Poseidon schreef:Heb geen moeite met drugs. Drugs hebben moeite met mij (bij te benen).
Matheson schreef:Poseidon schreef:Heb geen moeite met drugs. Drugs hebben moeite met mij (bij te benen).
Doet me denken aan Charlie Sheen..
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Poseidon schreef:Heb geen moeite met drugs. Drugs hebben moeite met mij (bij te benen). In dat stadium gaat de lol er wel af dus tja... blablablablablablablablablablabla
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:
Ik heb wel met iedere drug de grenzen opgezocht
pax schreef:ILoveMDMA schreef:
Ook met hero? Zou me facineren
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:pax schreef:ILoveMDMA schreef:
Ook met hero? Zou me facineren
Met iedere drug die ik heb gedaan. Blowen tot het zo hard draait dat je moet kotsen, zuipen tot je niet meer weet wat je gedaan hebt, kijken wat et gebeurt met 300+ mg mdma in 1x, meer dan een gram focking sterke speed snuiven en 3 dagen later nog strak staan, normaal nooit roken maar op een festival onder invloed van speed 2 pakjes leegroken waardoor mijn aderen zo erg werden vernauwd dat mijn voet blauw werd en gevoelloos, 2 porties truffels tegelijk opeten, dubbele dosis 2cb, etc, etc...
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Dreuge schreef:sowieso alcoholheb me gisteren weer lam gezopen terwijl ik midden in mn tentamenweek zit en nu moet ik met een verse kater het moeilijkste tentamen van mn opleiding tot nu toe maken. hoefde onverwachts niet te werken en ipv naar huis te gaan om extra te leren sta ik voor ik het weet met een sixpack bij een paar vrienden die aan het bbqen waren. had mezelf voorgenomen om sowieso niet meer dan een paar bier te drinken, maar was uiteindelijk weer lam
echt kk triest dit, het is weer tijd om een tijdje nuchter te blijven geloof ik
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
meestal met speed, krijg er zo'n droge muil van xDTisjeboy schreef:Met welke drugs heb jij persoonlijk het meest moeite mee (gehad)? Denk aan het verslavings potentieel, lichamelijke/mentale/materiële gevolgen, beschikbaarheid, e.d.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten