Davinci schreef:The end is coming, iedere blower begint wel eens te minderen door para en andere pyschotische verschijnselen.
Matheson schreef:Davinci schreef:The end is coming, iedere blower begint wel eens te minderen door para en andere pyschotische verschijnselen.
The Davinci is right, once again.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Madcat schreef:Kerel heb je een euro voor het slaaphuis?
-Nee sorrie ik ben echt kk stoned
Ok ik begrijp het.
Tripkip schreef:Moet je eens de getuigen van jehova aan je deur hebben als je net gerookt hebt.
Tomaat schreef:Tripkip schreef:Moet je eens de getuigen van jehova aan je deur hebben als je net gerookt hebt.
Zeggen dat je je bekeerd hebt tot de Islam! Kan boeiende gesprekken geven
Dopamientje schreef:Beste tip: gewoon schijt hebben of mensen het ruiken of het aan je zien. Jij voelt je lekker toch? Daar hebben zij verder niks mee te maken. Daarnaast, zo erg is blowen helemaal niet.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Maddog schreef:Zo zat ik in een trein naar huis, en het was ook of er allemaal stemmen zeiden, "Jezus die kerel is stoned""moet je die ogen zien, helemaal rood" en ik dacht dat ik omroepberichten hoorde met mijn naam "Wil meneer ###.###### zich melden bij de servicebalie" "toen was het net of een bekende bij het raam stond, te zwaaien van "je zit in de verkeerde trein" en zag hem ineens in de trein ernaast zitten. die wegreed.
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten