of sleutel je alles gewoon je neus in

ik gebruik zelf eigenlijk altijd een pasje, vooral op cd hoesjes heb ik met een mesje weleens gehad dat ik over enthousiast bezig was en volgens mij wat plastic mee schraapte

Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Delysid Virus schreef:Daar hebben we spiegels voor uitgevonden man.![]()
FRESH schreef:Delysid Virus schreef:Daar hebben we spiegels voor uitgevonden man.![]()
Ja, man. Als je ergens komt en de spiegels hangen niet aan de muur maar liggen op tafel weet ik wel hoelaat het is...
Einstein schreef: puntenslijpermesje.
Dissendium schreef:Einstein schreef: puntenslijpermesje.
AH, ik dacht dat ik de enigste was. Maar precies, puntenslijpmesje en spiegeltje.
MushRockker schreef:lang leve de ov chipkaart
Delysid Virus schreef:Dissendium schreef:MushRockker schreef:lang leve de ov chipkaart
Zeg, waarom is je chipkaart zo wit/vaag ?
Die issues had ik op den duur ook met m'n schoolpas. (Maar ja, ik ben daar ook niet voor niks afgeschopt.)
Madcat schreef:Op de laboratorium school, hadden we van die micro vijzels of daar kon je kleine hoeveelheden heel fijn poeder maken, van kristallen of andere droogstof.
En als je daar met een "envelopje" poeder het lokaal binnenkwam, het fijnmaalde, terugdeed in een ander envelopje, dan de datum erop zette, en je naam, keek niemand raar op.
Azgaza schreef:Ik gebruik altijd pasjes, heb maanden lang altijd zorgverzekeringspas gebruikt maar gebruik nu een game mania pasje omdat ik die toch nooit serieus gebruik;
boenkeng schreef:OV studentenkaart
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten