Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Met welke drugs heb je het meest moeite??

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Met welke drugs heb je het meest moeite??

Berichtdoor Rups » zo okt 14, 2012 1:50 pm

Vooral mdma, vond het op een gegeven moment toch net iets té leuk. En speed :roll2:
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia

Re: Met welke drugs heb je het meest moeite??

Berichtdoor supergabbur » wo dec 12, 2012 3:39 pm

-
Laatst bijgewerkt door supergabbur op di sep 02, 2014 4:10 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: Met welke drugs heb je het meest moeite??

Berichtdoor hmm-hmm » wo dec 12, 2012 4:24 pm

Supergabbur; Toen ik op de middelbare school over groepsdruk hoorde vond ik het echt een debiele gedachte; waarom zou ik mezelf aanpassen aan mensen die iets van mij vragen waar ik geen zin in of intentie toe heb. Echter merk je dat je soms bij goede vrienden 'toch' dat ene biertje meepakt of 'toch' gewoon maar een jointje gaat doen. De combinatie g en alcohol is wat dat betreft wel een stukje gevaarlijker.
Ik denk dat dat sterk in je schoenen staan met leeftijd en ervaring met zulk soort situaties uiteindelijk wel komt. Fijn dat je nu iets sterker in je schoenen staat en het gevoel hebt iets meer controle te ervaren :)

ontopic; hasj en wiet. ik merk dat zodra ik vaker dan 1x per week blow, ik ook sneller meerdere dagen er aan vast plak omdat 'het toch niet uitmaakt' ofzoiets. 2 jaar ben ik verslaafd geweest (dagelijks tussen de halve en 1,5 gram opblowen) maar daar heb ik gelukkig mee kunnen stoppen. het is dus de ontspanning, het plezier, de verkrijgbaarheid en het gebrek aan een echte kater die ervoor zorgt dat ik moeite heb met deze drug.
Door mezelf de regel op te leggen (en me er aan te houden) dat ik maximaal 1 x per week blow kan ik het onder controle houden en daarnaast mezelf ook nog het plezier, de gezelligheid en de ontspanning gunnen die ik ervaar wanneer ik met mijn vrienden een jointje doe. =)
gapen is bijpakken
Avatar gebruiker
hmm-hmm
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: za jun 16, 2012 4:57 pm

Re: Met welke drugs heb je het meest moeite??

Berichtdoor Amnate83 » wo dec 12, 2012 6:53 pm

Amfetamine, ik vind het te lekker.. :roll2:

Alhoewel ik na een weekend flink gebruiken het toch weer voor een klein weekje heb afgeleerd.
Amnate83
____________//
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 284
Geregistreerd: zo okt 28, 2012 8:01 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner