zou er ook een correlatie zijn met welk neusgat je het liefst gebruikt?

Azgaza schreef:Ik gebruik in de regel beide om en om; veelal leg ik 2 lijntjes neer, voor beide neusgaten één. Of 4 en dan 2 per neusgat, of 3 en ik doe de laatste doormidden; ik hou het graag symmetrisch. (Tenzij je al een goed aantal uren bezig bent en een van de neusgaten dienst weigert, dan verandert het in 'die ene waardoor ik wel kan ademen')..
Azgaza schreef:Ik gebruik in de regel beide om en om; veelal leg ik 2 lijntjes neer, voor beide neusgaten één. Of 4 en dan 2 per neusgat, of 3 en ik doe de laatste doormidden; ik hou het graag symmetrisch. (Tenzij je al een goed aantal uren bezig bent en een van de neusgaten dienst weigert, dan verandert het in 'die ene waardoor ik wel kan ademen'). Laatst op een avond én speed én 2c-b én ketamine gesnoven en het neusgat waar ik de 2c-b en speed doorheen had gehaald bleef het wel doen en de andere niet. Vond ik niet logisch.
Magnus Huskeveurne schreef:Azgaza schreef:Ik gebruik in de regel beide om en om; veelal leg ik 2 lijntjes neer, voor beide neusgaten één. Of 4 en dan 2 per neusgat, of 3 en ik doe de laatste doormidden; ik hou het graag symmetrisch. (Tenzij je al een goed aantal uren bezig bent en een van de neusgaten dienst weigert, dan verandert het in 'die ene waardoor ik wel kan ademen'). Laatst op een avond én speed én 2c-b én ketamine gesnoven en het neusgat waar ik de 2c-b en speed doorheen had gehaald bleef het wel doen en de andere niet. Vond ik niet logisch.
Dat vroeg ik me ook laatst af op een feestje. Had in een neusgat speed, en de ander keta. Toen wou ik na later nog wat keta pakken en was m'n 'ketneusgat' verstopt...
Poseidon schreef:Magnus Huskeveurne schreef:Azgaza schreef:Ik gebruik in de regel beide om en om; veelal leg ik 2 lijntjes neer, voor beide neusgaten één. Of 4 en dan 2 per neusgat, of 3 en ik doe de laatste doormidden; ik hou het graag symmetrisch. (Tenzij je al een goed aantal uren bezig bent en een van de neusgaten dienst weigert, dan verandert het in 'die ene waardoor ik wel kan ademen'). Laatst op een avond én speed én 2c-b én ketamine gesnoven en het neusgat waar ik de 2c-b en speed doorheen had gehaald bleef het wel doen en de andere niet. Vond ik niet logisch.
Dat vroeg ik me ook laatst af op een feestje. Had in een neusgat speed, en de ander keta. Toen wou ik na later nog wat keta pakken en was m'n 'ketneusgat' verstopt...
Uit de oude doos: de 1e otrivin-neusspray
braindamage schreef:rechtendoor
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast