Maar ik gebruik ze alle 3 wel, hangt er gewoon van af waar je bent. Maar als ik rustig de tijd heb gebruik ik dus zo'n pasje.
Madcat schreef:je kan ook die dingen voor contactlenzen pakken, dan al een afgementen gecrushde hoeveelheid. en als ze je daarmee op de wc betrappen heb je in elk geval geen verdenking. wel je oog open houden als je er een snuif van neemt.
Poseidon schreef:Madcat schreef:je kan ook die dingen voor contactlenzen pakken, dan al een afgementen gecrushde hoeveelheid. en als ze je daarmee op de wc betrappen heb je in elk geval geen verdenking. wel je oog open houden als je er een snuif van neemt.
Ga ik eens uitproberen. Mooie tip.
@Doc: je mag me eens komen leren hoe die bullet werkt want ik ben er nog nooit in geslaagd om er 1 kruimel coca uit te krijgen.
Madcat schreef:best ironish op deie contactlens dingen staan een L en een R ook een reminder voor welk neusgat je hebt gehad. Of heb je daar een voorkeur voor?
knolselderij schreef:
Poseidon schreef:knolselderij schreef:
Tof dat je er weer bent Knolselderij, maar wat waarom post je een foto van een thermosfles of zoiets
knolselderij schreef:Poseidon schreef:knolselderij schreef:
Tof dat je er weer bent Knolselderij, maar wat waarom post je een foto van een thermosfles of zoiets
dank u, dank u
hoop dat dit een grap was en je wel had gezien dat dit ''n handig snuifpotje is met een uitklapbaar lepeltje aan het dekseltje vast''.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten