Mijn eerste XTC-pil, flink wat jaartjes terug.
Iwan, een soort van kameraad van me, kwam langs. Een hoop bekenden hebben er een handje van om hier tegen etenstijd langs te komen....
Na de maaltijd vroeg hij of ik mee naar een trance-party in Den Haag ging. Na enige twijfel besloot ik er voor te gaan. Twijfel omdat ik feesten zonder iets van matreaal niet aankon in die tijd en dan moet je met het openbaar vervoer
Wandelend naar het station geeft ie me een pil. Ik denk WTF? Volgens hem toppy, was hem de vorige keer goed bevallen. So the beast inside me screamed: 'Let's go for it!' Hap, slik, there we go.
Staan we op het perron. Voel me licht wazig worden. Denk de trein naar Den Haag in de verte te zien verschijnen

Bleek het een goederentrein te zijn. Zo'n hele lange. Terwijl de locomotief binnen aanraak~afstand is, slaat die pil vrijwel gelijktijdig bij ons in.
Ondertussen denderen die wagons voor mijn ogen maar voort. Er leek geen einde aan te komen. Het ging maar door en door terwijl ik steeds wauser werd. Dacht ff dat ik door de dynamiek van dat treingeluid meegesleurd werd naar het rijk der krankzinnigheid. Dat ik er in zou blijven hangen.
Was in de personentrein ff achterdochtig dat de spoorwegpoliltie ons er uit zou halen want we waren ver heen. Daarna met een taxi naar de bestemming gegaan.
Donker feest. Of er was weinig licht, of de perceptie ervan wijzigde zich door de serotonine~flush.
Het leek wel of we in een zwart fluwelen labyrint terecht gekomen waren. Had niet zoveel oog voor vrouwelijk schoon meer. Just very happy
Eigenlijk de enige keer dat ik echt dat allesoverstemmende MDMA~love-gevoel had.