Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:ik ben een keer heel bad gegaan op wiet icm alcohol.
Ik had het gevoel dat ik elk moment kon flauwvallen
Fresh_Life schreef:truffels
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Mirakel schreef:Van wiet ben ik wel eens bad van gegaan. Alles gebeurde in stukjes en toekomst, heden en verleden waren allemaal vermengd en erna goed moeten.
Van 3MMC en erna twee lijntjes slechte 4fa kreeg ik een serotonine syndroom. Ik kreeg er paniek aanvallen van, extreem para, psychopaat, zeer zweterig, zicht dat wit of zwart werd, denken dat het je einde is, zeer harde hartkloppingen, bijna kotsen, mentaal helemaal gebroken, paar dagen erna was ik gewoon een leeg mens of wortel zonder emoties of wat dan ook.
Het was vreselijk en raad deze combo niet aan.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Druks schreef:
Paniekaanval na te veel MXE, 2C-B en wiet. Het ging eigenlijk fout toen ik die joint rookte.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Druks schreef:
Paniekaanval na te veel MXE, 2C-B en wiet. Het ging eigenlijk fout toen ik die joint rookte.
Deze combinatie heb ik al vaker fout zien gaan. Een keer iemand die spacecake mxe en wiet op had, die kreeg een paniekaanval. Gelukkig hadden we xanax bij de hand.
Een ander op alleen wiet en 2cb, die was gewoon los van de werkelijkheid en kwam in een loop. Het lijkt er op dat wiet en 2cb een heftige wisselwerking hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten