Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Trippie » ma okt 14, 2013 9:47 pm

Was eens strontzat en ondergesost in een café met een maat van me en toen beslisten we dat we nog even een lijn gingen leggen op de WC. Toen ik aankwam aan de WCs was m'n maat echter opeens verdwenen, dus ik wandelde een stuk terug en zag hem toen in plain sight een lijn kappen op het cigaretten automaat...
"I too like to live dangerously" dacht ik en begon dan maar naast hem ook een lijntje te kappen.

Nog voor we hem konden opsnuiven werden we brutaal het café buitengestampt...
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Basshoven » ma okt 14, 2013 9:54 pm

Toen ik nog op middelbare school zat heb ik bommetjes cocaïne zitten droppen tijdens wiskundeles :oops:
Basshoven
Offline
 

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Perry » ma okt 14, 2013 11:23 pm

Trippie schreef:Nog voor we hem konden opsnuiven werden we brutaal het café buitengestampt...


Ik dacht dat dit topic was voor rare plekken waar je drugs gedaan hebt, niet rare plekken waar je bijna drugs gedaan hebt :lol:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Trippie » di okt 15, 2013 11:26 am

JongGeleerd schreef:
Trippie schreef:Nog voor we hem konden opsnuiven werden we brutaal het café buitengestampt...


Ik dacht dat dit topic was voor rare plekken waar je drugs gedaan hebt, niet rare plekken waar je bijna drugs gedaan hebt :lol:


Ja ik dacht er ook aan maar ik ging er niet een nieuw topic voor aanmaken. :grin:
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Klimtox » di okt 15, 2013 11:44 am

Toen ik nog op de uni zat, had ik samen met een vriend een uur pauze. Leek hem toen wel grappig om wat MDMA in mijn drinken te doen zonder me wat te vertellen. Vond de cola al wat ranzig bitter maar heb het gewoon opgedronken (had een beste alcoholkater, dus niets smaakte me echt :roll2: ).
Zaten we later in de les en ik begon me steeds vager te voelen. Klasgenoot naast me zegt tegen me: "Hey man, gaat alles wel goed je ogen staan een beetje raar". Ik kijk naar de andere kant van het lokaal waar die "vriend" zat, zit hij daar met grote doppen en shakende benen. Langzaam dringt het tot me door dat het niet gewoon cola was wat ik had gedronken :#: . Ik sms hem met de vraag wat hij heeft gedaan. "MDMA in je drinken, leek me wel leuker als ik niet alleen zo zit in de klas". :s

Ben toen maar snel "ziek" naar huis gegaan, vriendschap verbroken met die gast en best wel een chille dag gehad voor de rest :roll2: . Maar niet leuk, dat soort mensen.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Einstein » di okt 15, 2013 11:53 am

The fuck, wat een waus :#: :#: :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Miss E » di okt 15, 2013 12:50 pm

Zo, dat zijn geen leuke grapjes nee..

Ik heb nooit echt op rare plaatsen drugs gebruikt, enkel een keer dronken een tentamen gemaakt. (die verrassend goed ging :P )
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Afca_Remy » di okt 15, 2013 1:24 pm

Einstein schreef:The fuck, wat een waus :#: :#: :#:


Idd wat een ezel!!

Ot: pep op een verjaardag waar niemand voor de rest gebruikte
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Klimtox » di okt 15, 2013 1:26 pm

Afca_Remy schreef:pep op een verjaardag waar niemand voor de rest gebruikte


Grappig, dat had ik afgelopen zaterdag nog :p
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor knolselderij » di okt 15, 2013 3:50 pm

Klimtox schreef:Toen ik nog op de uni zat, had ik samen met een vriend een uur pauze. Leek hem toen wel grappig om wat MDMA in mijn drinken te doen zonder me wat te vertellen. Vond de cola al wat ranzig bitter maar heb het gewoon opgedronken (had een beste alcoholkater, dus niets smaakte me echt :roll2: ).
Zaten we later in de les en ik begon me steeds vager te voelen. Klasgenoot naast me zegt tegen me: "Hey man, gaat alles wel goed je ogen staan een beetje raar". Ik kijk naar de andere kant van het lokaal waar die "vriend" zat, zit hij daar met grote doppen en shakende benen. Langzaam dringt het tot me door dat het niet gewoon cola was wat ik had gedronken :#: . Ik sms hem met de vraag wat hij heeft gedaan. "MDMA in je drinken, leek me wel leuker als ik niet alleen zo zit in de klas". :s

Ben toen maar snel "ziek" naar huis gegaan, vriendschap verbroken met die gast en best wel een chille dag gehad voor de rest :roll2: . Maar niet leuk, dat soort mensen.



tis inderdaad maar wat je vrienden noemt. zon mensen zou ik ook niks meer mee hoeven te maken


OT;

zou het niet weten heb niet zon hele rare plaatsten,

vriend van mij dan weer wel,

we hadden een feestje in de canvas op de 7e in amsterdam, wat dus op de 7e etage is.

op een gegeven moment raakte hij met een barman in gesprek, en de rest van de avond ging ie af en toe met hem naar de 5e etage om pep te snuiven en kreeg ie de rest van het feest gratis drinken, ook altijd fijn
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Perry » di okt 15, 2013 10:16 pm

Op naar de Canvas in Amsterdam!
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Basshoven » di okt 15, 2013 10:26 pm

Klimtox schreef:[...]

:shock:

Zoiets is toch ongehoord! Iemand drogeren zodat je niet alleen in de les zit door te flippen... Wat een misselijk stuk vreten...
Basshoven
Offline
 

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor thijsmaa » vr okt 25, 2013 12:33 am

Op het toilet van de trein Amersfoort - Rotterdam, zat ik met het nummer 'Train' van Paul Kalkbrenner pep te snuiven. (Voor wie de film Berlin Calling kent... hij snuift zelf ook pep/coke in de trein met Train aan. Vond dat wel redelijk toevallig, haha). Vervolgens rustig met een restje pep op m'n snor terug naar m'n stoel gelopen.
Avatar gebruiker
thijsmaa
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: di apr 23, 2013 5:23 pm

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Perry » vr okt 25, 2013 12:43 am

Pep snuiven in de trein heb ik zowel in de WC als gewoon op m'n plaats gedaan :P
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Afca_Remy » vr okt 25, 2013 9:51 pm

Coke in de trein.. gewoon op dat plankje bij het raam.. hoopje.. 2 lijntjes en nakken maar met me maatje.. hahahaha die meisjes die aan de andere kant van het gangpad zaten gingen maar ergens anders zitten daarna
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor chris309 » vr okt 25, 2013 10:23 pm

Klimtox schreef:Toen ik nog op de uni zat, had ik samen met een vriend een uur pauze. Leek hem toen wel grappig om wat MDMA in mijn drinken te doen zonder me wat te vertellen. Vond de cola al wat ranzig bitter maar heb het gewoon opgedronken (had een beste alcoholkater, dus niets smaakte me echt :roll2: ).
Zaten we later in de les en ik begon me steeds vager te voelen. Klasgenoot naast me zegt tegen me: "Hey man, gaat alles wel goed je ogen staan een beetje raar". Ik kijk naar de andere kant van het lokaal waar die "vriend" zat, zit hij daar met grote doppen en shakende benen. Langzaam dringt het tot me door dat het niet gewoon cola was wat ik had gedronken :#: . Ik sms hem met de vraag wat hij heeft gedaan. "MDMA in je drinken, leek me wel leuker als ik niet alleen zo zit in de klas". :s

Ben toen maar snel "ziek" naar huis gegaan, vriendschap verbroken met die gast en best wel een chille dag gehad voor de rest :roll2: . Maar niet leuk, dat soort mensen.


What the hell, wat een klootzak...
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang
chris309
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 227
Geregistreerd: di okt 01, 2013 10:03 pm

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Trippie » za okt 26, 2013 12:58 am

Afca_Remy schreef:Coke in de trein.. gewoon op dat plankje bij het raam.. hoopje.. 2 lijntjes en nakken maar met me maatje.. hahahaha die meisjes die aan de andere kant van het gangpad zaten gingen maar ergens anders zitten daarna


Doet me denken aan toen ik met Lysergic-Acid (zat vroeger op dit forum ook) keihard trippend op de truffeltjes op de trein van Roosendaal naar Antwerpen zaten. Kwamen twee middelbare schoolkinderen (schat 14-15 jaar) naast ons zitten. Opeens pakte Lysergic doodleuk z'n tweede bakje truffeltjes boven (hij had er dus al een op) en begint die daar droog op te schanzen.
Die kinderen trokken ogen man, hilarisch maar echt fout eigenlijk...
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Afca_Remy » za okt 26, 2013 1:08 am

Haha ja moest ook wel lachen dat ze meteen ergens anders gingen zitten!! Maar was ook wel fout om het daar te doen.. mja hoop pils en he denkt er wat minder over na
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Hunk » za okt 26, 2013 1:17 am

Een maat van me had een sleutel van plees van werklui. Gingen we daarin snuiven. Op een avond zat er een bezopen vuilnisman of zo met de broek op de knieën half in coma te kwijlen.
Die vriend van me was zo hooked dat hij de aanwezigheid van die man geen bezwaar vond om verder te gaan met nacken :s

D.O.A.
Avatar gebruiker
Hunk
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 558
Geregistreerd: zo jul 15, 2012 4:50 pm
Woonplaats: Bergeijk

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Snater » za okt 26, 2013 1:57 pm

Onder een treinbrug 20 meter voor Station Sloterdijk, op Deep Disco Device met zo'n 500 anderen.
De raarste, maar ook de geweldigste plek :hulde:

http://www.youtube.com/watch?v=cFfRmu9Asck
Avatar gebruiker
Snater
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 386
Geregistreerd: ma jul 08, 2013 2:20 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor losco » vr nov 08, 2013 1:11 am

Een joint gerookt in het sprookjesbos in de Efteling en pep gesnoven op een wc in een restaurant, toen ik van de wc afkwam om in de spiegel te kijken kwam net een man binnenlopen die bij het tafeltje langs ons zat. Die man heeft onder het eten geen een keer durven opkijken naar mij.

