Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maddog schreef:"Waarom rijd er een trein in je huiskamer?"
"We zitten op een bankje op het station"
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Amvitamientje schreef:De combinatie: Poepen + Drugs + WTF komt mij heel bekend voor
bonghit schreef:vorig weekend: 10 min gezocht om het veger en blik.
alle ruimtes: kamer wc hal,nergens....
wat blijkt: hij ligt op zijn vertrouwde vaste plaats in de kast
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Albert Einstein schreef:
Partypipo schreef:Zo ben ik ooit een kwartier aan het zoeken geweest naar het flesje drinken dat ik de helewiet tijd in mijn hand had
Poseidon schreef:We zaten een x te afterpartyen bij een niggahmattie. Hoor ik opeens ergens uit mijn lichaam onophoudelijk gepiep komem. Snapte niet wat t was. Begint iedereen te lachen: 'Mattie is t alarm van je phone. Je moet naar je werk!'
Tsja snel naar huis me wassen en schone kleding aan en veilig met de trein naar het lycheum, alwaar ik toen les gaf. Onderweg probeerde ik foto's te maken van mezelf om te kijken of ik geen al te doorgesnoven kop had maar dat lukte niet. Na elke poging zag ik enkel vage strepen op mijn beeldscherm. Wonder boven wonder ging het lesgeven me goed af. Tijdens de pauze ging ik naar de plee. Daar stonden 2 jongens van een jaar of 17 speed te snuiven. Ze voelden zich totaal niet betrapt. Integendeel. Ze boden mij ook een lijn aan. Daar ging ik gretig op in. Nam er gezien mijn gammele toestand maar 2 flinke exemplaren. De rest van de dag verliep smooth en energiek.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
JongGeleerd schreef:Ik had ooit met ketamine op bij @Knabs thuis messen gevonden met felle kleurtjes. Ik noemde dit dus kinder-mesjes, maar Knabbel raakte half in paniek en vertelde me dat ze vlijmscherp waren Dat was best wel WTF... het waren toch kinder-mesjes?
missFappie schreef::lol: Ik zie t al helemaal voor me, JG en Knabbel
Poseidon schreef:We zaten een x te afterpartyen bij een niggahmattie. Hoor ik opeens ergens uit mijn lichaam onophoudelijk gepiep komem. Snapte niet wat t was. Begint iedereen te lachen: 'Mattie is t alarm van je phone. Je moet naar je werk!'
Tsja snel naar huis me wassen en schone kleding aan en veilig met de trein naar het lycheum, alwaar ik toen les gaf. Onderweg probeerde ik foto's te maken van mezelf om te kijken of ik geen al te doorgesnoven kop had maar dat lukte niet. Na elke poging zag ik enkel vage strepen op mijn beeldscherm. Wonder boven wonder ging het lesgeven me goed af. Tijdens de pauze ging ik naar de plee. Daar stonden 2 jongens van een jaar of 17 speed te snuiven. Ze voelden zich totaal niet betrapt. Integendeel. Ze boden mij ook een lijn aan. Daar ging ik gretig op in. Nam er gezien mijn gammele toestand maar 2 flinke exemplaren. De rest van de dag verliep smooth en energiek.
Albert Einstein schreef:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten