Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor Virtual » di mei 13, 2014 5:57 pm

Slecht gegaan op Coke Zware paranoia
Unity is strength, knowledge is power and attitude is everything!
Een held sterft maar 1 keer , een lafaard sterft zijn hele leven !!
We never really grow up, we only learn how to act in public.
Avatar gebruiker
Virtual
MR.Snow!
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: di okt 18, 2011 8:23 pm

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor henkie84 » ma jun 09, 2014 11:08 am

Voornamelijk op combo's:
Veel alcohol + beetje blowen + 3 doses 2c-t-7 + zegeltje LSD -> Volledig de weg kwijt, en in een pyjamabroek om 5 uur 's nachts over straat rennen om 'wereldvrede te stichten'
Veel alcohol + aantal xtc + 2cb + blowen -> uren lang vol angst in een kamer gezeten, waarvan ik dacht dat het de hel was, waar ik tot het einde van tijden zou verkeren.
En, een keertje op een beetje alcohol en Paddo's -> niet meer begrijpen wat we in het bos deden, boos en schreeuwen tegen tripgenoten.

Nog een nette score, gezien de grote hoeveelheid trips die ik achter de rug heb :)
Avatar gebruiker
henkie84
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:34 am

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor Piotr » ma jun 09, 2014 7:33 pm

Piotr schreef:Ik ben één keer echt volledig bad gegaan op truffels. Mee de reden waarom ik het nu al 2 jaar niet meer heb aangeraakt.

Verder werd 60mg 2C-C nasaal me ook wat te veel, maar dat was niet zo zeer een bad trip.


Wiet & AM2201 eye-ballen in een bong geeft ook niet altijd positieve ervaringen blijkt wel :keta:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor Aebi » ma jun 09, 2014 7:34 pm

Ik ga niet bad op drugs, drugs gaan bad op mij.
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor SpeedY » ma jun 09, 2014 9:36 pm

wiet en alcohol is het enigste waar ik wel eens bad op ben gegaan.
maar ja ik was toen jong en naief :P
tegenwoordig gebeurt het met dat eigenlijk ook niet meer.
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor Maus » ma jun 09, 2014 9:58 pm

LSA-zaden
Paddo's
Coca :snort:

:#:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor Miss E » ma jun 09, 2014 11:22 pm

Recentelijk 2 keer redelijk bad gegaan op spacecake, die shit doe ik nooit meer. :puke:

Daarnaast meerdere keren gekotst en een keer naar huis gedragen moeten worden van alcohol, maar of je dat nou bad gaan moet noemen...
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor Lager » ma jun 09, 2014 11:26 pm

Ik ga vaak bad op wiet terwijl ik meestal maximaal 10 hijsjes neem.. Volgende keren maar eens met 5 hijsjes proberen. Dat misselijk worden en moéten liggen is ook niet zo heel fijn.
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor Prototype » ma jun 09, 2014 11:29 pm

Vroeger aardig vaak 'bad' gegaan op alcohol, heb ik nu geen last meer van.
Wiet ga ik soms bad op, maar dat doe ik niet meer zo vaak.
Coke ben ik 1 keer bad op gegaan, hartkloppingen & opgejaagd gevoel :s
Pep + 4-FA + alcohol + wiet, para in de trein. Leuk is anders :p
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor Perry » di jun 10, 2014 2:07 am

Ik doe niet meer aan bad gaan. Ik ga alleen maar wiggle.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor Hassan » di jun 10, 2014 1:45 pm

Druks schreef:Ik ga vaak met drugs in bad.
Laatst bijgewerkt door Hassan op di jun 10, 2014 1:57 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Hassan
Offline
 

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor Hassan » di jun 10, 2014 1:58 pm

oh niet zien staan, heb het maar even aangepast
Hassan
Offline
 

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor Hassan » di jun 10, 2014 2:12 pm

Druks schreef:
Ano schreef:oh niet zien staan, heb het maar even aangepast

Zullen we dan maar samen in bad gaan :wub:


dat is de reden waarom ik de K heb veranderd in een G. G
Hassan
Offline
 

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor Aebi » di jun 10, 2014 4:14 pm

Druks schreef:
Ano schreef:ik ga regelmatig in bad als ik drugs op hem. ik vind dat wel prettig



Druks schreef:
Aebi schreef:Ik ga niet bad op drugs, drugs gaan bad op mij.


Ik ga vaak met druks in bad.


Ik was eerder en grappiger

8-) :hulde: :lol:
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » di jun 10, 2014 4:17 pm

Ik geloof zo dat ano die reactie van druks niet gelezen heeft. Emotioneel zitten die echt precies hetzelfde in elkaar. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor ziggy » wo jun 25, 2014 1:13 pm

1x op de xtc en 1x op de truffels
ziggy
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: wo jun 25, 2014 1:06 pm

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor Jmths » zo nov 01, 2015 1:56 pm

Piotr schreef:
Piotr schreef: AM2201 eye-ballen


Beetje trage reactie maar, lolwut? :')

Caution should be taken if using this substance as it is active at doses as small as 500 µg,

Een van de eerste keren een jointje tijdens mijn puberjaren dat mijn maag een uur lang mijn maaginhoud er uit probeerde te pompen.
Paar jaren later nog een bad trip gehad van een kant en klaar jointje uit de shop, ik dacht 6uur lang dat ik een hartaanval zou krijgen, dat de schaduwen me zouden pakken, etc.

Het aantal keren totaal dat ik in mn leven geblowd heb valt op 2 handen te tellen. :roll:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor DamnFine69 » za nov 07, 2015 12:52 am

Na het roken van een joint heb ik verschillende keren mijn maaginhoud kennis laten maken met de stoep of wc. Met alcohol is dit zo vaak gebeurd dat ik de tel kwijt ben geraakt. Ook een keer met cocaïne, te veel in te korte tijd. Hoge hartslag, misselijk en extreem veel zweten. Ketamine en MXE staan ook in mijn lijstje. Het viel verkeerd, was te wazig en kotsen was het resultaat. Maar het ergste was met 2cb.


*Verhalen modus aan :snort: *
De ergste keer bad gaan was toen ik nog in de experimentele fase zat met 2cb. We mochten bij een toendestijdse maat trippen en hij zou de tripsitter zijn omdat hij de volgende dag fris en fruitig op zijn werk moest verschijnen. Hij had zelf minimale ervaring met trippen en wist volgens mij niet heel goed wat er met ons ging gebeuren.

De 35 mg oraal begon aardig te werken. Ik besloot nog 10 mg nasaal te doen omdat het wel iets heftiger mocht. Ik had toen als best wel wat ervaring met andere hallucinogenen en vond dit het effect niet heel spectaculair. Die 10 mg brandde alsof ik een mix van kernafval en scheermesjes had opgesnoven had maar de pijn was gelukkig snel weg. Kort na het nemen van het lijntje begon kreeg ik het gevoel dat het geen slimme keuze was. De tripsitter ging totaal niet mee in onze trip, zette een horror film op en was ons aan het plagen. Hij stond voor ons en gedroeg zich als iemand die ontsnapt was van een gesloten afdeling. Niet bewust om ons een bad vibe te geven maar hij had geen flauw idee hoe wij ons voelden. Achteraf zei hij dat het grappig bedoeld was en hij ons aan het lachen wilde maken.

Na veel gezeur zette hij die film af en ging hij de lama's kijken. Dat programma vond ik op dat moment zo verwarrend. Ik hoorde de woorden die ze zeiden en hoorde het gelach van het publiek maar snapte er niks van. Dat was het moment dat het fout ging. Het ene moment zat ik op de leuning van de bank en een miliseconde later zat ik ineens aan de andere kant van de bank. Voor mijn gevoel was ik het stuk daar tussen in kwijt en ik begon ongerust te worden. Ik probeerde vat op de realiteit te krijgen maar hoe harder ik dit probeerde hoe verwarder ik werd. Gesprekken volgen tussen personen lukte niet. Ik snapte geen woord van wat ze zeiden en begon in paniek te raken. Ik had het gevoel dat de stemming in de kamer continue veranderde. Er was een lamp die verwisselde van kleur. Rood gaf mij een warm, liefdevol en vrolijk gevoel maar zodra de lamp blauw werd voelde het kil, vreemd en beangstigend. Ik mompelde dat ik even rust nodig had, liep naar buiten en ging in de auto zitten.

Het was donker, stil en fris buiten, weinig prikkels. In de auto sloot ik mijn ogen en ik probeerde te ontspannen. Nog geen minuut later deed de tripsitter de autodeur open en zei dat we moesten gaan omdat hij moe was en wilde gaan slapen. Ik schoot meteen weer in de paniek. Autorijden was voor mij op dat moment geen optie en ik kon echt nog niet naar huis. Gelukkig waren we in het buitengebied van een dorp aan de rand van een bossen. Een van mijn mede trippers durfde het aan om een paar honderd meter te rijden naar een parkeerplaats. Met een slakkengang zijn we daar naar toe gereden, onverantwoord? Jazeker, maar er zat niks anders op omdat we de auto daar niet konden laten staan.

Vaag maar gelukkig veilig aangekomen was ik nog behoorlijk in de war maar de medetrippers stelde me gerust dat het goed zou komen. Ze stelde voor om naar een ven te gaan wat maar enkele minuten lopen was. Daar aangekomen sloeg mijn trip snel om in een ervaring waar ik met veel plezier aan terug denk. Ik voelde de betrokkenheid en liefde van mijn medetrippers. De stilte in het bos en de schoonheid van de natuur was op dat moment een super intense ervaring. Ik was op mijn rug in het gras gaan liggen en keek naar de sterren. Het was helder weer en zo ver ik kon kijken zag ik sterren. Het leek net alsof de sterren groepjes vormden zoals facetogen van een insect. Deze facetten vormden een koepel die reikte zover ik kijken kon. Van dit spektakel heb ik voor mijn gevoel uren genoten. Het gras waar ik op lag voelde zacht en vertrouwd aan. Het riet aan de waterkant wuifde zachtjes heen en weer en de reflecties op het water waren adembenemend.

We waren tot vroeg in de ochtend blijven zitten en hadden interessante gesprekken waarin we onze diepe, intrigerende en rare tripgedachtes met elkaar uitwisselde. Toen de zon op kwam en de 2cb al een tijdje uitgewerkt was gingen we moe maar met een gevoel van innerlijke rust naar huis.

*Verhalen modus uit :snort: *

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 810
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor bonghit » za nov 07, 2015 1:07 am

In de trein naar het roken van een voorgedraaide joint.
Ik ging in de trein zitten,begonnen als een gek te zweten.
Dacht gelijk ik moet naar de wc,moet kotsen.
Naar 5 min in de wc te hebben gestaan voelde ik me door de rust daar beter.
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Op welke drug(s) ben jij in bad gegaan?

Berichtdoor Perry » za nov 07, 2015 1:14 pm

Ik ga normaal al bijna nooit in bad, ik douche liever. Enkel een keer met pep in bad geweest, maar dat was niet heel bijzonder ofzo.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor Frissa » ma nov 16, 2015 2:05 pm

welke nog niet zal je bedoelen
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor danielwilson » di nov 17, 2015 5:24 pm

space cake, denken een heel klein stukje te eten maar vervolgens zo hard gaan dat je zowat de ambulance belt :( en paddo´s waar mn innerlijke kind naar boven kwam en niet zo leuk was voor de tripsitter.. had mezelf niet niet meer in de hand.. wilde alleen maar spelen
danielwilson
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: za okt 31, 2015 7:25 pm

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor davy jones » di nov 17, 2015 5:45 pm

Lidocaïne
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor funky_skunk_junky » vr nov 20, 2015 2:41 pm

Truffels, en voor de rest weinig behalve beetje kotsen en flauwvallen.
--------------------------------- ---------------------------------