Het eten was niet te vreten trouwens.... zo bitter..
losco
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: zo aug 18, 2013 11:29 pm

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Poseidon » vr nov 08, 2013 1:21 am

Heb me eens bij mijn ouwe lui in de conniferen-haag verstopt in de tuin om een stevige nack te nemen tijdens het gras maaien.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor chris309 » vr nov 08, 2013 1:55 am

Poseidon schreef:Heb me eens bij mijn ouwe lui in de conniferen-haag verstopt in de tuin om een stevige nack te nemen tijdens het gras maaien.


LOL, zie het helemaal voor me en dan per ongeluk ook stukken conniferen meesnuiven, ben je wel groen bezig!
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang
chris309
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 227
Geregistreerd: di okt 01, 2013 10:03 pm

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor velvetunder » zo nov 10, 2013 8:20 pm

Pep bij mijn ouders vond ik opzich wel ver gaan terwijl ik daar gezellig op visite was :).

voor de rest overal en nergens :)
Avatar gebruiker
velvetunder
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 37
Geregistreerd: za aug 24, 2013 8:20 pm

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor dodongo » di nov 26, 2013 1:36 am

Truffels in de Tongelreep (Tropisch zwembad) :hulde:
dodongo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: za jun 23, 2012 2:01 am

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Poseidon » zo dec 01, 2013 2:35 pm

Afgelopen woensdag op een kerkhof in Aken.

Leed al een week aan ernstige slaapproblemen. Heb uiteindelijk maar flink wat diazepam geslikt om uitgerust de snelweg op te gaan. Onderweg 2baco's om de benz0-naaweeen te verdrijven.
Toen ik na 3 uur aankwam was ik er goed doorheen.
Nam voor de uitvaartdienst van mij ouwe makker begon op de wc een mespunt coca.
Buiten bij de graven was nog een plee. Om mijn verdriet te dempen nog maar wat gepakt. Stond daar bij de kuil waar de kist in verdween te knarsetanden en op mijn lippen te bijten. De anderen aanwezigen dachten waarschijnlijk dat het door het verlies van een vriend kwam. :(

Na een paar glazen overheerlijke Macedonische wijn tijdens het condoleren in een zaaltje leek het me raadzamer een taxi naar een hotel te nemen :#:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Diz » di feb 11, 2014 2:26 am

Vroeger nog wel eens met wat vrienden midden in de nacht zitten snuiven in de etalage van een soort prullaria/woonwinkel in de Passage in Roosendaal... de etalage was ingericht als een soort huiskamer, dus je kon er prima zitten! Over hoe we daar gekomen zijn zullen we het maar niet hebben... :#:
Da seede gij ja...
Diz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: di feb 11, 2014 12:17 am

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Partypipo » di feb 11, 2014 4:12 am

Diz schreef:Vroeger nog wel eens met wat vrienden midden in de nacht zitten snuiven in de etalage van een soort prullaria/woonwinkel in de Passage in Roosendaal... de etalage was ingericht als een soort huiskamer, dus je kon er prima zitten! Over hoe we daar gekomen zijn zullen we het maar niet hebben... :#:

Le cadeau ofzoiets?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor Diz » di feb 11, 2014 9:10 am

Partypipo schreef:
Diz schreef:Vroeger nog wel eens met wat vrienden midden in de nacht zitten snuiven in de etalage van een soort prullaria/woonwinkel in de Passage in Roosendaal... de etalage was ingericht als een soort huiskamer, dus je kon er prima zitten! Over hoe we daar gekomen zijn zullen we het maar niet hebben... :#:

Le cadeau ofzoiets?


Ja dat was em volgens mij... was in de kleine zij-ingang van de passage nog voor de verbouwing...
Da seede gij ja...
Diz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: di feb 11, 2014 12:17 am

Re: Meest vreemde plaats waar je drugs gedaan hebt

Berichtdoor DrugszCat » za apr 19, 2014 5:27 pm

Sleutelpuntje pep op een verjaardag..

En een keer een pil geslikt op een kermis.

Achterna vind ik dit zó stom van mezelf en ik ben ook niet van plan om zoiets ooit weer te doen eigenlijk xd
Avatar gebruiker
DrugszCat
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: wo maart 27, 2013 9:42 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast

Royal Queen Seeds banner