintelingen.
Heb een keer zelfs een soort paniek aanval gehad. Ik zat te lezen op df, en opeens knalde er een soort psychadelishe waas terug mijn hoofd in - geen idee wat het was, en heb er nog nooit over gehoord of gelezen. Als ik probeerde na te denken over wat het was kwam het zelfs weer licht terug. heb dus enkele uren ontzettend hard moeten proberen om ergens anders aan te denken. De enige manier om dit te doen was door film te kijken. ( aangezien je dan hersen-stil bent )
Al met al vond ik deze 2 weken verschrikkelijk. Ik heb altijd gedacht mijn drugsgebruikt goed onder controle te hebben, en ben altijd doodsbang geweest voor HPPD oid. Heb besloten zeker 6 maanden tot een jaar helemaal niks te gebruiken, en niets nieuws meer te proberen. Ook heb ik helaas het hoofdstuk psychadelica af moeten sluiten voor mezelf. ( misschien op een uitzondering dmt na ).
Mijn vraag na dit lange verhaal is.. hebben jullie zelf ervaringen gehad met seretonine syndroom/hppd/hersenschade of andere dingen verwant aan recreatief drugsgebruik?