--------Excuse me while I light my spliff--------
funky_skunk_junky
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 749
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:11 pm

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor Exceptional » vr nov 20, 2015 3:24 pm

davy jones schreef:Lidocaïne

Lidocaine
Spike the muscle
Not the vein

OT: Alleen paddo's.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor Maus » vr nov 20, 2015 3:37 pm

Paddo's, korte psychose :rock:
Heroïne, ademhalingsstilstand :rock:
Base-coke, soort insulten :rock:
Promethazine, verwardheid :|
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor pep » vr nov 20, 2015 7:42 pm

van xtc rare dingen gezien en me slecht gevoeld, ben 1 keer bijna out gegaan door blowen
With addiction in my blood I play the cards I was dealt
Avatar gebruiker
pep
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: vr nov 13, 2015 6:35 pm

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor Maddog » za dec 05, 2015 3:01 am

Een keer op wiet, in de trein. Op den duur dacht ik dat iedereen rode ogen had (de bekende van het blowen) En dat mijn naam werd omgeroepen op het perron, dat ik me moest melden bij de balie. :beer:
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor Lsdaydreamer » wo dec 09, 2015 12:43 pm

Eén keer bad gegaan op 2ct7.
Ik zag overal schimmen lopen, de gordijnen begonnen te wapperen, ook al waren de ramen dicht. Ook zag ik mensen achter de gordijnen lopen en af en toe leek er een tevoorschijn te komen vanachter het gordijn. Ook gingen er deuren open en dicht en zag ik constant in de reflectie van de tv hoe de deur achter me open ging en er iemand vanuit het duister naar me toe kwam. Uiteraard een dichte deur en niemand te zien als ik me omdraaide, maar de deur ging weer open zodra ik richting de tv keek.
Halfhuilend heb ik vriendlief toen wakker gemaakt, die met het geniale idee kwam om de tv gewoon aan te zetten, zodat ik geen reflecties meer zag :)
Vriendlief had op hetzelfde tijdstip evenveel genomen, maar was naar bed gegaan, omdat ie er niks van voelde en moe was. Raar hoe het op mij wel die uitwerking kon hebben, maar vermoedelijk is er gewoon ergens één schaduw m'n hoofd in gedoken en heb ik de rest er zelf bij gecreëerd.
Na enig navraag gedaan te hebben bij de vriend waar het vandaan kwam, bleek het ook al een jaar of 7 in een potje achter in een kast bij hem te staan en had ie het zelf nooit geprobeerd, dus het was rotzooi of vervallen, als dat kan :)

Verder heb ik ook een paar jaar lang na een weekend flink feesten en veel speed schimmen last gehad van hypnagogische hallucinaties; mensen die door de kamer rondlopen, tegen je praten .. Maar dat heb ik altijd meer als interessant ervaren en niet als storend. Misschien niet heel gezond .. :) Inmiddels komen ze overigens ook niet meer op bezoek.
People can fly, Anything can happen
Avatar gebruiker
Lsdaydreamer
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 149
Geregistreerd: wo dec 09, 2015 11:58 am
Woonplaats: België

Re: Op welke drug(s) ben jij bad gegaan?

Berichtdoor Fool » wo dec 09, 2015 6:08 pm

Lsdaydreamer schreef:Vriendlief had op hetzelfde tijdstip evenveel genomen, maar was naar bed gegaan, omdat ie er niks van voelde en moe was. Raar hoe het op mij wel die uitwerking kon hebben, maar vermoedelijk is er gewoon ergens één schaduw m'n hoofd in gedoken en heb ik de rest er zelf bij gecreëerd.
Na enig navraag gedaan te hebben bij de vriend waar het vandaan kwam, bleek het ook al een jaar of 7 in een potje achter in een kast bij hem te staan en had ie het zelf nooit geprobeerd, dus het was rotzooi of vervallen, als dat kan :)

Dit hebben wij ook wel eens ervaren op 2C-T-7, die dosering is gewoon nogal variërend, gek genoeg.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner