Onderhand heb ik mij redelijk ingelezen over nieuwe combinaties voor festivals. Toch wil ik op het volgende feest weer een keer 'gek' doen, omdat ik hier gewoon veel voldoening uithaal en lekker iedereen de gek aan wil steken op zo'n feest.
Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar verschillende drugs, maar ik ben tegelijkertijd heel erg bang voor de schadelijkheid in mijn lichaam. Dit heb ik met bijvoorbeeld MDMA en Ketamine niet, omdat ik hier nog redelijk goed door slaap en ik MDMA zowel Ketamine niet (meer) misbruik. Ook hier ben ik bewust van het feit dat het niet goed is voor je blaas (keta) en MDMA voor je hersenen (nu doe ik het niet meer zo vaak).
Nu weet ik dus niet hoe mijn huidige tolerantie voor speed is (heeft mdma hier invloed op)?
Het belangrijkste van dit topic is dat ik erg benieuwd ben naar de schadelijkheid van PEP + een nacht doorhalen of max. 2-3 slaap pakken, tegenover speed gebruiken en voor dat je gaat slapen wat etizolam of valium wegwerkt.
Ik heb echter gelezen dat er een verontrustende stijging is van kanker onder benzodiazepinen.
Dit wordt er in ieder geval aan gelinked. Ik ben dus ook erg benieuwd naar wat beter zal zijn in alle opzichten, op de blaren zitten door alleen speed of toch bijvoorbeeld wat etizolam nemen om toch nog wat te kunnen slapen (bij etizolam kom je niet in je REM-slaap toch)? Ook ben ik benieuwd naar de schadelijkheid met GHB en het slaapproces hierbij, want ik hoor van iedereen dat je de dag ernaar vrij goed te pas bent. Maar dit komt omdat je 3 uur lang in een soort coma ligt en dan alle dopamine in een keer vrijkomt van de GHB if i'm not mistaken.
Graag jullie reacties. Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die zich verdiepen in de schadelijkheid van bepaalde drugs, en wat deze DF'ers dan nemen om schade te beperken, of welke drugs zij bij voorkeur gebruiken met de schadelijkheid in hun achterhoofd.
Sorry voor de vele vragen,
ben erg nieuwsgierig hiernaar voordat ik nieuwe combinaties aanga.
X Ketamientje