Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Vreemste plek waar je ooit drugs heb gebruikt

Berichtdoor Vinnie » vr apr 26, 2013 1:20 pm

ik had vorige week donderdag in de school wc bong gerookt :stoned:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Vreemste plek waar je ooit drugs heb gebruikt

Berichtdoor Shaggattack » vr apr 26, 2013 1:24 pm

wiet en hasj bij gonzo thuis. :keta:
Avatar gebruiker
Shaggattack
paperboy
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1086
Geregistreerd: do maart 17, 2011 2:50 am

Re: Vreemste plek waar je ooit drugs heb gebruikt

Berichtdoor Gonzo » vr apr 26, 2013 1:31 pm

Shaggy schreef:wiet en hasj bij gonzo thuis. :keta:


Wat was daar zo vreemd aan dan? Jij had géén LSD op toch? 8-)
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Vreemste plek waar je ooit drugs heb gebruikt

Berichtdoor Stefaan » vr apr 26, 2013 1:32 pm

Dr.Gonzo schreef:
Shaggy schreef:wiet en hasj bij gonzo thuis. :keta:


Wat was daar zo vreemd aan dan? Jij had géén LSD op toch? 8-)


Als ie zegt dat ie wiet en hasj gebruikte dan zal ie geen LSD op hebben nee. :p
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Vreemste plek waar je ooit drugs heb gebruikt

Berichtdoor DutchCookie » di apr 30, 2013 4:07 am

Raarste plek voor de drugs om te liggen: tussen een chick haar tieten
Raarste plek qua locatie: Shoarmatent van de toiletdeksel/op het dak van het gemeentehuis/bioscoop/nachtkastje van mijn moeder/autoruit van een ferrari omdat het zo mooi plat was

Raarste plek trippen: Kerstochtend bij mn oma op de bank/34ste verdieping van een flat in aanbouw
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Vreemste plek waar je ooit drugs heb gebruikt

Berichtdoor Azgaza » di mei 21, 2013 7:35 am

Ketamine in een vliegtuig tijdens de vlucht :p Dat zal m'n record qua rare plekken en momenten wel zijn geweest. Vliegtuig was meer dan half leeg en de rij waar ik zat zat dus helemaal niemand en we waren nog een uur aan het rond cirkelen vanwege dichte mist boven een miniatuur vliegveldje in zuid frankrijk en ik had een paar gram in een een paar sealtjes in m'n handbagage zitten; had er een uitgepakt, opengemaakt en zo'n 100 mg uit het sealtje gesnoven. Dat was fucking vet.

Verder in verschillende landen verschillende drugs maar geen enkele actie zo raar als die :p

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Vreemste plek waar je ooit drugs heb gebruikt

Berichtdoor frozentoast » di mei 21, 2013 12:17 pm

Azgaza schreef:Ketamine in een vliegtuig tijdens de vlucht :p Dat zal m'n record qua rare plekken en momenten wel zijn geweest. Vliegtuig was meer dan half leeg en de rij waar ik zat zat dus helemaal niemand en we waren nog een uur aan het rond cirkelen vanwege dichte mist boven een miniatuur vliegveldje in zuid frankrijk en ik had een paar gram in een een paar sealtjes in m'n handbagage zitten; had er een uitgepakt, opengemaakt en zo'n 100 mg uit het sealtje gesnoven. Dat was fucking vet.

Verder in verschillende landen verschillende drugs maar geen enkele actie zo raar als die :p

hoe kreeg je dat mee?
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Vreemste plek waar je ooit drugs heb gebruikt

Berichtdoor Eko » di mei 21, 2013 3:22 pm

FrozenToast schreef:
Azgaza schreef:Ketamine in een vliegtuig tijdens de vlucht :p Dat zal m'n record qua rare plekken en momenten wel zijn geweest. Vliegtuig was meer dan half leeg en de rij waar ik zat zat dus helemaal niemand en we waren nog een uur aan het rond cirkelen vanwege dichte mist boven een miniatuur vliegveldje in zuid frankrijk en ik had een paar gram in een een paar sealtjes in m'n handbagage zitten; had er een uitgepakt, opengemaakt en zo'n 100 mg uit het sealtje gesnoven. Dat was fucking vet.

Verder in verschillende landen verschillende drugs maar geen enkele actie zo raar als die :p

hoe kreeg je dat mee?

Ik ben ook benieuwd.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Vreemste plek waar je ooit drugs heb gebruikt

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » di mei 21, 2013 3:27 pm

Dat staat er toch gewoon of ben ik nou gek?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Vreemste plek waar je ooit drugs heb gebruikt

Berichtdoor Azgaza » di mei 21, 2013 3:29 pm

Beetje zonde om goeie smokkel methodes in detail online te gaan posten toch :p? In de handbagage in ieder geval en zodanig verpakt dat het niet te vinden is zonder mijn spullen volledig te slopen, ténzij je weet hoe het precies zit dan is het open te maken en meteen te herstellen... gebruik dat trukje echt al lang dus ik post hem liever niet :p

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Vreemste plek waar je ooit drugs heb gebruikt

Berichtdoor DutchCookie » di mei 21, 2013 7:37 pm

Eko schreef:
FrozenToast schreef:hoe kreeg je dat mee?

Ik ben ook benieuwd.


Azgaza is een vrouw. Die hebben een speciaal smokkeldoosje
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Vreemste plek waar je ooit drugs heb gebruikt

Berichtdoor gachiBASS » di mei 21, 2013 7:40 pm

2C-B op een horecabeurs.
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: Vreemste plek waar je ooit drugs heb gebruikt

Berichtdoor Enya » di mei 21, 2013 11:40 pm

op mijn kamer, lekker stout
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: Vreemste plek waar je ooit drugs heb gebruikt

Berichtdoor Alex29 » za jun 15, 2013 8:30 pm

In het midden van de dansvloer van een club, daar stond ik vlijtig een lijntje coke te snuiven. Een beetje onnodig om te zeggen dat ik al zat was van de alcohol en niet echt besefte wat ik deed. Ik vroeg een vriend van me om me af te dekken maarja dat was dus niet bepaald voldoende, En hij maar aan het roepen, Stop dat weg, stop dat weg! :D Het was superduidelijk voor iedereen dat ik daar opeens een envelopje bovenhaalde en met een opgerold bankbiljet poeder zat te snuiven, iedereen geschockeert. daarna zijn 2 zware buitenwippers me komen halen.
Alex29
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: do mei 02, 2013 12:21 am
Woonplaats: Antwerpen

Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor chris309 » vr okt 04, 2013 2:06 am

Titel spreekt voor zichzelf.
Ik heb in L.A. 1 keer een pilletje geslikt met een hele zooi kapsters die daar waren voor een "weekend voor de kapsters" en 1 keer coke in las vegas, het blijft toch wel een stuk spannender daar om het te doen itt tot hier.
Daarbij gezegd hebbende dat las vegas simpelweg een pretpark voor volwassenen was, coke werd op de toiletten aangeboden en was ook nog eens van prima kwaliteit.



Deze foto gemaakt waarbij ik dacht dat ik ff een topfotograaf was, achteraf natuurlijk gewoon een slechte picca hahaha
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang
chris309
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 227
Geregistreerd: di okt 01, 2013 10:03 pm

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor daywalker » vr okt 04, 2013 6:31 pm

Heroine op de toiletten van een coffeeshop en plots keek er iemand over de (lage) deur...wat ik niet opgemerk had dat je over die deur kon kijken....kast van een buitenwipper: ' wat is dat? Buiten! '....ben m snel gesmeerd en blij da k geen klop kreeg :oops: :oops: :oops:
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor bonghit » vr okt 04, 2013 6:58 pm

Spacecake tijdens halloween fright night''s in walibi:

Promofilmpje


Was wel een aparte ervaring :grin: :rock: 8-)
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor verneukeratief » vr okt 04, 2013 8:51 pm

Binnen het sub-forum 'Muziek en Uitgaan'
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Lizard King » za okt 05, 2013 11:05 am

Smoren in Berria (Spanje). 1 keer op het strant bij rotsgewelven/ grot. Tegelijk waren ze er een trouwfoto aan het nemen (misschien staan we er wel op :p).
En 1 keer aan de kliffen. Stoned kliffdiven = heftig! :rock: (en onverantwoord achteraf bekeken)
Avatar gebruiker
Lizard King
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 206
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 9:24 pm

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor chris309 » za okt 05, 2013 11:08 am

Lizard King schreef:Smoren in Berria (Spanje). 1 keer op het strant bij rotsgewelven/ grot. Tegelijk waren ze er een trouwfoto aan het nemen (misschien staan we er wel op :p).
En 1 keer aan de kliffen. Stoned kliffdiven = heftig! :rock: (en onverantwoord achteraf bekeken)


Vet!
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang
chris309
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 227
Geregistreerd: di okt 01, 2013 10:03 pm

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Partypipo » ma okt 07, 2013 1:18 pm

Was er in het verleden niet al eens precies zo'n topic als deze?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor supergabbur » ma okt 07, 2013 1:25 pm

Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor daywalker » ma okt 07, 2013 4:20 pm

De meest vreemde plaats was eigenlijk zo'n 10-tal jaar geleden, tijdens een fuif, pep gesnoven op het kerkhof, lijntjes gelegd op het graf van een mij onbekende persoon :snort: :oops:

Ook een ' vreemde' plek was in de gevangenis ( wordt natuurlijk door meer mensen gebruikt), jointjes roken tijdens de wandeling ....1x wat speed gekregen in een zakje, niet zo veel ( geen gram ofzo), maar durfde het niet mee binnen nemen....heb toen het zakje met speed en al ingeslikt....wandeling was gedaan....om 16u, en toen ze tegen 16u30-16u45 al met het avondeten kwamen,zei een cipier: die is precies de weg kwijt...gelukkig kon ik goed opschieten met de andere cipier...en is er verder niks van gekomen :P :oops:

Ook vreemde plaats was in de cel zelf, niet zozeer in de cel zelf ( meestal werd er na 21u gerookt), maar had wat hasj en mn celgenoot kon niet wachten tot 's avonds ( na 21u gaan de deuren niet meer open) en ik dan na aandringen van die kerel een joint gerold al om 11u "s ochtends, joint was net opgestoken en toen kwam er een cipier binnen en de 'knecht' ( gevangene die klusjes doet enzo), die cipier vroeg om de cel schoon te maken en die knecht begon meteen met 't een of andere geurverfrisser ofzo te spuiten, en gelukkig niks gemerkt, waarvoor ik die medegevange nog altijd dankbaar ben :grin:
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Ivo » ma okt 07, 2013 6:11 pm

Ik heb de 2 topics even samengevoegd :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Poseidon » di okt 08, 2013 9:43 am

Heb een x met een dude in de Hooglandse kerk in Leiden 's nachts psylo's zitten verorberen.
We gingen aan deuren voelen en 1 was er open.
Op de een of andere wijze kwamen we daar niet weg. 's ochtends kwam er een koster maar die was heel chill. Ging thee voor ons zetten en gewoon zijn ding doen.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Curious » ma okt 14, 2013 8:47 am

Waar ik het liefst drugs gebruik:
Lekker in mijn kraakpandje waar mijn vrienden ook wonen. Daar hangt sowieso vaak een relaxte sfeer, en hangt die daar niet dan kan die zo gecreëerd worden. En er zijn (bijna) altijd wel mensen bij die ik kan vertrouwen.

Raarste plek waar ik drugs heb gebruikt:
Had een keer met een klasgenoot van me na school behoorlijke sterke salvia gerookt. Gewoon lekker op het gras naast de weg de bong neergezet en flink inhaleren, doorgegeven aan mijn klasgenoot en die rookte op wat er nog op het gaasje lag. Tegelijkertijd uitblazen en helemaal weg waren we. Alleen was het wel naast de weg die van school naar het station liep, en natuurlijk liepen twee klasgenoten precies op het moment dat we aan het trippen waren langs. Ze zagen ons rollen en giechelen op de grond en vervolgens op avontuur gaan naar een boom toe. Zou er waarschijnlijk behoorlijk raar uit hebben gezien, we hadden wel even wat uit te leggen want ze waren zich wel een beetje geschrokken.

Daarnaast was het ook wel apart dat toen mijn band en een andere band samen optraden, ik van een bandlid van de andere band een sleutelpunt coke kreeg in de openbare rookhok, behoorlijk in het zicht van iedereen en terwijl er al een stuk of 6 mensen in dat kleine hokkie aan het roken waren. Met een zero-tolerance beleid waar minderjarigen ook kwamen. Terwijl we ook gewoon backstage konden gaan waar verder niemand komt behalve de bands. Maar nu ik er over nadenk was het wel grappig en heeft niemand moeilijk lopen doen.
Curious
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: ma okt 14, 2013 7:52 am
Woonplaats: Ergens, als mijn vrienden er maar zijn!

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Perry » ma okt 14, 2013 12:29 pm

Poseidon schreef: 's ochtends kwam er een koster maar die was heel chill. Ging thee voor ons zetten en gewoon zijn ding doen.


Dit soort mensen :hulde:
Daar zijn er echt te weinig van in de wereld!
Waarom is niet iedereen zo?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Einstein » ma okt 14, 2013 8:33 pm

Heb niet zo heel veel vage stunts uitgehaald. Wel eens een zaterdagavond veel 2C-B gesnoven op een terrastafeltje op het marktplein in mijn hometown en daarna kotsmisselijk voor de dorpskroeg gechilld :snort:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Trippie » ma okt 14, 2013 9:47 pm

Was eens strontzat en ondergesost in een café met een maat van me en toen beslisten we dat we nog even een lijn gingen leggen op de WC. Toen ik aankwam aan de WCs was m'n maat echter opeens verdwenen, dus ik wandelde een stuk terug en zag hem toen in plain sight een lijn kappen op het cigaretten automaat...
"I too like to live dangerously" dacht ik en begon dan maar naast hem ook een lijntje te kappen.

Nog voor we hem konden opsnuiven werden we brutaal het café buitengestampt...
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Basshoven » ma okt 14, 2013 9:54 pm

Toen ik nog op middelbare school zat heb ik bommetjes cocaïne zitten droppen tijdens wiskundeles :oops:
Basshoven
Offline
 

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner