Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Delysid Virus schreef:Voorheen altijd rechts maar omdat die bij het minste snuifje oncomfortabel prikkelt bevalt links me tegenwoordig beter.
Lµs. D schreef:Trippie schreef:Degene die op dat moment niet verstopt is.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Trippie schreef:Degene die op dat moment niet verstopt is.
Eko schreef:Ik heb geen zin om me in drie topics te herhalen...
Cropp schreef:Eko schreef:Ik heb geen zin om me in drie topics te herhalen...
Kut man, ik zag ``eko`` staan en was echt benieuwd door welk neusgat hij zou snuiven en nou wil hij het gewoon niet meer vertellen, dan ga ik maar weer wat anders doen
Volgens mij blijft alles in je snor hangen.
Eko schreef:Ik begon destijds een snuiftopic, nu is er dit, en het "mesje of pasje" topic, straks is er een heel snuifsubforum.
Ik heb geen zin om me in drie topics te herhalen...
Trippie schreef:Degene die op dat moment niet verstopt is.
Doc schreef:ff inademen door je neus en dan neem ik degene die het meest open is.
Pilletje schreef:Doc schreef:ff inademen door je neus en dan neem ik degene die het meest open is.
Dit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten